Vakantiepark Eurostrand Moseltal

Vakantiepark Eurostrand Moseltal
8,9

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostrand Moseltal voor je op een rij gezet:

156 reviews over Vakantiepark Eurostrand Moseltal in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Cynthia
7-6-2018
  • Onderkomen8

super. alles all inclusief zelfs excursies. mooie omgeving. we hebben het enorm leuk gehad

Indien 70+, geweldig, anders: :-(

liesbet
4-11-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Dit hotel/park is waarschijnlijk geweldig voor 70-plussers, en daar gaat dan ook alle aandacht naar. Shows en animatie à la jeu-de-boules, line-dancen, modeshow (voor senioren), dansavond met dj (voor senioren). Een pluspunt: het eten, de buffetten zijn over het algemeen wel lekker en het is leuk dat de bowling en minigolf gratis zijn, maar je krijgt hier echt het gevoel of je in een rusthuis bent terechtgekomen. Bij de buffetten moet je dan ook veel geduld hebben met de aanschuivende bejaarden (die trouwens denken dat ze overal voorrang hebben). Buiten Trier en Bernkastel-Kues zijn de uitstappen ook al gauw een uur of langer dan een uur rijden. Overigens is de kamer ook veel te klein voor 3 personen, wij waren hier met onze zoon van 14. Maximum voor 2 volwassen, want met 3 heb je geen plaats om te draaien of te keren, je kan zelfs je bagage nergens kwijt.

Vooral gericht op senioren

Ilse
26-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Het was eigenlijk een soort vakantiepark met allemaal huisjes waarin de hotelkamers zijn. Dus niet overdekt naar de eetzaal maar via een wandeling in de buitenlucht. Erg hoog seniorengehalte. Weinig kinderen. Bowlingbaan was erg mooi en personeel vriendelijk. Meer bestemming voor 70+.

Boven onze verwachtingen

Fam. De Clercq
12-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

All in is echt wel all in !, eten à volonté, drank naar believen en voor een verblijf van 1 week, 2x een halve dagexcursie en 1x een volledige dag erop uit, ook inbegrepen. De excursies waren top georganiseerd, met voldoende vrijheid. Het eten was fantastisch, enorm veel keuze. Voldoende animatie, wel Duits, maar dat stoorde niet. Voornamelijk wel een ouder publiek, ook mindervaliden. De kamers waren net en alles was voorhanden. De ontspanningsmogelijkheden (zwembad, bowling, minigolf, ...) waren eveneens top. Het personeel is supervriendelijk. Echt een aanrader

Super goed!

A. Maas
30-7-2017
  • Onderkomen8

Prachtige omgeving, goede service, lekker eten.

super

wyckaert jurgen
7-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

het zal nu 8 jaar zijn dat wij met de famillie naar daar gaan op reis en hebben al 8 jaar heel prachtig weer we hebben al veel mensen leren ken die er ook ieder jaar bij zij we zitten allemaal samen aa tafel s avond s we kijken er terug naar uit om terug te vertrekken wij maken altijd veel leute en plezeier

Erg leuk!

Desiree
1-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mijn vriend en ik hebben een erg fijne vakantie gehad bij Eurostrand. Wij haalde de gemiddelde leeftijd behoorlijk omlaag, want het klopt inderdaad dat er erg veel ouderen zijn. Het dagprogramma wordt ook voornamelijk gemaakt voor deze doelgroep, maar als je lekker je eigen ding doet maakt dat totaal niet uit.

Het park was erg netjes, en het personeel heel vriendelijk!

Wij hadden een studio op de bovenverdieping. De kamers zijn ruim en prima in orde!

Wij hadden elke avond een thema avond bij het diner. Italiaans, Frans, Aziatisch enz. Het eten was lekker en er is genoeg keuze voor iedereen.

Misschien kwam het omdat wij in het laagseizoen zaten, maar het buffet was elke keer (ontbijt, lunch, diner) maar anderhalf uur open. Omdat wij 's middags uitstapjes hebben gemaakt was het wel vervelend dat we echt op de klok moesten kijken om op tijd bij het diner te zijn.

Het zwembad en de bowlingbanen waren ook prima, dus al met al hebben we een erg leuke vakantie gehad!

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Weer met de kerst in eurostrand leiwen geweest weer een prachtige 8 dagen gehad prima eten en onderkomen brandschoon

Alweer voor kerst 2017 geboekt 2017 gaan er ook de kennissen weer mee.

Oude reviews (archief)

Wij komen zeker nog eens terug

Christel
13-10-2016
  • Onderkomen7

Wanneer je met 3 personen voor een langere tijd op dit park verblijft, is het aan te raden om je vakantie niet door te brengen in een type 2B (Mosel studio) kamer. Dit zou een 3-persoonskamer moeten zijn, maar is eigenlijk gewoon een 2-persoonskamer waar een bed is bijgeplaatst.

Wij hadden voor 2 weken geboekt via touroperator en hadden zo'n kamer. Met de kamer is op zich niets mis, wanneer je er met zijn tweeën verblijft, maar niet met 3 personen. Je kan geen eens je bagage kwijt in de kast en ruimte om de koffers op te bergen is er ook niet meer. Daarnaast zaten wij ook op de bovenverdieping, waar geen balkon was.

Gelukkig was men bij de receptie zeer behulpzaam. D.m.v. een kleine bijbetaling konden wij de volgende dag verhuizen naar type Moselhaus B.

Wat een service!!!!!

Wij hebben verder een super vakantie gehad. Leuke excursies, goede animatie voor onze dochter, uitgebreide buffetten met voor iedereen genoeg keuze, leuke shows in de avonduren en vooral zeer vriendelijk personeel.

Wij gaan zeker nog een keer terug!!!!!

Zeer mooi resort, wij hadden mooie kamers

Fred en Ali
25-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hadden geboekt met vrienden we zaten in 2 studio's beneden met terras.

Goede excursies en dat was heel fijn met het wisselend weer van 29 juli tot en met 5 augustus.

Entertainment was elke avond goed en afwisselend. Eten perfect, lunchpakket kon je samenstellen

Voor de excursies. Let op met boeken je kan een studio krijgen en dan ga je de ruimte delen met vreemden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eurostrand Moseltal in Leiwen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eurostrand Moseltal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Eurostrand Moseltal scoort een 8.94 uit 10 op basis van 231 reviews.