Sorteren

Reviews over Boppard / Weiler

Leuk voor een keer

Petra
    22-4-2018
    Omgeving is prachtig maar weinig te beleven in de avond.

Ouderwetse Duitse Gemütlichkeit

Frank
    12-3-2018

Gezellig plaatsje aan de Rijn. Omdat het nog vroeg in het jaar was had het een beetje een troosteloze en vergane indruk.

Ik denk dat als het weer voorjaar word het meer gaat leven, vooral de hotels aan de Rijn zijde.

Lekker en typisch Duits gegeten bij Römerburg weinhaus en restaurant Alte Schmiede.

Natuurlijk is de omgeving erg mooi, station met goede verbinding (ticket kopen t.o. station bij postkantoor)

Kabelbaan was helaas gesloten.

Enkele "kneipies" waarvan Ratsstube Boppard, Kleinste Kneipe, het leukst was.

(zijn wel kneipe's waar gerookt mag worden....!!)

Aanrader om goed en betaalbaar te eten.

Berend
    3-3-2018

Super Grillrestaurant in Boppard. Goed betaalbaar en zeer kindvriendelijk.

Zeven dagen in de week open, zeer vriendelijke eigenaar.

Barak's Oberstrasse 119 Boppard.

fantastich

mathieu
    3-10-2017
    dat ge goed onthaald word en alle inlichtingen over wandelen en bezienswaardigheden.

Heel goed meegevallen

Ciske De Wulf Moers
    29-7-2017
    Mooie natuur en vele uitstappen mogelijk zowel tevoet,met de auto of met de boot. Je jan er ook met een zetellift naar een mooi uitzichtpunt gaan.
Boppard / Weiler scoort een 8,1 uit 10, op basis van 115 reviews