Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.2Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Camp Kyllburg is een eenvoudige natuurcamping. Dwars door de camping loopt de rivier de Kyll. Het naastgelegen zwembad is vrij te gebruiken voor campinggasten. ‘s Avonds is het bij het kampvuur een gezellige boel. Vanaf de camping zijn er mooie wandelingen te maken en een bezoek aan Trier is zeker een aanrader.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

115 Reviews over Camp Kyllburg

• 9Aafke en Ingrid24-09-2022

Je geniet je suf

Zondag 11 september arriveerden we met onze gehuurde camper op Camp Kyllburg. We zijn deze camping op het spoor gekomen door de interviews met eigenaar Roy Betten in het programma “West wordt wakker” van Radio West. De ontvangst door Mèlani en Roy was zeer hartelijk! Al snel hadden we een prachtige plek gevonden aan de kabbelende rivier op deze supermooie camping. We hebben genoten van de relaxte sfeer op de camping en … de heerlijke verse broodjes die iedere dag bij onze camper werden bezorgd!!! Roy en Mèlani jullie zijn zeer gastvrije eigenaren, ga vooral zo door met jullie mooie werk!!! Wij komen zeker terug om te genieten op Camp Kyllburg. Hartelijke groet, Aafke en Ingrid “de dames van de radio”

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Erik, Anne, Cato en Nore24-08-2022

Top vakantie!

Wij hebben 8 dagen op camp Kyllburg morgen kamperen! De camping ligt erg mooi in een dal en aan de rand van de camping ligt rivier de Kyll. Hier kunnen de kinderen (of jij zelf) heerlijk op dobberen.

De eigenaren zijn erg betrokken bij de gasten en goed zichtbaar. Ondanks de pech die ze hebben gehad met het water ziet het terrein er nu prima uit en werkt de “foodtruck” prima!

Ik heb wat pech gehad waardoor ik naar een huisarts en zelfs naar het ziekenhuis moest. De eigenaren hebben mij hier super in ondersteund, echt top!

Veel leuke uitstapjes in de buurt, je hoeft je nooit te vervelen!

Tip: zodra Kyllburg op de borden staat, zet je navigatie/Google Maps uit. Volg de camping bordjes zodat je goed de camping op kunt rijden. Wanneer je je navigatie volgt kun je nooit de bocht maken, de camping op!

Wij gaan zeker nog eens terug!

• 8Fam. Drost16-08-2022

Heerlijke ervaring, komen zeker nog eens terug!

Nadat we de vorige camping waren weg gevlucht, was Camp Kyllburg een verademing! Wat een heerlijke ruime plekken! Een hartelijk en persoonlijk welkom! Een perfect werkende boekingsite, waar ook de voorkeur plek aangegeven kon worden, zonder extra kosten. Ondanks dat alles nog herstellende is van de overstromingen vorig jaar juli, wordt er 100% gegeven om het verblijf tot een succes te maken. Broodjes service met tip van de dag, buiten speelgoed voor de kinderen, kampvuur avondjes, bij slecht weer werd een film opgezet voor de kinderen, echt super! Er hangt gewoon een hele fijne en rustige sfeer met fijne gasten. Enige nadeel is dat het sanitair niet over bemeten is, dus een douche of afwasbeurt kan soms wat langer duren. De weg naar de camping is steil en smal naar beneden, dus je moet even keren in het dorp met de caravan, maar ook dat ging goed. Als alle schade is hersteld, is er ook weer een koppeling met het gemeente zwembad

• 8Staat v/h sanitair
  • 9HD16-08-2022

Heerlijke camping aan riviertje

Heerlijke camping aan riviertje. Mooie ruime plaatsen. Sanitair uitzonderlijk schoon. Gratis wasmachine en droger beschikbaar. Hele aardige eigenaren. Snackwagen was prima, ijsjes werden zeer gewaardeerd. Italiaan en Lidl op loopafstand. Toegang naar camping steil. Door overstromingen nu geen zwembad open, maar riviertje voldeed ook prima.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Familie Smits07-08-2022

Heerlijk onthaasten🍀!

Kamperen op een fantastische plek in de Eiffel, het ultieme onthaasten 🍀! Na een hele vriendelijke ontvangst konden we ons installeren op een super mooi plekje (#24) aan de rivier de Kyll. Ideaal voor kids om in te spelen en zwemmen! Heerlijk om het geluid van de rivier de hele dag op de achtergrond te horen èn van het uitzicht over water en bossen te genieten. Na goede tips van de behulpzame eigenaresse de hele week plezier gehad in de omgeving. Mooie wandeltochten, leuke stadjes en fijn kratermeer om in te zwemmen. De camping is dit jaar gedeeltelijk weer open (zwembad helaas nog niet, maar rivier biedt ook waterpret en verkoeling!), met veel zorg door de eigenaren weer opnieuw opgebouwd, super goed verzorgd, net sanitair, lekkere broodjesservice en leuke foodtruck. Het verblijf hier is zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Ineke19-07-2022

Mooi, schoon, grote plaatsen, schoon sanitair,

Heerlijke camping. Nederlands sprekende eigenaren hebben heel hard gewerkt om er weer één geheel van te maken in 2022 na de verwoestende overstroming in 2021. (hopelijk wordt de brug spoedig gebouwd en is daarmee het zwembad ook weer bereikbaar.) Eigenaren zeer gastvrij en vriendelijk. De plekken aan de rivier zijn mooi en voor spelende kinderen en vissers zijn de kleine strandjes ideaal. Sanitair is altijd schoon en kent veel privacy (toilet/wasbak in afgesloten cabine). De verwoeste bomen moeten nog herplant maar door de bocht van de rivier ( en de bergen) is er te kiezen voor ochtend- of avondzon op de camping. Camping ligt dichtbij de (niet te horen) A 60 dus ook geschikt voor doortrekkers. De prijs/kwaliteit is goed (2022: euro 25,00, incl. BTW, ex Tax) per nacht voor een rivierplaats. Er is (nu nog) een tijdelijke kleine kinderspeeltuin maar dat wordt beter. Kleine maar lekkere (afhaal)keuken. Kortom een aanrader.

• 9Dagmar28-09-2020

Verdwalen in een sprookje

Wat een heerlijke camping om te mogen zijn. Ruime plaatsen, schoon sanitair, bevlogen, betrokken en gastvrije eigenaren...meer heb je niet nodig. En wanneer je bij iedere wandeling door de groene oase het gevoel krijgt dat er zeker elfjes en dwergen moeten wonen, is onze vakantie compleet! Verassende wandelingen in een heerlijk groene omgeving die er iedere keer toch weer anders uitziet. En daarna heerlijk bijkomen aan de kabbelende rivier waar de honden af kunnen koelen en je met een wijntje kan genieten van de ijsvogel en eendjes voor je caravan. Een camping om helemaal af te schalen van het drukke leven en even back to basic. Wij komen zeker terug.... Hoe zal de herfst eruit zien in dit dal🤔... geweldig lijkt ons die kleurenpracht.... Wij komen zeker weer terug

• 9Marianne22-09-2020

Fantastisch!

Wat een hele hele fijne camping! Vriendelijke eigenaren en je voelt je zeer welkom. Schoon sanitair, smaakvol eten in het restaurantje en fikkie stoken kan ook. Hulde!

• 10Jet04-09-2020

Heerlijk!

Wat een fijne camping! In juni was ik hier met mijn man, nu met onze (volwassen) zonen en schoondochters. Schitterende plek aan het water (voor ons ws het mooiste plekje in onze 35 jaar lange kampeer-ervaring), prima sanitair, goede horeca voor een hapje en een drankje. Maar bovenal vriendelijke en (zeer) betrokken eigenaren!! Wij komen zeker terug!!

• 10Tanja24-08-2020

Heerlijk tot rust gekomen

• Kleine, rustige camping
    • Prachtige ligging aan een rivier, aan vier zijden omgeven door groene hellingen
    • Gelegen in het dorp, op loopafstand van supermarkten en treinstation
    • Mooie wandelroutes vanaf de camping
    • Vriendelijke en hardwerkende eigenaars
    • Gebruik wasmachine en droger zijn gratis
    • Ruime plaatsen, direct aan de rivier, waardoor veel privacy
    • Nieuw en schoon sanitair, geen probleem gehad met wisselende temperatuur douches
    • Zwembad is leuk en groot met ligweide, glijbaan en duikplanken.
    • Eenvoudig maar leuk animatieprogramma voor de kinderen en tieners
    • Aanraders in de omgeving: rodelen in Daun (contant betalen!), kasteelruïnes in Manderscheid, Teufelsschlucht (wandelen tussen de rotsen) en Trier.
    • Niet alleen de mooiste camping waar we ooit hebben gestaan, maar ook de goedkoopste; uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding dus.
    • 10Staat v/h sanitair

• KluisNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar