Vakantiepark Felsenhofsterstersterster

8.7Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Gerolstein (Eifel)

8.7Fantastisch

• 8.7Onderkomen
  • 8.2Activiteiten

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op een heuvel met uitzicht op de Auberg vind je Bungalowpark Feriendorf Felsenhof Eifel. ‘s Ochtends bezorgt de bakker hier verse broodjes en de eigenaren zijn net als de meeste gasten Nederlands. Het sanitair is hier zeer modern en schoon. Je mag gratis gebruik maken van het zwembad in Gerolstein. Perfecte omgeving voor de geoefende wandelaar.

213 reviews over Vakantiepark Felsenhof

• 10Keet07-01-2020

Ga en ervaar wat wij bedoelen. Het is daar super.

We komen hier al meer dan 25 jaar meestal in november. Soms 2 keer (in voor- en najaar) dus kunnen we wel zeggen dat het hier geweldig is. Voor ons altijd weer thuiskomen Wij zouden zeggen: Ga er naar toe en beleef zelf de prachtige natuur, de vele mogelijkheden voor o.a. wandelingen en de gezellige, mooie bungalows die goed onderhouden zijn en van alle gemakken voorzien. De eigenaren Karin en Martin zorgen er altijd voor dat je meer dan welkom bent. Ze zijn vriendelijk, hulpvaardig en heel erg gezellig. Zij zijn wel de mensen die zorgen voor de fijne sfeer die er heerst.

Gereisd met partner in november 2019

• 2019
    9Sander10-09-2019

rustig, groen en kindvriendelijk vakantiepark

mooi niet al te groot vakantiepark. Zeer geschikt voor jonge kinderen. Auto's mogen alleen op het park bij aankomst en vertrek. We hadden een L-A4 huisje, nummer 54. Deze was recent gerenoveerd. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en schoon. Mooie nieuwe keuken met uitstekende Siemens vaatwasser. Bedden zijn hard en dekbed rook niet heel fris, nette badkamer met glazen douchwanden. Uitzicht is geweldig bij alle huisjes. De wifi is voldoende. Door de hoge ligging van het park koelt het snachts lekker af en heb je geen last insecten, geen mug gezien! Personeel en eigenaar is vriendelijk. Midgetgolf is leuk maar de banen kunnen wel wat onderhoud gebruiken. Vanuit het park kan je schitterende wandelingen maken, genoeg uitstapjes in de omgeving. Gerolstein is niet zo boeiend. Supermarkten (Lidl, Aldi, HIT) zijn vlakbij, je kan er heen wandelen als je niet veel nodig hebt. We komen nog wel eens terug waarschijnlijk.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10M Weerdenburg30-08-2019

Wanneer gaan we terug?

Wanneer gaan we terug? Dit was het eerste wat onze kinderen zeiden toen we weer naar huis reden. Dit kleinschalige vakantiepark is heel prettig voor o.a. jonge gezinnen. Het is overzichtelijk, de animatie is goed geregeld, huisjes mooi gerenoveerd en de ligging is natuurlijk prachtig. Onze kinderen hadden hier nog weken willen blijven.

De Eifel is ook een aanrader om naar toe te gaan . Wandelen, zwemmen en bezoeken van andere attracties zijn zeker de moeite waard. 2 weken waren niet genoeg. Hopelijk tot volgend jaar.

• 10Activiteiten

• 10Marije t Hart29-08-2019

Wat een geweldig plek om naar toe te gaan! Een prachtige ligging in een mooie omgeving. Op het park is er genoeg te doen voor kinderen. De animatie was super geregeld en de kinderen genoten hier met volle teugen van. Een bezoek aan het openlucht zwembad in gerolstein is een aanrader.

Karin en Martin doen er alles aan om hun gasten het naar de zin te maken. De legendarische bingoavonden mag je ook niet missen. Wij komen hier zeker in 2020 terug!

Wat komen hier zeker terug!

• 10Activiteiten

• 8Nicol26-08-2019

Zoals onze dochter van 4 zei: het was fantástisch!

In augustus een heerlijke vakantie gehad in de Eifel! Het park heeft een geweldige ligging met een heel mooi uitzicht. Het is kleinschalig, je moet hier niet naartoe gaan als je op zoek bent naar heel veel vertier. Maar wij zijn er heerlijk tot rust gekomen en onze kinderen (1, 4 en 5 jaar) hebben zich uitstekend vermaakt. Of zoals onze dochter van 4 zei: Het was fantástisch! De huisjes zijn misschien wat gedateerd en basic, maar deze zijn gerenoveerd en voorzien van alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Zelf vond ik de matrassen wat hard, maar de anderen in ons gezin hadden hier geen last van. Wij hebben niet gemerkt dat de wifi het slecht deed, maar zijn deze dan ook niet veel nodig op vakantie. En wat betreft de tv, we hebben niet gemerkt dat het aanbod beperkt was. De omgeving is prachtig. Wij zijn er elke dag op uit geweest en alles binnen een uur rijden, kastelen, wildparken, mooie natuur.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 2Henk18-08-2019

Slecht tot matig

Half augustus zijn we naar dit vakantiepark geweest. Pluspunten: Autovrij park, (niet handig als het regent), neem een fiets mee!! Uitzicht, animatie.

Minpunten: Zeer gedateerde woningen. De wifi.... tsja... dat werkt gewoon zeer slecht tot niet. En als het werkt heb je een data-limiet. De helft vd tv zenders doet het niet. Je moet betalen voor je stroomverbruik. Het tarief in Duitsland is het hoogste in heel Europa....! (Dat is niet prettig als je dus electrisch moet koken, douchen en je water electrisch moet verwarmen voor de afwas etc.)

In de Eiffel moet je er rekening mee houden dat alles op circa 1 uur rijden is. De binnenzwembaden in Gerolstein en Prum zijn in de zomer voor onderhoud dicht. Je hebt dus niks aan de ‘Gästekarte’. De bakker die op het park langskomt is belachelijk duur, de Lidl is 4x goedkoper en bevindt zich op 5 minuten rijden... maar autovrij dus sjouwen met je boodschappen. Prima treinverbindingen.

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen

• 8Fleur12-08-2019

Aanrader voor gezinnen met kinderen

Met ons gezin (3 kids van 11 maanden, 4 en 6 jaar oud) 2 weken naar Felsenhof geweest. Heerlijke vakantie gehad. Veel te doen in omgeving (zwemmen in vulkaanmeren, grotten bezoeken, mooie wandelingen, watervallen, rodelen, pretparken etc.) We hadden veel geluk met het weer want we hebben 2 weken voornamelijk zon gehad met af en toe wat bewolking en een klein buitje. Animatie is goed geregeld: elke ochtend waren er leuke dans, spel en knutselactiviteiten voor de kleinere kids en vaak werden er ook 's avonds kinder activiteiten (disco, vossenjacht etc).

Het terrein is netjes verzorgd en zo ook de huisjes, alles is schoon en degelijk maar niet erg modern of superhip, maar dat hadden we ook niet verwacht. De eerste vakantiedag hadden de kids al vriendjes waarmee ze in de speeltuinen en over het hele terrein speelden. Dat kon ook veilig want alles is autovrij. Voor een leuke gezinsvakantie is Felsenhof een aanrader.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 9Tjibbe de jong09-08-2019

Tot volgend jaar

Heerlijk park rustig gelegen en wat een uitzicht. Ons huisje type L-A4 was goed geïsoleerd voor warmte en geluid en van alle gemakken voorzien. Heerlijke wandelingen in de omgeving gemaakt, dan was het altijd prettig " thuiskomen " om met een drankje te genieten van het uitzicht. Park is een aanrader voor rustzoekers en gezinnen met jonge kinderen. En alle lof voor de eigenaren/beheerders we voelden ons hier zeer welkom.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Hein22-07-2019

zeer aangenaam

Begin juli hebben we 6 dagen doorgebracht op het vakantiepark Felsenhof. We hadden een mooie, vernieuwde 4 persoons bungalow (type L-A4). De bungalows zijn rustig gelegen met voldoende onderlinge afstand. En met prachtig uitzicht vanuit de woonkamer en terras op het dal en de nabij gelegen Auberg (een klein topje). Hier kon je ook makkelijk naar toe lopen vanaf de woning. De bungalow was in goede staat en van alle gemakken voorzien. Het park is ruim opgezet, maar redelijk kleinschalig qua aantallen bezoekers en faciliteiten. Als je hierop voorbereid bent, is dat prima. Een leuke speeltuin en midgetgolfbaan. Het peuterzwembad is wat aan de kleine kant. Een groter zwembad ligt in het dorp (niet bezocht). Verder geen echte horeca op het park zelf, behalve een barretje. De sfeer is ongedwongen, het personeel en de eigenaar zijn heel vriendelijk. In de omgeving is voldoende te zien en te doen (natuur, vulkaangebied, dorpjes).

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Familie Donders29-06-2019

Super vakantie bestemming

Super verblijf gehad op dit mooie, rustige en nette park. Fantastisch uitzicht vanaf ons keurige huisje. Het huisje was van alle gemakken voorzien en duidelijk vernieuwd. Op het park een ruim peuterbad, een dierenhofje, een goede speeltuin, midgetgolf en vooral veel natuur. Zowel met (kleine) kinderen erg leuk als voor senioren. In de omgeving genoeg te doen en te zien. Zeer vriendelijke Nederlandssprekende eigenaren. Wij hebben het echt enorm naar ons zin gehad en vonden en week eigenlijk te kort.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

20 tips over Vakantiepark Felsenhof

• diana7305, 11-06-2014

wild en ehrlebenungspark in daun is echt erg leuk voor de kids , pas wel op met dieren voeren , met name bij de ezels ..erg lekker eten in gerolstein bij de kroaat en in de burcht in lossingen .5 min rijden

• Paul Muller, 25-02-2014

Lekker potje poolbilard spelen in de Gaststatte of mooie wandelingen maken. We komen hier al jaren, maar het verveelt nooit.

• A.H. van Ovoorde, 01-11-2013

Prima plek voor uitstapjes en 2 elektrische fietsen kosten 75 euro voor een weekeind 2 a 3 dagen. Heerlijk eten in restaurant Swarzbrennerei in het dorp.

17 vragen over Vakantiepark Felsenhof

• Hiskia, 04-07-2019

Fietsen

Is het ook handig om fietsen mee te nemen? Of is het te heuvelachtig om met kinderen te fietsen.

• Tanis , 01-05-2017

hond

mag er een hond op het park

• manon, 03-04-2017

verblijf

Kan je hier met een hond verblijven?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan