Vakantiepark Landal Hochwald

7.5Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Kell am See (Hunsrück)

7.5Goed

• 7.8Activiteiten
  • 7Eetgelegenheden
  • 6.8Onderkomen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Gelegen in een heuvelachtig gebied bij Kell am See ligt Landal Hochwald. De omgeving en het park zijn prachtig maar door de heuvels minder geschikt voor mindervalide mensen. Er is een klein, eenvoudig zwembad op de camping. Even verderop zit een groot openlucht zwembad. Trier en Saarburg zijn leuk voor een dagje weg, evenals het vliegtuigmuseum.

583 reviews over Vakantiepark Landal Hochwald

• 6Dhr Jansen23-02-2020

Weet waar je aan begint, dan is het leuk.

Huisje 83 is een prima huisje. Ruim opgezet park in een mooie omgeving. Zoals echter al eerdere commentaren : ga niet bij het restaurant eten halen in ieder geval. Uiteraard moet je al je verwachtingen naar beneden bijstellen aangezien het een recreatieparkrestaurant is, maar wij hadden het meest simpele besteld (pizza), maar zelfs dit was niet te eten. De restaurantmedewerker keek me niet aan toen ik een bestelling wilde plaatsen en het bleek ook zeer moeilijk : ik wilde een pizza met alleen tomatensaus en ananas maar kreeg er ook ham ben (en dat wilde ik juist niet !). Ik had het nota bene uitgeschreven voor de medewerker op de menulijst. Maar nogmaals ; verder mooi park vlakbij bossen. Oh ja : zwembad te klein in vergelijking met de grote van het park.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Karin Verburg20-02-2020

We komen hier zeker weer terug

We kwamen hier al toen de jongens nog klein waren, laatste keer was 2015. De meeste huisjes zijn iig van buiten opgeknapt. Ons 4c huisje was ook van binnen helemaal geupdate. Badkamer en toilet zijn nieuw, eettafel met lekkere stoelen, zithoek met extra poefjes lekker languit met je benen bij de open haard. De ouderslaapkamer is erg krap. Weinig handige kastruimte, een overbodige wastafel en ca 30 cm ruimte tussen voeteneinde en de muur. Maar het bed lag prima en heerlijk frisse kamer.
    Fijn restaurant Fronhof aan de overkant, kindvriendelijk maar niet te. Eigen restaurant en zwembad deze keer geen gebruik van gemaakt.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8Stephanie Schnabl01-02-2020

Leuke vakantie

Mooie huisje. Bedden vonden wij niet lekker liggen. Douch putje was lang niet schoon gemaakt. Daardoor stond de badkamer regelmatig blank. Daarna liep hij gewoon weer goed weg. 2 klachten ingediend waarvan 1 zeker opgelost is. De andere is? De service vonden wij top. We hadden autopech waardoor we laatste dag (tevens vertrekdag) waardoor we dmv landal een taxi geregeld is voor een huurauto we mochten kostenloos heel de dag blijven mits we zouden blijven slapen dan moesten we een bedrag betalen. Uiteindelijk hebben we besloten dat we toch nog 1 nacht langer bleven en dit was geen probleem. Als tip ga eten bij spielbraathalle in schillingen goedkoop en erg goed eten. Neem goede wandelschoenen mee en voor de kinderen kaplaarzen. Je kan er goed wandelen en korte wandelingen voor kinderen. In de omgeving veel te doen ook met kinderen. In de buurt een gratis kinderboerderij waar je ook het wilde kattenpad kan lopen vonden de Kids erg leuk.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    7Charlene29-10-2019

Mooi park, prachtige bossen, rustig gelegen

In herfstvakantie met onze dochter van 6 jaar. 4 luxe huisje heel schoon, geen ongedierte, goede bedden. Park heeft een leuk beekje aan bosrand waar kinderen heerlijk in kunnen spelen. Tip neem laarsjes mee en eventueel een regenbroek of waterdichte buitenkleding. Prachtige wandelingen voor kinderen in de omgeving waaronder blote voetenpad in Schillingen en Frau Holle. Rodelbaan park Warsberg ook erg leuk. Zalig vers brood op het park en supermarkt in dorpje met goed vers vlees. Tip neem verlengsnoer mee bij gourmet plannen, bijna geen stopcontacten in woonkamer. Park is heel rustig en stil, erg fijn. Minpunten: huisje was schoon maar wel dringend aan renovatie toe. Bollo niet op vrijdag aankomstdag (geen warm welkom, bij andere parken wel), Bollo om de 2 dagen kwartier bij disco of lezen vonden wij zeer mager, kussentjes op de bank heel smerig (neem zelf mee) ijskoude vloer (pantoffels) toiletten openbare ruimte ronduit smerig.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Jocelyn16-09-2019

Heerlijk rustig!

Wij zijn net terug van 10 dagen Landal Hochwald. De eerste vakantie samen met onze zoon van 7 maanden. We hebben het heerlijk gehad. 4 pers.huisje 4c aan het water. Huisjes liggen wel stukje van het water af op heuveltjes. Maar prima te doen als je wilt vissen. Veel vis in het stuwmeer , karper maar ook witvis. Je moet wel een vergunning kopen er wordt echt gecontroleerd! Huisje prima met zijn 3e , schoon en netjes , alles aanwezig , oven. Magnetron , heel compleet. De take away niet heel goed inderdaad. Lekker zelf koken of even verderop gaan eten bij haus am see. Prima niet duur. Daar kan je ook een waterfiets huren 5 euro per half uur, cash betalen. Je kan er heerlijk wandelen mooie omgeving. Saarburg echt een aanrader. Vliegtuigmuseum hermeskeil wel leuk om te zien ,maar personeel niet enthousiast en het straalt weinig uit, voor 10 euro entree p.p mag het wel wat gezelliger. Zwembad klein maar fijn met onze kleine man! Genoten!!!

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9C07-09-2019

Super

Wat een super weekje... Wij waren een midweek maar achteraf veel te kort. Wat een rust op Hochwald.. Scheelt ook dat de schoolvakantie voorbij was.. Zwembad simpel maar heerlijk.. Park en uitzicht zeer goed.. Indoorspeelparadijs geslaagd.. Bollo? Das de grootste favo van onze kids! De tatoo prijkt nog op hun armpjes... Goed animatie hoor... we hebben heerlijk genoten huisje was ook zalig ik zie ons wel terug komen als was t best even rijden met kleine kids, t was t wel waard ook de omgeving... Take away was echt slecht helaas jammer

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Marjolein21-08-2019

Heel mooi park

Landal Hochwald is een heel fijn park. Ruim opgezet in een prachtige omgeving. Wij hadden een luxe huisje wat erg mooi en schoon was. Veel ruimte om het huisje heen. Het zwembad is klein maar prima. Voor de kinderen misschien een beetje saai. Het indoor speelparadijs is erg leuk. Speeltuin buiten ook. De omgeving is erg mooi om te fietsen maar de fietsen waren niet van hele goede kwaliteit. Omdat wij in februari waren konden we geen mountainbikes huren dat was jammer. De medewerkers waren erg vriendelijk. Ook NL talige medewerkers aanwezig en de Duits sprekende doen erg hun best om zich verstaanbaar te maken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9Fam. Vd Veen16-08-2019

Wij komen terug!

Leuk park! Genoeg vertier voor jong en oud op en rondom het park. Animatie was ook goed geregeld. Een paradijs voor de mountainbike liefhebber. De georganiseerde mountainbike tocht vanuit Landal (op dinsdag) was ook goed geregeld en prima te doen voor de onervaren mountainbiker. Wij zaten in een 4-persoons stacaravan. Deze was schoon genoeg en goed onderhouden. Locatie ideaal met kleine kinderen, we stonden vlak naast het hoofdgebouw. Sla het restaurant ajb over. De helft van het menu was uitverkocht en de soep was lauw. Je kunt veel lekkerder en goedkoper eten bij bijvoorbeeld Haus am See (vlakbij Landal) of restaurant Typisch in Kell am See. Wij zijn hier 1 week geweest maar zijn nog lang niet uitgekeken en komen zeker terug!

• 10Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Sabrina09-08-2019

Omgeving fantastisch! Deze landal niet meer!

We zijn een dagje naar Trier geweest, lekker gewinkeld en natuurlijk langs de Porta Nigra gegaan (niet heel bijzonder). Een dagje Saarburg is ook echt leuk! Boven aan de berg, bij Landal Warsburg de auto neergezet en met de stoeltjeslift naar beneden. Daar rondgewandeld, en een ijsje bij restaurant Cascata gehaald, echt een aanrader! En dan nog een dagje Luxemburg! Kortom, de omgeving is fantastisch, maar de huisjes hier zijn om te janken! Overal spinnenwebben, badkamer beschimmeld, douchedeuren die niet dicht willen. Douchekop stang was afgebroken. We zaten in een 6-persoonshuisje met z'n vieren, dus dat was perfect!

• 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7M09-08-2019

Leuk park in mooie omgeving

Wij zaten in een stacaravan. Deze is bedoelt voor 4 personen maar dan echt te krap. Stacaravan vonden wij niet schoon, vloer was niet fris en de keuken ook niet. Ook zat er schimmel aan de rolgordijnen en horren, bah! Verder wel een erg leuk park en een ontzettende mooie omgeving!

• 7Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen