Vakantiepark Landal Hochwald

Niet ons park

Wvb
17-6-2018
  • Onderkomen7

Mooi park. Mooie wandelomgeving. Huisjes wat klein. Op het 1e gezicht redelijk schoon. Weinig ventilatie in het huisje. Lamp boven de voordeur kan niet uit. Dus met gesloten ramen slapen, anders wordt je opgegeten door de muggen. Gras niet gemaaid, dus heel veel ongedierte. Niet fijn met honden. Fietsen kan, maar het park ligt heel hoog en het zijn steile wegen naar beneden, dus niet te doen met kinderen. Restaurant, erg kleine kaart en dan hebben ze niet eens alles wat op de kaart staat. Take away, hetzelfde. Krijg je als antwoord: oven kapot (pizza). Kregen andere gasten een paar dagen eerder ook al te horen. Al met al. Hou je van rust, dan een leuke plek. Wil je een actieve vakantie (fietsen), zoek dan naar een ander park. Wat betreft zwembad en animatie. Wij zijn zonder kinderen, dus kunnen daar niet over oordelen. Wel heel klein zwembad zo te zien. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Goede vakantie gehad

Nicky
4-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Mooi park met veel speelgelegenheid voor kinderen tm 10/12 jaar. Binnenspeeltuin met trampolines, grote glijbaan luchtkasteel en klein klim gebeuren met ballenbak. Ook is de bolloclub daar. Horeca producten prima binnen, soms wat weinig aanwezig.

Huisje 178 6ce redelijk goed. Schoonmaak vloer en onder bedden en bank kan beter.

Veel privacy. Zon komt op achter de bomen en gaat onder achter de bomen veel schaduw plekken

Park is hellend dus ben je slecht ter been is het lastig. Receptie speelgebeuren zwembad allemaal boven aan

Zwembad klein matig, peuterbad te hoog water en rand om eruit te klimmen deed pijn aan de knietjes. Eind vd dag heel vieze vloer etc.

Ga eten bij fronhof bij de manege super lekker en een speelruimte voor kids!

Rustige, mooie en fijne plek!

Gezin van 4
13-5-2018
  • Onderkomen9

Hochwald in de tweede week van onze meivakantie is ons prima bevallen. Er zaten deze week voornamelijk Nederlanders op het park (park niet vol)Het weer zat net als in Nederland enorm mee.

De ontvangst was prima. Voor Bollo hebben onze groter wordende kinderen steeds minder interesse, maar hij stond ieder netjes op te wachten voor de receptie. Bij de receptie werd goed Nederlands gesproken, dat was prettig.

Het comfort huisje beviel ons prima. Wij zaten aan de rand van het park op het laagste deel, vlakbij het meer. Onze 'tuin' grensde aan een mooi strook gras. Hier konden we lekker spellen doen. Wel is het dan aardig bergop naar het centrumgebouw.

Door het opeens geweldig mooie weer hebben we wat last gehad van het vele stuifmeel en alles wat nog meer door de lucht vloog. Een eenvoudig maar prima zwembad en een mooie binnenspeeltuin maakte het een fijn park voor ons. Trier en Saarburg, evenals de rodelbaan Peterberg, blijven leuk.

Redelijk

Anoniem
    28-4-2018
    • Onderkomen2

Omgeving is mooi. Personeel uiterst vriendelijk. Huisje valt tegen, erg klein en buiten was het gras niet gemaaid. Hoop onkruid. Niet fijn om te spelen met jonge kinderen.

Geweldige vakantie zeker ook voor onze honden

annemarie snijders
    11-2-2018
    • Onderkomen9

Het zijn super leuke punt huisjes waar wij verbleven aan de rand vlakbij het grote meer waar we heerlijk met de honden konden wandelen.Keurig park alles netjes verzorgd.Auto,s mochten mee het park op en naast je huisje staan.In de omgeving veel te doen kwa wandelen.Heerlijke vakantie gehad.Bij een aantal huisjes zelfs een afgezette tuin voor de hondjes

Is een mooi park gelegen in de bossen

Corrie iliohan
    11-1-2018
    • Onderkomen8

Schoon modern en een gids waar je mee kunt wandelen

lekker rustig park

jurek
    21-12-2017
    • Onderkomen7

hele mooie omgeving om te wandelen

Leuk Park in een mooi uitdagende omgeving

Geeske
    9-12-2017
    • Onderkomen8

Schone leuke huisjes. Veel toeristische informatie te krijgen bij de receptie. Zwembad lang open, alleen wel wat klein voor zo'n groot park. Jammer dat je niet kunt zwemmen in het meer.. Park is netjes en ligt aan veel wandel/fiets routes. Jammer geen gratis wifi in de huisjes, alleen in de buurt van de receptie.

Genieten van een prachtige omgeving!

Monique
    18-11-2017
    • Onderkomen8

Mooi park. Geweldige omgeving als je van rust en natuur houd. In november is het rustig in de kleinere plaatjes, veel winkels zijn dan gesloten. Wanneer je van wandelen houd ben je hier op het juiste adres. Vele wandelroutes van makkelijk tot flinke uitdagingen. Voor mensen die op vakantie willen met hun trouwe viervoeter is dit een ideaal park. Een negatief punt vinden wij dat je met je afval heel het park door moet naar een centraal punt.
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

Personeel is vriendelijk, veelal ook Nederlands sprekend. Huisje was netjes, maar matrassen van de ouderslaapkamer vol met ondefinieerbare vlekken (ik klaag niet snel...) . Wij hebben matrassen omgedraaid en nieuwe hoezen gevraagd bij de receptie. Deze werden zeer snel bezorgd bij ons huisje. Indoor speelparadijs is leuk voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. Tot 20.30u geopend. Wel erg lang wachten voordat je bestelling opgenomen werd, ook als het rustig was. Aan de toonbank bestellen mocht niet. Er zijn trampolines geplaatst waar de kids gratis op mogen. Wij zaten vrij achteraan het park, maar doordat het kleinschalig is waren we met 5 min bij de receptie/speelparadijs/zwembad. Zwembad erg klein, leuk voor max een uurtje.

Tips om te doen: Trier, Saarburg (kabelbaan ook leuk), Kasteel Cochem. Wandelen in Luxemburg: TIP: parkeer je auto bij de rivier in Rosport (net over de grens, ong 40 min rijden), daar is ook een grote gratis speeltuin. Neem de rondwandelroute R7 "in de voetsporen vd witte dame". Was ook goed te doen voor onze kids van 5 en 7. Wel af en toe wat steile en smalle paadjes (goed handje vasthouden). Is 4km.

Ook leuk: route 1 Wassertretbecken(koud water met kiezelstenen waar je door kan lopen;goed voor doorbloeding. En onze kids vonden het geweldig!) Vertrekt direct van het park. Is 5km. Gratis route verkrijgbaar bij receptie. Wij waren voor de 2e keer op park Hochwald en komen zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hochwald voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Hochwald scoort een 8.22 uit 10 op basis van 638 reviews.