Vakantiepark Eurostrand Moseltal

Vakantiepark Eurostrand Moseltal
8,9

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostrand Moseltal voor je op een rij gezet:

159 reviews over Vakantiepark Eurostrand Moseltal in het Nederlands

Met vrienden

Absoluut een aanrader, wij komen terug.

Jolanda
10-8-2018
  • Onderkomen5

Hele mooie ligging tussen de wijnvelden. Echt heel goed verzorgd. Er was overal zorg aan besteed. Park werd goed onderhouden. Verzorging was all in. De bediening werkte erg vlug en je hoefde nooit lang te wachten. Groot nadeel het kan zijn dat je je huisje moet delen met anderen, je hebt dan een gezamenlijke woonkamer.

Elke avond muziek en een extra iets bv tombolo goochelaar etc. Bowlen en midgetgolf ook inclusief, hier zou wat meer toezicht kunnen zijn. Jonge kinderen zonder ouders haalden hier gevaarlijke capriolen uit, jammer genoeg durfde de (jonge) ober hier niets van te zeggen.

Excursies inclusief, wij zijn alleen meegeweest met het uitstapje naar Trier. Hier ook geen klagen over, luxe bus, boottocht en daarna Trier. Je kon met de gids mee maar wij zijn zelf gegaan.

Veel oudere gasten maar dat wisten we van te voren. Er waren nu ook genoeg jongere mensen maar dit blijkt in de winter anders te zijn. Absoluut een aanrader.

Prima resort voor weekje weg.

Kristel Van der Weerd
2-8-2018
  • Onderkomen9

Net resort. Ook tijdens de kindervakanties nu erg Duits georiënteerd. Wel veel nl en Belgen in het park. Eten zeer goed. Animatie prima. Kleinschalig maar leuke Duitse meiden. Bowlen en minigolf ook al incl. De excursies zijn leuk. Tip: ga niet mee met de bus naar de dierentuin. Neem je eigen auto mee. Bij receptie te regelen. Drinken alles incl ook sterke a merk dranken. Zwembad prima. Wel. Binnen maar in de buurt een buitenbad. Tegenvaller bij temp boven 25 dat er nergens airco of ventilatoren zijn. Het was niet te doen. Al met al een prima week in een prachtig wijn dal.

Goed maar er zijn verbeterpunten

familie met kinderen
1-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

pluspunten: Bijna alles is inclusief je hoeft zelfs geen handdoeken voor het zwembad mee te nemen want die kun je als je gaat zwemmen bij de receptie vragen. Het was ontzettend warm in de periode dat wij er waren dus de limonade en bier vloeide rijkelijk en dan is het fijn dat dit inbegrepen is. Eten was simpel maar goed. Tip ga op tijd eten want er wordt niet altijd aangevuld. Dagtocht naar Trier met boottocht was leuk.

Minpunten: Geen Airco aanwezig in huisjes, ook niet bij de bowlingbaan of restaurants (dit is echt een gemis en verwacht je toch bij een 4 sterren accommodatie) Wij waren in de veronderstelling dat honden niet in de binnencentrum mochten komen (staat ook op de site) maar helaas waren er diverse honden aanwezig op terras en ook bij de speeltuin voor de kinderen (werden hier uitgelaten en deden hun behoefte). Kluisje is in keuken en dit is niet handig vooral niet als er meerdere familie's in één huisje verblijven.

voor herhaling vatbaar

Cynthia
7-6-2018
  • Onderkomen8

super. alles all inclusief zelfs excursies. mooie omgeving. we hebben het enorm leuk gehad

Indien 70+, geweldig, anders: :-(

liesbet
4-11-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Dit hotel/park is waarschijnlijk geweldig voor 70-plussers, en daar gaat dan ook alle aandacht naar. Shows en animatie à la jeu-de-boules, line-dancen, modeshow (voor senioren), dansavond met dj (voor senioren). Een pluspunt: het eten, de buffetten zijn over het algemeen wel lekker en het is leuk dat de bowling en minigolf gratis zijn, maar je krijgt hier echt het gevoel of je in een rusthuis bent terechtgekomen. Bij de buffetten moet je dan ook veel geduld hebben met de aanschuivende bejaarden (die trouwens denken dat ze overal voorrang hebben). Buiten Trier en Bernkastel-Kues zijn de uitstappen ook al gauw een uur of langer dan een uur rijden. Overigens is de kamer ook veel te klein voor 3 personen, wij waren hier met onze zoon van 14. Maximum voor 2 volwassen, want met 3 heb je geen plaats om te draaien of te keren, je kan zelfs je bagage nergens kwijt.

Vooral gericht op senioren

Ilse
26-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Het was eigenlijk een soort vakantiepark met allemaal huisjes waarin de hotelkamers zijn. Dus niet overdekt naar de eetzaal maar via een wandeling in de buitenlucht. Erg hoog seniorengehalte. Weinig kinderen. Bowlingbaan was erg mooi en personeel vriendelijk. Meer bestemming voor 70+.

Boven onze verwachtingen

Fam. De Clercq
12-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

All in is echt wel all in !, eten à volonté, drank naar believen en voor een verblijf van 1 week, 2x een halve dagexcursie en 1x een volledige dag erop uit, ook inbegrepen. De excursies waren top georganiseerd, met voldoende vrijheid. Het eten was fantastisch, enorm veel keuze. Voldoende animatie, wel Duits, maar dat stoorde niet. Voornamelijk wel een ouder publiek, ook mindervaliden. De kamers waren net en alles was voorhanden. De ontspanningsmogelijkheden (zwembad, bowling, minigolf, ...) waren eveneens top. Het personeel is supervriendelijk. Echt een aanrader

Super goed!

A. Maas
30-7-2017
  • Onderkomen8

Prachtige omgeving, goede service, lekker eten.

super

wyckaert jurgen
7-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

het zal nu 8 jaar zijn dat wij met de famillie naar daar gaan op reis en hebben al 8 jaar heel prachtig weer we hebben al veel mensen leren ken die er ook ieder jaar bij zij we zitten allemaal samen aa tafel s avond s we kijken er terug naar uit om terug te vertrekken wij maken altijd veel leute en plezeier

Erg leuk!

Desiree
1-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mijn vriend en ik hebben een erg fijne vakantie gehad bij Eurostrand. Wij haalde de gemiddelde leeftijd behoorlijk omlaag, want het klopt inderdaad dat er erg veel ouderen zijn. Het dagprogramma wordt ook voornamelijk gemaakt voor deze doelgroep, maar als je lekker je eigen ding doet maakt dat totaal niet uit.

Het park was erg netjes, en het personeel heel vriendelijk!

Wij hadden een studio op de bovenverdieping. De kamers zijn ruim en prima in orde!

Wij hadden elke avond een thema avond bij het diner. Italiaans, Frans, Aziatisch enz. Het eten was lekker en er is genoeg keuze voor iedereen.

Misschien kwam het omdat wij in het laagseizoen zaten, maar het buffet was elke keer (ontbijt, lunch, diner) maar anderhalf uur open. Omdat wij 's middags uitstapjes hebben gemaakt was het wel vervelend dat we echt op de klok moesten kijken om op tijd bij het diner te zijn.

Het zwembad en de bowlingbanen waren ook prima, dus al met al hebben we een erg leuke vakantie gehad!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Eurostrand Moseltal in Leiwen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Eurostrand Moseltal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.