Géén boekingskosten

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Camp Kyllburg is een eenvoudige natuurcamping. Dwars door de camping loopt de rivier de Kyll. Het naastgelegen zwembad is vrij te gebruiken voor campinggasten. ‘s Avonds is het bij het kampvuur een gezellige boel. Vanaf de camping zijn er mooie wandelingen te maken en een bezoek aan Trier is zeker een aanrader.

111 Reviews over Camp Kyllburg

• 10Familie Smits07-08-2022

Heerlijk onthaasten🍀!

Kamperen op een fantastische plek in de Eiffel, het ultieme onthaasten 🍀! Na een hele vriendelijke ontvangst konden we ons installeren op een super mooi plekje (#24) aan de rivier de Kyll. Ideaal voor kids om in te spelen en zwemmen! Heerlijk om het geluid van de rivier de hele dag op de achtergrond te horen èn van het uitzicht over water en bossen te genieten. Na goede tips van de behulpzame eigenaresse de hele week plezier gehad in de omgeving. Mooie wandeltochten, leuke stadjes en fijn kratermeer om in te zwemmen. De camping is dit jaar gedeeltelijk weer open (zwembad helaas nog niet, maar rivier biedt ook waterpret en verkoeling!), met veel zorg door de eigenaren weer opnieuw opgebouwd, super goed verzorgd, net sanitair, lekkere broodjesservice en leuke foodtruck. Het verblijf hier is zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Ineke19-07-2022

Mooi, schoon, grote plaatsen, schoon sanitair,

Heerlijke camping. Nederlands sprekende eigenaren hebben heel hard gewerkt om er weer één geheel van te maken in 2022 na de verwoestende overstroming in 2021. (hopelijk wordt de brug spoedig gebouwd en is daarmee het zwembad ook weer bereikbaar.) Eigenaren zeer gastvrij en vriendelijk. De plekken aan de rivier zijn mooi en voor spelende kinderen en vissers zijn de kleine strandjes ideaal. Sanitair is altijd schoon en kent veel privacy (toilet/wasbak in afgesloten cabine). De verwoeste bomen moeten nog herplant maar door de bocht van de rivier ( en de bergen) is er te kiezen voor ochtend- of avondzon op de camping. Camping ligt dichtbij de (niet te horen) A 60 dus ook geschikt voor doortrekkers. De prijs/kwaliteit is goed (2022: euro 25,00, incl. BTW, ex Tax) per nacht voor een rivierplaats. Er is (nu nog) een tijdelijke kleine kinderspeeltuin maar dat wordt beter. Kleine maar lekkere (afhaal)keuken. Kortom een aanrader.

• 9Dagmar28-09-2020

Verdwalen in een sprookje

Wat een heerlijke camping om te mogen zijn. Ruime plaatsen, schoon sanitair, bevlogen, betrokken en gastvrije eigenaren...meer heb je niet nodig. En wanneer je bij iedere wandeling door de groene oase het gevoel krijgt dat er zeker elfjes en dwergen moeten wonen, is onze vakantie compleet! Verassende wandelingen in een heerlijk groene omgeving die er iedere keer toch weer anders uitziet. En daarna heerlijk bijkomen aan de kabbelende rivier waar de honden af kunnen koelen en je met een wijntje kan genieten van de ijsvogel en eendjes voor je caravan. Een camping om helemaal af te schalen van het drukke leven en even back to basic. Wij komen zeker terug.... Hoe zal de herfst eruit zien in dit dal🤔... geweldig lijkt ons die kleurenpracht.... Wij komen zeker weer terug

• 9Marianne22-09-2020

Fantastisch!

Wat een hele hele fijne camping! Vriendelijke eigenaren en je voelt je zeer welkom. Schoon sanitair, smaakvol eten in het restaurantje en fikkie stoken kan ook. Hulde!

• 10Jet04-09-2020

Heerlijk!

Wat een fijne camping! In juni was ik hier met mijn man, nu met onze (volwassen) zonen en schoondochters. Schitterende plek aan het water (voor ons ws het mooiste plekje in onze 35 jaar lange kampeer-ervaring), prima sanitair, goede horeca voor een hapje en een drankje. Maar bovenal vriendelijke en (zeer) betrokken eigenaren!! Wij komen zeker terug!!

• 10Tanja24-08-2020

Heerlijk tot rust gekomen

• Kleine, rustige camping
    • Prachtige ligging aan een rivier, aan vier zijden omgeven door groene hellingen
    • Gelegen in het dorp, op loopafstand van supermarkten en treinstation
    • Mooie wandelroutes vanaf de camping
    • Vriendelijke en hardwerkende eigenaars
    • Gebruik wasmachine en droger zijn gratis
    • Ruime plaatsen, direct aan de rivier, waardoor veel privacy
    • Nieuw en schoon sanitair, geen probleem gehad met wisselende temperatuur douches
    • Zwembad is leuk en groot met ligweide, glijbaan en duikplanken.
    • Eenvoudig maar leuk animatieprogramma voor de kinderen en tieners
    • Aanraders in de omgeving: rodelen in Daun (contant betalen!), kasteelruïnes in Manderscheid, Teufelsschlucht (wandelen tussen de rotsen) en Trier.
    • Niet alleen de mooiste camping waar we ooit hebben gestaan, maar ook de goedkoopste; uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding dus.
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Lianne14-08-2020

perfect

Een top camping! Ik heb binnen 1 avond al een hele vrienden groep. Het zwembad is super mooi, groot en schoon. Een supermooie rivier aan ons plekje en een superleuke animatie in het nederlands met veel activiteiten die ook heel leuk zijn voor mensen van 12+. Het gebied is heel mooi en er zijn veel dingen te doen. Het eten in het restaurant is heerlijk, snel klaargemaakt en niet te veel of te weinig. Ik heb geen tijd te veel gehad. Helemaal geweldig!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fam. van Schijndel09-08-2020

Super camping!!!

Wij stonden voor het eerst op deze camping met een zeer grote rivierplaats. Wat een super camping. Mooi gelegen, heel fijn en goed zwembad, zeer aardige en vooral behulpzame eigenaren die heel hard werken om er zo'n super camping van te maken! Het nieuwe sanitair waar wij stonden was schoon. Winkels in de buurt voor de boodschappen, Bitburg ook vlakbij. Mooie omgeving met bezienswaardigheden. Wij zijn er volgend jaar weer!

• 10B.08-08-2020

Geweldige vakantie gehad

Kamperen op Camp Kyllburg is Top, mooie ruime plaatsen aan de Kyll, prima sanitair, hele aardige eigenaren, eenvoudig maar lkkr restaurant, prachtig zwembad naast de camping. En t is gewoon een fijne camping om tot rust te komen

• 10Eetgelegenheden
  • 9Sander06-08-2020

Prachtige camping

Een mooie camping op een prachtige locatie aan een rivier. De eigenaar is vriendelijk en heel makkelijk. Het sanitair is goed en schoon en met name het nieuwe sainitairgebouw is heel prettig. Op de camping zit een restaurant waar je prima kunt eten of iets kunt drinken. Verder zit er op loopafstand een ruim opgezet zwembad waar je als campinggast voor niets heen kunt. In het dorpje is verder niet zo veel te beleven maar je kunt in de omgeving wel mooi fietsen en wandelen.

• 8Staat v/h sanitair

• KluisNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar