Vakantiepark Felsenhof

Geweldig!

M. De Haas
16-8-2018
  • Onderkomen9

Het is een heerlijk plekje om steeds weer terug te komen. Dat doen we dan al 34 jaar. Om de paar jaar gaan we weer een keer naar Felsenhof. Heerlijk rustig, mooi, verzorgd, riant gelegen vacantie-oord met schitterende omgeving. Eigenlijk is niets niet leuk.

Top locatie !

Petra
16-8-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk rustig! Super voor kleine kinderen . Animatie aanwezig in het hoogseizoen .

Mooie schone huisjes. Sommige met afwasmachine . Mooie omgeving.

Vriendelijke mensen. Goeie bedden. Altijd nederlands sprekende mensen aanwezig.

Ik kom steeds weer terug vanaf mijn kindertijd totdat ik nu zelf kinderen heb.

En voorlopig blijven we dat doen :)

Super leuke vakantie gehad

Anja
14-8-2018
  • Onderkomen7

Erg leuk voor jongere kinderen.

Leuke animatie in het nederlands

Prachtig uitzicht. Leuke dingen in de buurt te doen. Erg mooi zwembad in gerolstein waar je als felsenhof gast gratis gebruik van mag maken

• Onderkomen10

Mooie ligging op een berg, nadeel dat je bij de 4 persoons huisjes niet met je auto kan komen. Kan alleen op zaterdag. Wij hadden een 6 persoons huis, 2 volwassenen en 2 kinderen, 9+13. Je kunt vanaf de berg naar de supermarkt lopen, niet naar het centrum van gerolstein. Gerolstein zelf stelt niet heel veel voor, zoals zoveel andere plaatsen in de Eifel. Veel activiteiten in de omgeving. Zwembad Gerolstein prima, veel vulkaan meren nabij Daun om te zwemmen. Park zelf is vrij saai. De bungalows liggen lang een niet doorgaande weg, steeds ver lopen naar speeltuin en voetbalveld. Zwembad is een bak van 40 cm, is echt alleen tot 6 jaar. Personeel neemt direct actie bij defecten in huis, douchekop direct vervangen. Een grote plus vind ik de rolluiken voor alle ramen in de 6 persoons huizen. De koelkast met aparte vriezer is ruim. Volop kastruimte in de keuken. Goed tuinmeubilair. Stoelkussen zelfs geleend,top vond ik dat.

Heerlijk!!! Thuiskomen met hoofdletter T

J. Postma
9-8-2018
  • Onderkomen9

Felsenhof is werkelijk de perfecte plek in Duitsland om opvakantie te gaan met jonge kinderen. Wij voelen ons hier helemaal thuis. Veel keuze aan accomodaties zoals de camping, grote vakantiewoningen en keuze uit 4 of 6 persoons (welke luxe je wilt kies je zelf) prima speeltuin (klein) zwembad en animatieteam en een super mooie wandel omgeving met supermarkten (Aldi, Lidle, Edeka en Hit) op loopafstand. En voor de papa’s & mama’s s’avonds rust,heel veel rust. Eigenaren Karin en Martin hebben het prima voor elkaar daar boven op de berg. Toppers. We zijn er nu nog (voor de tweede keer)en denken nu al na om volgend jaar weer te gaan (en dat voor iemand die nooit naar het zelfde gaat).

Fantastisch! Volgend jaar met de Caravan v a Pasen

Els van Zelm
5-8-2018
  • Onderkomen9

Met onze 2 kleinzoons van 2 & 7 een fantastische week gehad op dit zeer fraai gelegen & goed bijgehouden kleinschalige vakantiepark. Het park en de zeer vriendelijke & behulpzame eigenaren heeft alles wat je met kleine kinderen & jonge pubers nodig hebt! Elke dag ( behalve op zaterdag) animatie v 10 -12 voor de jongsten. Onze kleinzoon v 7 ging elke ochtend, zelfstandig erheen en voelde zich GROOT! De eigenaren doen er alles aan om het park & de huisjes er netjes uit te laten zien. De vernieuwde tennis/ balsportplaats was bijna gereed. Op het park is bij het hoofdgebouw een grote buitenspeelplaats voor klein & groot . Het zwembadje geeft voldoende waterplezier. Met je speciale pas kun je ook gratis naar het grote, mooie Freibad in Gerolstein. Dit is per voet of auto prima te bereiken.

Verder in de plaats genoeg winkels & restaurantjes. De bakker staat elke dag op 2 plaatsen op het terrein, dus elke dag verse broodjes voor het ontbijt.

Fantadtisch

Toos
2-8-2018
  • Onderkomen10

Dat het een geweldig park is, fantastische animatie team, goede service en allemaal heel vriendelijk, mooie omgeving , prachtige huisjes, komen volgend jaar zeker terug .

Tegenvaller

vakantiegangers
28-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Wat ons betreft een tegenvaller. Minpunten: huisjes krap, ongezellig en zwaar verouderd (en wij hadden een nieuwe versie), Gerolstein helemaal niet op loopafstand, stadje viel ook tegen qua sfeer. Geen restaurant op park, dus toch op auto aangewezen. Weinig privacy; iedereen keek zo ons huisje in, oncomfortabele stoelen, zwembad mag naam "zwembad" niet hebben (piepklein en ondiep), bedden muf, te kort en oncomfortabel. Enige spiegel en wc in badkamer, dus steeds op elkaar wachten. Vreemd en ongastvrij dat je apart moet betalen voor electriciteit en gas. Wandelmogelijkheden vanaf park beperkt. Slecht Wifi-concept; maar tot 500 MB voor 1 apparaat; niet meer van deze tijd. Wij vonden de prijs in vergelijking met de kwaliteit absoluut te hoog, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld huisjes van Landal.

Pluspunten: mooi sportveld, enthousiaste animatie, aardig uitzicht, in Gerolstein lekker gegeten bij Poseidon, Wang Lai en Mamma Maria.

• Activiteiten7
  • Onderkomen9

Bungalows liggen op ruime afstand van elkaar en de meeste hebben een mooi uitzicht. Wij zaten in een vijfpersoons huisje dat compact, zeer schoon en prima ingericht was.

Speeltuin was leuk, vooral tot jaar of 7. Daarnaast ook tafelvoetbal, tafeltennis en levensgroot mens-erger-je-niet. Midgetgolfbaan was verrassend leuk. Er zijn ook wat dieren. Tennisbaan werd aangelegd. Zwembad is klein en ondiep, echt alleen even voor afkoelen voor kinderen. Maar voor kleine peuters juist weer wat diep. Het was (begin juli) nog rustig op het park. De sfeer was ontspannen.

Ontvangst was zakelijk, maar prima. Animatie was enthousiast, maar nog wat onwennig.

Gerolstein is fijne uitvalsbasis. Alle voorzieningen zijn er, er ligt een prachtig buitenzwembad (gratis voor gasten), er is een leuke parkspeeltuin bij de brug en overal zie je prachtig de rotsen rondom de plaats.

Chantal
14-1-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad afgelopen zomer. Ondanks het slechte weer is er genoeg te doen in de omgeving. Geen moment verveeld. Ook voor onze kids (6&3) was er genoeg te beleven. Animatie vonden ze erg leuk! Wij komen ook dit jaar weer terug.

Tip; wifi zou beter kunnen. Bereik was erg slecht in ons huisje.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Felsenhof in Gerolstein (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Felsenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Felsenhof scoort een 8.43 uit 10 op basis van 195 reviews.