Camping Camp Kyllburg

• 9.1Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Camp Kyllburg is een eenvoudige natuurcamping. Dwars door de camping loopt de rivier de Kyll. Het naastgelegen zwembad is vrij te gebruiken voor campinggasten. ‘s Avonds is het bij het kampvuur een gezellige boel. Vanaf de camping zijn er mooie wandelingen te maken en een bezoek aan Trier is zeker een aanrader.

97 reviews over Camping Camp Kyllburg

• 2019
    10Ramon19-12-2019

Topper!!

Super leuke kleinschalige camping waar gastvriendelijkheid en gastvrijheid nog bovenaan staan. De eigenaren zijn in weder opbouw en dat doen ze goed!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Martijn de jong10-12-2019

Top!!

Heerlijke camping, mooie omgeving met zeer gastvrije eigenaren. 2,5 weken met de vouwwagen gekampeerd met het gezin (2 volwassen en 2 kinderen van 9 en 12 jaar). Tijdens de warme dagen heerlijk gezwommen in het naastgelegen zwembad, in de avond heerlijk gegeten in het restaurant en in de ochtend warme broodjes.

We gaan dit jaar weer heen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kees10-12-2019

Super plek

Heerlijk camping, prachtig gelegen langs de oevers van de rivier. Ideaal voor vliegvissen. Maar ook wandelen, mountainbiken zijn super activiteiten om te doen. Het zwembad is om de hoek.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Petra nieuwmeijer09-12-2019

Mooie camping

Mooie camping! Wij hadden een plaats gelijk aan het water, echt een aanrader. Toen wij er waren was het nog rustig. Hele vriendelijke Nederlands sprekende eigenaren. Echt een aanrader

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Coby kromhout van der meer04-12-2019

Het is een top camping voor ons

Het is een mooie omgeving je kan lekker wandelen zwemmen vissen de camping is heel relax schoon je mag een kampvuur maken niks is de camping eigenaren te veel en wij zijn heerlijk tot rust gekomen wat wil een mens nog meer dan .

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Richard Dirkx04-12-2019

Mooie kleine camping midden in de natuur

Hele fijne rustige camping midden in de natuur waar je echt tot rust kunt komen. Mijn schoonfamilie komt er al hun hele leven, zij hebben daar een vaste staplaats. Ik kom er nu al zo’n 8 jaar meerdere malen per jaar tussen april en september. Sinds 2 jaar zijn er nieuwe eigenaren, ze doen het super goed. Hele andere camping geworden, andere sfeer, veel veranderd en opgeknapt. Hele gastvriendelijke mensen die heel goed aan de weg timmeren, in een woord top👍🏻

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Eric v rijt03-12-2019

Geweldige ervaring

Gezellig en veel wandelmogelijkheden Personeel staat dag en nacht voor je klaar

Gereisd met partner in september 2019

• 10Robbbert03-12-2019

Super

Super gezellig , leuke sfeer en natuurlijk een top locatie !

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Van Der Kolk03-12-2019

Geweldige camping, echte aanrader!

Het is een gezellige, rustig plek, een mooie omgeving en voor ieder iets te doen. Wandelen, winkelen, vissen, zwemmen binnen en buiten etc... Het is een camping met veel kinderen en super animatie! Mijn vriend komt er al meer dan 30 jaar. Begonnen als klein mannetje met zijn ouders en nu met zijn eigen gezin met kids! Ook de beide eigenaren zijn altijd behulpzaam, vriendelijk en in voor een praatje! Het sanitair is schoon en goed onderhouden!

Kortom het is een top camping, een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jolanda Maes03-12-2019

Heerlijke kleine camping!

Heerlijk rustige camping, prachtig gelegen aan de rivier de Kyll. Supermarkten dichtbij, groot zwembad op loopafstand en ook het treinstation is te belopen. Op de camping is alles wat je nodig hebt, voorhanden. De eigenaren zijn iedere dag terug te vinden in het restaurant waar je heerlijk en voor een schappelijk prijsje kunt eten. Zij zorgen er ook voor dat de jeugd zich goed kan vermaken ; materialen om in de rivier te gebruiken zoals een grote zit-zwemband, luchtbedjes enz om je mee te laten voeren met de stroom van de rivier. Ook zorgen ze voor georganiseerd vermaak voor de kleintjes maar ook voor de wat oudere jeugd. Vissers vinden hier hun heil; in de prachtige natuur is forel de prooi. Vanuit je tent of caravan kan de hengel worden uitgegooid. Het terrein wordt uitstekend verzorgd en steeds weer verbeterd. Voor natuur, gezelligheid en kwaliteit moet je hier zijn!!

Gereisd met partner in juli 2019

13 tips over Camping Camp Kyllburg

• Kor, 25-04-2014

Geocachen zijn ze hier mee bekend

• Jannie van Kessel, 20-06-2014

Dagje Trier met de trein! Langs de Moezel naar Bern Kastel, schitterende rit en t stadje met vakwerkhuizen is beeldschoon!

• kim radio, 28-09-2012

wandel daar wat rond en geef je ogen de kost en je zult zeker ontspanning vinden

5 vragen over Camping Camp Kyllburg

• E Postmus, 12-01-2020

Pubers

Is deze camping geschikt om met pubers (15 en 12) te bezoeken? Ze vinden het heel belangrijk dat er leeftijdsgenoten zijn.

• Dianne Wiarda, 20-05-2019

Koelkast in Glampingtent

Is er een koelkast aanwezig in de glampingtent?

irene clemens, 12-08-2019

Ja die is aanwezig in de tenten

• Carolina Koster, 11-02-2019

Met eigen tent of caravan

Hallo,via tui zag ik alleen een huurtent is het niet meer mogelijk om met eigen caravan of tent een plek te boeken in de zomervakantie?(bv.10-7tm 3-8)ik hoop op een reactie terug,mvg

Camping Camp Kyllburg info

• SchaduwplaatsenAanwezig