Vakantiepark Felsenhof

182 reviews over Vakantiepark Felsenhof in het Nederlands

Chantal
14-1-2018
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad afgelopen zomer. Ondanks het slechte weer is er genoeg te doen in de omgeving. Geen moment verveeld. Ook voor onze kids (6&3) was er genoeg te beleven. Animatie vonden ze erg leuk! Wij komen ook dit jaar weer terug.

Tip; wifi zou beter kunnen. Bereik was erg slecht in ons huisje.

Geweldig, heerlijke vakantie!

Boudewijn
8-1-2018
  • Onderkomen9

Het park is prachtig gelegen, ideaal voor buitenactiviteiten zoals wandelen, fietsen of mountainbiken! De bungalows zijn comfortabel en staan ver uit elkaar wat een hoge mate van vrijheid geeft. Luxe keuken voorzien van vaatwasser. Het personeel is erg behulpzaam en attent. We hebben flink wat uren rond de open haard en aan de pool-tafels doorgebracht in de gezellige kantine. Gerolstein ligt op loopafstand en heeft een gezellig centrum met diverse supermarkten, winkels en restaurants. Prettig bijkomend feit is dat de kosten voor levensonderhoud een stukje lager liggen dan in Nederland. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Rustig en prettig

Monique
21-12-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het is ruim opgezet met erg mooie uitzichten, je loopt zo naar het dorpje toe. De huisjes zien er prima uit! Er is een animatieteam aanwezig. Het is rustig op het park.

We hebben een aantal aanbieders voor Felsenhof voor je op een rij gezet:

Wederom een hele leuke vakantie!

Zoovertjes
    22-8-2017
    • Onderkomen8

Na 1 week vorig jaar nu 2 weken verbleven op Felsenhof. Ligging is fantastisch, service heel goed. Met de beperkte middelen die het animatieteam heeft weten ze toch elke week een leuk en gevarieerd programma te maken. Namens de kinderen dank aan Sergio en Elise! Helaas was het weer wat minder dan vorig jaar. Hierdoor minder wateractiviteiten kunnen doen en dien je voor wat vermaak de auto te pakken. Binnen een uur rijden is er veel in de omgeving te doen. Prima eetgelegenheden in het dorp. 4 grote supermarkten in het dorp aanwezig.

Aanraders : Wild en Erlebnespark in Daun, Eifelpark in Gondorf, Zwemmen in meer bij Daun(Gemundener Maar), Zwembad in het dorp, Wolf en Adlerpark en genoeg voor wandelaars en fietsers.

Aandachtpunten/aanraders voor park :

internet dient echt veel beter te worden(Netflix, Kodi vergeet het maar, graag ieder huisje zijn eigen router), snellere aanpassing van de oudere huisjes, meer speelplaatsen met toestellen voor elke leeftijd(m.n. voor de oudere kinderen (8+)), groter zwembad op het park.

prachtige locatie

wieke
    20-8-2017
    • Onderkomen9

De plek van het vakantiepark is schitterend, met uitzicht op de bergen en het dorp in het dal. Mensen op het park zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Park heeft een erg fijne sfeer.

De weg aan de achterkant van het park is erg bochtig en slecht onderhouden en niet goed aangegeven met borden.

Voor eetgelegenheden moet je naar het dorp. Maar dit is op loopafstand.

Prettig verblijf met enkele kleine verbeterpunten

Vakantiegangers
    • Onderkomen8

Ons huisje (6-persoons) was netjes en met een mooi uitzicht vanaf het terras richting Gerolstein. Het huisje was redelijk tot goed schoon bij aankomst. De matrassen waren voor ons helaas niet erg prettig (te hard). Er is tegen kleine betaling WiFi in het huisje, maar niet echt stabiel, slecht bereik en erg traag. Dit vinden we dan ook een serieus verbeterpunt. Ook de kosten van de elektra waren relatief fors te noemen.

Er was ook een speeltuintje (4 schommels en een kabelbaantje) vlakbij ons huisje dus dat was leuk. Een grotere speeltuin was er bij de receptie net als een klein zwembadje voor jonge kinderen. Bij de speeltuin in de buurt van ons huisje stopte elke morgen (behalve op maandagen) een bakkersbus met lekkere verse broodjes. In het dorp op het bedrijventerrein zitten diverse supermarkten (o.a. Lidl, Aldi, Edeka) met ruim assortiment en verder diverse bakkers en een DM (drogist).

De animatie vonden wij helaas wel wat teleurstellend. Ook misten wij enig toezicht op lawaai/geschreeuw (met erg grof taalgebruik) in de speeltuin in de avonden.

mooi rustig park

thamar schouten
    • Onderkomen9

Mooie vakantie gehad mooi huisje luxe met schitterend uitzicht. Op het park is geen eetgelegenheid in het dorp voldoende mogelijkheden. Het dorp ligt schitterend en er is veel te doen bij mooi weer. Wij hebben de kylradweg gefietst tot bitburg esdorf daarna terug met de trein. Wij hadden helaas ook aardig wat slecht weer dagen en dan is er in de directe omgeving weinig te doen. Je moet dat de auto in. Park aanrader helw vriendelijke eigenaren met goede tips. Geslaagde vakantie.

Fantastisch vakantiepark

Fam Arnouts
    • Activiteiten10
    • Onderkomen7

Felsenhof is een mooie gelegen ruim opgezet park met geweldige uitzichten en veel groen. De eekhoorntjes lopen voor het huisje langs. Door de ruime opzet zit je heerlijk vrij op je terras. De oudere huisjes worden allemaal vernieuwd, wat wel nodig is. De oudere huisjes zijn prima maar een beter matras en betere bank zou wel fijn zijn. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, als er iets mankeert wordt het direct verholpen. Sergio en Elise zijn een geweldig animatieteam. Geen dag is het programma hetzelfde en de kinderen hebben zich geen moment verveeld. Voor ieder kind alle aandacht, toppers zijn jullie! Bedankt! Wij komen zeker nog eens terug!

Vreselijk

Lieke
    18-8-2017
    • Activiteiten2
    • Onderkomen2

Ik vraag me oprecht af of al onderstaande beoordelingen door gasten zijn geschreven. Maar ook mijn verwachtingen waren hierdoor hoog. Helaas is niets van mijn verwachtingen uit gekomen. Oké, de ligging van het park en het onderhoud ervan is best mooi. Maar het onderkomen is niet schoon, oud. Trappetjes naar de onderkomens veel te hoog en gevaarlijk! Bedden zijn slecht, douche waardeloos.

Uitgerust

Silvia
    12-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Zeer geslaagde vakantie. Wij hadden een 4 persoons luxe huisje. Gelegen aan het voetbalveld. Ideaal daar waren onze kinderen dan ook veel te vinden. Wat volledig voldeed aan onze wensen. ( eigen bed altijd fijner, maar na een paar dagen went dit).

Onze Kinderen 14 en 12 jaar deden zelfs mee met de leuke animatie! Bij mooi weer buikglijden, voetbal, weerwolven. Sergio en Elise probeerde het met de middelen die zij hadden het zo leuk mogelijk te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Felsenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Felsenhof in Gerolstein (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Felsenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Felsenhof scoort een 8.43 uit 10 op basis van 186 reviews.