Vakantiepark Landal Hochwald

8,2

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,0

645 reviews over Vakantiepark Landal Hochwald in het Nederlands

Leuk voor een weekje, langer echt niet!

Erik
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Leuk park voor een weekje dan heb je het wel gehad hier en in de omgeving, ligging is mooi heuvelachtig. Huisje is prima niks meer niks minder alleen personeel in bar/restaurant/terras is onbekwaam en lopen als een kip zonder kop rond, je moet moeite doen om wat te kunnen bestellen en dat is erg irritant wil je geld verdienen of niet. Bestel je frisdrank krijg je ongevraagd een duur groot glas/fles van een halve liter dat is veel te veel voor een klein kind. Ik heb in de hele week nog niemand van de bar/restaurant zien lachen allemaal lijken ze chagarijnig en voel je je niet welkom, het voelt alsof ze je liever zien gaan als komen.

Erg jammer dat is in Nederlandse Landals echt beter. Daarom voor ons geen Hochwald meer.

Net niet

Mark Hammecher
10-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

We zijn net terug van 12 dagen Hochwald. We zijn vaker naar Landal geweest. (Bijv suyderoog hof v sakse en lommerbergen)

Ik vind dit park het minste van door ons bezochte parken.

De ligging is prima. Heuvelig. Erg mooie omgeving. Het zwembad is niks speciaals dat weet je wanneer je boekt. In de omgeving voldoende zwemgelegenheden. Mijn kritiek gaat vooral over het restaurant, de service en hygiene. Onduidelijke kaart en weinig keuze. Restaurant medewerkers lopen er chagrijnig bij. Grote glazen drinken zonder rietjes voor 2 kleine kinderen. Groot bestek voor 2 kleine kinderen. Check je klant! Service. Zelf met een doekje de tafel en grond schoonmaken bij omstoten drinken. Dat hoort niet. Hygiene. De wcs bij de speelhal zijn goor. Dat hoort niet bij een landal park. De verschoonplank is erg onveilig. Temperatuur speelhal en bowlingbaan is veeI te heet. Vond zelf de betrokkenheid van landal medewerkers richting de kids erg miniem.

Top voor kids, voldoende luxe voor ouders

Vader van twee dochters (2;4 en 4;11)
7-8-2018

Super park voor de kinderen: animatie, mooie binnenspeeltuin, fijn binnenzwembad, mooie speeltuinen buiten! De omgeving is prachtig, het park erg netjes.

De huisjes zijn prima en goed voorzien van apparatuur en faciliteiten. Persoonlijk vond ik de losse bedden voor de volwassenen erg vervelend, omdat je steeds in de ruimte tussen de twee bedden zakt als je dicht bij elkaar wilt liggen.

Wat ik vooral opvallend vond was de positieve ervaring met het personeel bij de receptie: er was Duitstalig en Nederlandstalig personeel en ik werd altijd vriendelijk te woord gestaan. Bij problemen in het huisje werd steeds dezelfde dag nog iemand langs gestuurd. Ook op zondag!

Landal GreenParks

Geweldig! Hier komen wij zeker weer terug!

Miranda
        5-8-2018
        • Activiteiten9
        • Onderkomen7

Geweldig park! Prachtige omgeving, leuke indoorspeeltuin, lekker restaurant (met uitzicht op indoor en buitenspeeltuin), leuke animatie (lang leve Bollo de beer) en nette accomodaties. Enige nadeel wat ik kan bedenken is het kleine terrasje.

In de omgeving is leuk:

Wildpark freisen

Trier is prachtig

Saarburg (plaatsje zelf, rondvaart was niet zo spectaculair)

Dagje Luxemburg

En nog veel meer leuks... aanrader!

Super

Marieke
        26-7-2018
        • Activiteiten8
        • Onderkomen7

Mooie omgeving. Genoeg te doen en te zien. Ook met jonge kinderen (7,9 & 11 jaar)! Dankzij het goede weer hebben wij alleen maar buiten geleefd. Anders zou de 6 persoonsbungalow wel wat klein zijn (met 5 personen). Maar nu was het prima te doen. Bungalow was bij aankomst schoon. Zwembad op het park is niet heel spectaculair maar prima om een verfrissende duik te nemen. Buiten zwembad niet op het park aanwezig, maar met een wandeling van 2 km goed te doen. Nederlandse animatie volop aanwezig en voldoende afwisselende activiteiten. Personeel is vriendelijk. Kortom een erg rustige vakantieplek met voldoende in omgeving waardoor niemand zich hoeft te vervelen.

Heerlijk genieten in een groene omgeving

Karin
        15-7-2018
        • Activiteiten8
        • Onderkomen8

Hele degelijke mooie huisjes, met een prachtige vrije ligging. Wij hadden huisje 182 en we hadden uitzicht op het stuwmeer. Heerlijk groen park met veel speelmogelijkheden voor kleine kinderen.

De plaatsen Saarburg en Trier zijn aanraders!

Niet ons park

Gezin
        15-7-2018
        • Activiteiten6
        • Onderkomen6

Na 3x op Landal Sonneberg geweest te zijn wilde we een andere omgeving proberen. Helaas viel het ons wat tegen. De gezelligheid rondom het park mis je hier. Het is enorm heuvelig dus fietsen is erg zwaar, vooral met kinderen. Ook mis je in de dorpjes gezellige terrasjes en het eten is overal hetzelfde. Om naar Trier, Saarberg en andere leuke stadjes te gaan rijd je minimaal een half uurtje. Als je van de bossen hou dan zit je hier perfect. Het zwembad is 10x niks. Wij waren met ons zoontje van 7 en dochter van 12. Bij manege Fronhof tegenover het park kan je wel heerlijk eten.

Niet ons park

Wvb
        17-6-2018
        • Onderkomen7

Mooi park. Mooie wandelomgeving. Huisjes wat klein. Op het 1e gezicht redelijk schoon. Weinig ventilatie in het huisje. Lamp boven de voordeur kan niet uit. Dus met gesloten ramen slapen, anders wordt je opgegeten door de muggen. Gras niet gemaaid, dus heel veel ongedierte. Niet fijn met honden. Fietsen kan, maar het park ligt heel hoog en het zijn steile wegen naar beneden, dus niet te doen met kinderen. Restaurant, erg kleine kaart en dan hebben ze niet eens alles wat op de kaart staat. Take away, hetzelfde. Krijg je als antwoord: oven kapot (pizza). Kregen andere gasten een paar dagen eerder ook al te horen. Al met al. Hou je van rust, dan een leuke plek. Wil je een actieve vakantie (fietsen), zoek dan naar een ander park. Wat betreft zwembad en animatie. Wij zijn zonder kinderen, dus kunnen daar niet over oordelen. Wel heel klein zwembad zo te zien. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Goede vakantie gehad

Nicky
        4-6-2018
        • Activiteiten9
        • Onderkomen6

Mooi park met veel speelgelegenheid voor kinderen tm 10/12 jaar. Binnenspeeltuin met trampolines, grote glijbaan luchtkasteel en klein klim gebeuren met ballenbak. Ook is de bolloclub daar. Horeca producten prima binnen, soms wat weinig aanwezig.

Huisje 178 6ce redelijk goed. Schoonmaak vloer en onder bedden en bank kan beter.

Veel privacy. Zon komt op achter de bomen en gaat onder achter de bomen veel schaduw plekken

Park is hellend dus ben je slecht ter been is het lastig. Receptie speelgebeuren zwembad allemaal boven aan

Zwembad klein matig, peuterbad te hoog water en rand om eruit te klimmen deed pijn aan de knietjes. Eind vd dag heel vieze vloer etc.

Ga eten bij fronhof bij de manege super lekker en een speelruimte voor kids!

Rustige, mooie en fijne plek!

Gezin van 4
        13-5-2018
        • Activiteiten7
        • Onderkomen9

Hochwald in de tweede week van onze meivakantie is ons prima bevallen. Er zaten deze week voornamelijk Nederlanders op het park (park niet vol)Het weer zat net als in Nederland enorm mee.

De ontvangst was prima. Voor Bollo hebben onze groter wordende kinderen steeds minder interesse, maar hij stond ieder netjes op te wachten voor de receptie. Bij de receptie werd goed Nederlands gesproken, dat was prettig.

Het comfort huisje beviel ons prima. Wij zaten aan de rand van het park op het laagste deel, vlakbij het meer. Onze 'tuin' grensde aan een mooi strook gras. Hier konden we lekker spellen doen. Wel is het dan aardig bergop naar het centrumgebouw.

Door het opeens geweldig mooie weer hebben we wat last gehad van het vele stuifmeel en alles wat nog meer door de lucht vloog. Een eenvoudig maar prima zwembad en een mooie binnenspeeltuin maakte het een fijn park voor ons. Trier en Saarburg, evenals de rodelbaan Peterberg, blijven leuk.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Hochwald scoort een 8.19 uit 10 op basis van 644 reviews.