Vakantiepark Landal Hochwald

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,7

643 reviews over Vakantiepark Landal Hochwald in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar. :-)

Leo-nie
28-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Ruime huisjes, alles voorzien (6c) & rustig gelegen. Mooi complex met alles aan entertainment voor de kids zoals de indoor speelhal.(Die mist alleen wel wat airco.) Eten in restaurant is simpel maar erg smaakvol. Prijzen in de shop zijn wat aan de hoge kant. Zoek een real/kaufland op en sla je boodschappen daar in! 👍🏼😁

Zeker leuk voor een keer.

Fam. Leeraar
25-8-2018
  • Onderkomen7

Leuk park, mooie ligging. Wij hadden een 6B huisje gehuurd, zo'n driehoekje. Huisje is piepklein. Voor 6 personen (te) krap. Bedden zijn goed. Warm water en douchen ook prima in orde. TV's en multimedia niet gebruikt.

Wij hadden 7 dagen prachtig weer 25+ graden hierdoor weinig binnen geweest. Er staat een royale tuinset buiten op het grote houten terras. 6 verstelbare stoelen, 4 stapelstoelen een grote tafel en 3 parasollen.

Speeltuin(en) genoeg voor de kinderen. Animatie ook dik in orde. Het zwembad is erg klein en benauwd. Absoluut niet voldoende voor zo'n groot park.

2,5 km verderop is een openluchtbad. (entree betalen)

Vanaf het park kan er gewandeld worden, er zijn diverse routes uitgezet. Het klimbos is een aanrader. Bij de manege kan je voor weinig op een pony rijden (3 rondjes) én lekker eten. Varen op het meer bij Haus am See.

Met de auto is er in de omgeving veel te beleven. Saarburg, Trier, Bernkastel Idar-Oberstein

Goed verblijf, mooie omgeving

Hester van Dalen
25-8-2018
  • Onderkomen8

Mooi park midden in de natuur. Genoeg te doen aan activiteiten op en buiten het park. Wanneer iets stuk is wordt het dezelfde middag nog verholpen.

In het restaurant op het park is het eten goed en het team vriendelijk.Qua animatie is er ook voor de allerkleinsten genoeg te beleven . Qua animatieteam een tip :zorg ervoor dat de stagaires die je aanneemt weten hoe ze energiek en enthousiast een activiteit leiden. Niet iedereen heeft dit van nature in zich en heeft begeleiding nodig vanuit jullie als opleiders.

Er mag iets meer energie en enthousiasme zijn naar de kinderen toe wanneer je met ze gaat knutselen bijvoorbeeld, niet alleen de deur open doen en gaan zitten.

Dit is per persoon heel verschillend , de een is er heel goed in en heeft plezier met de kinderen en de ander doet het omdat ze stage moeten lopen en moeten hierin gecoacht worden.

Al met al een onwijs leuk park waar genoeg te doen is met een fijn team dat voor je klaar staat.

Jammer die huisjes 6B1 met rafelige ASBEST-daken

Harm Jonker
22-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Mensen moeten echt weten dat daar huisjes staan die nog oude rafelige ASBEST daken hebben. Daar wil je niet met je kleinkinderen in zitten, ondanks dat in Duitsland dit nog niet verboden is. Volgens Landal "GREENparks" moet ik niet bang zijn en niet klagen want het is "cementgebonden"ASBEST. Maar volgens de stichting ARBouw is een cementgebonden asbest-dak na 10 jaar in weer en wind, te beschouwen als een onwenselijke/gevaarlijke losse asbestvezel dakbedekking. Landal zelf verklaart dat het probleem op diverse bureaus ligt bij Landal, maar ja er gebeurt niets. Dit betreft oa huisje type 6 persoons 6B1, ons huisje was no 131, de naastliggende huisjes 129, 130, en 128 waren ook nog voorzien van dit goedje.

Het ergste is dat de daken doorlopen tot aan de grond en dat de hond er steeds langs schuurde en mijn kleinkind heb ik er van weg moeten houden die spelen/komen er gewoon tegenaan als je niet oplet. Heb dit alles besproken met Landal.

Jusk
18-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heel mooi rustig en goed onderhouden park. Wij hadden een 4 persoons luxe huisje, was n heel erg mooi huisje. Goede supermarkt in Kell am see Rewe. Broodjes haalden we iedere ochtend vers op het park zelf. Binnen en buitenspeeltuin zien er mooi uit en onze kinderen vonden het geweldig. Zwemmen in het openluchtbad verderop is een aanrader, echt n heel mooi zwembad. Binnenzwembad op het park is erg klein. Naar het klimbos/kletterwald is ook super leuk. Onze dochter van 6 vond het helemaal te gek. Niet eten op het park, wel bij Fronhof. Echt n leuk en goed duits restaurant op korte loopafstand van het park, even langs het meer wandelen. Wandelen in het bos langs het kletterwald lopen, dan kom je bij n mooi stukjebos met n beekje en blotevoetenpad. Uitstapjes naar Trier en Saarburg en het vliegtuigmuseum. Leuke week gehad!

De moeite waard om te bezoeken voor gezinnen.

E. Warbroek
18-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Pluspunten:

- ligging / mooie omgeving

- vriendelijke en behulpzame medewerkers

- schoon park

- voldoende te doen in de omgeving

- restaurant Haus am See aan te bevelen (nu wel met pin te betalen)

- in de buurt Lidl en Rewe te vinden ok goed(koop) boodschappen te doen.

- Lekker stil in de avond, rustig buiten te zitten en te genieten.

Minpunten:

- restaurant op park (duur en slecht te eten)

- wordt soms te hard gereden op het park

- Winkel beperkt en aardig in de prijs (koffie-to-go is wel goed)

- Werden geconfronteerd met oude vaatwas met etensresten in de vaatwasser van de vorige bezoekers.

- uiteraard geschikt voor kleine kinderen maar niet veel voor oudere kinderen (16-20 jaar)

- Wifi moet je als pakket apart aanschaffen, niet meer van deze tijd.

Leuk voor een weekje, langer echt niet!

Erik
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Leuk park voor een weekje dan heb je het wel gehad hier en in de omgeving, ligging is mooi heuvelachtig. Huisje is prima niks meer niks minder alleen personeel in bar/restaurant/terras is onbekwaam en lopen als een kip zonder kop rond, je moet moeite doen om wat te kunnen bestellen en dat is erg irritant wil je geld verdienen of niet. Bestel je frisdrank krijg je ongevraagd een duur groot glas/fles van een halve liter dat is veel te veel voor een klein kind. Ik heb in de hele week nog niemand van de bar/restaurant zien lachen allemaal lijken ze chagarijnig en voel je je niet welkom, het voelt alsof ze je liever zien gaan als komen.

Erg jammer dat is in Nederlandse Landals echt beter. Daarom voor ons geen Hochwald meer.

Net niet

Mark Hammecher
10-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

We zijn net terug van 12 dagen Hochwald. We zijn vaker naar Landal geweest. (Bijv suyderoog hof v sakse en lommerbergen)

Ik vind dit park het minste van door ons bezochte parken.

De ligging is prima. Heuvelig. Erg mooie omgeving. Het zwembad is niks speciaals dat weet je wanneer je boekt. In de omgeving voldoende zwemgelegenheden. Mijn kritiek gaat vooral over het restaurant, de service en hygiene. Onduidelijke kaart en weinig keuze. Restaurant medewerkers lopen er chagrijnig bij. Grote glazen drinken zonder rietjes voor 2 kleine kinderen. Groot bestek voor 2 kleine kinderen. Check je klant! Service. Zelf met een doekje de tafel en grond schoonmaken bij omstoten drinken. Dat hoort niet. Hygiene. De wcs bij de speelhal zijn goor. Dat hoort niet bij een landal park. De verschoonplank is erg onveilig. Temperatuur speelhal en bowlingbaan is veeI te heet. Vond zelf de betrokkenheid van landal medewerkers richting de kids erg miniem.

Top voor kids, voldoende luxe voor ouders

Vader van twee dochters (2;4 en 4;11)
7-8-2018

Super park voor de kinderen: animatie, mooie binnenspeeltuin, fijn binnenzwembad, mooie speeltuinen buiten! De omgeving is prachtig, het park erg netjes.

De huisjes zijn prima en goed voorzien van apparatuur en faciliteiten. Persoonlijk vond ik de losse bedden voor de volwassenen erg vervelend, omdat je steeds in de ruimte tussen de twee bedden zakt als je dicht bij elkaar wilt liggen.

Wat ik vooral opvallend vond was de positieve ervaring met het personeel bij de receptie: er was Duitstalig en Nederlandstalig personeel en ik werd altijd vriendelijk te woord gestaan. Bij problemen in het huisje werd steeds dezelfde dag nog iemand langs gestuurd. Ook op zondag!

Geweldig! Hier komen wij zeker weer terug!

Miranda
        5-8-2018
        • Onderkomen7

Geweldig park! Prachtige omgeving, leuke indoorspeeltuin, lekker restaurant (met uitzicht op indoor en buitenspeeltuin), leuke animatie (lang leve Bollo de beer) en nette accomodaties. Enige nadeel wat ik kan bedenken is het kleine terrasje.

In de omgeving is leuk:

Wildpark freisen

Trier is prachtig

Saarburg (plaatsje zelf, rondvaart was niet zo spectaculair)

Dagje Luxemburg

En nog veel meer leuks... aanrader!

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hochwald in Kell am See (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hochwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.