Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem

Duitsland, Rheinland Pfalz, Ediger/Eller

7.8Goed

• 7.2Activiteiten
  • 7.3Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Ferienresort Cochem voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Slaap in een luxe villa omringd door natuur in Roompot Ferienresort Cochem. Bij Roompot vakanties op Ferienresort Cochem vind je een overdekt zwembad en de bekende Koos Kidsclub. Met de 18-holes baan ook ideaal voor de golfliefhebber. Tweehonderd meter onder Ferienresort Cochem vind je de sfeervolle stad Cochem en de rivier de Moezel.

2734 reviews over Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem

1988

• 8Edwin Bijl11-11-2019

Mooie ligging, met vriendelijke medewerkers!

Mooie ligging in een prachtig gebied met zeer vriendelijke medewerkers die erg servicegericht zijn.

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8David Arnouts05-11-2019

Fantastische omgeving met vriendelijk personeel

Mooie omgeving met vriendelijk personeel. Goed onderhouden huisjes.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Anoniem04-11-2019

Ontspannend

Kunt er leuke wandelingen doen naar Cochem centrum. Het is een leuk rustig park. Kunt er lekker gaan eten in het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 7GJ31-10-2019

zeker de moeite waard

Huisjes zijn een beetje "out-dated" maar schoon. Wij verbleven in 8 persoons huisje. Indeling: 3 slaapkamers met 1x2 pers. + 3x 1pers. + 3x 1pers. Vervelend is dat de entertainment-opties 's avonds al heel vroeg dicht zijn (o.a. Bowlen); dit wegens personeelsgebrek, zo hoorden wij. De winkel is klein maar heeft alles wat je nodig hebt om te starten. Verder wordt er door sommige lieden geen rekening gehouden met de max. snelheid op het park, gevaarlijk ! (geen bewaking opgemerkt)

De omgeving is prachtig en ook de reden waarom je hiernaar toe gaat. Een bezoek aan het kasteel in Cochem is aan te raden, Nederlandse rondleiding aanwezig.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 10Anoniem29-10-2019

Fantastisch genieten!

Animatieteam is erg leuk met de kinderen. Super leuke Halloween tocht langs de deuren van accomodaties. Leuke knutselthema's. Internet (4G) en Wi-Fi in accommodatie was nauwelijks aanwezig. Kan beter. De gekochte Wi-Fi kaart hadden we voor niets aangeschaft. Internetten lukte alleen in/nabij centraal gebouw. Leuke sfeervolle accommodaties. Heerlijk rustig en stil 's nachts; goede nachtrust. Park ligt in een prachtige omgeving. Genoeg te doen! Kastelen, rondvaart over de Moesel, wandelen/hardlopen. Mooi zwembad in Cochem ("Moselbad").

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-10-2019

Een 10 is wel echt een ontzettend mooi cijfer, bedankt hiervoor!

Wij zijn blij om te lezen dat het verblijf op veel vlakken naar wens is verlopen. Dat is natuurlijk ons doel :-).

Betekend dit mooie cijfer dan ook dat we jullie nog eens mogen begroeten?

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Theo Knops28-10-2019

Voor herhaling vatbaar met mooie omgeving.

Lang weekend met goed weer op de vrijdag en zaterdag. Genoten van cochem met zijn Reichsburg en het Wildpark Daun. Familie was tevreden. Alleen de schoonmaak verdient meer tijd, zodat het de kwaliteit ten goede komt.

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-10-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Theo!

Wat fijn om te lezen dat jullie je met het hele gezin hebben vermaakt in en om het park. Wij zullen je opmerkingen over de schoonmaak doorgeven aan de desbetreffende personen zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Hans28-10-2019

niet voor een tweede keer.

Een 6 persoons huisje gerestyled stond op de site, echter van restyled niets kunnen merken. Er staat een stoomdouche in waar de douche kop met een touwtje van zit ander ligt de kopop de grond, in de koelkast is de groente bak niet van deze koelkast en in de koelkast deur missen rekjes op iets op te bergen, de vaatwasser maak behoorlijk lawaai als die aan staat de TV moet dan standje super hard. Er is net genoeg bestek maar scherpe messen om vlees mee te snijden die zijn er niet, deze maar zelf gekocht in het dorp. De huisjes staan dicht op elkaar je kan bij elkaar op tafel kijken..

• 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-10-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Hans!

Wat vervelend om te lezen dat verschillende dingen niet in orde waren in de accommodatie! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zouden je graag voor de volgende keer willen aanraden een melding te maken bij de receptie. Zij kijken dan met jullie mee voor een passende oplossing.

• 8Ingrid zweep26-10-2019

Geweldig !

Gerieflijke bungalow direct aan de golfbaan. Cochem is 10 minuten rijden en je zit direct in de gezelligheid die cochem biedt. Heerlijk gewandeld met de hond naar slot Elst. Heerlijke taartjes daar en een leuke uitstap. We komen zeker terug!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-10-2019

Bedankt voor je bericht Ingrid! Wij kunnen niet wachten je de volgende keer weer te begroeten!

Tot dan!

• 8Renée21-10-2019

Gewoon top!

Prachtige omgeving, mooi park. De restyle huisjes zijn luxe en comfortabel ingericht. Goede bedden, heerlijke sauna. Kortom top! De plaza is natuurlijk geen center parcs, maar dat merk je ook in de prijs. Personeel spreekt nagenoeg allemaal goed Nederlands en is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-10-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht!

Wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf!

Wij zullen de complimenten over het personeel aan ze doorgeven, daar zullen ze blij mee zijn!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Erik14-10-2019

Top verblijf

Echt een pracht locatie vlakbij Cochem. Erg veel te doen in de omgeving voor jong en oud. De huisjes zijn lekker ruim en fris

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-10-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Erik!

Wat is het leukste dat jullie hebben ondernomen tijdens jullie verblijf?

Gereisd met vrienden in oktober 2019

242 tips over Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem

• Mies, 08-12-2018

Op de terugweg naar huis nog langs Rodelbahn in Daun geweest. Contant geld betalen, is zomerrodelbahn, alleen open bij droog weer. Volwassenen E 2,50 per rit of 10 ritten E 18. Kinderen E 1,50 per rit of 10 ritten E 13. Daar is ook een wild en belevenispark voor de familie, ongeveer E 33. Dat hebben wij niet gedaan.

IJs eten? Het beste bij Bortolot eiscafe op de Moselpromenade 1. Om de hoek, Brückstrasse, een heel goed Italiaans restaurant, met lift omhoog, boven het eiscafe.

• Mies, 08-12-2018

Vanaf het ferienresort, is op de rotonde een weg die is afgesloten door een paal. Die gaat omhoog met je kaart van het huisje. Dan kun je vanaf daar, even doorrijden, 2 routes kiezen. Onderweg zijn er nog plekken om stil te staan, om te genieten van het spectaculaire uitzicht, over de wijnranken en de Moezel. Het is de Panoramastrasse. Niet te missen!

Naar wildpark Klotten kan ook met Sesselbahn Cochem. Familieticket van deze kabelbaan is E 17. Leuk. Maar kabelbaan Koblenz mooier.

• Mies, 08-12-2018

Op 30 km, ruim een half uur rijden, is de Geierlay hangbrug, Europa's langste, een belevenis en gratis! Parkeren, gepast geld, 2 uur is E 2. Het is 1,2 km te voet, best lang voor kleine kinderen. Navigatie=Kastellauer Strasse 23, Mörsdorf

Zwembad Moselbad Cochem. 2 ouders met kinderen rond de E 20.

Wildpark Klotten, via Roompot park volwassen E 16,50 en kind E 15. 21 minuten rijden. Combi van dieren en pretpark. Hoewel onze kinderen eigenlijk voor het pretpark gingen. Vergeet niet vogelshow.

114 vragen over Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem

• s van der M, 06-12-2018

zwembad

is het zwembad water nog steeds zo stervenskou als een paar jaar geleden????

• Sander, 18-03-2018

Openbaar vervoer

Weet iemand of er inmiddels een busverbinding is tussen het park en bijv. Cochem? Ik kan hier niets over vinden.

• martens, 09-03-2018

wifi

kan je gratis wifi gebruiken in bungalo

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa