Vakantiepark Center Parcs Eifel

6,5

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen5,4

Omschrijving
Op vakantie in Duitsland in Center Park Eifel. Minder geschikt als je op zoek bent naar luxe huisjes en een zwemparadijs. Want de huisjes zijn wat gedateerd en er is geen aqua mundo zoals op andere Center Parcs parken. Zwemmen kan wel gewoon en winkelen in de plaza ook. Kinderen vermaken zich in de Kidsfactory. Op 30 minuten afstand van Cochem.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Eifel voor je op een rij gezet:

1087 reviews over Vakantiepark Center Parcs Eifel in het Nederlands

De omgeving is mooi, de rest klein en gedateerd

Danny Astrid,
3-12-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Afgelopen weekend verbleven in VIP cottage 205. We boeken altijd een vip huisje maar deze was de naam eigenlijk onwaardig. Geen aangesloten regendouche, slechte TV en wifi ontvangst en een verouderde afgekloofde bungalow. Ook geen onderzetters maar voor de rest geen klagen. Personeel is vriendelijk en alles is zeer kleinschalig. We kwamen voor de omgeving en die is fijn. Uit eten buiten het park, neem de de pizzeria in het dorp! Eten op het park is in verhouding erg duur, net zoals de supermarkt maar voor nood prima te doen. In ons weekend 30/11 - 03/12 stond een groot deel van de huisjes leeg. Check in ging vlot en zonder problemen. De afzuigkap in de bungalow blaast het vet op de kast ipv naar buiten :) Uit eerdere vip huisjes boekingen vonden we deze wel zeer mager. Je hebt wat meer ruimte maar dat is dan ook alles buiten de incomplete sauna en regendouche. Broodjes waren wel top. Op dit park niet de moeite om vip huisje te nemen.

Het blijft bij één keer.

Liesbeth Leemans,
4-11-2018
  • Onderkomen4

Verouderde bungalow, zeker ook de Comforts. Er was gepoetst bij aankomst, maar stof op de plinten, canvassen op de muur ed was zichtbaar. Wij hadden meer verwacht van onze eerste keer Center Parcs en voor zo een prijs. Onze kinderen (8, 6 en 3 jaar) hebben enorm genoten van het zwembad. Voor onze achtjarige zoon waren de meeste niet extra betalende mogelijkheden qua activiteiten op het randje . Het geheel is nog commerciëler dan we ons al hadden voorgesteld; voor bijna alles behalve ballenbad en zwembad dien je bij te betalen. Jammer ook dat er niet meer ingezet wordt op de wandelmogelijkheden in de prachtige omgeving (maar daar verdient CP niet aan zeker?).

Team Park Eifel, Ferienpark, 7-11-2018

Hallo Liesbeth Leemans,

bedankt voor je waardering.

Ten eerste verontschuldigen we ons voor het niet vinden van uw huis in goede staat. We willen graag een nazorg voor uw vakantiehuis, lokaal voor u geregeld. Helaas kunnen we u uit uw beschrijvingen niet vertellen of we van deze gelegenheid gebruik hebben gemaakt.

We zijn blij dat je zoon zich goed heeft gevoeld in ons zwembad.

Bij onze receptie is er een kleine selectie van wandelkaarten om gebruik te maken van de talrijke wandelpaden en mogelijkheden voor een wandeling in het prachtige landschap van de Vulkaneifel.

Misschien geeft u ons in de toekomst nog een kans om u te overtuigen van ons en ons park.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel

nooit meer

fam Temming,
2-11-2018
  • Activiteiten5

Geen centerparc !!!!Ongelooflijke oude huisjes en ook niet goed schoongemaakt. Hebben bijna 1000 euro betaald in de herfstvakantie maar dat was het huis zeker niet waard. Omgeving is wel heel mooi

Manager, Ferienpark, 7-11-2018

Hallo fam. Temming,

dank u voor uw beoordeling, zelfs als het is niet positief.

Onze huizen zijn in feite ouder, en de planning voor de herontwikkeling en de renovatie is al in volle gang.

Het is leuk om te lezen dat u genoten van de goede locatie van ons park.

Een geweldige bieden om te beginnen met excursies in de natuur en om te ontspannen van de ziel.

Wij zouden blij zijn als u ons in de toekomst opnieuw bezoekt.

Met vriendelijke groet, uw Team van Park Eifel

Zeer tevreden

Brian,
27-10-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Centerparcs eifel is een net park, schone cottage zeer tevreden week gehad,

wifi is gratis sinds begin oktober echter is het wel zo dat als je sterke wifi wilt het moet bijkopen, en ook daarbij goede kwalteitsverhouding kortom fantastische vakantie gehad, Enkel als je slecht ter been bent zijn er aantal verbeterpuntjes, maar dat zou met dit park wel goed komen.

Team Park Eifel, Ferienpark, 2-11-2018

Hallo Brian,

bedankt voor je feedback.

Wij vinden het altijd fijn om te horen als de gasten het naar hun zin hebben gehad.

Fijn dat jullie hebben genoten van de mooie omgeving.

Tot de volgende keer in Park Eifel

Fijn park voor gezinnen met jonge kinderen

Davy,
21-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij kunnen ons echt niet vinden in de negatieve recensies. We hadden een (wellicht wat verouderd ingericht) heerlijk huisje, op een overzichtelijk park. De voorzieningen zijn allemaal wat kleinschaliger en minder luxe dan bij de 4 sterren parken. Dat maakt het park met jonge kinderen geborgen en overzichtelijk. We hadden twijfels vooraf vanwege de slechte recensies, maar we hebben ons verblijf genoten! Het enige minpunt vinden we dat er zoveel animatie activiteiten nog extra betaalt moeten worden en dat die prijzen vrij hoog zijn.

Manager, Ferienpark, 25-10-2018

Hallo Davy,

bedankt voor uw beoordeling, we zijn er erg blij mee.

Het is leuk om te lezen dat we in Staat waren om te overtuigen met ons park en hebben bijgedragen aan een geweldig verblijf.

Wij zijn het met u eens, wij bieden sommige van onze activiteiten niet kosteloos aan. We proberen echter een goede balans te houden op elk gebied. De kinderdisco of livemuziek zijn bijvoorbeeld gratis.

Het prachtige landschap van ons park is omringd, nodigt u uit om excursies in de natuur te maken en om te ontspannen. We kijken ernaar uit u en uw gezin terug te verwelkomen in ons park.

• Activiteiten5

Eerste en laatste keer, gedateerde huisjes, slecht onderhouden. Ongezellig!

Wat een afgang voor veel geld!

Manager, Ferienpark, 25-10-2018

Hallo Familie,

bedankt voor je waardering.

Het spijt ons dat u niet in alle opzichten akkorrd bent gegaan met uw verblijf, waarvoor wij onze excuses aanbieden. Ter plaatse willen we u helpen, met een schoonmaakbeurt of eventueel een verhuizing naar een andere bungalow.

Misschien zullen jij en je familie ons in de toekomst opnieuw bezoeken.

Met vriendelijke groeten, Team Park Eifel

Super vakantie

Frijns,
15-10-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Fantastisch park ,mooie omgeving. En wel wifi overal. zomerse temp.wat wil een mens nog meer .

Manager, Ferienpark, 18-10-2018

Hallo Frijns,

heel erg bedankt voor je waardering. Het is leuk om te lezen dat je prettig voelt in ons park. We kijken emaar uit en uw gezin binnenkort weer te verwelkomen.

Sinds het begin van de maand bieden we gratis Wi-Fi.

Met vriendelijke groet, uw Team van de Park Eifel

nooit meer parc Eifel, of het moet vernieuwd zijn

Peter Gardeniers,
15-10-2018
  • Activiteiten8

Het videofilmpje laat het mooiste zien, maar bij aankomst viel ons het huisje en zwembad wat tegen, erg verouderd en onverzorgd.

Team Park Eifel, Ferienpark, 19-10-2018

Beste Peter Gardeniers.

Bedankt voor je waardering.

Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw verblijf bij ons.

Je hebt gelijk, onze bungalows zijn niet langer nieuw. We werken al aan ideeën om de bungalows opnieuw te ontwerpen.

Vanaf september is er ook gratis WIFI in ons park.

De natuur is prachtig en er zijn leuke uitstapjes in de Eifel mogelijk.

Geen Center Parcs meer voor ons...

Eefke,
12-10-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Samen met onze twee meisjes (2 en 0 jaar) een weekje op Park Eifel geweest. Het park ligt in een prachtige omgeving. Cochem, Mayen, Daun en Monreal zijn leuke plaatsjes. Het park is kleinschalig en dat is voor kleine kindjes prima! Fijn zwembad, leuke speeltuinen en het ponyrijden was top!

Maar de mate waarin wij ons huisje aantroffen was schandalig! Een keuken vol vetvlekken, muren vies en met restanten van insecten, vloer was niet schoon, op de ramen zaten dode vliegen, overal spinnenwebben en badkamer was gewoon een en al schimmel. Ik was hierop voorbereid, ik had vooraf de recensies had gelezen, dus daarom zelf schoonmaakmiddelen meegenomen. Maar, als je zoveel geld voor een huisje betaald, dan wil je toch niet eerst zelf een uur moeten schoonmaken? Echt CP, zeg niet bij elke recensie dat jullie het gaan aanpakken, want daar hebben wij niets van gemerkt 😡 Dat de huisjes verouderd zijn, geen probleem. Maar zorg dat het schoon is!!

Manager, Ferienpark, 17-10-2018

Hallo Eefke,

bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.

We betreuren hen ten zeerste dat u uw Bungalow in zo´n slechte toestand heeft gevonden.

Het spreekt vorr zich dat uw accommodatie schoon en aantrekkelijk is.

Ter plaatse bieden we altijd een post-Reinigung of verhuizing naar een andere Bungalow. Helaas kunnen we niet begrijpen of u de gelegeheid ter platse had.

We streven emaar om tijdens uw verblijf een oplossing te vinden om u te helpen een ontspannende vakantie te hebben.

Eefke, omdat je niet alleen de Aqua Mundo hebt beloofd, Maar ook de prachtige omgevingvan onze vulkaaneifel, zouden we heel blij zijn, als we je binnenkort als gast verwelkomen.

Met vriendelijke groet, uw Team van de Park Eifel

Prima park voor kleine kinderen

Vincent Boer,
1-10-2018
  • Activiteiten8

Super park voor kleine kinderen, veel te doen op het park voor kinderen en volwassenen. ook een hele mooie omgeving met verschillende parken/pretparken binnen 30min. voor kinderen. Cochem en Nurnbergring op korte afstand. Huisjes zijn niet erg kindvriendelijk hier valt nog wel wat aan te doen. De wifi is helaas nog niet gratis en erg duur €40,- voor een week.

Team Park Eifel, Ferienpark, 6-10-2018

Beste Vincent

wij vinden het altijd fijn om te horen als de gasten het naar hun zin hebben gehad

Goed om te lezen en we gaan vast en zeker binnenkort aan de slag met de bungalowvernieuwing.

De Wifi is nu gratis

Ons park is geweldig voor de kleinere kinderen,

Leuk om jullie nog eens te zien bij ons in Gunderath.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Eifel in Gunderath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Eifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.