Vakantiepark Center Parcs Eifel

5.8Voldoende

• 5.9Activiteiten
  • 5.7Eetgelegenheden
  • 4.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Eifel voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Op vakantie in Duitsland in Center Park Eifel. Minder geschikt als je op zoek bent naar luxe huisjes en een zwemparadijs. Want de huisjes zijn wat gedateerd en er is geen aqua mundo zoals op andere Center Parcs parken. Zwemmen kan wel gewoon en winkelen in de plaza ook. Kinderen vermaken zich in de Kidsfactory. Op 30 minuten afstand van Cochem.

1219 reviews over Vakantiepark Center Parcs Eifel

• 10Stefan Klumperman30-06-2020

Één woord fantastisch

Wij hebben een last minute geboekt op dit Centerparcs vooraf keurig geïnformeerd over de Corona belegeringen in het Aqua Mundo. Wij hebben tijdens ons weekend 2x 1,5 uur kunnen zwemmen. Het zwembad is aan de kleine kant als je met pubers komt.. Maar zeer goed afgewerkt en onderhouden. We hadden een premium Cottage 336 keurig onderhouden kunnen veel parken een voorbeeld aan nemen. Een zeer ruim huisje.

Het is een 3 vogeltjes park maar als je het mij vraagt veel meer vogeltjes waard. Omdat het park een prachtig ligging heeft en alles is keurig onderhouden.

Wij zij een dagje naar de stad Luxemburg geweest we konden gratis gebruik maken van het openbaar vervoer. We zijn ook naar dreimühlen wasserfal geweest dit was zeker een hoogte punt.

Mijn zoontje was jarig tijdens ons verblijf en er stond een klein cadeautje klaar in het huisje bij aankomst. De schoon maak was overigens TOP.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Center Parcs Park Eifel, Ferienpark, 02-07-2020

Guten Tag Herr Klumpermann, vielen Dank für Ihre Bewertung und dass Sie sich dafür die Zeit genommen haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt im Park Eifel hatten und Sie sich bei uns so wohlgefühlt haben. Herzlichen Dank für das positive Feedback. Es würde uns sehr freuen, wenn wir Sie auch in Zukunft wieder als unsere Gäste begrüßen dürften.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 5fam. van de goorbergh06-02-2020

voor ons nooit meer maar dat ligt meer aan de cott

Prachtige omgeving, direct aan een bos gelegen maar erg oubollige cottages...erg jammer dat het helemaal niet autoluw is en het sanitair is superoud

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Center Parcs Park Eifel, Ferienpark, 07-02-2020

Guten Tag Fam. van de Goorbergh, vielen Dank für Ihre Bewertung und dass Sie sich dafür die Zeit genommen haben. Uns ist bewusst, dass der Park Eifel nicht mehr auf dem neusten Standart ist. Gerne können wir mitteilen, dass eine Renovierung geplant ist und wir bereits über einige Musterhäuser verfügen. Da Ihnen die Lage vom Park Eifel gut gefallen hatten, würden wir uns freuen, Sie nach erfolgtem Umbau doch noch einmal als Gäste begrüßen zu düfen. Viele Grüße vom Team Park Eifel

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Voermans01-02-2020

Eenvoudig maar goed

Een lastminute geboekt voor een goede prijs, je ziet duidelijk dat er weinig onderhoud is geweest de laatste jaren. Toch heb ik nog nooit zo'n schoon huisje gehad. Kan Centerparcs NL een voorbeeld aan nemen. Niet vuil, badkamer en keuken spik en span. Bedden zijn oud maar niet heel slecht.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam Zwembad te klein voor de aantal gasten en niet zoals gewend bij Centerparcs.

Onderhoud is aanstaande heb ik begrepen

We zijn erg tevreden. Fijn weekend gehad :)

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Center Parcs Park Eifel, Ferienpark, 03-02-2020

Guten Tag Fam. Voermans, vielen Dank für Ihrer Bewertung und dass Sie sich dafür Zeit genommen haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich im Park Eifel so wohl gefühlt haben und einen schönen Aufenthalt hatten. Vielen Dank für das Lob über die Freudlichkeit unseres Personals, das geben wir sehr gerne weiter. Die Renovierung des Parks ist geplant und wir verfügen bereits über einige Musterhäuser. Wir hoffen, dass wir nach erfolgtem Umbau auch über ein größeres Badeparadies verfügen. Es wäre sehr schön, wenn wir Sie bald wieder als Gäste begrüßen dürfen. Viele Grüße vom Team Park Eifel

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Danielle26-01-2020

Geweldige omgeving, park voldoet prima

Prachtige omgeving! Huisje wat gedateerd maar schoon. Alles wat nodig is aanwezig. Personeel vriendelijk alleen moet je soms wat lang wachten. Kleinschalig park. Verwacht geen grote marketdome of zwembad. Ziet er prima uit verder.

• 6Onderkomen

Park Eifel, Ferienpark, 30-01-2020

Goedemiddag Danielle, bedankt voor de positieve feedback en de tijd die je hebt genomen. We zijn erg blij dat je je comfortabel voelde in Park Eifel en een aangenaam verblijf had. We hopen je snel weer te zien als gasten. Met vrindelijke groeten Team Park Eifel

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    6peer25-11-2019

eerder vertrokken niet comfortabel ouder huisje.

positief; het park ligt in de natuur en er zijn wandelpaden. Personeel is vriendelijk doet zijn best. Op zich was het huisje schoon. Negatief; Helaas is het huisje erg gedateerd dringend toe aan renovatie. Alleen een toilet boven bereikbaar via een draaitrap waar je bovenaan het hoofd stoot aan het schuine dak is niet prettig. wasbak hangt laag ik denk voor kinderen. TV signaal is zwak anoloog. De bank heeft slappe kussens geeft rugpijn. De verwarming heeft een sensor die beweging registreert en de verwarming lager zet. Op zich een goed plan maar als deze in een hoek is opgehangen en niet is gericht in de kamer wordt het wel ineens koud. We zijn dan ook eerder vertrokken het was voor ons geen prettig verblijf.

• 6Activiteiten

Park Eifel, Ferienpark, 27-11-2019

Hallo peer, heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te doen. Jammer dat we niet met alles konden overtuigen. Een renovatie van de huizen is gepland, maar we kunnen hier geen startdatum noemen. Omdat ons park ook veel voordelen biedt, waaronder de unieke locatie in het midden van de vulkaaneifel, zouden we blij zijn als u ons in de toekomst de kans zou geven om ons te overtuigen van ons park. Met vriendelijke groet, uw Team van Park Eifel

Gereisd met partner in november 2019

• 5M. Kr.18-11-2019

Laatste keer

Helaas, ons 4e bezoek aan dit park zal het laatste zijn. De gedateerde huisjes (we huurden er 3) wisten we, geen probleem. Was ook prima schoongemaakt. Maar de apparaten (zoals koelkast, gasstel) zijn echt aan vervanging toe. Wat ons deze keer vreselijk tegenviel was de houding van veel van de medewerkers. Ronduit onvriendelijk werden we behandeld bij receptie en bij de Irish pub werden mijn zoon en schoonzoon domweg genegeerd, ondanks vriendelijke verzoek om iets te mogen bestellen. Dus daar weggegaan. Bij de bakker vlogen de vliegen af en aan op gebak en broodjes. Verderop bij één van de restaurants ook veel vliegen. We hebben het onderling uiteraard heel plezierig gehad. De locatie van het park is natuurlijk geweldig. Echt jammer dat we, in tegenstelling tot de andere 3 keer dat we er waren, negatieve ervaringen hadden.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Team Park Eifel, Ferienpark, 24-11-2019

Hello M. Kr., Thank you for your review, even if it is not good. We have taken your criticism, especially of our employees, seriously and discussed in the individual teams. Since you have always enjoyed your holiday with us, we hope to welcome you again. Kind regards, Your Park-Eifel team

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Mieke05-11-2019

Fantastisch park

Dit park is de slechte reacties niet waard.Is misschien wat verouderd van inrichting maar best leuk om te verblijven en alles was goed gepoetst en er hing een frisse geur in ons verblijf. Komen zeker nog eens terug. Wij verbleven in huisje 19 en onze zoon met zijn gezinnetje in huisje 18 en daar was ook alles netjes zeker de moeite waard om te vertoeven.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen

Uw team van de Park-Eifel, Ferienpark, 08-11-2019

Hallo Mieke, we zijn blij dat je een fijne vakantie met ons hebt doorgebracht. We plannen ook een renovatie van de huizen, maar hier wordt geen datum vermeld. We zijn blij als we je weer bij ons kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8jacob26-09-2019

was weer een geslaagde vakantie

Prachtige week gehad, 4 x op park gegeten en was lekker. Reeds 5 keer hier geweest, 6de keer al weer geboekt. Mooie omgeving en veel natuur.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Manager, Ferienpark, 28-09-2019

Hallo jacob, bedankt voor je positieve beoordeling. We zijn erg blij dat je optimaal kunt genieten van je verblijf in ons park. Zo hebben we ons doel bereikt. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen in ons park.

Met vriendelijke groeten, Uw team van de Park-Eifel

Gereisd met partner in september 2019

• 7Stronkhorst14-09-2019

Fijne vakantie op een schitterende vakantie

Na het lezen van alle reviews zagen we een beetje tegen het verblijf op, maar wat is het ons meegevallen! Ja, het huisje is verouderd en ja, er zat een schimmelplekje in de badkamer en een spinnenweb in een hoekje, maar verder was het schoon en rook en zag het er fris uit. Het park is netjes onderhouden en wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Wel een tip voor na de renovatie: er staan nu kleine tafeltjes met ijzeren punten in de woonkamer. Dit is niet ideaal met een klein kindje dat al vallend probeert te lopen. Iets meer babyproof zou niet verkeerd zijn.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Manager, Ferienpark, 16-09-2019

Hallo Stronkhorst,

bedankt voor je positieve feedback. We zijn erg blij dat we je van ons kunnen overtuigen en dat je een geweldige tijd met je gezin bij ons kunt doorbrengen.

We nemen uw voorstel voor de tabellen op in onze planning. Met vriendelijke groeten, uw team van de Park-Eifel

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 6Jan08-09-2019

Nooit meer

De comfort cottage voor 4 personen steekt, wat comfort betreft, schril af ten opzichte van de 2 persoons cottage. In de woonkamer is er alleen de zitbank, met ( in onze gehuurde cottage ) kussens, welke te groot waren voor de bank. Geen gewone stoel. In de cottage is er geen enkele informatie, wat voor de huurder nuttig kan zijn. Geen mapje met info over de TV kanalen, openingstijden van zwembad, winkels , restaurant. Gescheiden houden van afval ( plastic enz ) wordt op een deurtje van een onderste keukenkastje aangegeven. Wil je dit lezen, dan moet je op de grond gaan zitten. In de douche ruimte is geen stopcontact voor bv. een fohn. Toch nog wel een pluspunt: van 09.00 tot 10.00 was het zwembad open voor 55 plussers. Met je gewone pas kom je het zwembad niet in, want die werkt dan niet. Je moet dan eerst vanaf het zwembad naar de receptie om een andere kaart te halen. Ook voor dit : geen info in de cottage.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Park Manager, Ferienpark, 11-09-2019

Hallo Jan,

bedankt voor je feedback. De belangrijkste informatie over onze openingstijden, activiteiten, aanbiedingen en nog veel meer is beschikbaar via onze Planet Center Parcs-app. Bij onze receptie ontvangt u het parkeerplan met alle informatie die u ook in onze app vindt, informatie over excursiebestemmingen en kortingsbonnen. Onze Nederlandstalige medewerkers beantwoorden graag uw vragen.

Met vriendelijke groeten, Uw team van de Park-Eifel

• RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

Voordeeluitjes.nl

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages