Vakantiepark Landal Hochwald

7.5Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Kell am See (Hunsrück)

7.5Goed

• 7.8Activiteiten
  • 6.8Onderkomen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Gelegen in een heuvelachtig gebied bij Kell am See ligt Landal Hochwald. De omgeving en het park zijn prachtig maar door de heuvels minder geschikt voor mindervalide mensen. Er is een klein, eenvoudig zwembad op de camping. Even verderop zit een groot openlucht zwembad. Trier en Saarburg zijn leuk voor een dagje weg, evenals het vliegtuigmuseum.

583 reviews over Vakantiepark Landal Hochwald

• 8Stephanie Schnabl01-02-2020

Leuke vakantie

Mooie huisje. Bedden vonden wij niet lekker liggen. Douch putje was lang niet schoon gemaakt. Daardoor stond de badkamer regelmatig blank. Daarna liep hij gewoon weer goed weg. 2 klachten ingediend waarvan 1 zeker opgelost is. De andere is? De service vonden wij top. We hadden autopech waardoor we laatste dag (tevens vertrekdag) waardoor we dmv landal een taxi geregeld is voor een huurauto we mochten kostenloos heel de dag blijven mits we zouden blijven slapen dan moesten we een bedrag betalen. Uiteindelijk hebben we besloten dat we toch nog 1 nacht langer bleven en dit was geen probleem. Als tip ga eten bij spielbraathalle in schillingen goedkoop en erg goed eten. Neem goede wandelschoenen mee en voor de kinderen kaplaarzen. Je kan er goed wandelen en korte wandelingen voor kinderen. In de omgeving veel te doen ook met kinderen. In de buurt een gratis kinderboerderij waar je ook het wilde kattenpad kan lopen vonden de Kids erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    8Jocelyn16-09-2019

Heerlijk rustig!

Wij zijn net terug van 10 dagen Landal Hochwald. De eerste vakantie samen met onze zoon van 7 maanden. We hebben het heerlijk gehad. 4 pers.huisje 4c aan het water. Huisjes liggen wel stukje van het water af op heuveltjes. Maar prima te doen als je wilt vissen. Veel vis in het stuwmeer , karper maar ook witvis. Je moet wel een vergunning kopen er wordt echt gecontroleerd! Huisje prima met zijn 3e , schoon en netjes , alles aanwezig , oven. Magnetron , heel compleet. De take away niet heel goed inderdaad. Lekker zelf koken of even verderop gaan eten bij haus am see. Prima niet duur. Daar kan je ook een waterfiets huren 5 euro per half uur, cash betalen. Je kan er heerlijk wandelen mooie omgeving. Saarburg echt een aanrader. Vliegtuigmuseum hermeskeil wel leuk om te zien ,maar personeel niet enthousiast en het straalt weinig uit, voor 10 euro entree p.p mag het wel wat gezelliger. Zwembad klein maar fijn met onze kleine man! Genoten!!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Sabrina09-08-2019

Omgeving fantastisch! Deze landal niet meer!

We zijn een dagje naar Trier geweest, lekker gewinkeld en natuurlijk langs de Porta Nigra gegaan (niet heel bijzonder). Een dagje Saarburg is ook echt leuk! Boven aan de berg, bij Landal Warsburg de auto neergezet en met de stoeltjeslift naar beneden. Daar rondgewandeld, en een ijsje bij restaurant Cascata gehaald, echt een aanrader! En dan nog een dagje Luxemburg! Kortom, de omgeving is fantastisch, maar de huisjes hier zijn om te janken! Overal spinnenwebben, badkamer beschimmeld, douchedeuren die niet dicht willen. Douchekop stang was afgebroken. We zaten in een 6-persoonshuisje met z'n vieren, dus dat was perfect!

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Herman29-06-2019

Geweldig

Geweldig park, mooie caravans. Vriendelijk personeel na een teleurstelling in het park Saarburg waar wij een caravan hadden geboekt, prachtige nieuw caravan met 2 badkamers maar geen airco je kon er geen adem halen zo heet was het binnen. 😡 WiFi deed het ook niet, buren konden op je bord kijken enz. Enz. dus gevraagd of ze ons naar een ander park konden overplaatsen .Landal was gelijk bereid ons te helpen. De klantenservice heeft erg hun best voor ons gedaan, ze krijgen een 10 van mij. Bij aankomst in dit park wist de mevr. Gelijk wie wij waren en werden wij hartelijk ontvangen. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Wij zijn hier nu voor de 2de x en zijn vast van plan om terug te komen.Het is hier genieten.Veel ruimte voor de caravan. Geen enge straatjes, de caravans staan niet op een rijtje. Kortom het is hier fijn vertoefden.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8benedict28-05-2019

voorherhaling vatbaar

eerste maal dat wij dit park bezoeken en zijn hier voor 2 weken, onthaal zeer vriendelijk, eten restaurant park zeer lekker en gevulde proporties zwembad inderdaad klein en mx. 1.30 m diep omgeving lust voor mooie wandelingen, huisje oke resultaat zullen terugkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 7S. Mittertreiner21-05-2019

Leuk park! Maar renovatie aan bungalows geboden..

Als je aankomt rijden zie je een mooi gebouw, alles zit onder 1 dak.. echt ideaal! Voor de kleintjes genoeg te doen! Grote speeltuin, midgetgolf, binnen zwembad (wel klein maar prima), en een hele leuke grote binnenspeeltuin. Receptie is uiterst vriendelijk en denkt erg goed met je mee. Er zit een handig winkeltje voor evt. de vergeten boodschap.

Huisjes erg verouderd, de inrichting is prima alleen is een 6 persoon bungalow wel krap voor 6 personen. Onderhoud aan het huisje is echt geboden, zo zit er schimmel en scheuren in vrijwel alle kozijnen. De binnendeuren zijn aan vervanging toe. Het park zelf wordt erg netjes onderhouden. Je kan lekker wandelen en er ligt een mooi meer(tje). Wij hadden huisje 168, dit lag aan de rand van het park met prachtig uitzicht over het bos en het meer. Al met al zijn we tevreden over onze vakantie en zullen we wellicht nog eens terug gaan als de huisjes gerenoveerd zijn.

• 9Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7Sonja04-05-2019

Mooie locatie - goed huisje !

Een mooi gelegen park. Mensen bij de receptie en winkel bijzonder aardig. Het driehoeks huisje met 5 personen was prima- gezellig ingericht. Kortom hier een hele goede tijd gehad. Zwembad wel erg eenvoudig voor oudere kinderen, maar stond ook vermeld in brochure. Verder prima !

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8ilonka03-04-2019

heerlijk

Een mooi, schoon, rustig park met fijne huisjes en mooie omgeving

Gereisd met partner in maart 2019

• 6D.a.m.e.c Groenewoud09-03-2019

Prima park, genoeg in de omgeving

Fijn park. Grote binnenspeeltuin en veel speeltuinen buiten. Wat kleiner zwembad maar lekker genoeg om je even te vermaken. Huisjes zijn vrij basic. Tip ga niet voor een puntdak huisje die zijn erg klein. Voor meer vertier moet je met grote kids het park af maar in de omgeving is genoeg te doen. Soms wel een uurtje of half uurtje rijden. Als je dit niet erg vindt zit je goed. Tips: -Ga eten in Trier, bv bij de kartoffelkiste of Zum Domstein. In Kell am See bij de manege dicht bij het park. Allemaal vele malen beter dan eten op het park. Zeker in Trier ook goedkoper. -boodschappen doen bij de Rewe in het dorp of bij de Lidl in Hermeskeil. - aanrader is het bekijken van Trier, er zijn vele Romeinse bouwwerken die allemaal het bezichtigen waard zijn. - Das Prehistorium Gondwana in Schiffweiler. Prachtig museum!!!!! Voor de kleinste wel spannend. -In Neunkirchen kun je overdekt winkelen bij Saarburg centre. Grote shoppingmal.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 2018
    7-17-11-2018

Mooi park, voor rustzoekers en met kleine kinderen

Huisjes prima. Niet heel schoon maar het kan er mee door. Wel gedateerd maar toch volledig (huisje 4bce). Omgeving is mooi. Voor kleine kinderen meer dan genoeg te doen op het park. Mooie indoor speeltuin. Personeel is een ander verhaal. Bij de receptie prima maar in speelhal en vooral in restaurant loopt matig geintresseerd personeel. Ook matig hulpvaardig en oplettend.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden