We hebben een aantal aanbieders voor Koblenz voor je op een rij gezet:

Reviews over Koblenz

Fantastische stad

Wendy Hendriks
    23-4-2019

Nieuw hotel. Sander hotel. Midden in de stad. Het was heerlijk weer een overal terrasjes open. Heerlijk flammenkuche gegeten. De stad is geweldig, cultuur, winkelen en historie door elkaar. Vriendelijke mensen. Heerlijk eten.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was er fantastisch

Carla van der Sanden
    21-3-2019

Hele mooie omgeving je kunt met de kabelbaan naar boven daar is ook veel te zien en een prachtig uitzicht naar beneden, een leuke rondvaart maken met een boot moet je zeker doen lekker relaxen veel te zien. De bergen en de natuur is geweldig en met het openbaar vervoer kun je overal naar toe, het eten is er heerlijk en vervelen doe je er zeker niet, de mensen zijn heel vriendelijk ik ben blij dat wij deze 4 daagse trip naar Koblenz hebben gedaan :)

Gereisd Met partner in september 2018

Echt een aanrader

Annerieke
    16-1-2019

Erg leuke stad, met leuke winkels. Ook kun je gezellig terrassen en heerlijk langs het water lopen. Het punt waar de Rijn en de Moezel samenkomen is leuk om van boven te zien, echt de moeite waard om daar even met een kabelbaan naar boven te gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Sfeervolle plaats

Mary en Peter
    15-12-2017

Koblenz hebben we bezocht, zowel in de zomer als in de winter. beide keren was het goed toeven in deze plaats. In de zomer is er meer sfeer in en om de stad. De Kerstmarkt viel ons een beetje tegen. De markten lagen teveel uit elkaar en er werden teveel artikelen verkocht die niets met de Kerst te maken hebben. Toch waren sommige straten zeer sfeervol en genoeg restaurants waar je weliswaar vroeg moet reserveren in deze periode. In de zomer zijn er langs de Rijn en de Moezel meerdere terrassen. Het was jammer dat de kabelbaan en de veerdienst er in de wintermaanden stil liggen, zodat je te voet, via de brug, naar de overzijde moet om het fort Ehrenbreitstein te bezoeken

Gereisd Met partner in december 2017

Leuke drukke stad met mooie verzorgde boulevard.

Anton van Vreeswijk
    27-8-2017

Mooie oude gebouwen en een schitterende boulevard van enkele kilometers lang. Zeker doen een tocht met de kabelbaan en een bezoek aan vesting Ehrenbreitstein. Wij hadden de pech dat toen wij naar beneden wilden er een onweersbui overtrok en hebben 3 kwartier moeten wachten maar alles de moeite waard. Het punt Deutsche Eck waar de Moezel in de Rijn "verdwijnt" Langs de boulevard genoeg terrassen en restaurants.

Gereisd Met partner in augustus 2017
Koblenz scoort een 8,6 uit 10, op basis van 92 reviews