Kell am See (Hunsrück)

We hebben een aantal aanbieders voor Kell am See (Hunsrück) voor je op een rij gezet:

Landal GreenParks

Reviews over Kell am See (Hunsrück)

Fantastisch Typisch

Karin,
    1-1-2019

Zeer gastvrij hotel, waar je je gelijk goed voelt! Heerlijk gegeten met verse producten! De kamer was super schoon en groot, met auping bedden. Al met al zijn wij heerlijk verwend! Nederlandse eigenaren waar niets teveel is! Hier zullen wij dan ook vaker naar toe gaan! Een parel dus!

Gereisd met partner in december 2018

Mooi park, voor rustzoekers en met kleine kinderen

17-11-2018

Huisjes prima. Niet heel schoon maar het kan er mee door. Wel gedateerd maar toch volledig (huisje 4bce). Omgeving is mooi. Voor kleine kinderen meer dan genoeg te doen op het park. Mooie indoor speeltuin. Personeel is een ander verhaal. Bij de receptie prima maar in speelhal en vooral in restaurant loopt matig geintresseerd personeel. Ook matig hulpvaardig en oplettend.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Fantastisch hotel

Astrid en Twan,
    21-10-2018

Dit is echt een geweldig hotel. Echt super gastvrije ontvangst. Heerlijk geslapen. Geweldig gegeten. Kamers zijn super fijn. Wij hebben het hier zo onwijs heerlijk gehad. Mike en Claudia super bedankt wij komen zeker nog een keer bij jullie langs. Het was een weekend om nog lang naar terug te kijken.👍

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar. :-)

Leo-nie,
    28-8-2018

Ruime huisjes, alles voorzien (6c) & rustig gelegen. Mooi complex met alles aan entertainment voor de kids zoals de indoor speelhal.(Die mist alleen wel wat airco.) Eten in restaurant is simpel maar erg smaakvol. Prijzen in de shop zijn wat aan de hoge kant. Zoek een real/kaufland op en sla je boodschappen daar in! 👍🏼😁

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker leuk voor een keer.

Fam. Leeraar,
    25-8-2018

Leuk park, mooie ligging. Wij hadden een 6B huisje gehuurd, zo'n driehoekje. Huisje is piepklein. Voor 6 personen (te) krap. Bedden zijn goed. Warm water en douchen ook prima in orde. TV's en multimedia niet gebruikt.

Wij hadden 7 dagen prachtig weer 25+ graden hierdoor weinig binnen geweest. Er staat een royale tuinset buiten op het grote houten terras. 6 verstelbare stoelen, 4 stapelstoelen een grote tafel en 3 parasollen.

Speeltuin(en) genoeg voor de kinderen. Animatie ook dik in orde. Het zwembad is erg klein en benauwd. Absoluut niet voldoende voor zo'n groot park.

2,5 km verderop is een openluchtbad. (entree betalen)

Vanaf het park kan er gewandeld worden, er zijn diverse routes uitgezet. Het klimbos is een aanrader. Bij de manege kan je voor weinig op een pony rijden (3 rondjes) én lekker eten. Varen op het meer bij Haus am See.

Met de auto is er in de omgeving veel te beleven. Saarburg, Trier, Bernkastel Idar-Oberstein

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Kell am See (Hunsrück) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 105 reviews