Vakantiepark Landal Winterberg

8,1

• Activiteiten7,5
  • Ligging t.o.v. pistes8,8
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Winterberg voor je op een rij gezet:

409 reviews over Vakantiepark Landal Winterberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi park, maar het restaurant was slecht.

Pia Gutjens
9-9-2018
  • Onderkomen7

Prachtige ligging van het park. Veel wandel routes. Niet geschikt voor gehandicapten die moeilijk kunnen lopen. Huisje was mooi. Maar niet schoon gemaakt. Veel huishoudelijke apparaten waren op het einde van hun leven. bv rubber om afwasmach. niet te laten lekken bij de deur was totaal los. Restaurant was bar slecht niet doen mits je alleen voor een friet gaat. Eten en personeel was brrrr.... Winterberg leuk klein stadje. Met oa een goede supermarkt.

Heerlijke vakantie gehad, mooi gebied.

Astrid
5-9-2018
  • Onderkomen8

Mooi park, we hadden het hoogste huisje. Ja is ff klimmen vanaf receptie en zwembad, maar wel heel mooi uitzicht bovenaan en mooie zonsondergangen.

Veel in de buurt lopend te doen. Bv naar de Kappe Erlebnisberg met veel activiteiten of naar het centrum van Winterberg.Wel voor droog weer allemaal.

Heerlijk gegeten in het parkrestaurant.

Snackbar duurde wel erg lang.

Voor tieners s avonds niet veel te doen. zwembad eigenlijk tot 20 uur open, maar meestal hoefden ze er pas om 21 uur uit. Pannaveldje is n leuke ontmoetingsplek voor de tieners, maar de vlag van voetbalarena was nog groter dan het miniveldje zelf. 1 tafeltennistafel wel wat weinig. Misschien nog 1 binnen of met n overkapping voor wat slechter weer. Activiteiten, ook gratis dingen er bij, maar niet echt n vol programma.

Gratis met de trein naar Meschede gegaan leuk! ook naar de Hennesee gelopen daar.

Mountainkart vlakbij Winterberg is een aanrader!

Een mooie omgeving als je van wandelen houdt!

Wandelaar
3-9-2018
  • Onderkomen8

Op het park moet je heel wat dalen en klimmen en van je auto bijna naar je huisje klauteren in sommige gevallen. Die kleine tussendoorpaden zijn brokkelig. Trap zou veiliger zijn.

Mooi groen en goed bijgehouden rond de huisjes.

Verlichting in de huisjes is matig, niet heel fijn licht als je wilt lezen.

Landal GreenParks

Alleen in de winter nog eens naartoe.

Boudewijn Steenbreker
10-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen7

Het is echt een wintersportpark.Wij zijn in de meivakantie geweest en dan is er op het park zelf wat minder te doen.Klein restaurant met hele kleine speelhoek voor kinderen.Zwembad wel leuk!Leuk en makkelijk te doen:vanaf het park naar winterberg centrum lopen.

Mooie omgeving op een mooi park

Mar
30-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen9

Super leuke omgeving waar genoeg te doen is. Ook zeker in de winter de moeite waard om te bezoeken. Mooie ruime huisjes. Afzuigkap was helaas wel erg stoffig. Net park met voldoende parkeergelegenheid. Zwembad wat aan de krappe kant. Ideaal dat er een was ruimte is in het hoofdgebouw. Gezellig restaurantjes met aangrenzend een speeltuin voor de kids.

100% super

Dhr.Potze
14-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super omgeving en zeer veel te doen in april

Prima

Kitty
2-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen7

Prettig verblijf geweest! Lekker dicht bij de piste. Wat heel jammer is het zwerfafval rond de huisjes. Ramen heel vies en terras vol peuken.

Tof weekend gehad!

Mees Tiffany
12-3-2018
  • Onderkomen8

Bungalow was netjes in orde, alles was zoals het moest voor een luxe bungalow voor 6 pers. Park was ook netjes, er lag wat afval hier en daar dat tevoorschijn kwam na het verdwijnen van de sneeuw alsook hondenkakjes. Maar dit ligt meer aan de mensen die er verblijven dan aan het park vind ik persoonlijk. Leuk skigebied, goed voor kinderen. Hond was overal welkom, zeer fijn. Voor herhaling vatbaar

Een enorme tegenvaller

Patrick Scheeren
4-3-2018
  • Activiteiten4
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Onderkomen3

Wat een tegenvaller dit park. Huisje niet schoon. Onvriendelijke bediening.

Nooit meer Landal Winterberg

Fam Heckenberg
3-3-2018
  • Activiteiten3
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Onderkomen1

Wat een armoedig park van Landal in Winterberg. Huisje niet schoon, medewerkers aan de receptie niet vriendelijk. We hadden het eerste deel van onze vakantie een huisje geboekt bij Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa. Dit laatste park zoveel mooier en huisje veel ruimer en schoner. De Harz is veel mooier dan het Sauerland. De natuur ongerept en het skigebied in de Harz veel uitgestrekter. Nooit meer Landal in Winterberg.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.