Géén boekingskosten

Vakantiepark Felsenhof

DuitslandRheinland PfalzGerolstein (Eifel)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Felsenhof voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 210 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op een heuvel met uitzicht op de Auberg vind je Bungalowpark Feriendorf Felsenhof Eifel. ‘s Ochtends bezorgt de bakker hier verse broodjes en de eigenaren zijn net als de meeste gasten Nederlands. Het sanitair is hier zeer modern en schoon. Je mag gratis gebruik maken van het zwembad in Gerolstein. Perfecte omgeving voor de geoefende wandelaar.

216 Reviews over Felsenhof

• 9Anne van der Kooij10-07-2022

Prachtig gelegen rustige camping

Met de caravan door Gerolstein rijden en naar de camping toe was wel even een dingetje (redelijk steile stukjes) maar dan heb je ook wat. Prachtig uitzicht. Zeer ruime plaatsen, schoon en goed sanitair, goede wifi. Douchen met 50 cent is prima geregeld, zeer goede douche en alleen de gebruiker betaalt. Zeer veel mogelijkheden om wandelen, fietsen, musea te bezoeken enzovoort. Uitstekend en gratis zwembad op 5 autominuten. Naar de winkels is te lopen (heuvelaf en terug heuvelop, samen ca. 30 minuten, maar dan niet met teveel kilo's). Ook veel gebruik gemaakt van de (fiets)bussen en de trein met de € 9 maandkaart. Met een beetje planning is dat ideaal! O.a. in Trier, Cochem en Bernkastel-Kues geweest. Gemakkelijk parkeren bij een station (Gerolstein, Daun of Kyllburg). Na ruim 2 weken waren we nog niet uitgekeken!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ed de Wit20-09-2021

Heerlijke vakantie op een toppark.

Heerlijk verblijf. We hadden een ouder type huisje maar dat was zeer aangenaam; erg schoon en van alle gemakken voorzien. We hebben al heel wat parken bezocht maar Felsenhof is onze topper. Het park ligt op een heuvel en dicht bij de plaats Gerolstein zelf. Park is niet geschikt voor tieners die van veel vertier houden.

• 9Kees30-08-2020

Genieten

Rustig en zeer ruim opgezet park waar het prima is om te kamperen. Mooie uitvalbasis. We waren hier maar een weekend maar komen zeker nog een keer terug. Met onze caravan hebben we op een van de twee camping terreinen gestaan.

• 6Activiteiten
  • 10Keet07-01-2020

Ga en ervaar wat wij bedoelen. Het is daar super.

We komen hier al meer dan 25 jaar meestal in november. Soms 2 keer (in voor- en najaar) dus kunnen we wel zeggen dat het hier geweldig is. Voor ons altijd weer thuiskomen Wij zouden zeggen: Ga er naar toe en beleef zelf de prachtige natuur, de vele mogelijkheden voor o.a. wandelingen en de gezellige, mooie bungalows die goed onderhouden zijn en van alle gemakken voorzien. De eigenaren Karin en Martin zorgen er altijd voor dat je meer dan welkom bent. Ze zijn vriendelijk, hulpvaardig en heel erg gezellig. Zij zijn wel de mensen die zorgen voor de fijne sfeer die er heerst.

• 9Sander10-09-2019

rustig, groen en kindvriendelijk vakantiepark

mooi niet al te groot vakantiepark. Zeer geschikt voor jonge kinderen. Auto's mogen alleen op het park bij aankomst en vertrek. We hadden een L-A4 huisje, nummer 54. Deze was recent gerenoveerd. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en schoon. Mooie nieuwe keuken met uitstekende Siemens vaatwasser. Bedden zijn hard en dekbed rook niet heel fris, nette badkamer met glazen douchwanden. Uitzicht is geweldig bij alle huisjes. De wifi is voldoende. Door de hoge ligging van het park koelt het snachts lekker af en heb je geen last insecten, geen mug gezien! Personeel en eigenaar is vriendelijk. Midgetgolf is leuk maar de banen kunnen wel wat onderhoud gebruiken. Vanuit het park kan je schitterende wandelingen maken, genoeg uitstapjes in de omgeving. Gerolstein is niet zo boeiend. Supermarkten (Lidl, Aldi, HIT) zijn vlakbij, je kan er heen wandelen als je niet veel nodig hebt. We komen nog wel eens terug waarschijnlijk.

• 8Onderkomen
  • 10M Weerdenburg30-08-2019

Wanneer gaan we terug?

Wanneer gaan we terug? Dit was het eerste wat onze kinderen zeiden toen we weer naar huis reden. Dit kleinschalige vakantiepark is heel prettig voor o.a. jonge gezinnen. Het is overzichtelijk, de animatie is goed geregeld, huisjes mooi gerenoveerd en de ligging is natuurlijk prachtig. Onze kinderen hadden hier nog weken willen blijven.

De Eifel is ook een aanrader om naar toe te gaan . Wandelen, zwemmen en bezoeken van andere attracties zijn zeker de moeite waard. 2 weken waren niet genoeg. Hopelijk tot volgend jaar.

• 10Marije t Hart29-08-2019

Wat een geweldig plek om naar toe te gaan! Een prachtige ligging in een mooie omgeving. Op het park is er genoeg te doen voor kinderen. De animatie was super geregeld en de kinderen genoten hier met volle teugen van. Een bezoek aan het openlucht zwembad in gerolstein is een aanrader.

Karin en Martin doen er alles aan om hun gasten het naar de zin te maken. De legendarische bingoavonden mag je ook niet missen. Wij komen hier zeker in 2020 terug!

Wat komen hier zeker terug!

• 8Nicol26-08-2019

Zoals onze dochter van 4 zei: het was fantástisch!

In augustus een heerlijke vakantie gehad in de Eifel! Het park heeft een geweldige ligging met een heel mooi uitzicht. Het is kleinschalig, je moet hier niet naartoe gaan als je op zoek bent naar heel veel vertier. Maar wij zijn er heerlijk tot rust gekomen en onze kinderen (1, 4 en 5 jaar) hebben zich uitstekend vermaakt. Of zoals onze dochter van 4 zei: Het was fantástisch! De huisjes zijn misschien wat gedateerd en basic, maar deze zijn gerenoveerd en voorzien van alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Zelf vond ik de matrassen wat hard, maar de anderen in ons gezin hadden hier geen last van. Wij hebben niet gemerkt dat de wifi het slecht deed, maar zijn deze dan ook niet veel nodig op vakantie. En wat betreft de tv, we hebben niet gemerkt dat het aanbod beperkt was. De omgeving is prachtig. Wij zijn er elke dag op uit geweest en alles binnen een uur rijden, kastelen, wildparken, mooie natuur.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 2Henk18-08-2019

Slecht tot matig

Half augustus zijn we naar dit vakantiepark geweest. Pluspunten: Autovrij park, (niet handig als het regent), neem een fiets mee!! Uitzicht, animatie.

Minpunten: Zeer gedateerde woningen. De wifi.... tsja... dat werkt gewoon zeer slecht tot niet. En als het werkt heb je een data-limiet. De helft vd tv zenders doet het niet. Je moet betalen voor je stroomverbruik. Het tarief in Duitsland is het hoogste in heel Europa....! (Dat is niet prettig als je dus electrisch moet koken, douchen en je water electrisch moet verwarmen voor de afwas etc.)

In de Eiffel moet je er rekening mee houden dat alles op circa 1 uur rijden is. De binnenzwembaden in Gerolstein en Prum zijn in de zomer voor onderhoud dicht. Je hebt dus niks aan de ‘Gästekarte’. De bakker die op het park langskomt is belachelijk duur, de Lidl is 4x goedkoper en bevindt zich op 5 minuten rijden... maar autovrij dus sjouwen met je boodschappen. Prima treinverbindingen.

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 8Fleur12-08-2019

Aanrader voor gezinnen met kinderen

Met ons gezin (3 kids van 11 maanden, 4 en 6 jaar oud) 2 weken naar Felsenhof geweest. Heerlijke vakantie gehad. Veel te doen in omgeving (zwemmen in vulkaanmeren, grotten bezoeken, mooie wandelingen, watervallen, rodelen, pretparken etc.) We hadden veel geluk met het weer want we hebben 2 weken voornamelijk zon gehad met af en toe wat bewolking en een klein buitje. Animatie is goed geregeld: elke ochtend waren er leuke dans, spel en knutselactiviteiten voor de kleinere kids en vaak werden er ook 's avonds kinder activiteiten (disco, vossenjacht etc).

Het terrein is netjes verzorgd en zo ook de huisjes, alles is schoon en degelijk maar niet erg modern of superhip, maar dat hadden we ook niet verwacht. De eerste vakantiedag hadden de kids al vriendjes waarmee ze in de speeltuinen en over het hele terrein speelden. Dat kon ook veilig want alles is autovrij. Voor een leuke gezinsvakantie is Felsenhof een aanrader.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen