Vakantiepark Eurostrand Moseltal

7.9Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Leiwen (Moezel)

7.9Goed

• 7.5Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 6.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostrand Moseltal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Tussen de wijnvelden vind je Vakantiepark Eurostrand Moseltal. Hier kun je zelfs kiezen voor een all-inclusive verblijf. Ook de excursies en extraatjes als bowlen en midgetgolf zijn hierbij inclusief. Het kan zijn dat je je huisje moet delen met andere gasten, waardoor je een gezamenlijke woonkamer hebt. Maak een uitstapje naar Trier.

238 reviews over Vakantiepark Eurostrand Moseltal

• 2019
    10Luc van cleuvenbergen13-08-2019

Alles voor handen

Voor de 6 de maal geweest met 6 personen in de laatste week van juli,en het is ons al die keren zeer goed bevallenen we zullen zeker terugkomen,welke vakantie u ook boekt er zullen altijd plus en minpunten zijn,niet te lang over nadenken en geniet verder van uw vakantie

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Vilrokx Bart10-08-2019

Nog werkpunten

Bij aankomst kreeg je weinig tot geen uitleg. Ondanks dat veel gasten NL talig zijn, is toch bijna alles in t Duits. Het eten was lekker en voldoende, echter na een uur werd er al afgeruimd. Dit zou toch langer mogen duren. Vriendelijk personeel. Heel leuk en proper zwembad. All in formule is OK. Wij hadden de pech dat t die week 3 dagen 38 graden was. En er is nergens airco. De huisjes zijn niet ideaal voor mensen met allergien, heel verl stof en vuilen. Sanitair wel heel proper. Let ook op als je maar met 2 bent kan t zijn dat je n huis deelt met andere gasten. Er zijn zeker nog werkpunten, langere eettijden, propere huisjes, meer nederlandstalige info, betere zonnewering in huisjes, .. maar al bij al was t nog wel OK

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Bortels Thierry02-11-2018

3 jaar na elkaar echt top vakantie beleeft

Uniek dit is voor ons prijs kwaliteit de beste keuze

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Jolanda10-08-2018

Absoluut een aanrader, wij komen terug.

Hele mooie ligging tussen de wijnvelden. Echt heel goed verzorgd. Er was overal zorg aan besteed. Park werd goed onderhouden. Verzorging was all in. De bediening werkte erg vlug en je hoefde nooit lang te wachten. Groot nadeel het kan zijn dat je je huisje moet delen met anderen, je hebt dan een gezamenlijke woonkamer. Elke avond muziek en een extra iets bv tombolo goochelaar etc. Bowlen en midgetgolf ook inclusief, hier zou wat meer toezicht kunnen zijn. Jonge kinderen zonder ouders haalden hier gevaarlijke capriolen uit, jammer genoeg durfde de (jonge) ober hier niets van te zeggen. Excursies inclusief, wij zijn alleen meegeweest met het uitstapje naar Trier. Hier ook geen klagen over, luxe bus, boottocht en daarna Trier. Je kon met de gids mee maar wij zijn zelf gegaan. Veel oudere gasten maar dat wisten we van te voren. Er waren nu ook genoeg jongere mensen maar dit blijkt in de winter anders te zijn. Absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Cynthia07-06-2018

voor herhaling vatbaar

super. alles all inclusief zelfs excursies. mooie omgeving. we hebben het enorm leuk gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

6liesbet04-11-2017

Indien 70+, geweldig, anders: :-(

Dit hotel/park is waarschijnlijk geweldig voor 70-plussers, en daar gaat dan ook alle aandacht naar. Shows en animatie à la jeu-de-boules, line-dancen, modeshow (voor senioren), dansavond met dj (voor senioren). Een pluspunt: het eten, de buffetten zijn over het algemeen wel lekker en het is leuk dat de bowling en minigolf gratis zijn, maar je krijgt hier echt het gevoel of je in een rusthuis bent terechtgekomen. Bij de buffetten moet je dan ook veel geduld hebben met de aanschuivende bejaarden (die trouwens denken dat ze overal voorrang hebben). Buiten Trier en Bernkastel-Kues zijn de uitstappen ook al gauw een uur of langer dan een uur rijden. Overigens is de kamer ook veel te klein voor 3 personen, wij waren hier met onze zoon van 14. Maximum voor 2 volwassen, want met 3 heb je geen plaats om te draaien of te keren, je kan zelfs je bagage nergens kwijt.

• 3Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

• 5Ilse26-10-2017

Vooral gericht op senioren

Het was eigenlijk een soort vakantiepark met allemaal huisjes waarin de hotelkamers zijn. Dus niet overdekt naar de eetzaal maar via een wandeling in de buitenlucht. Erg hoog seniorengehalte. Weinig kinderen. Bowlingbaan was erg mooi en personeel vriendelijk. Meer bestemming voor 70+.

• 6Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 8A. Maas30-07-2017

Super goed!

Prachtige omgeving, goede service, lekker eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10wyckaert jurgen07-07-2017

super

het zal nu 8 jaar zijn dat wij met de famillie naar daar gaan op reis en hebben al 8 jaar heel prachtig weer we hebben al veel mensen leren ken die er ook ieder jaar bij zij we zitten allemaal samen aa tafel s avond s we kijken er terug naar uit om terug te vertrekken wij maken altijd veel leute en plezeier

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Desiree01-05-2017

Erg leuk!

Mijn vriend en ik hebben een erg fijne vakantie gehad bij Eurostrand. Wij haalde de gemiddelde leeftijd behoorlijk omlaag, want het klopt inderdaad dat er erg veel ouderen zijn. Het dagprogramma wordt ook voornamelijk gemaakt voor deze doelgroep, maar als je lekker je eigen ding doet maakt dat totaal niet uit. Het park was erg netjes, en het personeel heel vriendelijk! Wij hadden een studio op de bovenverdieping. De kamers zijn ruim en prima in orde! Wij hadden elke avond een thema avond bij het diner. Italiaans, Frans, Aziatisch enz. Het eten was lekker en er is genoeg keuze voor iedereen. Misschien kwam het omdat wij in het laagseizoen zaten, maar het buffet was elke keer (ontbijt, lunch, diner) maar anderhalf uur open. Omdat wij 's middags uitstapjes hebben gemaakt was het wel vervelend dat we echt op de klok moesten kijken om op tijd bij het diner te zijn. Het zwembad en de bowlingbanen waren ook prima, dus al met al hebben we een erg leuke vakantie gehad!

• 7Onderkomen

• HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiLobby

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Tours

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages