Vakantiepark Center Parcs Eifel

KinderhotelWeer vandaag23°14°
Vakantiepark Center Parcs Eifel

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Eifel voor je op een rij gezet:

1079 reviews over Vakantiepark Center Parcs Eifel in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geen Center Parcs meer voor ons...

Eefke
12-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Samen met onze twee meisjes (2 en 0 jaar) een weekje op Park Eifel geweest. Het park ligt in een prachtige omgeving. Cochem, Mayen, Daun en Monreal zijn leuke plaatsjes. Het park is kleinschalig en dat is voor kleine kindjes prima! Fijn zwembad, leuke speeltuinen en het ponyrijden was top!

Maar de mate waarin wij ons huisje aantroffen was schandalig! Een keuken vol vetvlekken, muren vies en met restanten van insecten, vloer was niet schoon, op de ramen zaten dode vliegen, overal spinnenwebben en badkamer was gewoon een en al schimmel. Ik was hierop voorbereid, ik had vooraf de recensies had gelezen, dus daarom zelf schoonmaakmiddelen meegenomen. Maar, als je zoveel geld voor een huisje betaald, dan wil je toch niet eerst zelf een uur moeten schoonmaken? Echt CP, zeg niet bij elke recensie dat jullie het gaan aanpakken, want daar hebben wij niets van gemerkt 😡 Dat de huisjes verouderd zijn, geen probleem. Maar zorg dat het schoon is!!

Prima park voor kleine kinderen

Vincent Boer
1-10-2018
  • Onderkomen7

Super park voor kleine kinderen, veel te doen op het park voor kinderen en volwassenen. ook een hele mooie omgeving met verschillende parken/pretparken binnen 30min. voor kinderen. Cochem en Nurnbergring op korte afstand. Huisjes zijn niet erg kindvriendelijk hier valt nog wel wat aan te doen. De wifi is helaas nog niet gratis en erg duur €40,- voor een week.

Team Park Eifel, Ferienpark, 6-10-2018

Beste Vincent

wij vinden het altijd fijn om te horen als de gasten het naar hun zin hebben gehad

Goed om te lezen en we gaan vast en zeker binnenkort aan de slag met de bungalowvernieuwing.

De Wifi is nu gratis

Ons park is geweldig voor de kleinere kinderen,

Leuk om jullie nog eens te zien bij ons in Gunderath.

Weerom een zalige vakantie !

Lemmens Ann
30-9-2018
  • Onderkomen9

Wij genieten van onze laatste avond in Center Parcs Eifel. In maart voor de eerste keer een week geweest en meteen terug een week geboekt voor nu. Zalig om het mooie park en omgeving in een ander seizoen te zien. Ons 2 persoons vip huisje is weerom geweldig. Met dit mooie weer heerlijk kunnen genieten op ons zonnig terras.

Mooie uitstappen gemaakt , Cochem , Bad Bertrich, Manderscheid en het mooie Meerfeld. Monreal en Mayen zeker ook doen . We hebben ook weer heerlijk genoten van het senioren zwemmen . En de laatste geocache is nu ook gelukt.Was weer voor herhaling vatbaar en zodra we thuis zijn ga ik al kijken voor 2019.

Team Park Eifel, Ferienpark, 5-10-2018

Beste Lemmens Ann,

wat heerlijk om te lezen, dat het zo super leuk was bij ons in het park.

Fijn dat jullie hebben genoten van de bungalow en de mooie omgeving.

Tot de volgende keer in Park Eifel

Mooie plek, matige huisjes

Tim
29-9-2018
  • Onderkomen6

Mooie plek en veel leuke dingen te doen voor kleine kinderen. Het zwembad is wellicht te klein bij een volgeboekt park in het hoogseizoen. Ligging van de premium 6 persoonshuisjes is prima, omdat er slechts een klein hoogteverschil is met het zwembad etc. De huisjes zijn absoluut aan renovatie toe en het achterstallig onderhoud is schaamteloos: raampje boven badkamerdeur ontbreekt, slechte afzuiging in sanitaire ruimtes, beschimmelde kit, douchedeur die stuk is. Daar tegenover staan een redelijke keuken en goede bedden. Neem tie wraps mee om de losse delen van loungeset in de woonkamer aan elkaar te zetten. Sommige receptionisten zijn zichtbaar geirriteerd als je doorvraagt omdat je iets niet begrijpt. Het parkeerbeleid van 1 auto per huisje wordt niet gehandhaafd en parkeerplekken zijn slecht aangegeven. Als de buurman zijn auto pal voor je raam zet en je rustieke uitzicht verstoord, mag je het van de receptie zelf gaan oplossen.

Team Park Eifel, Ferienpark, 2-10-2018

Beste Tim,

leuk dat u bij ons was met de familie.

De omgeving is inderdaad schitterend met alle speeltoestellen in het bos direkt om het park heen.

Helaas zijn we geen autovrij park en kunnen we onze gasten alleen adviseren om de auto te parkeren op de grote parkeerplaats.

In de komende jaren worden er renovaties gepland voor onze bungalows, zwembad en Market Dome.

Dus misschien tot een volgende keer bij ons in de Eifel.

Met vriendelijke groeten,

Daar niet meer naar toe

Peter van den berg
26-9-2018
  • Activiteiten7

Jammer prachtige locatie meer zeer slecht onderhouden cottages en woningen

geen vaatwasser en wifi voor 15 euro per dag dat is niet meer van deze tijd

Park Manager, Ferienpark, 29-9-2018

Hallo Peter van berg,

bedankt voor je waardering.

We betreuren het dat uw bungalow niet in alle opzichten is beloofd, daarvoor willen wij onze excuses aanbieden.

Vooral kritiek helpt ons om het park gestaag te verbeteren.

Vanaf oktober bieden wij in ons park gratis Wi-Fi.

Omdat het prachtige landschap van de Vulkaaneifel ideaal is om de natuur te ontdekken en een pauze te nemen in het dagelijks leven, kunt u ons in de toekomst nog een kans geven om u te overtuigen van ons park.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel

Dit park is nodig aan onderhoud toe

Roel
23-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Niet schoon versleten verouderd, geen gratis WiFi u moet naar de plaza daar mag u een half uur per dag gratis op het net.

Ook de plaza is niet centerparc waardig, sinds dat centerparc in Franse handen is moeten we het ergste vrezen dat onderhoud en vernieuwing voor park eifel niet weg gelegd is.

Zonde was onder grandrado tijd wel anders, om toch positief eind er aan te geven omgeving een plaatje.

Park Manager, Ferienpark, 26-9-2018

Hallo Roel,

Bedankt voor je waardering.

Het spijt ons als u niet tevreden bent met uw verblijf.

We nemen uw kritiek zeer serieus en zullen deze doorgeven aan de juiste afdelingen.

We zullen bijvoorbeeld heel snel gratis draadloos internet kunnen aanbieden.

Roel, omdat je erg genoten hebt van de locatie van ons park, zouden we heel blij zijn als je ons in de toekomst de kans geeft om te bewijzen dat hun ervaring niet voldoet aan onze standaard.

Met vriendelijke groet, Uw team van Park Eifel

al weer geboekt voor de volgende vakantie.

Jacob
17-9-2018
  • Onderkomen10

We waren er afgelopen week voor de 4de keer, op het park 5de keer al weer geboekt voor 2019.

Personeel zeer attent, huisje prima in orde.

Weer genoten van onze vakantie

Team Park Eifel, Ferienpark, 20-9-2018

Beste Jacob,

Bedankt voor de beoordeling.

We zijn blij dat u en uw gezin een geweldige tijd in ons Park gehebt hebben.

We proberen altijd een speciale aanbieding te hebben, bijvoorbeeld met onze nieuwe elektrische voertuigen. We kijken uit naar uw volgende bezoek.

Prima park, maar renovatie is echt nodig!

J.A.S. Kapel
14-9-2018
  • Onderkomen5

Begin september verbleven wij in Center Parcs Eifel in een 6-persoons premium huisje. Hier wordt bij Center Parcs Eifel kennelijk onder verstaan: een totaal beschimmelde douchecabine (zowel kitranden als voegen, kan echt niet!), 3 verschillende soorten gammele stoelen bij de eettafel, het allergoedkoopste tuinmeubilair en ook niet al te best schoongemaakt. Feitelijk had men 5 jaar geleden al moeten beginnen met renovatie, gezien de vele slechte beoordelingen is dit gewoon echt te laat....

Het park zelf ligt prachtig en de huisjes in zone 2,3 en 4 hebben grotendeels een zee aan ruimte om zich heen. De Marketdome is vrij simpel en het zwembad ook, de kids factory is echt top. Onze dochter had het overal naar haar zin. De omgeving is werkelijk prachtig!

Conclusie: een leuk en niet al te druk park waar je met kids tot 10 jaar prima terecht kunt. Een flinke renovatie van huisjes en Marketdome (a la Limburgse Peel) is echt dringend nodig!

Park Manager, Ferienpark, 18-9-2018

Hallo J.A.S. Kapel,

bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.

Het spijt ons dat je niet direct aan een ontspannen vakantie kon beginnen.

Op punten zoals het herontwerp van de bungalows of gratis wifi vanaf het einde van het jaar werken we al.

J.A.S. Kapel, aangezien u ons park leuk vond, verwelkomen wij u graag in de toekomst met uw gezin.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel

Nooit meer

Fam Thoen
12-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Je hebt geen internet. Kaart voor 40 euro nodig. Geen radio. Geen parasol. Vies huisje. Kapotte douchedeuren. Weinig service en erg duur.

Park Manager, Ferienpark, 18-9-2018

Hallo Fam. Thoen

Bedankt voor je waardering.

Met spijt hebben we de lijst met tekortkomingen in uw vakantiehuis gelezen.

Dit mag natuurlijk niet het geval zijn, onze excuses hiervoor.

Ons park biedt aan het einde van het jaar gratis wifi.

Misschien geeft u ons nog een kans om u te overtuigen van onze service en om uw negatieve indrukken om te zetten in positieve.

Met vriendelijke groeten, uw team van de Park Eifel

mag geen center parcs heten helaas

familie van 4
4-9-2018
  • Onderkomen5

hallo, het meeste is al eerder genoemd maar ook wij vonden de hygiëne erg slecht. Koelkast deed het nauwelijks. Het park is overgenomen en dus geen eigen gebouwd center parcs en vind daarom ook dat ze die naam nog niet mogen dragen. Als je denkt aan Center Parcs denk je aan prachtige comfortabele huisjes met een prachtig subtropisch zwembad Aqua Mundo. Helaas viel vooral het zwembad voor ons tegen. Nergens op de website wordt vermeld dat het gaat om een zeer eenvoudige versie van een subtropisch zwembad. Ook deze mag de naam aqua mundo niet hebben naar onze mening. De ligging van het park is uiteraard prachtig. Broodjes 's morgens in de market dome waren ook heerlijk. Ook de game / speel hal is een aanrader (kinderen/tieners onder de 18 mogen alleen met begeleiding daar zijn) Eten bij Billy's Burger vonden wij ook geen 2e bezoekje waard aangezien het wel heel erg zoutig was, zowel de frites als de burgers. activiteiten waren prima

Team Park Eifel, Ferienpark, 20-9-2018

Hallo Familie van 4.

Bedankt voor uw waardering.

Het spijt ons als u niet tevreden bent met uw verblijf. In feite zijn de huizen niet langer nieuw en we zijn ons ervan bewust dat er op sommige gebieden actie nodig is.

Aangezien we in de Center Parcs vergelijking, een vrij klein park, we kunnen een vergelijking met een van de grotere parken slechts gedeeltelijk te weerstaan, maar in termen van grootte en de faciliteiten van de Aqua Mundo. De aard van de vulkaaneifel maakt de locatie van ons park iets bijzonders. Vanaf hier kunt beginnen om grote dingen te voet of met de fiets, bij ons kunt u ook e-bikes en e-bikes te huur, en ook met de auto bent u binnen een korte tijd, bijvoorbeeld, aan de Moezel in Cochem of op de vulkanische meren bij Daun.

Misschien geeft u ons in de toekomst nog een kans om u te overtuigen van onze service en om uw negatieve indrukken om te zetten in positieve. Met vriendelijke groet, uw team van de Park Eifel.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Eifel in Gunderath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Eifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.