Vakantiepark Landal Winterberg

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten6,9
  • Ligging t.o.v. pistes8,6

Omschrijving
Uitzicht op de pistes vanaf Landal Greenparks Winterberg. Op het park vind je een leuk zwembad en een klein restaurant met kindergedeelte. Dit park is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, vanwege de grote hoogteverschillen. Vanaf het park loop je zo naar het centrum van Winterberg. Of volg een van de vele wandelroutes.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Winterberg voor je op een rij gezet:

411 reviews over Vakantiepark Landal Winterberg in het Nederlands

Aanrader

Elize,
11-11-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Het was geweldig. Wij hadden een 8 persoons luxe bungalow en het was absoluut schoon en ook gezellig knus. Wij waren blij verrast hoe aardig en behulpzaam de medewerkers waren. Een kleine, maar zeker mooie zwembad. Het was bijna niet te geloven vooral na vele kritische reviews te hebben gelezen, maar wij hebben het geweldig goed getroffen. Wij zullen Zeker terugkeren. Als je goed zoekt naar activiteiten in de omgeving, is er zat te doen!!

Ps. wat ook een leuke verrassing was : wij ontvingen van Landal na onze thuiskomst een persoonlijke kaartje om te bedanken voor de positieve enquete die wij ingevuld hadden.

Heerlijk genieten

Chantal,
31-10-2018
  • Activiteiten7

Leuk opgezet park met een prachtig uitzicht op de pistes

Mooi park, maar het restaurant was slecht.

Pia Gutjens,
9-9-2018
  • Activiteiten7

Prachtige ligging van het park. Veel wandel routes. Niet geschikt voor gehandicapten die moeilijk kunnen lopen. Huisje was mooi. Maar niet schoon gemaakt. Veel huishoudelijke apparaten waren op het einde van hun leven. bv rubber om afwasmach. niet te laten lekken bij de deur was totaal los. Restaurant was bar slecht niet doen mits je alleen voor een friet gaat. Eten en personeel was brrrr.... Winterberg leuk klein stadje. Met oa een goede supermarkt.

Landal GreenParks

Heerlijke vakantie gehad, mooi gebied.

Astrid,
5-9-2018
  • Activiteiten7

Mooi park, we hadden het hoogste huisje. Ja is ff klimmen vanaf receptie en zwembad, maar wel heel mooi uitzicht bovenaan en mooie zonsondergangen.

Veel in de buurt lopend te doen. Bv naar de Kappe Erlebnisberg met veel activiteiten of naar het centrum van Winterberg.Wel voor droog weer allemaal.

Heerlijk gegeten in het parkrestaurant.

Snackbar duurde wel erg lang.

Voor tieners s avonds niet veel te doen. zwembad eigenlijk tot 20 uur open, maar meestal hoefden ze er pas om 21 uur uit. Pannaveldje is n leuke ontmoetingsplek voor de tieners, maar de vlag van voetbalarena was nog groter dan het miniveldje zelf. 1 tafeltennistafel wel wat weinig. Misschien nog 1 binnen of met n overkapping voor wat slechter weer. Activiteiten, ook gratis dingen er bij, maar niet echt n vol programma.

Gratis met de trein naar Meschede gegaan leuk! ook naar de Hennesee gelopen daar.

Mountainkart vlakbij Winterberg is een aanrader!

Een mooie omgeving als je van wandelen houdt!

Wandelaar,
3-9-2018
  • Onderkomen8

Op het park moet je heel wat dalen en klimmen en van je auto bijna naar je huisje klauteren in sommige gevallen. Die kleine tussendoorpaden zijn brokkelig. Trap zou veiliger zijn.

Mooi groen en goed bijgehouden rond de huisjes.

Verlichting in de huisjes is matig, niet heel fijn licht als je wilt lezen.

Alleen in de winter nog eens naartoe.

Boudewijn Steenbreker,
10-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Activiteiten7

Het is echt een wintersportpark.Wij zijn in de meivakantie geweest en dan is er op het park zelf wat minder te doen.Klein restaurant met hele kleine speelhoek voor kinderen.Zwembad wel leuk!Leuk en makkelijk te doen:vanaf het park naar winterberg centrum lopen.

Mooie omgeving op een mooi park

Mar,
30-6-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

Super leuke omgeving waar genoeg te doen is. Ook zeker in de winter de moeite waard om te bezoeken. Mooie ruime huisjes. Afzuigkap was helaas wel erg stoffig. Net park met voldoende parkeergelegenheid. Zwembad wat aan de krappe kant. Ideaal dat er een was ruimte is in het hoofdgebouw. Gezellig restaurantjes met aangrenzend een speeltuin voor de kids.

100% super

Dhr.Potze,
14-4-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Super omgeving en zeer veel te doen in april

Prima

Kitty,
2-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen7

Prettig verblijf geweest! Lekker dicht bij de piste. Wat heel jammer is het zwerfafval rond de huisjes. Ramen heel vies en terras vol peuken.

Tof weekend gehad!

Mees Tiffany,
12-3-2018
  • Activiteiten7

Bungalow was netjes in orde, alles was zoals het moest voor een luxe bungalow voor 6 pers. Park was ook netjes, er lag wat afval hier en daar dat tevoorschijn kwam na het verdwijnen van de sneeuw alsook hondenkakjes. Maar dit ligt meer aan de mensen die er verblijven dan aan het park vind ik persoonlijk. Leuk skigebied, goed voor kinderen. Hond was overal welkom, zeer fijn. Voor herhaling vatbaar

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.