Vakantiepark Landal Winterberg

8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Winterberg (Sauerland)

8Fantastisch

• 7.7Activiteiten
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 8.9Ligging t.o.v. pistes
  • 8.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Winterberg voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Uitzicht op de pistes vanaf Landal Greenparks Winterberg. Op het park vind je een leuk zwembad en een klein restaurant met kindergedeelte. Dit park is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, vanwege de grote hoogteverschillen. Vanaf het park loop je zo naar het centrum van Winterberg. Of volg een van de vele wandelroutes.

445 reviews over Vakantiepark Landal Winterberg

• 8NN21-02-2020

Fijn wintersportpark!

Net park aan de skipiste, waar ook bij zachter weer nog geskied kan worden. Mooi compleet en schoon huisje. Fijn zwembad voor de kinderen. Bij de snackbar wordt glutenvrije patat verkocht (geen glutenvrije snacks). Voor de beginnende skiërs is het lastig dat je altijd via een rode piste naar het park terug moet. De skilift mag je namelijk alleen gebruiken om omhoog te gaan.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Martin23-01-2020

Heerlijk

Prachtig park, goede kwaliteit huisjes. Restaurant levert goede kwaliteit.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    7Karen17-12-2019

Prachtig gelegen, maar ruimte voor verbeterin

Mooie huisjes, mooi gelegen aan de piste.

2 grote nadelen: de paadjes naar de huisjes (en voor sommige huisjes is dat best een klim) zijn spekglad. Er is niet gezorgd voor een trappetje, voor een leuning of voor ook maar iets wat lijkt op een paadje. Je moet dus echt door de sneeuw en ijs een helling op klimmen. Zeker met kleine kinderen (zoals wij) of voor ouderen is dit exht niet te doen.

Verder zaten wij in huisje 6, en dat is onderaan in het park. Met als groot nadeel dat wij onze auto niet konden parkeren bij het huisje, omdat iedereen uit het park met zijn auto naar de piste rijdt, en dus parkeert voor de huizen die beneden gelegen zijn. Ook erg lastig!!

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Ruben13-11-2019

Super vakantie gehad hier

Park ziet er goed uit en is erg goed gelegen waardoor je een super uitzicht hebt over de omgeving. Ook ligt het dicht bij het bos waardoor je zo tussen de bomen Staat, je kan hier erg goed wandelen. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. ook zit je gelijk naast de pistes waardoor je zo weg bent.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Nel24-10-2019

Heerlijke vakantie gehad

We verbleven in een luxe 6 persoons huisje en alles was goed de schoonmaak de ruimte. Sauna bubbelbad en zonnehemel waren in zeer goede staat en schoon. Park zelf is ook helemaal leuk en het personeel aardig. Je kan in de omgeving goed mountainbiken, dus heerlijke vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Renske van Baren20-10-2019

Een van de beste Landal parken!

Een van onze mooiste huisjes van de Land al parken waar we tot nu toe geweest zijn. We zaten in een 8 persoons luxe huisje. Het uitzicht vanaf het huisje is prachtig!

Huisje zelf heerlijk met de sauna, zonnenbank en het bubbelbad.

Huisje sfeervol ingericht. Zwembad prima. Vind vrijwel altijd het zwembadwater te koud, maar hier was het perfect!

Bedden sliepen heerlijk! Goed dat afval apart word ingezameld!

Uiteraard een zijn er altijd een paar kleine minpuntjes of verbeterpuntjes: -ik miste het Landalboek in het huis (We hadden wel de app uiteraard). Kon bv niet vinden hoe de oven of afzuigkap werkte. -slaapkamer wat krap, gordijn schoof open als ik tussen het smalle paadje naar mijn kant van het bed liep. -stond een kapotte koffiekan op tafel -misschien ook nog een bak om gft te scheiden???

• 9Ligging t.o.v. pistes
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Anouk18-10-2019

Fantastisch voor rust en wandelen maar niet saai

Rust, ruimte en genieten. Het park is ruim opgezet. De huisjes zijn echt schoon en netjes. Manqement binnen een uur een monteur om het op te lossen. Personeel prima, veel Nederlanders. Restaurant echt heel heel magertjes. Voor veel minder kun je in het dorp echt veel beter eten. Verblijf zeker voor herhaling vatbaar. Alleen afzuigkap echt vol stof.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Henny24-09-2019

Een heerlijke, rustige, ontspannen vakantie

We hadden een prima huisje, op het eerste gezicht was het huisje goed schoon, maar misschien was het toch wat stoffiger dan we dachten want mijn moeder begon wel erg veel te niezen 🤧 Helaas konden we geen gebruiksaanwijzingen voor de combi magnetron vinden dus viel ons avond eten wat tegen. Bij de receptie navraag gedaan waar we die konden vinden en wat blijkt, die moet je zoeken op internet of via je telefoon opzoeken met de barcode scan, dus heb je WiFi nodig en dat hadden wij niet. Maar de receptie was zo aardig de gebruiksaanwijzigingen voor ons uit te printen, maar bij het lezen daarvan kwamen wij er nog niet achter hoe de magnetron of oven werkte. Ons advies voor Landal, leg de gebruiksaanwijzing in de buurt van de oven. Maar voor de rest hebben we het heerlijk gehad, we hebben zelfs een dag bij geboekt en dat was de mooiste dag van onze vakantie, stralend blauwe lucht, lekker zonnetje, lekker gegeten op het park.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Diana13-09-2019

Smaakt naar meer ...

We hadden een 6-U-huisje. Voor 4 personen lekker ruim, voor 6 volwassen te krap woongedeelte, wel genoeg slaapruimte. Het huisje was erg compleet en gezellig ingericht. 2 redelijk nieuwe badkamers. Enige minpunt vind ik de doorgezakte bank. En dat is volgens mij in meerdere huisjes zo omdat ik in een aantal huisjes zag dat men de tuinstoelen naar binnen had gehaald. De bank is zeer oncomfortabel. Maar verder zou ik zo weer gaan.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Veldhuis09-08-2019

Mooi park, nette huisjes

Mooi gelegen park en nette en schone huisjes. Met de auto ligt het ongeveer 5 minuten van Winterberg af. In zomer periode ook voor kinderen genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Vakantiepark Landal Winterberg info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel