Sorteren

vakanties Boppard / Weiler

Reviews over Boppard / Weiler

Fantastisch, een bezoek zeker waard!

John Terpstra
    5-8-2018

Boppard is een klein, gezellig, historisch stadje direct aan de Rijn. Het heeft een gezellige, verkeersarme promenade langs de Rijn, met veel terrassen, restaurants en cafe's. Het historische centrum van Boppard is bezaaid met terrasjes, restaurants, cafe's en hotels en winkels. Er zijn musea en er is de Roemer Castell. Boppard ligt in het gebied van de Midden-Rijn, waar de rivier op zijn smalst is en de hellingen op zijn hoogst. Het stadje is omgeven met wijnbergen. In het stadje zijn ook diverse "Winzer", wijnboeren gevestigd en er zijn wijnwinkels en wijnproeverijen. Boppard kent een groot aantal zeer goede hotels in alle categorien. Vanuit het stadje gaat een stoeltjeslift omhoog naar het hoogste punt van de rivierhelling bij de stad. Boppard is een stadje, waar iedere dag een aantal grote cruiseschepen aanleggen aan de Rijnkade. In de omgeving is veel te doen, een trekpleister is de draadhangbrug bij Moerdorf (480 mtr.)

zeer mooie omgeving voor herhaling vatbaar

doppenberg
    18-7-2018

mooie plaatsen langs de rijn veel kastelen die veelal te bezoeken zijn

Leuk voor een keer

Petra
    22-4-2018

Omgeving is prachtig maar weinig te beleven in de avond.

Ouderwetse Duitse Gemütlichkeit

Frank
    12-3-2018

Gezellig plaatsje aan de Rijn. Omdat het nog vroeg in het jaar was had het een beetje een troosteloze en vergane indruk.

Ik denk dat als het weer voorjaar word het meer gaat leven, vooral de hotels aan de Rijn zijde.

Lekker en typisch Duits gegeten bij Römerburg weinhaus en restaurant Alte Schmiede.

Natuurlijk is de omgeving erg mooi, station met goede verbinding (ticket kopen t.o. station bij postkantoor)

Kabelbaan was helaas gesloten.

Enkele "kneipies" waarvan Ratsstube Boppard, Kleinste Kneipe, het leukst was.

(zijn wel kneipe's waar gerookt mag worden....!!)

Aanrader om goed en betaalbaar te eten.

Berend
    3-3-2018

Super Grillrestaurant in Boppard. Goed betaalbaar en zeer kindvriendelijk.

Zeven dagen in de week open, zeer vriendelijke eigenaar.

Barak's Oberstrasse 119 Boppard.

Boppard / Weiler scoort een 8,2 uit 10, op basis van 117 reviews