Camping Donnersberg

Meer camping info

80 reviews over Camping Donnersberg

• 3Astrid en Ezra10-01-2020

Never again

Aardige mensen, maar pas op je geld!!!! Alles kost een fortuin aan eten en drinken. Wij wisten niet hoe lang wij wilden blijven. Bij de receptie waren ze heel aardig en kwamen zij coulant over. We mochten een week betalen en als we eerder weg gingen, kregen we wel geld terug voor de dagen dat we teveel hadden betaald. Prima afspraak denk je dan.

En oja, een parkpas kost 20 euro en ben je kwijt als je de pas kwijt raakt. Ook als je hem thuis weer vind mag je hem niet meer retour zenden om alsnog dat bedrag te ontvangen.

Uiteindelijk gingen we 2 dagen eerder weg, omdat alles zo duur was én omdat het zwembad groen werd. Zwem je er toch in dan kreeg je ongevraagd een groen algenmasker voor het hele gezin. Weinig schaduw plekken voor de tent.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2019
    9Familie Siepman22-08-2019

Feest voor de hond

Wat een heerlijke camping is dit. Voor de 4e keer hier geweest en het voelt echt als thuiskomen. Wij reizen met camper en 2 honden en zijn altijd op zoek naar plekjes waar we met onze honden welkom zijn. Dit is hier zeker het geval. Honden mogen op het sanitair en het winkeltje na overal komen. Op de camping naast het terras een heerlijk meertje waar je lekker met je hond het water in mag. Prima kleine kaart met prima eten. Elke dag lekkere broodjes, vriendelijke nederlandse eigenaren. Sanitair is schoon, 1 blok is nieuw het andere wat ouder maar persoonlijk maakt het mij niet uit welke tegel er aan de muur zit, als het maar schoon is. Op de camping achterin een enorm groot veld waar de honden los kunnen rennen. Hier staat ook een professioneel agility parcours. De omgeving is prachtig en je kunt er uren wandelen. Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor de kids. Kortom, wij komen hier zeer zeker weer terug!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Johan Brouwer11-08-2019

Super.

Geweldige leuke camping. Wij hebben hier maar 2 nachten gestaan met 6 volwassenen en 5 kinderen. We hebben allemaal genoten. Zwemmen in de vijver. Kampvuur ‘s avonds. Keurige toiletgebouwen. En super vriendelijk ontvangst door de eigenaren. En zeer behulpzaam. Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Tycho10-08-2019

Perfect voor jeugd

Een zeer mooie camping met hele grote plaatsen en veel ruimte . Er zijn heel veel outdoor activiteiten zoals boogschieten , shoot out ,vlotbouwen , mountainbiken , servivallen en nog veel meer . Het sanitair gebouw is heel netjes en schoon en er is een familie douche . De Nederlandse eigenaren en personeel spreken vloeiend Duits en zijn heel vriendelijk en gezellig . Voor de honden is het ook een top camping want er is een agillty baan een meer om in af te koelen en bij het terras zijn er waterbakken maar en er zijn bijna overal prullenbakken voor poep en er hangen poepzakjes boven en iedereen ruimt het op , dus geen overlast van honden poep . Het zwembad word met een natuurlijk filter gezuiverd en iedere ochtend en nacht gereinigd dus zijn uw kinderen allergisch voor chloor kunnen ze gewoon lekker in het water plonsen en in het zwemmeer ligt een luchtkussen en een waterkanon zo word daar via het water gezuiverd . Ps kom kijken

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Van Noort10-08-2019

mooi/schoon/sfeervolle/ gezellige outdoor camping

Wat een geweldige camping. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaars en personeel. En de plaatsen zijn zeer ruim. Wij hebben 2weken met volle teugen genoten. De camping is een sfeervolle en zeer schone camping waar iedereen van alles in de outdoor style kan doen. De jongens hebben verschillende activiteiten meegedaan. Van bijv. boogschieten ,vlotbouwen tot gps wandelen. Wij waren er met de hond en daar is het ideaal voor. Veel mogelijkheden om van de camping af te wandelen/uit te laten. Verkoeling te zoeken en te spelen. Ook een buitendouche voor de hond is aanwezig. Zo geweldig dat er ondanks de hoeveelheid honden, je geen overlast ondervind van stank of poep of lawaai. Je kan heerlijk op het terras genieten van een drankje of in de avond lekker eten. Het gebied heeft bijna geen 4G. Maar mooi dat Iedereen anders bezig is dan op de telefoon. En wil je wel 4G dan loop je even de berg op. De wifi die je kan kopen werkt wel heel goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Susan Van Der Meer06-08-2019

Fijne camping, mooie natuur, gastvrij en schoon!

Hele fijne tijd gehad op deze prachtige camping. Mooie groene grote plekken. Het sanitair is schoon en prettig te gebruiken. Geen munten e.d. veel te doen voor kinderen als ze willen zonder schreeuwerige animatie. Leiding reageert vriendelijk en kordaat. Je voelt je zeer zeker welkom. In omgeving prachtig wandelen en leuke steden. (O.a. Markt Mainz). Een klein punt van aandacht; Wi-Fi had gratis gemogen. Deze camping is zeker een verblijf waard. Wij komen zeker een keer terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Zegwaard05-08-2019

Een geweldige plek in een mooie omgeving

Gave plek waar het heel stil kan zijn leuke camping met natuurzwembad zwemvijver bosrijk en super net sanitair.ideale camping met kids

• 8Maarten Baars31-07-2019

Vriendelijkheid in een aantrekkelijke omgeving.

Zoover heeft een magere 6.9 opgeslagen als cijfer voor deze camping, maar dat zou minstens een 8.0 zou moeten zijn.

Sommige reviews klagen over het ontbreken van vriendelijkheid. Wij ervoeren juist ontzettend veel vriendelijkheid. Ook al was er soms iemand niet op zijn plek, iemand van de camping vinden was niet moeilijk en ze stonden altijd voor je klaar voor vragen. Zelfs buiten openingstijden waren ze bereid nog even de winkel open te gooien als je echt iets nodig had.

Dat de activiteiten duur zijn is zo, maar t zijn dan ook outdoor activiteiten waar veel materiaal uit de kast voor wordt gehaald. Al dat is aan onderhoud onderhevig en daarvoor is een vergoeding normaal.

De omgeving is een klein nadeel. Voor bijz. activiteiten is het min een 1/2uur rijden. Wandelen boven 30 graden is niet te doen, want t koelt er savonds niet af en schaduw blijft warm. Meer bos, rotsen en mooiere omgeving vind je bij Bad Munster am Stein (30m).

• 9Staat v/h sanitair

• 7Schreuder31-07-2019

Twijfelachtig

Prachtige camping met veel mogelijkheden om te ontspannen en actief te vermaken. Mijn advies aan de leiding is: klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Dan stap je in een top camping als in ‘ een warm bad’. Vriendelijkheid en hartelijkheid heb ik gemist. Als of ik terugkreeg wat zij aan slechte ervaring bij voorgaande gasten hebben moeten verduren. Hierdoor is de prijs per nacht en de WiFi a 7,50 voor mijn ervaring echt te hoog.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Nienke Logtenberg13-05-2019

Super vakantie

Wij zijn hier in de meivakantie met ons gezin heen geweest. Erg leuke camping en een super mooie omgeving! Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Vriendelijke eigenaren en leuk personeel. Je kunt goed eten in het restaurant, maar op je eigen plek een vuurschaal neerzetten om te bbq'en mag ook. Helaas was het buitenzwembad nog niet open, maar we konden wel in de zwemvijver terecht, het was alleen een beetje koud hiervoor. Al met al een super camping! Wij komen zeker weer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2019