Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Ferienresort Cochem

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 2835 reviews

7.6GoedScore uit 2835 reviews
  • 6.5Activiteiten
  • 8.3Onderkomen
  • 7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Slaap in een luxe villa omringd door natuur in Roompot Ferienresort Cochem. Bij Roompot vakanties op Ferienresort Cochem vind je een overdekt zwembad en de bekende Koos Kidsclub. Met de 18-holes baan ook ideaal voor de golfliefhebber. Tweehonderd meter onder Ferienresort Cochem vind je de sfeervolle stad Cochem en de rivier de Moezel.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2835 Reviews over Roompot Ferienresort Cochem

• 9Marcel Workel23-12-2022

Mooi park met luxe huizen

Het is een mooi en rustig park. En de huisjes zijn zeer mooi en compleet.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 27-12-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Marcel. Goed om te lezen dat je genoten hebt van Ferienresort Cochem. Helemaal tot rust komen in deze mooi omgeving!

Wanneer zien we je weer een keer terug? :-)

Groetjes, Marit

• 8Renate20-12-2022

Geweldig!

Prachtige omgeving voor de kerstperiode. Leuke dorpjes om te bezoeken. Mooi park en we hadden schitterend mooi weer.....koud, maar supermooi! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 7Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-12-2022

Leuk dat je gekozen hebt voor Cochem, Renate. Heb je ook een bezoekje gebracht aan de kerstmarkt in Cochem? Dat is zeker een aanrader in deze tijd!

Namens Roompot hele fijne feestdagen toegewenst. Graag tot ziens!

• 9Eva08-11-2022

Mooi park en vriendelijke medewerkers

Mooi park met heel gerieflijke en gezellige huisjes. Leuke ligging en fijne wandeling naar Cochem vanuit het park. Medewerkers heel vriendelijk en het animatieteam top! Schoonmaak in huisje was niet optimaal bij aankomst maar werd super opgelost door de medewerkers. Centrumgebouw en binnenspeeltuin heel proper en netjes. Fijne ervaring!

• 10Activiteiten

Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor je leuke reactie Eva. Zo te lezen hebben jullie een goede en leuke vakantie gehad. We zien jullie graag nog eens terug. Misschien in de voorjaarsvakantie? Groetjes Elly

• 9Seniz07-11-2022

Het was een leuke park.

Het was leuke park alleen zwembad is klein.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor je reactie Seniz. Gelukkig is er in de omgeving van Cochem ook veel te doen. En met deze herfstkleuren is het helemaal genieten. We zien jullie graag nog eens terug. Groetjes Elly

• 9A.B04-11-2022

Dit zullen wij zeker opnieuw doen. Geweldig

Het is de moeite waard. Je zal geen spijt krijgen

• 9Activiteiten

Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt A.B. voor deze reactie. Gelukkig geen spijt van deze vakantie en kijken jullie al weer uit naar een nieuwe vakantie op Cochem. Wanneer staat die gepland? We kijken naar jullie uit. Groetjes Elly

• 8M.Denissen29-10-2022

super mooie ligging van het park

Dit keer een huisje voor 6 personen geboekt . Leefruimte zou iets groter kunnen, vooral als je met 6 personen bent. Volgende keer maar huisje van 8 personen boeken. Bedden slapen heerlijk. Park zelf is mooi aangelegd. Helaas functioneerde het kaartje niet bij binnenkomst, maar we waren niet de enigen. Dus maar sleutel gebruikt. Lekker gegeten in het restaurant. Bediening sprak meer Engels dan Duits, maar ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Bij vertrek gebruik gemaakt van het ontbijt buffet. Zeker een aanrader. Veel te doen in de omgeving. Zijn al vaker gast geweest op dit park en gaan ook nu weer met een tevreden gevoel naar huis. Komen zeker nog een keer terug.

• 8Onderkomen

Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor jouw review! Bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Wat is jouw leukste herinnering aan de vakantie?

Graag tot ziens. Groetjes, Jennifer

• 9RGM Geurts28-10-2022

Super mooi lokatie

Mooie en schone locatie met ruime huizen

Eigenaar, 09-11-2022

Bedankt voor jouw review! Wat een complimenten! Heb je ook nog leuke uitstapjes gemaakt tijdens jouw verblijf?

Groetjes, Jennifer

• 8Richard Mulder21-10-2022

Erg mooie ligging

Mooie huisjes , beperkte voorzieningen

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 24-10-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Richard. Goed om te lezen dat je genoten hebt van de mooie ligging van het park en de accommodaties!

We zijn natuurlijk heel benieuwd welke voorzieningen jij graag meer had gezien? Daar kunnen wij alleen maar van leren :-) Jij als gast ervaart dit toch als beste.

Graag tot ziens!

Groetjes, Marit

• 2Stiekema04-10-2022

Verschrikkelijk

Wat een slechte service heeft dit park. Zeer onvriendelijk personeel. Je klacht wordt niet serieus genomen en je wordt gewoon onbeschoft behandeld. Enorm vies huisje en zonder door te geven werkzaamheden aan de huisjes om ons heen. Nooit weer.

• 4Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden

Eigenaar, 08-10-2022

Bedankt voor je beoordeling Stiekema. Jammer om te horen dat je verblijf niet naar wens was, onze excuses hiervoor! Elke klacht hoort serieus en onmiddellijk opgepakt te worden, zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van je verblijf. We hopen je desondanks nogmaals te mogen ontvangen op een van onze parken, om je een betere ervaring te kunnen bieden. Graag tot ziens!

Groetjes, Raul

• 7Anoniem26-09-2022

Prima verblijf op een sfeervol park!

Ideale locatie op een paar minuten (auto) afstand van het prachtige Cochem! Alles is in de buurt en het park is erg ruim en sfeervol opgezet. Ook het verblijf was ruim en goed onderhouden. Wel was het nodig om bij aankomst nog een schoonmaakronde te doen, hier was wat verbetering mogelijk. Het zwembad valt er tegen (enkel een soort wedstrijdbad en een heel klein peuterbad), je bent erg snel uitgezwommen. Ook qua hygiëne en aantal kleedruimtes is er ruimte voor verbetering. De supermarkt heeft een ruim assortiment en vriendelijke medewerkers. Het was in ons geval (door een foutmelding) niet mogelijk om eten te laten bezorgen via de app, maar deze optie is er wel. Aanrader als je net wat rustiger wilt verblijven dan middenin de stad, maar als je toch binnen een paar minuten in het mooie Cochem wilt staan voor een schnitzel!

• 8Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 28-09-2022

Bedankt voor je reactie. Wij geven de verbeterpunten door aan het park. En de Roompot-app is zeker een aanrader. Je vind daar veel informatie over de parken en je verblijf. We zien jullie graag nog eens terug. Groetjes Elly

Vakantiepark Roompot Ferienresort Cochem info

Camping-informatie