Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem

Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem
7,8

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Ferienresort Cochem voor je op een rij gezet:

2496 reviews over Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem in het Nederlands

Met jonge kinderen

Goed.

Flora Van Ingen
18-9-2018
  • Onderkomen7

Comfort huisje 540 was prachtig.

Huisje 135 erg sober.

Park is mooi en verzorgd.

Horecablok met zwembad is goed maar kan update gebruiken.

Ondanks tekortkomingen, goede vakantie gehad.

Bea van der kleij
  • Onderkomen8

Bungalows zijn prima, schoon, mooie badkamers, alleen geen privacy, je kijkt altijd bij de buren naar binnen. En de WiFi is een ramp, tegen betaling van 15,50 per week voor een apparaat, die t meer niet doet dan wel.

Super

M.J. Deuzing-Sint Nicolaas
  • Onderkomen8

Net park, erg rustig, vriendelijk personeel. Mooie omgeving

Zeer goed

EC
  • Onderkomen9

Aangenaam verrast door het comfort en netheid van het vakantiehuisje

Super!

Sas
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij zaten in huisje 401. Mooi dichtbij de faciliteiten. WiFi werkte perfect. (Wel duur). Huisje was prima. Het woongedeelte lijkt me wel wat klein voor 8 volwassenen maar voor ons gezin ( 2 volwassenen en 2 kinderen) prima te doen.

Het buffet was voldoende wel erg zout. Maar werd goed bijgevuld. Cochem een mooie stad aan de Moezel. We hebben een super vakantie gehad.

• Onderkomen7

Mooie omgeving. Mooi park. Inrichting bungalow voor 8 pers. is gedateerd en woonruimte te klein voor 8 pers. Andere ruimtes zijn prima. 2 badkamers en toiletten. Oude beeldbuis tv met slechte ontvangst. Mooie golfbaan.

Adembenemend en ontspannend

petra eshuis-olijve
13-9-2018
  • Onderkomen8

Zeer mooi gelegen vakantiepark in Rheinland Pfaltz . Cochem ligt aan de Moesel en teen de steile hellingen liggen prachtige wijngaarden. Met een boottocht vanuit Cochem zie je deze nog mooier. In de buurt ligt Beilstein met een prachtige uitzicht op de Moesel. Eten en drinken is er Gut en Billig zoals onze Oosterburen het zeggen. Op het park is een uitdagende championshipcourse en een par 3 Golfbaan aanwezig. Je kunt een clinic bij het arrangement nemen. Zwembad en restaurant okay. Interieur van de huisjes was destijds gewoon, het huis had meerdere slaapkamers, badkamers en infrarood sauna. Nu is het interieur ook nog eens gemoderniseerd. Heb nog nooit zo uitgerust een vakantieadres verlaten. Heerlijk gewoon!

• Activiteiten5
  • Onderkomen5

Het park is prachtig gelegen,wij verblijven in bungalow nr. 446

Deze is echt aan een upgrade toe, het ziet er allemaal netjes uit uit

Maar wel gedateerd. voor senioren is de erg hoge instap van de douche denk ik best een probleem, en erg makkelijke stoelen cq bank zijn er ook niet.

Maar wat ons het meest stoorde zijn de kosten voor wifi. 15 euro voor een week, per toestel, wij waren dus met 2 laptops 30 euro extra kwijt dat kan klantvriendelijker

Zeer slecht park!!

Robbin Stikvoort
8-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Tot onze grote verbazing bleek dat wij geen boter nodig hadden om onze bacon te bakken, het vet kwam namelijk al uit de afzuigkap zetten en vulde de koekenpan, die we eerst hebben moeten afwassen, zich met vet. De tegels in de woonkamer lagen nagenoeg los, de deuren waren waarschijnlijk bewerkt met een hakbijl, het babybadje had geen stop, de muur kwam bijna vanzelf naar beneden, de afzuiginstallatie was zo stoffig dat je er nekkramp van krijgt, de schimmel in de badkamer draagt vanzelf je handdoek naar buiten, de koelkast wandelt bijna vanzelf naar de tafel en de schuifdeur was zo gammel dat elke inbreken van 12 jaar het huisje nog met gemak binnen kan komen.

Fantastisch, wij blijven hier terugkomen.

florentina
7-9-2018
  • Onderkomen9

de km. afstand vanuit Nederland, de comfortabele woning ,de rustige ligging in het wonderschone Eifellandschap, aan de Moezel met de vooral de fiets/ wandelrouten.

Wifi in de woningen , zou beter kunnen.

wij zi\waren hier al voor de Derde keer.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.