Camping Donnersberg

Weer vandaag10°-2°
Camping Donnersberg
6,9

59 reviews over Camping Donnersberg in het Nederlands

Wij komen terug 😊, met de kinderen.

S. Bergers,
15-2-2019

Ieder jaar gaan wij er met vrienden een weekend tussen uit. Dit jaar was dat naar camping Donnersberg. Heerlijk ontspannen weekend gehad. Lekker gewandeld, verse broodjes iedere ochtend en s avonds in het restaurant gegeten. Leuke camping met ruime plekken midden in de natuur. Vriendelijke mensen, kampvuurtje. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Komen zeker weten terug,

Henk en Betsy,
6-2-2019

Wij zijn een aantal keren op deze camping geweest, voor je rust en de natuur is dit zeker een aanrader, maar het is geen saaie camping, je mag vuurtje stoken op de kampeerplek mits het vuur van de grond is en je geen schade veroorzaakt aan het gras, in het hoogseizoen worden er activiteiten georganiseerd door het outdoor team, het is een zeer hondvriendelijk camping er is zelfs een honden douche en de honden mogen in de vijver zwemmen, evt samen met de baasjes, wil je dat liever niet dan is er nog een natuur zwembad daar mogen geen honden komen. Er is een gezellig restaurant waar je lekker een hapje kunt eten. Het sanitair is zeer netjes en wordt goed schoon gehouden.

Ook komend jaar 2019 gaan wij deze camping weer aandoen. Zeker de moeite waard eens een kijkje te nemen op camping Donnersberg in Gerbach.

Nooit meer

De Schepper Werner,
23-12-2018

De website sprak ons enorm aan en ook het eerste telefonisch contact verliep goed. Eénmaal aangekomen (op zaterdag) - laatste week van augustus dus nog hoogseizoensprijzen - kregen we een plaats nadat we onmiddellijk moesten betalen voor de hele periode. Toen we gesetteld waren, besloten we om broodjes te gaan bestellen voor de volgende dag. Toen vernamen we dat de eigenaars voor enkele dagen naar Nederland zouden terugkeren en dat er geen broodjesservice meer zou zijn. De winkel zou open blijven .... wij zijn er een week geweest maar noch de winkel, noch het restaurant of al de andere, op de website aangeboden activiteiten, waren open of werden aangeboden. We hebben enkel gebruik kunnen maken van het zwembad en dan nog voor beperkte tijd. Bij aankomst van de eigenaars op de camping hebben we hen hierover aangesproken maar ze wimpelden ons af. We mochten wel de volle prijs betalen....... Van enige tegemoetkoming was geen sprake. Eénmaal thuisgekomen hebben we nog een mail gestuurd waarin ze weer hun verantwoordelijkheid niet namen - het lag aan anderen .......

Na wat heen en weer gemail, zouden we een kleine tegemoetkoming krijgen - 2 keer hebben we onze rekeningnummer door moeten geven maar we hebben geen geld gezien...... Voor ons nooit meer en we raden deze camping aan niemand aan. HEEL duur ook voor hetgeen je krijgt (of voor wat ze beloven)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

geen tweede keer

Magnhild Rozenveld,
24-10-2018

Wij stonden in 2016 op deze camping, we waren op een beurs enthousiast geworden door de verhalen en informatie van de eigenaren, maar eenmaal gearriveerd op de camping kwam dit niet met elkaar overeen.. De animatie was te duur en je moest werkelijk overla voor betalen.

Het eten in het restaurant was redelijk maar aardig aan de prijs, ook het drinken en ijs was duur.

Het zwembadwater erg koud en het zwembad was vaker gesloten dan open.

We hebben er het beste van gemaakt door met ons vieren leuke dingen te doen en te genieten van de omgeving maar wij komen helaas niet weer terug op deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Camping van uitersten

Henk,
30-9-2018

Een korte samenvatting van ons 4-daagse verblijf. Camping ligt in de middle-of-nowhere, toegangswegen zijn steil en aan de slechte kant. Eigenares verwelkomde ons kil en zakelijk, eigenaar daarentegen meedenkend en vriendelijk. Camping heeft mooie plekken, maar je kan de pech hebben dat je omsingeld bent door een roedel honden, het is namelijk een "hond-vriendelijke" camping. Veel geblaf overdag, en zwemvijver deel je met de blaffende viervoeters, en het zwembad is geopend van 12:00 tot 17:00. Sanitair is netjes.

Gereisd met partner in augustus 2018

De camping is ons enorm tegengevallen. Niet wat de website ons beloofde. Er was niets te doen. We waren nog in het hoofdseizoen, hebben ook de hoofdseizoensprijs betaald, maar hebben niet gekregen wat je verwacht in het hoofdseizoen. Volgens de website is er een restaurant, was er ook wel, maar open was die niet. Op de eerste avond konden we een bordje patat met 2 frikandellen krijgen voor bijna 10 euro!! Toen werd er gezegd en stond er ook aangegeven dat het restaurant op vrijdag en zaterdag open zou zijn. Maar blijkbaar hadden ze op zaterdag toch niet zoveel zin om te werken en was het restaurant gesloten. Alle openingstijden werden op papier aangegeven, maar er was eigenlijk niets van waar. En dan nog de activiteiten die ze op de website aanboden, op de eerste dag was er nog iets van te zien, maar de volgende dag was alles weggehaald. Mooie camping voor rust, maar niet waar voor je geld.

Helaas

Harrie,
27-8-2018

Een camping van uitersten: Een mooie camping met mooie plekken, het sanitair was echt enorm schoon en de omgeving was verrassend mooi, broodjes erg lekker, onze plek was heerlijk, maar....vanaf het begin was er geen warm welkom van de eigenaar, was de bezetting op de camping een aflopende zaak. Duitsland ging al naar school en dus was het gegeven op de camping dat het voor hen ook een einde van het seizoen betrof. In onze tweede week (rond 14 augustus)ging het personeel al naar huis, was het restaurant soms gesloten en bijna geen activiteiten meer. We hebben meegedaan aan een activiteit maar deze was wel heel erg duur voor wat het was (dropping met gps). Jammer was dat het zwembad van 12 tot 17 uur open was ondanks dat het 35 graden was. We werden er letterlijk om 17.00 uur uitgestuurd.

We wilden eerder weg omdat het gewoon leeg werd maar restitutie was een vreselijk begrip. betaald voor hoogseizoen, verblijf leek laagseizoen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Camping om tot rust te komen.

Jos & Marly,
20-8-2018

Goed verzorgde camping in groene omgeving. Schoon sanitair. De douches hebben niet allemaal dezelfde "looptijd". Sommige staan op 4 of 4.30 of 5 minuten afgesteld. Ideaal voor mensen met honden. In het seizoen uitgebreide keuze uit activiteiten. De schnitzel in het restaurant smaakt goed. Regels worden niet altijd strikt gehandhaafd. Er was een verbod voor open vuur en BBQ met houtskool i.v.m. de droogte (heel begrijpelijk). Hierdoor was het uitgesloten dat ik een vuurtje mocht maken en bqq'en. Jammer dat de regels niet voor iedereen gelijk zijn..... want als je een avondwandeling over de camping maakte, zaten er meerdere kampeerders heerlijk bij een houtvuurtje voor de eigen tent. De tijdsaanduidingen waren soms niet al te duidelijk. Openingstijden zwembad/bestellen van brood. Voor fietsers vinden wij de omgeving minder geschikt. Erg steil!

Heerlijk rustige groene camping

Mascha’s Dansstudio,
19-8-2018

Heerlijk ontstressen. Afkicken van je smartphone lukt hier prima want geen/amper bereik. Mooi groen, fris sanitair, zwembadje én een natuurplas voor verfrissing, niet de hele dag muziek maar geluid van natuur, lekkere grasplekken, ruime plaatsen, in hoogseizoen dagelijks kampvuur, direct vanuit de camping het bos in kunnen voor wandelen.Ik ben bang voor honden, maar weinig last gehad van de honden: keurig opgevoed, aangelijnd, maar af en toe wat geblaf. Wel stonden we op ons eerst aangewezen plekje tegenover gasten met 5 en ernaast 4 honden met hekjes eromheen voor de honden. Minder leuk uitzicht. Na een wandeling zagen we nog prachtige vrije plekken. Daar bleken we ook te mogen staan dus volgende dag verhuisd en enorm genoten van de week rust. Minpuntjes: douchen is voor mannen 4 en vrouwen max 5 minuten. Dan stopt ie voor 10 minuten. Milieuvriendelijk maar minder voor langharigen en vrouwen die bijv ook weleens willen ontharen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een thuiskom camping

Fam Groen,
20-7-2018

Na een poosje niet op deze camping geweest te zijn. Dit jaar weer op Donnersberg geweest na een vakantie in Italië. En wat een welkom fantastisch. Het gaf je een gevoel van familie. Deze mensen hebben wij ontmoet in de vrijbuiter bij een beurs.

En hetzelfde gevoel van dit voelt goed hebben wij nog steeds. Een leuke gezellige camping. Het was geen hoogseizoen dus plek zat. En als je dan op het terras zit met een lekkere Kellerbier. Zie je hoeveel deze mensen al hebben veranderd aan de camping, in die tijd dat wij niet geweest zijn. Mooi om te zien. Ze kwamen zelfs langs met golfkarretje om te zeggen dat het zwembad open is top. Na het drukke Italie was dit lekker thuiskomen rustig relax. We komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Donnersberg in Gerbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Donnersberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.