Vakantiepark Landal Winterberg

8,2

• Activiteiten7,5
  • Ligging t.o.v. pistes8,9
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Winterberg voor je op een rij gezet:

407 reviews over Vakantiepark Landal Winterberg in het Nederlands

Alleen in de winter nog eens naartoe.

Boudewijn Steenbreker
10-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen7

Het is echt een wintersportpark.Wij zijn in de meivakantie geweest en dan is er op het park zelf wat minder te doen.Klein restaurant met hele kleine speelhoek voor kinderen.Zwembad wel leuk!Leuk en makkelijk te doen:vanaf het park naar winterberg centrum lopen.

Mooie omgeving op een mooi park

Mar
30-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen9

Super leuke omgeving waar genoeg te doen is. Ook zeker in de winter de moeite waard om te bezoeken. Mooie ruime huisjes. Afzuigkap was helaas wel erg stoffig. Net park met voldoende parkeergelegenheid. Zwembad wat aan de krappe kant. Ideaal dat er een was ruimte is in het hoofdgebouw. Gezellig restaurantjes met aangrenzend een speeltuin voor de kids.

100% super

Dhr.Potze
14-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super omgeving en zeer veel te doen in april

Prima

Kitty
2-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen7

Prettig verblijf geweest! Lekker dicht bij de piste. Wat heel jammer is het zwerfafval rond de huisjes. Ramen heel vies en terras vol peuken.

Tof weekend gehad!

Mees Tiffany
12-3-2018
  • Onderkomen8

Bungalow was netjes in orde, alles was zoals het moest voor een luxe bungalow voor 6 pers. Park was ook netjes, er lag wat afval hier en daar dat tevoorschijn kwam na het verdwijnen van de sneeuw alsook hondenkakjes. Maar dit ligt meer aan de mensen die er verblijven dan aan het park vind ik persoonlijk. Leuk skigebied, goed voor kinderen. Hond was overal welkom, zeer fijn. Voor herhaling vatbaar

Een enorme tegenvaller

Patrick Scheeren
4-3-2018
  • Activiteiten4
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Onderkomen3

Wat een tegenvaller dit park. Huisje niet schoon. Onvriendelijke bediening.

Nooit meer Landal Winterberg

Fam Heckenberg
3-3-2018
  • Activiteiten3
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Onderkomen1

Wat een armoedig park van Landal in Winterberg. Huisje niet schoon, medewerkers aan de receptie niet vriendelijk. We hadden het eerste deel van onze vakantie een huisje geboekt bij Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa. Dit laatste park zoveel mooier en huisje veel ruimer en schoner. De Harz is veel mooier dan het Sauerland. De natuur ongerept en het skigebied in de Harz veel uitgestrekter. Nooit meer Landal in Winterberg.

Voor herhaling vatbaar

Marieke
3-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtig gelegen park met uitzicht op de bergen met skipistes. Leuke speeltuintjes en een net zwembad voor kinderen. Het huisje was schoon en ingericht op een verblijf met kinderen (kinderstoel, traphekje, etc). We vonden het eten in het restaurant wat minder.

voor herhaling vatbaar

gerrits
17-2-2018
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

heerlijk aan de piste, leuke kerstmarkt

Gemengd gevoel

Fam. Holland
18-1-2018
  • Activiteiten6
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen6

Binnenkort gaan we weer naar het park in Landal en aangezien we de afgelopen jaren toch enkele zaken hebben aangegeven, is er tot op onze laatste verblijf niet veel mee gedaan.

De receptie op het park is absoluut niet vriendelijk en wanneer je 3 mensen wat vraagt hebben ze ook alle 3 een ander verhaal. Een jaar hebben we de reis moeten annuleren i.v.m. met familie omstandigheden. Dan licht je uit fatsoen ook de receptie van het park in dat deze gasten uit holland niet komen. Als we ons al niet ellendig genoeg voelden was het zeker na dat telefoontje; zo kortaf en nog net niet zeggend waarom bel je überhaupt.

De wifi (gratis in de 6L huisjes!) is een drama. Werkt niet (algehele storing) of zeer traag.

De schoonmaak is absoluut niet top, laatste keer in januari 2017 plakte de vloer, klinken etc. De zonnebank is ieder jaar vies en de wc's kunnen we ons niet heugen dat deze schoon waren. Ieder jaar is het eerst zelf aan de poets. Wanneer je een huisje aan de piste hebt, zoals de 6L huisjes zou het mooi zijn als je ook wat door de ramen kon zien, deze zijn zeer vies, de zon kan beter niet schijnen.

De verlichting in de slaapkamer is zeer matig (al meerdere keren aangegeven). Nog steeds in jaren niets mee gedaan.

En dan het parkeren, dat is pas een drama. Als je eenmaal plek hebt kun je beter de gehele vakantie je auto laten staan zeker bij de 6L huisjes. Mensen die boven op het park een huisje hebben parkeren daar de auto gedurende de dag om te gaan skieen. Bij vertrek met de auto kan je als huurder van de 6L huisjes wel ergens boven op het park parkeren bij terugkomst. Oplossing zou zeer eenvoudig zijn; een kant reserveren voor de 6L huisjes, moet kunnen voor die prijzen. Ook dit is al meerdere keren aangegeven, maar de antwoorden zijn zeer lullig en knullig.

Dus het invoeren van enquêtes en formuliertjes is niet nodig, bespaar de moeite.

De ligging en het uitzicht daar gaan we voor, rest is al gewoon "bijzaak" geworden.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Winterberg scoort een 8.19 uit 10 op basis van 407 reviews.