Vakantiepark Eurostrand Moseltal

7.1Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Leiwen (Moezel)

7.1Goed

• 5.9Activiteiten
  • 6.3Eetgelegenheden
  • 5.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostrand Moseltal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Tussen de wijnvelden vind je Vakantiepark Eurostrand Moseltal. Hier kun je zelfs kiezen voor een all-inclusive verblijf. Ook de excursies en extraatjes als bowlen en midgetgolf zijn hierbij inclusief. Het kan zijn dat je je huisje moet delen met andere gasten, waardoor je een gezamenlijke woonkamer hebt. Maak een uitstapje naar Trier.

242 reviews over Vakantiepark Eurostrand Moseltal

• 4kyra06-08-2020

was niet wat we er van verwacht hadden

het was ontzettend anders dan gedacht er was amper iets op de accommodatie te beleven. De kamers hebben geen balkon en het is super benauwd op de kamers + de gordijnen laten ontzettend veel licht door en het gebouw is er gedateerd en daarom is het ontzettend gehorig. Voor kinderen helemaal niks te beleven er is alleen een zwembad wat ook bijna niks voorstelt.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 7Kim04-08-2020

Goed voor 1 keertje

Ik had goede commentaren gelezen maar was wel wat teleurgesteld. Kamers niet kraaknet ( min 5 dode vliegen op de vensterbank) , kamers zijn simpel, geen airco of ventilator dus bij hoge temperaturen was het alles behalve aangenaam om te vertoeven/slapen/douchen. Wel voldoende parkeergelegenheid bij huisje. Buffetten zijn niet heel uitgebreid dus steekt wat tegen na enkele dagen. Ook niet " corona proof". Zwembad was gesloten bij 35 gr. Leuk voor 2 dagen maar zeker niet langer.

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Annelies20-07-2020

Blij verrast! Rustig gelegen, goed verzorgd.

Blij verrast door de rustige en ruime opzet van dit park. Een vakantiepark gevoel met hotelservice. Heerlijk! All in betekent ook echt all in. Alle drankjes, waar regelmatig naar gevraagd wordt die vriendelijk personeel, zijn mogelijk, ook alcoholisch naast strandaard bier en wijn. Bowlen, midgetgolf, een uitgebreid activiteiten aanbod en elke avond een programma. Het eten, 3x per dag buffet, is prima. Er zijn soms ook luxe tussendoortjes. Het zwembad is best groot, de sauna is heerlijk. Op de kamers is het heerlijk rustig. Kortom, echt een midweek lang een vakantiegevoel gehad! Enige minpunt vonden wij dat er geen verduisterde gordijnen waren, het is erg vroeg heel licht. Kamers wel ruim en netjes. Vriendelijk personeel.

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 5Astrid17-07-2020

Redelijk ,saai , massa gericht ,geen sfeer

Te veel op massa gericht ,geen persoonlijke aandacht /geen sfeer. Kamer te klein , niet schoon ( beschadigde kitchenette / bedden) Deur viel er bijna uit! Zwembad en sauna om 18 uur gesloten?!?

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    10Luc van cleuvenbergen13-08-2019

Alles voor handen

Voor de 6 de maal geweest met 6 personen in de laatste week van juli,en het is ons al die keren zeer goed bevallenen we zullen zeker terugkomen,welke vakantie u ook boekt er zullen altijd plus en minpunten zijn,niet te lang over nadenken en geniet verder van uw vakantie

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Vilrokx Bart10-08-2019

Nog werkpunten

Bij aankomst kreeg je weinig tot geen uitleg. Ondanks dat veel gasten NL talig zijn, is toch bijna alles in t Duits. Het eten was lekker en voldoende, echter na een uur werd er al afgeruimd. Dit zou toch langer mogen duren. Vriendelijk personeel. Heel leuk en proper zwembad. All in formule is OK. Wij hadden de pech dat t die week 3 dagen 38 graden was. En er is nergens airco. De huisjes zijn niet ideaal voor mensen met allergien, heel verl stof en vuilen. Sanitair wel heel proper. Let ook op als je maar met 2 bent kan t zijn dat je n huis deelt met andere gasten. Er zijn zeker nog werkpunten, langere eettijden, propere huisjes, meer nederlandstalige info, betere zonnewering in huisjes, .. maar al bij al was t nog wel OK

• 9Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Maas20-01-2019

Bagger

3 maal op dit resort geweest. 2 maal top maar blijkbaar is het resort veranderd van eigenaar. Dat was duidelijk te merken. Geen leuke shows meer, het eten werd niet bijgevuld en was duidelijk minder van kwaliteit. Ingebroken in ons huisje ....met loper....geen braaksporen, wel portemonnee weg en alles op zijn kop. Er was in meerdere huisjes ingebroken op deze manier. We hoorden dit van de mebsen zelf. Personeel deed of er niets aan de hand was. Geen oplossing hiervoor! Geen entree meer in het panoramabad. Schoonmaken was een wassen neus, echt waardeloos! Overal hondenharen en spinnenwebben. Zo zonde dat zo'n topresort in korte tijd zo achteruit kan gaan. Voor ons 3 maal en nooit weer!

• 3Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    9Bortels Thierry02-11-2018

3 jaar na elkaar echt top vakantie beleeft

Uniek dit is voor ons prijs kwaliteit de beste keuze

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Jolanda10-08-2018

Absoluut een aanrader, wij komen terug.

Hele mooie ligging tussen de wijnvelden. Echt heel goed verzorgd. Er was overal zorg aan besteed. Park werd goed onderhouden. Verzorging was all in. De bediening werkte erg vlug en je hoefde nooit lang te wachten. Groot nadeel het kan zijn dat je je huisje moet delen met anderen, je hebt dan een gezamenlijke woonkamer. Elke avond muziek en een extra iets bv tombolo goochelaar etc. Bowlen en midgetgolf ook inclusief, hier zou wat meer toezicht kunnen zijn. Jonge kinderen zonder ouders haalden hier gevaarlijke capriolen uit, jammer genoeg durfde de (jonge) ober hier niets van te zeggen. Excursies inclusief, wij zijn alleen meegeweest met het uitstapje naar Trier. Hier ook geen klagen over, luxe bus, boottocht en daarna Trier. Je kon met de gids mee maar wij zijn zelf gegaan. Veel oudere gasten maar dat wisten we van te voren. Er waren nu ook genoeg jongere mensen maar dit blijkt in de winter anders te zijn. Absoluut een aanrader.

• 8Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Kristel Van der Weerd02-08-2018

Prima resort voor weekje weg.

Net resort. Ook tijdens de kindervakanties nu erg Duits georiënteerd. Wel veel nl en Belgen in het park. Eten zeer goed. Animatie prima. Kleinschalig maar leuke Duitse meiden. Bowlen en minigolf ook al incl. De excursies zijn leuk. Tip: ga niet mee met de bus naar de dierentuin. Neem je eigen auto mee. Bij receptie te regelen. Drinken alles incl ook sterke a merk dranken. Zwembad prima. Wel. Binnen maar in de buurt een buitenbad. Tegenvaller bij temp boven 25 dat er nergens airco of ventilatoren zijn. Het was niet te doen. Al met al een prima week in een prachtig wijn dal.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Vakantiepark Eurostrand Moseltal info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiLobby

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Tours

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages