Vakantiepark Landal Winterberg

8,2

• Activiteiten7,5
  • Ligging t.o.v. pistes8,9
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Winterberg voor je op een rij gezet:

404 reviews over Vakantiepark Landal Winterberg in het Nederlands

100% super

Dhr.Potze
14-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super omgeving en zeer veel te doen in april

Prima

Kitty
2-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen7

Prettig verblijf geweest! Lekker dicht bij de piste. Wat heel jammer is het zwerfafval rond de huisjes. Ramen heel vies en terras vol peuken.

Tof weekend gehad!

Mees Tiffany
12-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Bungalow was netjes in orde, alles was zoals het moest voor een luxe bungalow voor 6 pers. Park was ook netjes, er lag wat afval hier en daar dat tevoorschijn kwam na het verdwijnen van de sneeuw alsook hondenkakjes. Maar dit ligt meer aan de mensen die er verblijven dan aan het park vind ik persoonlijk. Leuk skigebied, goed voor kinderen. Hond was overal welkom, zeer fijn. Voor herhaling vatbaar

Een enorme tegenvaller

Patrick Scheeren
4-3-2018
  • Activiteiten4
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Onderkomen3

Wat een tegenvaller dit park. Huisje niet schoon. Onvriendelijke bediening.

Nooit meer Landal Winterberg

Fam Heckenberg
3-3-2018
  • Activiteiten3
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Onderkomen1

Wat een armoedig park van Landal in Winterberg. Huisje niet schoon, medewerkers aan de receptie niet vriendelijk. We hadden het eerste deel van onze vakantie een huisje geboekt bij Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa. Dit laatste park zoveel mooier en huisje veel ruimer en schoner. De Harz is veel mooier dan het Sauerland. De natuur ongerept en het skigebied in de Harz veel uitgestrekter. Nooit meer Landal in Winterberg.

Voor herhaling vatbaar

Marieke
3-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtig gelegen park met uitzicht op de bergen met skipistes. Leuke speeltuintjes en een net zwembad voor kinderen. Het huisje was schoon en ingericht op een verblijf met kinderen (kinderstoel, traphekje, etc). We vonden het eten in het restaurant wat minder.

voor herhaling vatbaar

gerrits
17-2-2018
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

heerlijk aan de piste, leuke kerstmarkt

Gemengd gevoel

Fam. Holland
18-1-2018
  • Activiteiten6
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen6

Binnenkort gaan we weer naar het park in Landal en aangezien we de afgelopen jaren toch enkele zaken hebben aangegeven, is er tot op onze laatste verblijf niet veel mee gedaan.

De receptie op het park is absoluut niet vriendelijk en wanneer je 3 mensen wat vraagt hebben ze ook alle 3 een ander verhaal. Een jaar hebben we de reis moeten annuleren i.v.m. met familie omstandigheden. Dan licht je uit fatsoen ook de receptie van het park in dat deze gasten uit holland niet komen. Als we ons al niet ellendig genoeg voelden was het zeker na dat telefoontje; zo kortaf en nog net niet zeggend waarom bel je überhaupt.

De wifi (gratis in de 6L huisjes!) is een drama. Werkt niet (algehele storing) of zeer traag.

De schoonmaak is absoluut niet top, laatste keer in januari 2017 plakte de vloer, klinken etc. De zonnebank is ieder jaar vies en de wc's kunnen we ons niet heugen dat deze schoon waren. Ieder jaar is het eerst zelf aan de poets. Wanneer je een huisje aan de piste hebt, zoals de 6L huisjes zou het mooi zijn als je ook wat door de ramen kon zien, deze zijn zeer vies, de zon kan beter niet schijnen.

De verlichting in de slaapkamer is zeer matig (al meerdere keren aangegeven). Nog steeds in jaren niets mee gedaan.

En dan het parkeren, dat is pas een drama. Als je eenmaal plek hebt kun je beter de gehele vakantie je auto laten staan zeker bij de 6L huisjes. Mensen die boven op het park een huisje hebben parkeren daar de auto gedurende de dag om te gaan skieen. Bij vertrek met de auto kan je als huurder van de 6L huisjes wel ergens boven op het park parkeren bij terugkomst. Oplossing zou zeer eenvoudig zijn; een kant reserveren voor de 6L huisjes, moet kunnen voor die prijzen. Ook dit is al meerdere keren aangegeven, maar de antwoorden zijn zeer lullig en knullig.

Dus het invoeren van enquêtes en formuliertjes is niet nodig, bespaar de moeite.

De ligging en het uitzicht daar gaan we voor, rest is al gewoon "bijzaak" geworden.

Nooit meer

Nickey
2-1-2018
  • Activiteiten6
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Onderkomen3

Als je je ergens niet gewenst wil voelen moet je vooral hiernaartoe gaan. Zeer slechte ontvangst. Bij aankomst moet je je auto ergens 300 meter van het park aan de zijkant parkeren. Dan moet je lopend naar de receptie met een kleine van 3 jaar de steile berg op. Bij de receptie kan je na een rij inchecken en dan wordt je om 14.15 weg gestuurd omdat huisje niet schoon is. Je kan alleen naar buiten want restaurant is overvol. Naar de skiverhuur gelopen maar daar mag je pas vanaf 19.00 uur je spullen komen passen en halen. Dus weer terug naar de receptie. Weer in de rij wachten met heel veel andere mensen tot het 15.00is dan mag je je huisje in. Aangekomen bij het huisje is alles erg vies. Bedden zijn niet opgemaakt bij aankomst zoals wel gemeld. Oven is niet schoon en er zit sperma op de sauna deur. WiFi werkt totaal niet. Naar de receptie voor de WiFi algemene storing was het antwoord. Deze heeft onze gehele verblijf geduurd. In het restaurant tot 2 maal toe weggejaagd. We zitten lekker om 16.00 aan een wijntje krijg je te horen om 17.00 te vertrekken. Eerste keer ging het restaurant voor 1 uur dicht. 2 e keer was onze tafel gereserveerd door iemand anders dus werd er om 16.30 even gemeld dat je weg moet. Overigens wilden we de eerste keer maar bij de take away wat eten mee nemen naar ons huisje. Was deze ook gesloten?! We hebben ons tijdens dit verblijf niet als gast maar als ballast gevoeld. Hier gaan we nooit meer naar toe.
  • Activiteiten8
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen8

Neem een bungalow dichtbij de receptie. Je bent zo bij de supermarkt voor verse broodjes :) of zo bij de piste...lekker comfortpakket nemen, mocht je laat aankomen dan zijn de bedden opgemaakt bij aankomst en de handdoeken en keukendoeken liggen klaar, verder een aantal koffiepads ( suiker en melk ) dus gelijk lekker even een bakkie maken. ( of thee ) je vakantie kan gelijk goed beginnen :) Waar wel goed opgelet moet worden is dat als je slecht ter been bent dit park niet geschikt is. ook al ligt er geen sneeuw de paden naar de bungalow toe kunnen lang en steil zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Winterberg in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Winterberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Winterberg scoort een 8.2 uit 10 op basis van 405 reviews.