Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem

Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem
7,8

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Ferienresort Cochem voor je op een rij gezet:

2434 reviews over Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem in het Nederlands

Goed toeven in de buurt van Cochem!!

Wim Visser
22-6-2018
  • Onderkomen9

Prachtige bungalow met prima bedden!!

Prima schnitzel buffet in het restaurant.

WiFi is één groot drama!!

Prima voor een midweek!

Bart
22-6-2018
  • Onderkomen8

Fijn park, makkelijke huisjes. Makkelijk vanwege dubbele badkamers en toiletten

Mooi park gaan zeker nog vaker

Marianne deurloo
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Rustig park fijne huizen voor kleine kinderen is er buitenom het hoofd gebouw niets geen speeltuintjes ed en nadeel zwembad sluit om 6 uur het park ligt in een prachtige omgeving persoonlijk zijn we weinig opt park eigelijk alleen om te slapen
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de omgeving Marianne.

Wij zullen de opmerking betreffende de openingstijden van het zwembad ter harte nemen.

Graag tot ziens in Cochem!

Voor herhaling vatbaar!

Hetty
  • Onderkomen9

Prachtige huisjes, helemaal compleet (inclusief sauna). Goede bedden. Keuken inclusief vaatwasser. Ligging van de huisjes (en het park) is fantastisch, schitterende omgeving.

Enige nadeel: zeer slechte Wifi verbinding. Dat kan écht niet meer in 2018. Dure code gekocht, maar alsnog slecht (dus zonde van die € 15,00 voor een week, te gebruiken voor 1 apparaat). Geen aanrader.

Verder héérlijk gehad. We komen graag nog een keer terug!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Wat een goed verblijf hebben jullie gehad Hetty fijn dat jullie zo genoten hebben.

Een goed werkende WIFI is zeker een aandachtspunt goed dat je dat aangeeft.

Wij zijn jullie graag nogmaals terug bij ons in Cochem!

Groetjes Marcia

Fantastisch park om naar toe te gaan

A v breugel
  • Onderkomen10

Vond er alles goed mooie huisjes keurig onderhouden park heel vriendelijk personeel kinderen konden vrij buitenspelen geen auto verkeer eten is uitstekend in restaurant en is er niet duur en veel keuze voor ieder wel watbediening is ook top en als je wat wil weten staan ze je erg vriendelijk te woord en het park word keurig onderhouden buiten leuke minigolfbaan kleinkinderen hebben er van genoten zwembad ook keurig netjes kinderen hebben lekker kunnen zwemmen en dan ook nog voor de kids kooskonijn echt heel leuk super hoor
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.

Super dat jullie en de kinderen zich zo goed vermaakt hebben op het park.

A v breugel
15-6-2018
  • Onderkomen10

Ik vond er alles goed mooie huisjes keurig onderhouden park heel vriendelijk personeel en je kunt er e echt super eten voor betaalbare prijs
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Dat klinkt zeker als een fantastisch verblijf.

Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat jullie verblijf zo naar wens is geweest en jullie zo genoten hebben.

Graag tot ziens op dit of één van onze andere parken.

Mooi verblijf

Jose
12-6-2018
  • Onderkomen9

Het is een mooi park met nette huisjes vriendelijk personeel en een mooie ligging

Nadeel is dat er bijna geen internet en Wi-Fi is .

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Fijn dat jullie zo hebben genoten van het park en de omgeving.

Goed werkende WIFI is zeker een aandachtspunt.

Leuk en gezellig!

Mieke
8-6-2018
  • Onderkomen7

De ligging is erg mooi!! Volop genoten van de omgeving. Huisinrichting was te doen. Wel wat oudbollig. Animatieteam en receptie waren oké. Wel mogen er meer Nederlands praten, het is een Nederlands park ook al zijn we in Duitsland. Je moest het net treffen met de medewerkers qua vriendelijkheid en sfeer.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Bedankt voor de beoordeling.

Fijn dat jullie genoten hebben van de omgeving van dit park.

De opmerking betreffende de inrichting en het personeel nemen wij zeker ter harte.

Helemaal top

Jan
28-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Rustig park mooie ligging netjes
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-5-2018

Wat fijn dat je tevreden bent, Jan!

Het park ligt inderdaad in een rustige omgeving. De schoonheid van het gebied zorgt echt voor een ultiem vakantiegevoel.

Zien wij je in de toekomst nogmaals terug op Ferienresort Cochem? :-)

Groetjes Denise

Nooit meer naar deze locatie

ad
23-5-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Dat wifi en internet een groot probleem zijn, dat de kinderstoelen en kinderbedjes oud en defect zijn, dat de winkel schreeuwend duur is en dat de technische staat van het huis over de datum is. Dat schoonmaken door de vorige gebruikers niet echt een oplossing is die hoort bij dit prijs niveau.

Dat je ondanks de hoge prijzen voor alles moet betalen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-5-2018

Wat jammer dat jouw verblijf niet goed bevallen is, Ad!

Heb je ter plaatse ook meldingen gemaakt van jouw klachten? Wij helpen je namelijk graag! Uiteraard gaan wij dit bespreken met de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Wij hopen je in de toekomst op één van onze andere Roompot parken te mogen ontvangen!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem in Ediger/Eller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem scoort een 7.79 uit 10 op basis van 2465 reviews.