Vakantiepark Felsenhof

8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,2

Omschrijving
Op een heuvel met uitzicht op de Auberg vind je Bungalowpark Feriendorf Felsenhof Eifel. ‘s Ochtends bezorgt de bakker hier verse broodjes en de eigenaren zijn net als de meeste gasten Nederlands. Het sanitair is hier zeer modern en schoon. Je mag gratis gebruik maken van het zwembad in Gerolstein. Perfecte omgeving voor de geoefende wandelaar.

196 reviews over Vakantiepark Felsenhof in het Nederlands

Heerlijke herfstweek in November

Verweij,
13-12-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Zeer mooi en goed verzorgd park. Dorp is op loopafstand en bij bakker van de Edeka supermarkt kun je 7 dagen per week heerlijke verse broodjes halen. Prachtige wandelingen in de omgeving en leuke restaurantjes in Gerolstein. Bezoek aan Trier is aanrader, dit kan eenvoudig met de trein en buiten de sprits is dat ook nog erg goedkoop.

Gereisd met partner in november 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Yvonne en Jan S.,
7-12-2018
  • Onderkomen10

Al vele jaren fantastisch.

Komen hier al 35 jaar , nu voor de 33e keer, en alweer geboekt voor 34e keer.

Mooi park met uitstekend uitzicht, en zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

Zeer mooie omgeving om te wandelen, en echte wandelaars vinden het niet te ver om naar het dorpje te lopen.

Gereisd met partner in december 2018
  • Activiteiten8

Camping en bungalow park ligt op een langgerekte heuvel met prachtig uitzicht. De camping is kleinschalig en voorzien van een zeer modern toiletgebouw waar zelfs zeep en papieren handdoeken aanweizg zijn. Douchen kost 50 cent, maar dan heb je ook ruim voldoende tijd en een perfecte temperatuur. Het enige wat we miste op het park was een eetgelegenheid.

Het park wordt keurig onderhouden en de bakker zorgt 'sochtends voor heerlijk vers brood. Ben je te laat voor de bakker loop dan de berg af naar het dorpje voor de heerlijkste broodjes.

De eigenarenen en het personeel zijn zeer vriendelijk en zorgen samen voor een gastvrij verblijf.

Leuk: spelletjes te leen

Jo,
25-8-2018
  • Activiteiten8

Wij vonden het (vernieuwde) huisje en het park heerlijk. We hadden vanaf de bank, de eetkamertafel en het terras een schitterend uitzicht op de Auberg (leuke bestemming voor korte wandeling trouwens). Het huisje was zeer compleet ingericht: we hebben niks gemist.

Het park was rustig. Als je achterin het park zit, moet je ver lopen naar de receptie, maar met zo’n uitzicht is dat geen straf. Leuk: bij de receptie staat een kast met spelletjes die je mag lenen. De Nederlandse eigenaren zijn erg vriendelijk. Het grootste deel van de gasten is ook Nederlands.

Wandeling langs uitzichtpunt Munterley en grot (Buchenlochhöhle) vonden wij super. Naturkundemuseum Gerolstein en Eifelmuseum Daun vonden wij wel heeeel ouderwets. Wild- und Natuurpark Daun viel tegen doordat bezoekers mogen voeren en zich daarbij niet aan de regels houden. De dieren lopen daardoor te bedelen.

Mooi gelegen

R. G.,
21-8-2018

Hoog gelegen camping. Steile wegen om er te komen.

Wij hadden een heerlijke plaats(nr2) met mooi uitzicht op een ruim veldje

Andere deel camping sta je dicht op het toiletgebouw.

Loopafstand Gerolstein valt vies tegen en we hebben leukere stadjes bezocht (Prumm)

Naar de supermarkt lopen over de berg is te doen, maar tis wel bergie op bergie af en terug.

Sanitair was nieuw, maar 50 cent om te douchen....... WEL prima waterdruk en warmte

500 mb per dag per eenheid WiFi.... beetje betuttelend 3 euro voor 14 dagen is dan wel weer "goedkoop".

Geweldig eigenaars echtpaar, hielpen ons telefonisch mentaal door de rit naar de camping met vele omleidingen en slinger de slangerwegen met de caravan.

Prachtig wandelgebied. Fietsen wanneer je geoefend bent met de juiste fiets of met de fietsendrager naar startpunt fietsweg/elders. Fiets vanuit Gerolstein wel richting Daun (kinderfietspad > folder receptie) andere kant is "saai".

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig!

M. De Haas,
16-8-2018
  • Activiteiten9

Het is een heerlijk plekje om steeds weer terug te komen. Dat doen we dan al 34 jaar. Om de paar jaar gaan we weer een keer naar Felsenhof. Heerlijk rustig, mooi, verzorgd, riant gelegen vacantie-oord met schitterende omgeving. Eigenlijk is niets niet leuk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Top locatie !

Petra,
16-8-2018
  • Activiteiten9

Heerlijk rustig! Super voor kleine kinderen . Animatie aanwezig in het hoogseizoen .

Mooie schone huisjes. Sommige met afwasmachine . Mooie omgeving.

Vriendelijke mensen. Goeie bedden. Altijd nederlands sprekende mensen aanwezig.

Ik kom steeds weer terug vanaf mijn kindertijd totdat ik nu zelf kinderen heb.

En voorlopig blijven we dat doen :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super leuke vakantie gehad

Anja,
14-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Erg leuk voor jongere kinderen.

Leuke animatie in het nederlands

Prachtig uitzicht. Leuke dingen in de buurt te doen. Erg mooi zwembad in gerolstein waar je als felsenhof gast gratis gebruik van mag maken

• Activiteiten9

Mooie ligging op een berg, nadeel dat je bij de 4 persoons huisjes niet met je auto kan komen. Kan alleen op zaterdag. Wij hadden een 6 persoons huis, 2 volwassenen en 2 kinderen, 9+13. Je kunt vanaf de berg naar de supermarkt lopen, niet naar het centrum van gerolstein. Gerolstein zelf stelt niet heel veel voor, zoals zoveel andere plaatsen in de Eifel. Veel activiteiten in de omgeving. Zwembad Gerolstein prima, veel vulkaan meren nabij Daun om te zwemmen. Park zelf is vrij saai. De bungalows liggen lang een niet doorgaande weg, steeds ver lopen naar speeltuin en voetbalveld. Zwembad is een bak van 40 cm, is echt alleen tot 6 jaar. Personeel neemt direct actie bij defecten in huis, douchekop direct vervangen. Een grote plus vind ik de rolluiken voor alle ramen in de 6 persoons huizen. De koelkast met aparte vriezer is ruim. Volop kastruimte in de keuken. Goed tuinmeubilair. Stoelkussen zelfs geleend,top vond ik dat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!!! Thuiskomen met hoofdletter T

J. Postma,
9-8-2018
  • Activiteiten9

Felsenhof is werkelijk de perfecte plek in Duitsland om opvakantie te gaan met jonge kinderen. Wij voelen ons hier helemaal thuis. Veel keuze aan accomodaties zoals de camping, grote vakantiewoningen en keuze uit 4 of 6 persoons (welke luxe je wilt kies je zelf) prima speeltuin (klein) zwembad en animatieteam en een super mooie wandel omgeving met supermarkten (Aldi, Lidle, Edeka en Hit) op loopafstand. En voor de papa’s & mama’s s’avonds rust,heel veel rust. Eigenaren Karin en Martin hebben het prima voor elkaar daar boven op de berg. Toppers. We zijn er nu nog (voor de tweede keer)en denken nu al na om volgend jaar weer te gaan (en dat voor iemand die nooit naar het zelfde gaat).

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Felsenhof in Gerolstein (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Felsenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.