Vakantiepark Center Parcs Eifel

Vakantiepark
Vakantiepark Center Parcs Eifel

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Eifel voor je op een rij gezet:

1041 reviews over Vakantiepark Center Parcs Eifel in het Nederlands

Park in een mooie omgeving, er is veel te zien en te doen.

De huisjes zijn op het oog redelijk onderhouden, maar zijn echt op alle denkbare punten serieus verouderd en dringend aan een algehele opknapbeurt toe. De matrassen waren overigens top, maar het goedbedoelde verse verfje op de muren en de nieuwe gordijnen zijn slechts een doekje voor het bloeden. Een groot deel van de huisjes in het park ziet er bovendien uit alsof het een oud militair kamp is. Weinig aanlokkelijk.

Het plaza is bescheiden, en de gloriedagen zijn reeds lang voorbij, maar het kan ermee door. Het zwembad is op zich prima, maar... nogal klein en sluit niet aan bij verwachtingen van een Center Parcs zwembad.

Ander puntje van aandacht: internet. Het mobiele bereik is erbarmelijk slecht. Het park biedt wifi, maar daarvoor moet een ongehoord bedrag betaald worden. Anno 2018 zou dat gewoon inclusief moeten zijn. "Gratis" wifi in het plaza is kansloos druk en traag.

Ontzettend vieze huisjes!

R.V.
18-6-2018
  • Onderkomen2

Wat waren de huisjes ontzettend smerig! Overal spinnenwebben, vieze vloeren, vieze badkamer/ toilet, alles was gewoon erg vies. Daarnaast liepen de zilvervisjes door het bed. Mijn jongste zoon liet zijn speentje onder de bank vallen, wat voor ellende hier nog onder lag, niet te omschrijven, maar de speen heb ik gelijk weg gegooid.

Bij het huisje was het groenonderhoud eveneens zeer slecht. Mijn zoon van 3 wilde graag alleen buiten spelen, maar het onkruid met grote stekels en prikkels stonden wel een meter hoog. Hier heeft hij zich dan ook meermaals aan bezeerd.

Team Park Eifel, Ferienpark, 19-6-2018

Beste R.V.

Bedankt voor uw waardering.

Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw verblijf bij ons.

We hebben al intern maatregelen genomen om de kwestie van netheid en onderhoud onder controle te krijgen en werken aan een herontwerp van de bungalows.

Aangezien we een vrij klein park zijn in de vergelijking van Center Parcs, kunnen we slechts gedeeltelijk een vergelijking met een van de grotere parken weerstaan, vooral wat betreft de afmetingen en kenmerken van de Aqua Mundo.

Misschien geeft u ons in de toekomst nog een kans om u te overtuigen van ons en ons park.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel

Geweldig

G van Tol
10-6-2018
  • Onderkomen10

Prachtig gelegen park in de Eifel, wij hadden in eerste instantie een cottage gereserveerd welke bij aankomst niet beviel. Het was totaal geen probleem voor de receptie om ons over te boeken naar een betere cottage voor ons. Deze mochten we vooraf bekijken. Alle lof voor deze service. We hebben tijdens ons verblijf gedineerd in het Market restaurant, prima kwaliteit en ruime keuze.
Het Team van Center Parcs Park Eifel, Ferienpark, 13-6-2018

Beste G van Tol,

bedankt voor je waardering.

We zijn blij dat je een geweldige tijd met ons hebt doorgebracht.

De natuur van de vulkanische Eifel is ideaal voor excursies.

nooit meer

anne van den uithoorn
8-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Het huisje lag mooi vlakbij een meer en aangrenzend aan een bos, wat ideaal was met onze 2 honden.Toch was er ook een minpunt en dat was het rare gat in het midden van de kamer, via de trap kwam je dan bij de slaapkamers.Onze honden vonden dit doodeng die zagen ons in een gat verdwijnen en begrepen er niks van.

Maar besloten voor ieders nacht rust om de honden mee naar beneden te nemen s,avonds dan waren ze tenminste stil.Voor ons dus geen eifelpark meer.

Best leuke vakantie gehad maar dit was niet ideaal.

Team Park Eifel, Ferienpark, 9-6-2018

Hallo Anne,

Bedankt voor je waardering.

We zijn heel blij dat we u en uw gezin een fijne vakantie hebben kunnen geven in ons park.

Probeer misschien een ander Bungalow type we hebben verschillende opties.

De natuur is prachtig en er zijn zeker leuke uitstapjes in de Eifel mogelijk.

Super

Simone
28-5-2018
  • Activiteiten10

Super park. Alles lekker dicht bij
Het team van Park Eifel, Ferienpark, 31-5-2018

Hallo Simone,

Bedankt voor je waardering.

De natuur is prachtig en er zijn zeker leuke uitstapjes in de Eifel mogelijk.

Het park zelf is klein, maar daardoor wel zo overzichtelijk en handig als je kleine kinderen hebt.

Heerlijk

Annemieke
11-5-2018
  • Onderkomen5

We hebben enorm genoten van het park en de prachtige omgeving. Het huisje was erg gedateerd en niet heel fris, maar dit mocht de pret zeker niet drukken! Erg leuk zwembad met ontzettend vriendelijk zwembadpersoneell! Echt complimenten! De kids 7 en 10 jaar hebben zich goed vermaakt.
Team des Park Eifel, Ferienpark, 14-5-2018

Hallo Annemieke,

Bedankt voor je waardering.

Het compliment van het vriendelijke personeel in ons zwembad dat we graag doorgeven.

In feite zijn onze huizen aan renovatie toe, er is behoefte aan actie.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen in ons park.

Groeten uit de vulkaaneifel

Uw team van de Park Eifel

(mit einem Übersetzer bearbeitet)

Super!

Cindy Helbers
28-4-2018
  • Onderkomen7

Leuk park in een super mooie omgeving midden in de bossen.

Veel te doen in de omgeving.

Wij zaten in een 6 persoons VIP bungalow nr. 121. Opgemaakte bedden bij aankomst, infrarood sauna, elke ochtend verse broodjes 😋😋

Echt een aanrader!!!

Het team van Park Eifel, Ferienpark, 30-4-2018

Beste Cindy,

hartelijk dank voor je leuke reactie!

De lente is aangekomen en het is hier inderdaad schitterend in de natuur.

Fijn om te lezen, dat het een leuke vakantie is geworden.

Tot de volgende keer in Park Eifel.

Gaat wel.

fam schmidt
22-4-2018
  • Onderkomen3

Met kinderen en een hond een leuk park , er is van alles te doen. Mooie omgeving, zes persoons comfort cottage heeft drie ruime slaapkamers.

Het huisje is gedateerd. Op de bedden en de keukenuitzet na (gelukkig was dat schoon) is het erg vuil. Stoffig, spinrag, aangekoekte zwarte derrie aan de kozijnen, smerige vette dotten onder de koelkast, bruine opgedroogde druppels aan de deuren, de stofzuiger werkt niet en stinkt naar stront, de tegels in wc en badkamer zijn kapot, het douchegordijn is beschimmeld. In een woord BAH en ik ben zelf niet eens zo’n poetsvrouw, maar dit was echt erg.

Het zwemparadijs is klein maar wel leuk met een buitenbad.

Het team van Park Eifel, Ferienpark, 26-4-2018

Beste Familie Schmidt,

Bedankt voor het nemen van een moment om je gedetailleerde beoordeling te geven.

Het is jammer voor ons om te lezen dat u uw bungalow in zo'n slecht schoongemaakte staat heeft gevonden. Dit is absoluut niet onze standaard, dus onze excuses aan u.

Helaas konden we aan uw beschrijvingen niet zien of we de mogelijkheid hadden om iets te veranderen door uw huis op te ruimen of dat u de mogelijkheid had om naar een andere bungalow te verhuizen.

We zouden heel blij zijn als je ons in de toekomst nog een kans geeft om ons park van een andere kant te leren kennen.

Met vriendelijke Groeten

(Mit einem Übersetzer bearbeitet)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Eifel in Gunderath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Eifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Eifel scoort een 7.04 uit 10 op basis van 1092 reviews.