Vakantiepark Landal Mont Royal

7,5

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten6,4

Omschrijving
Een vakantie tussen de wijnvelden vind je op Landal Mont Royal. Verblijf op het park in een energieneutrale bungalow en vermaak je de hele dag in het zwembad, op de migdgetgolfbaan of op een van de sportvelden. De omgeving van Landal park Mont Royal biedt leuke uitjes zoals wandelen langs de Moezel, klimmen in een klimpark of shoppen in Wittlich!

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mont Royal voor je op een rij gezet:

598 reviews over Vakantiepark Landal Mont Royal in het Nederlands

Fantastisch !

bert van dam,
9-1-2019

Prachtig park aan de Moezel

Vriendelijk personeel

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd met partner in december 2018

mooi park

al,
3-12-2018
  • Onderkomen7

Al jaren vaste klant op mont royal nu alweer terug wat ons opgevallen is dat de keuze in het restaurant zeer gering is en absurd duur voor broodje hamburger met handje vol friet (13,50) . De brunch viel ook zwaar tegen voor 10,25 per persoon vonden wij de keuze gering maar dat is bij ieder mening anders. voor de rest mooi park en je kunt alle kanten uit.p,s niet vergeten het personeel is steeds vriendelijk

Gereisd met partner in november 2018

Jammer van doorgaande weg langs park

Jan,
23-11-2018
  • Onderkomen7

Tien persoonshuisje heel mooi.

Temperatuur in slaapkamers niet apart te regelen ERG warm.

De tien persoonshuisjes staan dicht langs de doorgaande weg vooral 's nachts veel last van vrachtverkeer.

Verder mooie omgeving.

• Activiteiten2
  • Onderkomen5
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

geen goede ervaring. hadden 2 maal een pakket besteld kregen er maar 1 en bij de receptie werd gezegd je hebt een 4 pers. bungalow met 2 mensen dus je krijgt het niet. ook een pad houder voor senseokoffie kregen we niet zet met kopje voor kopje werd gezegd

Gereisd met partner in augustus 2018

prijs kwaliteit niet in verhouding

Vos,
12-8-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Het reviewcijfer vonden wij vrij hoog, dus de verwachtingen waren ook hoog. Blijft het feit dat een beoordeling natuurlijk iets persoonlijks is. Hou je van rust? Dan is dit een perfect park. Huisje L4 luxe variant) geboekt. In 1 woord perfect! Nieuw en super schoon. Omgeving is top, mooie uitzichten, leuke plaatsjes, auto is nodig, te voet is geen optie. Parkopties....tja daar valt door Landal zoveel meer uit te halen.....Restaurant ronduit teleurstellend...3 hoofdgerechtjes op de kaart...Geen optie om 's avonds na het eten lekker even een terrasje te pakken op het park...alles sluit namelijk om 20.00 uur!! Patat enkel verkrijgbaar van 1700 - 1900 uur! Zwembad tijdens verblijf wegens techn.omstandigheden gesloten, voor mensen met kleine kinderen is dit teleurstellend wanneer je wil gaan zwemmen, je betaald immers voor een zwembad. "Zwembad" is overigens een groot woord. Supermarkt is weinig. Veel achterstallig onderhoud muv nwe huisjes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooi park, aanrader!

J.Y.M. Gerritsen,
8-8-2018
  • Onderkomen9

Super nette ingerichte huisjes, keurig park. Wel wat aan de dure kant, maar dat wordt door de mooie huisjes echt gecompenseerd. Woning was compleet ingericht, van koffiezetapparaat tot oven/magnetron en vaatwasser. Moderne inrichting. Nadeel was de verbouwing van het "centrum", waardoor het winkeltje en restaurant gesloten waren. Ook is dit park slecht begaanbaar voor minder validen door het heuvelachtige landschap.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Kan beter

flipsem,
5-8-2018
  • Activiteiten5

Mooie omgeving! Huisje was ook netjes alleen met warm weer bloedheet in het huisje en moeilijk koel te krijgen. Veel al om zes uur savonds dicht wegens te weinig personeel. 1 jongen loopt z'n eigen kapot die moet bijna alles alleen doen. Weinig keus uit eten en ijs moet je dan weer op het terras pakken maar die was om zes uur dicht. Wij zijn naar cochem,eifelpark en de hangbrug geweest, En het buitenzwembad in krov was ook erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Heerlijk park. Goed onderhouden park, fijn en schoon binnenzwembad, prachtige nieuwe huisjes en fantastisch uitzicht op de moezel. Wij hadden een 6luxe huisje. Modern ingericht en ook echt luxe. 2 badkamers, heerlijke auping bedden, goede keuken(inventaris) en bijvoorbeeld ook een quooker. Bij heel mooi weer is de slaapkamer boven wel erg warm. Beneden blijft de temperatuur prima. Animatie is beperkt maar prima voor jonge kinderen. Omgeving heeft volop leuke uitjes. Wild & freizietpark cochem vonden we leuk, kupferbergwerk (kopermijn) fischbach, maar ook shoppen in wittlich bij bungert is een tip. Kortom, heerlijke vakantie gehad en zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijn park met wat haken en ogen

Saskia,
31-7-2018
  • Activiteiten5

We hadden een 4L huisje geboekt omdat we dachten daar een prachtig uitzicht te hebben. Dat viel flink tegen doordat het uitzicht wordt beperkt door flink wat bomen. Het huis zelf was mooi maar had wel een paar puntjes die beter kunnen. Zo wordt het in de zomer héél warm en is het huis niet af te koelen. Binnen was het 's nachts 26-28 graden. De vele insecten die binnen vliegen komen vast te zitten achter de hoge ramen die niet open kunnen dus elke dag een insecten kerkhof op de vloer.

In de hal en in het toilet gaat het licht automatisch aan. Dat is heel vervelend als je 's nachts naar het toilet moet en het hele huis ineens in het licht baadt.

Er is totaal geen privacy op het terras doordat de begroeiing nog zo jong is.

De openingstijden van restaurant, terras, receptie en zijn uiterst beperkt. Het terras is self service en je kunt niet buiten eten. Het winkeltje is heel klein. Boodschappen doe je het beste in Traben.

Gereisd met partner in juli 2018

Netjes maar met weinig faciliteiten

Patty,
30-7-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Wij zaten in de 4 persoons luxe woning, deze was echt super! Erg ruim, luxe netjes en schoon.

De omgeving in en rondom het park is ook erg mooi.

Het park zelf vonden wij echter niet veel aan. Er was niet veel te doen, de parkshop was wel erg klein en het terras en restaurant waren te vroeg gesloten. Dit was echter wel recent mooi gerenoveerd.

Het restaurant raden wij niet aan, de prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.. De prijs is alsof je lekker uit eten gaat maar dat was het niet, de bediening was ook een rommeltje.

Al met al een super park voor als je echt rust zoekt en de overige faciliteiten in de omliggende dorpen opzoekt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Landal Greenparks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Mont Royal in Kröv (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Mont Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.