Vakantiepark Landal Mont Royalstersterstersterster

7.1Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Kröv (Moezel)

7.1Goed

• 7.5Onderkomen
  • 5.8Activiteiten
  • 5.9Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mont Royal voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Een vakantie tussen de wijnvelden vind je op Landal Mont Royal. Verblijf op het park in een energieneutrale bungalow en vermaak je de hele dag in het zwembad, op de migdgetgolfbaan of op een van de sportvelden. De omgeving van Landal park Mont Royal biedt leuke uitjes zoals wandelen langs de Moezel, klimmen in een klimpark of shoppen in Wittlich!

625 reviews over Vakantiepark Landal Mont Royal

• 6Cees13-02-2020

Dubbel gevoel

Wij huurden een bungalow 4B1, nr. 143. Op zich een leuk bungalowtje, maar alleen bereikbaar via een trappenstelsel (5x) van 3 tot 5 treden. Voor twee bejaarden verre van ideaal. Ook nog eens gesitueerd in de meest verre uithoek van het park, ver van alle faciliteiten. Over het bungalowtje dus niets dan goeds, maar ik vind dat men bij de toewijzing van een huisje rekening moeten houden met mogelijk fysieke problemen Van bejaarde huurders met zo’n trappenstelsel. Ik vind dat wij nu ook na 15 maal huren bij Landal eens wat negatieve kritiek mogen en moeten laten horen. Ik wil eigenlijk de zeer kleine en matige supermarkt op het park buiten beschouwing laten. Ik vind Mont Royal het minst aantrekkelijke park dat wij nu hebben bezocht. Eindcijfer: 6-

Gereisd met partner in februari 2020

• 5Nancy25-01-2020

Eerst opknappen van de huisjes dan misschien weer

Vergeleken andere landal parken is dit een beetje apart park. Geen afgesloten park maar met een doorgaande weg er door heen, je rijdt zonder slagboom zo naar de huisjes. Maar dan... wij hadden 218 6be, perfecte ligging helemaal achteraan. Lekker rustig, maar wat een vervallen huisje. Veel schades aan de kozijnen, deuren, gebladderde verf. Vieze gordijnen in de woonkamer, keukenrolgordijn bagger vet en vol vlekken. Oncomfortabele bank. Zwarte (schimmel??) plekken op de kit randen in de douche, veel kalk aanslag. En veel, heel veel stof! Stof raggen voor de raampjes , vieze vloeren. Nee heel slecht en niet wat ik van landal gewend ben! Locatie : ja prachtig, maar in Krov zelf in de wintermaanden bijna alles dicht. Park zelf: nee met name door de ervaring van huisje 218 . Grote renovatie en en dan kan het wel weer Landal waardig worden.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Vakantie-liefhebbers26-11-2019

Heel leuk park in fantastische omgeving

Aangenaam verrast door dit park en de medewerkers. Wij zaten in een huisje met uitzicht op de Moezel. Deze huisjes liggen echt fantastisch, maar zijn wel enigszins gedateerd, en hebben zeker een opknapbeurt nodig. Badkamer oud en vol schimmel. Uitzicht maakte veel goed. Eten in restaurant is prima, gezellige sfeer en snelle, vriendelijke bediening. Herkende niets van wat in eerdere reviews hier staat. Personeel bij receptie erg vriendelijk en behulpzaam. We konden een nacht bijboeken, hiervoor moesten we wel naar een andere bungalow omdat de onze op voorkeur was geboekt. Werd heel goed geregeld. Laatste bungalow was zeer modern en heel erg groot. Lag aan de andere kant van het park. Hier staan de huizen dicht op elkaar en is het uitzicht minder. Maar daar maakt de zeer luxe inrichting en de ruimte in huis weer veel goed. Omgeving van dit park is geweldig. Veel natuur (wandelen, fietsen) en cultuur. Wij komen zeker terug!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Leny Frijns06-11-2019

Goed park

Grootste huis 8 personen wat wij ooit bij Landal hebben gehad maar absoluut geen privacy. De mensen lopen op nog geen meter langs je raam. Kies niet 8L 71 als een ander beschikbaar is. Wij waren tevreden over het restaurant.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Saskia11-10-2019

Prachtige locatie, fijne bungalow

In september waren wij voor de 2e keer op dit park, na een fijn verblijf vorige zomer. Het lijkt dat het park goed omgaat met commentaar van gasten aangezien er nu een paar dingen ten goede waren veranderd, zoals de service op het terras en de openingstijden. We zaten in een 6C woning. De woningen zijn fijn ingericht en voorzien van alle gemakken maar hier en daar was er wel wat onderhoud nodig. De kokend waterkraan i.p.v. een waterkoker waren wij niet zo blij mee aangezien het water niet zo lekker is en de kraan ook geen kokend water gaf maar heet water. Ook werkte het slot van de voordeur niet goed waardoor wij regelmatig door de tuindeur naar binnen moesten. Het feit dat het keukenraam open moet om de afzuigkap te gebruiken is ook niet handig. Daarnaast zou een gewone lichtschakelaar op het toilet fijner zijn want nu blijft het automatische licht veel te lang aan. Al met al weer een heel fijne week gehad en wij komen zeker terug.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 7Anja van der Zijden - Polman12-09-2019

Onwijs genoten!

Een park op een mooie ligging en met vriendelijk personeel. Een bungalow 4B2 - wat verouderd en niet erg groot. Voor 2 personen groot genoeg. Nette keuken, toilet en badkamer. Prima bedden. Waterkoker was wat verkalkt, dit gemeld bij de receptie en gelijk een nieuwe meegekregen. Super service! Schoonmaak redelijk. Personeel vd receptie is vriendelijk en behulpzaam, geen vraag is te gek en denken graag met je mee. Bij de receptie een schlemmerblock gekocht voor kortingen in de omgeving, er ruim uitgehaald! Helaas moest je betalen voor het internet, niet meer zo van deze tijd. Internet had goede verbinding, echter elke keer opnieuw inloggen als je weer thuis kwam (op alle apparaten).

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 6Anry02-09-2019

Eenmalig

Mooie huizen. De 6c bungalow is energieneutraal. Een nadeel: de woning blijft heel erg warm en niet te koelen omdat ramen door manier van ophangen gordijnen s nachts niet open kunnen. Prachtige omgeving. Het take away punt voor snacks zou open moeten zijn tussen 12 en 20 uur. Tot onze grote verbazing was er om 16u15 (na een lange wandeling) niets te krijgen. De koks hadden pauze: komt u over half uur maar terug. Niet gedaan natuurlijk. Er waren geen goede pannen aanwezig.

• 7Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jos24-08-2019

Ge-wel-dig!!!!!! Niets aan toe te voegen

Alleen maar lof over dit park, personeel is top! Veel parken al bezocht maar van het personeel hier kunnen ze overal nog wat leren. Klein probleempje gehad met de badkamer, kregen een ander huisje(villa) Evt wilde wij bij betalen, maar dat hoefde niet. Super mooie locatie en voor kinderen veel te doen! Wij zijn hier nu voor de 2e keer en komen zeker weer terug!

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Speezy21-08-2019

Nooit weer Mont Royal, schande voor de naam Landal

Mooie uitvalsbasis voor uitstapjes, want de omgeving is prachtig. Dit is ook het enige positieve wat ik kan schrijven... Wat een park: vies huisje, slaapkamervloer nodig aan vervanging toe meerdere keren teen opengehaald aan de opstaande randjes van de loslatende parketvloer. Volgens de Landal app waren er dagelijks activiteiten, die ook zo plotseling weer van de app verdwenen. 's Avonds een dooie boel, geen activiteiten. Terras is vroeg dicht. Wat wel handig was voor de jeugd want de biertap konden ze zelf bedienen aan de buitenbar... Eten is geen aanrader op het park, bediening is traag je moet steeds zelf naar binnen. De druppel was bij ons dat een familie naast ons de poepluier van hun kind op het terras ging verschonen. De poep lag zelfs op het terras en het personeel zei niets. Voor een lekkere betaalbare maaltijd kun je beter naar de dorpjes in de omgeving gaan. (vooral Saloon in Reil) Geen Landalwaardig park.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Sanneke17-08-2019

Leuke vakantie maar voor ons niet meer

Hele mooie omgeving. Park viel tegen. Jaren geleden kwamen wij hier jaren achter elkaar. Het park is erg veranderd. Zoek je privacy dan moet je op zoek naar een ander park. De huisjes staan veel te dicht op elkaar. Activiteiten voor onze kinderen vielen heel erg tegen. Dus geen gebruik van gemaakt, al hadden wij hier een hogere verwachting van net als de speeltuin. Ga niet uit eten op het park maar zoek het beneden in het dorp. Het zwembad is simpel maar onze kinderen (6&9) hebben zich er prima vermaakt. Wel waren de kleedhokjes ontzettend vies. Het kook gemak is ook ver te zoeken in de luxe 8 pers huisjes, koken is een uitdaging. 8 persoons luxe huisjes zijn wel lekker ruim. De laatste dagen van onze vakantie zijn ze dagen lang bezig geweest met het schoonmaken van de zonne-energie op de daken, dit gaf overlast en was dus erg vervelend. Net als de weg die langs het park loopt waar veel verkeer overheen gaat.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

85 tips over Vakantiepark Landal Mont Royal

• Fam vd Z, 12-09-2019
    • Huisje 4B2 met mooi uitzicht? Kies niet de rij van 133-144, maar die erboven. Die liggen hoger dus heb je beter uitzicht. Over t algemeen: hoe hoger het bungalownr hoe beter uitzicht.
    • Adelaar en wolvenpark in Kasselburg is niet aan te raden: verouderd en weinig te zien
    • Bij Zweirad Wagner in Traben-Trarbach je fiets huren om langs de Moezel te fietsen: vriendelijke eigenaar, behulpzaam, nederlandse route, goede fietsen.
    • Uit eten bij Stadt Muehle in Traben-Trarbach!

• RtB, 29-07-2019

Koop een Schlemmerblock bij de receptie van het park. Heel veel kortingsbonnen voor restaurants, speelparken, welness, klimbos, terras (koffie, sorbet), rondritjes met boot, treintje of kabelbaan, rodelen etc. Leuke stadjes zijn Beilstein, Tranen Trabach, Bern Kastel Kuez. Ook de hangbrug Geierlay is erg leuk om te bezoeken, je moet alleen nog wel ruim 2 km te voet naar toe.

• Arjan Nooter, 11-05-2012

Breng ook eens een bezoek aan de plaatsen in de omgeving, zoals Kröv, Köveningen of iets verder weg, Wittlich. Maar ook een stad als Trier ligt op slechts 45 km. Luxemburg is ook prima te doen op een dag.

42 vragen over Vakantiepark Landal Mont Royal

• Marina, 03-05-2018

Uitzicht

Ik wil graag weten welke nieuwe huisjes 6C een mooi en vrij uitzicht hebben.

• Daan, 22-02-2018

Fiets mee???

Hallo ervaringsdeskundigen. Wij zouden graag naar de omliggende dorpen willen fietsen. Is het te doen om de fietsen mee te nemen? Of is het zò steil dat fietsen niet te doen is?

Paula, 20-04-2018

Het is echt wel klimmen naar en rondom het park. Eenmaal beneden aan de moezel is het wel mooi fietsen, er zijn daar veel fietspaden te vinden.

• peter, 28-01-2018

huisje 96

weet er iemand iets van het uitzicht van huisje 96

Vakantiepark Landal Mont Royal info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel