We hebben een aantal aanbieders voor Koblenz voor je op een rij gezet:

Reviews over Koblenz

Een doorreiscampinf

Siegfried Huijgen,
    21-8-2018

Redelijk kleine camping, een klein stukje van de A61 bij Koblenz gelegen. We waren hier één nacht. Veel seizoensplaatsen die - eind augustus - doordeweeks leeg zijn. Hierdoor krijgt de camping een wat verlaten gevoel. Sanitair is prima en het restaurantje is wel aardig (goede obstler, matige schnitzel). Als doorreis camping een dikke prima, maar of ik hier twee weken zou staan? Denk het niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wat een leuke stadscamping op een mooie locatie

Familie,
    18-8-2018

Mooie locatie, met het pontje of lopend zo de stad Koblenz in. Ideaal voor campers! Mooie kampeerplaatsen en schoon en modern sanitair. Goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Supermarkt op loopafstand. Zo zouden meer (stads) campings mogen zijn!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

14-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Fijn hotel maar boek nooit een landzijdekamer

Jan E. Mons,
    18-7-2018

Hotel met mooie ligging aan de Rijn. Mooie kamers, binnenzwembad aanwezig en gezellig restaurant met terras en uitzicht op de Rijn. Jammer genoeg ligt er een zeer drukke treinroute (goederentreinen) één meter achter het hotel. Boek dus nooit een kamer aan de landzijde!

Gereisd met partner in juni 2018

Prima Camping

Heidi,
    28-5-2018

We stonden in december 2 nachten op de camperplaats naast de camping. Wel met gebruik van alle voorzieningen van de camping. Het sanitair is erg mooi en goed onderhouden. Vanaf de camping loop je in een goed kwartier naar het centrum van Koblenz wat een prachtige stad is. De kerstmarkt was wat teleurstellend. De ligging van de camping tussen Rijn en Moezel is geweldig. We waren hier eerder al eens in de zomer en hebben er van genoten.

Gereisd met partner in december 2016
Koblenz scoort een 8,4 uit 10, op basis van 88 reviews