Vakantiepark Center Parcs Eifel

KinderhotelWeer vandaag14°6°
Vakantiepark Center Parcs Eifel

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Eifel voor je op een rij gezet:

1073 reviews over Vakantiepark Center Parcs Eifel in het Nederlands

Met jonge kinderen

al weer geboekt voor de volgende vakantie.

Jacob
17-9-2018
  • Onderkomen10

We waren er afgelopen week voor de 4de keer, op het park 5de keer al weer geboekt voor 2019.

Personeel zeer attent, huisje prima in orde.

Weer genoten van onze vakantie

Team Park Eifel, Ferienpark, 20-9-2018

Beste Jacob,

Bedankt voor de beoordeling.

We zijn blij dat u en uw gezin een geweldige tijd in ons Park gehebt hebben.

We proberen altijd een speciale aanbieding te hebben, bijvoorbeeld met onze nieuwe elektrische voertuigen. We kijken uit naar uw volgende bezoek.

Prima park, maar renovatie is echt nodig!

J.A.S. Kapel
14-9-2018
  • Onderkomen5

Begin september verbleven wij in Center Parcs Eifel in een 6-persoons premium huisje. Hier wordt bij Center Parcs Eifel kennelijk onder verstaan: een totaal beschimmelde douchecabine (zowel kitranden als voegen, kan echt niet!), 3 verschillende soorten gammele stoelen bij de eettafel, het allergoedkoopste tuinmeubilair en ook niet al te best schoongemaakt. Feitelijk had men 5 jaar geleden al moeten beginnen met renovatie, gezien de vele slechte beoordelingen is dit gewoon echt te laat....

Het park zelf ligt prachtig en de huisjes in zone 2,3 en 4 hebben grotendeels een zee aan ruimte om zich heen. De Marketdome is vrij simpel en het zwembad ook, de kids factory is echt top. Onze dochter had het overal naar haar zin. De omgeving is werkelijk prachtig!

Conclusie: een leuk en niet al te druk park waar je met kids tot 10 jaar prima terecht kunt. Een flinke renovatie van huisjes en Marketdome (a la Limburgse Peel) is echt dringend nodig!

Park Manager, Ferienpark, 18-9-2018

Hallo J.A.S. Kapel,

bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.

Het spijt ons dat je niet direct aan een ontspannen vakantie kon beginnen.

Op punten zoals het herontwerp van de bungalows of gratis wifi vanaf het einde van het jaar werken we al.

J.A.S. Kapel, aangezien u ons park leuk vond, verwelkomen wij u graag in de toekomst met uw gezin.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel

Nooit meer

Fam Thoen
12-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Je hebt geen internet. Kaart voor 40 euro nodig. Geen radio. Geen parasol. Vies huisje. Kapotte douchedeuren. Weinig service en erg duur.

Park Manager, Ferienpark, 18-9-2018

Hallo Fam. Thoen

Bedankt voor je waardering.

Met spijt hebben we de lijst met tekortkomingen in uw vakantiehuis gelezen.

Dit mag natuurlijk niet het geval zijn, onze excuses hiervoor.

Ons park biedt aan het einde van het jaar gratis wifi.

Misschien geeft u ons nog een kans om u te overtuigen van onze service en om uw negatieve indrukken om te zetten in positieve.

Bungalow.net

mag geen center parcs heten helaas

familie van 4
4-9-2018
  • Onderkomen5

hallo, het meeste is al eerder genoemd maar ook wij vonden de hygiëne erg slecht. Koelkast deed het nauwelijks. Het park is overgenomen en dus geen eigen gebouwd center parcs en vind daarom ook dat ze die naam nog niet mogen dragen. Als je denkt aan Center Parcs denk je aan prachtige comfortabele huisjes met een prachtig subtropisch zwembad Aqua Mundo. Helaas viel vooral het zwembad voor ons tegen. Nergens op de website wordt vermeld dat het gaat om een zeer eenvoudige versie van een subtropisch zwembad. Ook deze mag de naam aqua mundo niet hebben naar onze mening. De ligging van het park is uiteraard prachtig. Broodjes 's morgens in de market dome waren ook heerlijk. Ook de game / speel hal is een aanrader (kinderen/tieners onder de 18 mogen alleen met begeleiding daar zijn) Eten bij Billy's Burger vonden wij ook geen 2e bezoekje waard aangezien het wel heel erg zoutig was, zowel de frites als de burgers. activiteiten waren prima

Team Park Eifel, Ferienpark, 20-9-2018

Hallo Familie van 4.

Bedankt voor uw waardering.

Het spijt ons als u niet tevreden bent met uw verblijf. In feite zijn de huizen niet langer nieuw en we zijn ons ervan bewust dat er op sommige gebieden actie nodig is.

Aangezien we in de Center Parcs vergelijking, een vrij klein park, we kunnen een vergelijking met een van de grotere parken slechts gedeeltelijk te weerstaan, maar in termen van grootte en de faciliteiten van de Aqua Mundo. De aard van de vulkaaneifel maakt de locatie van ons park iets bijzonders. Vanaf hier kunt beginnen om grote dingen te voet of met de fiets, bij ons kunt u ook e-bikes en e-bikes te huur, en ook met de auto bent u binnen een korte tijd, bijvoorbeeld, aan de Moezel in Cochem of op de vulkanische meren bij Daun.

Misschien geeft u ons in de toekomst nog een kans om u te overtuigen van onze service en om uw negatieve indrukken om te zetten in positieve. Met vriendelijke groet, uw team van de Park Eifel.

.....

lute
23-8-2018
  • Onderkomen6

Zowel binnen- als buiten zwembad veel te klein voor zo'n groot park !!!

Hallo lute,

Bedankt voor je waardering.

Aangezien we een vrij klein park zijn in de vergelijking van Center Parcs, kunnen we slechts gedeeltelijk een vergelijking met een van de grotere parken weerstaan, vooral wat betreft de afmetingen en kenmerken van de Aqua Mundo.

We kijken ernaar uit om u en uw gezin in de toekomst opnieuw te verwelkomen in ons park.

Met vriendelijke groet, uw team van de Park Eifel

• Activiteiten6
  • Onderkomen2

Een acht persoons cottage gehuurd, met ons gezin met 5 kinderen. Het huis is ongeschikt voor 8 personen. Veel te weinig leefruimte en sanitair. Er was voor ons alleen een comfort huisje te boeken, aangezien er geen upgrade is in grotere cottages. De boel is basic, dit wist ik van te voren. Dat hoeft niet te beteken dat alles kapot en versleten is. In 1 week een monteur gehad voor waterlekkage in de keuken, langer bestaand probleem gezien schimmel, en 1x voor de wc waar het reservoir van kapot was. Laten we de kapotte koelkast en magnetron achterwege.

Het tuinmeubilair is oud en was kapot. Personeel is wel vriendelijk, maar slecht beleid kun je hun niet kwalijk nemen. Voor 40 euro wifi geboekt, wat slechte kwaliteit. Extreem langzaam en maximaal voor 4 personen, dus voor 8 persoons huizen dus 80 euro p week! Ben wel wat gewend qua prijzen in camping winkels, maar hier is het extreem hoog. Eerste supermarkt is zeker 8 kilometer rijden.

Hallo Hidding,

Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw verblijf bij ons.

Vooral kritiek helpt ons om het park gestaag te verbeteren.

We hebben al intern maatregelen genomen om de kwestie van netheid en onderhoud onder controle te krijgen en werken aan een herontwerp van de bungalows. Tegen het einde van het jaar is er ook gratis WiFi beschikbaar.

Aangezien het prachtige landschap van de vulkaaneifel ideaal is om de natuur te ontdekken en een pauze te nemen in het dagelijks leven, zou u ons in de toekomst opnieuw de gelegenheid kunnen geven om u te

Redelijk

Gezin
23-8-2018
  • Onderkomen6

Park opzich is mooi, omgeving ook prachtig. Huisje is wel gedateerd en kapot. Tegels in de douche gebarsten, lampen die gebarsten zijn en gewoon nog in gebruik zijn. Veel spinnenrag in het huisje en onder de bank in de kamer was een verzameling van stof. Personeel was wisselend. Bij de receptie behulpzaam en vriendelijk, in de restaurants wat minder. Onze jongste dochter was gevallen en wij zochten de EHBO. Deze was, op aanwijzing van personeel Market Dome, te vinden in het zwembad. Dus eerst een kaartje nodig om het zwembad in te komen alvorens iemand van de EHBO te vinden... Wifi is duur en slecht . Kids Factory was een succes voor de kinderen!

Hallo Gezin,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.

Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw verblijf bij ons.

Wij betreuren het dat de communicatie over eerste hulp zo slecht was. Er is een externe toegang tot onze eerstehulppost.

Vanaf het einde van het jaar is er gratis Wi-Fi in ons huis.

Het is leuk om te horen dat uw kinderen zich zeer op hun gemak voelden in de Kids Factory.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel.

Bizar

Jolanda
20-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Net terug van weggeweest...het meeste is al gemeld in vorige beoordelingen. Het aller aller ergste was het feit dat je op tuinmeubilair moest zitten in je huisje, en dat je niet buiten kon zitten omdat er een giga wespenplaag heerst waar gewoon niets aan gedaan wordt...snap dat wel hoor want dan kom je wel naar de plaza...als dit zo genoemd mag worden. Belachelijk is het feit dat wij moesten vragen om een ander huisje (we hadden premium huisje geboekt) maar wegens gebrek aan 2 e toilet en slecht ter been zijn op het moment moeten vragen om een ander huisje. Dat kon...maar wel naar comfort dan, ja geaccepteerd natuurlijk zat niets anders op. Maar wat een armoede zeg ..echt bizar...op tuinmeubilair zitten, nou ja zitten???niet bewegen anders stort de bank in elkaar, is de meest gesproken zin deze week...nooit maar dan ook nooit meer !!! Kreeg overigens wel door aandringen van mij eten vergoed omdat er zoveel tijd verloren was...

Hallo Jolanda,

Bedankt voor uw beoordeling, ook als deze niet goed is.

Op dit moment is een tijd dat veel wespen onderweg zijn, wanneer je een wespennest ontdekt, handelen we snel. Helaas kunnen we aan uw opmerkingen niet zien of we de kans hebben gehad.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw accommodatie. We zullen je punten van kritiek doorgeven, de enige manier waarop we kunnen verbeteren.

We zouden blij zijn, als we u van ons park kunnen overtuigen, misschien bezoekt u ons opnieuw.

Met vriendelijke groet, uw team van de Park Eifel

Wij komen zeker nog een keertje terug!

M van Veldhuizen
19-8-2018
  • Onderkomen7

Leuke vakantie gehad!

Huisje zoals altijd bij center parcs redelijk.

Verder veel lol gehad met mijn vrouw en zoon van 4.

Het park heeft wel wat achterstallig onderhoud waar wat aan gedaan moet gaan worden!

Prima te doen

Mevr Gebert
18-8-2018
  • Onderkomen6

Mooi natuurlijk gelegen park veel groen

Huisjes erg gedateerd van binnen en buiten

Tuinbank om op te zitten

Wasbak in de douche te laag

Stopcontact boven een wasbak in de keuken

Niet veel extra stopcontacten voor opladers telefoon e.d.

Slaapkamers lekker koel doordat ze beneden gelegen zijn

Prijs/ kwaliteit kan beter

Mooi zwembad

Omgeving prachtig; cochem, daun zeker bezoek waard

Supermarkt op kleine 10 minuten afstand

Hallo Mevr Gebert,

Bedankt voor je waardering.

Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw huis.

Alleen maar kritiek helpt ons om het park gestaag te verbeteren. In feite zijn de huizen niet langer nieuw en we zijn ons ervan bewust dat er op sommige gebieden actie nodig is.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Eifel in Gunderath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Eifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.