Beilstein (Moezel)

We hebben een aantal aanbieders voor Beilstein (Moezel) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Beilstein (Moezel)

vol met vakwerkhuizen

Conny
    30-8-2017

Beilstein is een klein dorp aan de oever van de Moezel en staat vol met goed onderhouden vakwerkhuizen die nu ongeveer allemaal een toeristische bestemming hebben. Boven het dorp staat de Burg Metternich vanaf waar je een mooi uitzicht hebt op alles. Overdag wordt Beilstein overspoeld met toeristen maar 's-avonds is het er een stuk rustiger.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Klein historisch stadje

Madeleine-C2
    20-7-2017

Beilstein is een leuk klein historische stadje met vele vakwerkhuizen. Als je in de buurt ben is het de moeite waard om even door de straatjes met de mooie vakwerkhuizen te lopen. Als je aan de oever van de Moezel staat zie je Burg Metternich. Je kan er naar toe lopen of met de auto

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Beilstein is "Doornroosje aan de Moezel".

Ans van Rijn
    19-9-2012

U kunt het oude fort bezichtigen. Er is een oude Synagoge ( nu een winkeltje). Prachtig fiets gebied. Er zijn vaartochten, naar Bernkastel en Cochem. U kunt een rondleiding maken Beilstein. Er is een wijnmuseum. En het is een heerlijk wandel gebied.

Gereisd Met partner in Wed Aug 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi plaatsje met historische dorpskern

Leo&Helmi
    19-6-2012

Mooi klein plaatsje met een oude middeleeuwse dorpskern. Prachtige huizen met volop horeca. Smalle straatjes met overal terrasjes. Bezoek het klooster of de ruïne. De ruïne is toegankelijk via trappen of een hellende weg. Vanaf het terras een geweldig uitzicht over de Moezel. In Beilstein vaart een pontje naar de overkant, en de Moezel rondvaarten leggen er aan.

Gereisd Met partner in juni 2012

Prachtig Moeseldorp

Paul
    5-5-2012

Mooi pitoresk dorpje met een overvloed aan vakwerkhuizen. Vele gezellige terrasjes en kleine restaurantjes. Maak zeker een klim tot aan de burcht of tot aan het kerkje. Van daaruit heeft men een mooi overzicht op het dal en de Moesel.

Gereisd Met partner in Sat Apr 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Beilstein (Moezel) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 49 reviews