Géén boekingskosten

Hotel Der Brabander

DuitslandNoordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen)Winterberg (Sauerland)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Der Brabander voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 3265 reviews
+280/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 3265 reviews
  • 9.3Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Op een paar uur rijden van Nederland ligt Hotel Der Brabander in Winterberg. Een gemoedelijk hotel met een vriendelijk en gastvrij team en bekend om de goede keuken. Geniet van het unieke buiten zwembad met zicht op de pistes en de luxe Wellness. Leuke activiteiten voor jong en oud. Mooi gelegen direct aan wandel- en skigebied. De prachtige omgeving heeft zoveel te bieden dat je altijd tijd te kort komt.

3301 Reviews over Der Brabander

• 9Cor Trommelen11-05-2022

FANTASTISCH

het hotel is geweldig! service perfect personeel TOP en er is een gezellige ontspannen sfeer! een aanrader wat mij betreft! alles is prima geregeld bedden zijn goed en het eten is zeer gevarieerd! iedereen doet zijn best om de vakantieganger het naar de zin te maken! wij komen ZEKER terug! 1tip boek voor de kamers categorie standaard+ zijn iets ruimer! verder ben ik zeer tevreden over Hotel den Brabander. vriendelijke groet dhr Trommelen tot ziens.

• 9John Wetzer08-05-2022

Goed hotel

Dit is gewoon top hotel goed verzorgd en schoon

• 9Rob08-05-2022

Kom graag terug

Winterberg is een hele leuke plaats, der Brabander ligt mooi centraal.

Veel leuke activiteiten voor kinderen. Mijn zoon 12 jaar heeft zich goed geamuseerd met rodelen, karten en op de Panoramabrug. Op deze brug zijn er alternatieve routes met extra obstakels. Erg leuk.

• 10Jack07-05-2022

Top verzorgd

Brabander is super gastvrij en alles is tot in detail verzorgd. Echt een aanrader.

• 8Sandy, Tom, Nikki en Lisa07-05-2022

Een gezellig, warm en mooi familie hotel

Wij komen al zeker 20 jaar bij derbrabander. Eerst als partners nu al weer 12 jaar als ouders. Het is bijna thuiskomen. Het is een hotel met een gezellige, warme sfeer. Je voelt je letterlijk thuis. Het personeel is gezellig, vriendelijk en behulpzaam. Maar ook de eigenaar Rob, marja, Danny en Roy zijn gewoon benaderbaar, altijd vriendelijk en hebben de vakantie gangers hoog in het vaandel staan. Niks is te gek. Voor mijn verjaardag werd alles versierd en werd er gezongen door het personeel.

Dat is bij veel hotels wel anders daar is het zakelijk, maar zeker niet altijd benaderbaar. Wij maar zeker onze kinderen komen hier erg graag. Het eten was weer heerlijk. Fijn dat er weer gedanst kon worden. Jammer dat de dinershow er nog niet was. Dat hebben we wel gemist. De kamers waren weer top verzorgd. Wij bedanken iedereen weer voor de voortreffelijke verzorging tijdens onze mei vakantie. Volgend jaar komen we weer in de zomer.

• 10Jann van dijck06-05-2022

Weer voor herhaling vatbaar

Het verblijf was voor ons de vijfde keer in het hotel de Brabander en nog is alles vanaf het verschonen van de kamers tot de bediening perfect ook het ontbijt en diner zijn in de puntjes verzorgd

• 9Marcel van Delft06-05-2022

Geweldige meivakantie gehad

Mijn vrouw en onze 3 dochters (18, 14 en 7) zijn samen met mijn zus en haar zoon (17) en haar dochter (9) een weekje in de meivakantie geweest. Eigenlijk was alles geweldig behalve het weer (droog, maar wel wat fris met zo'n 14 graden). Maar ondanks het weer hebben we ons prima kunnen vermaken in de omgeving met de diverse uitstapjes die je kunt doen met de Sauerland Sommercard die je gratis krijgt bij Der Brabander. Het hotel zelf was ook geweldig; het ontbijt, de kamers, de service, het entertainment iedere avond en vooral ook erg gewaardeerd het verwarmde buitenzwembad. We komen waarschijnlijk nog wel eens terug/

• 10Eric Brok06-05-2022

Heel goed

Met een woord fantastisch. De mensen die daar werken zijn behulp zaam

• 9Marcel Noordermeer04-05-2022

Fantastisch hotel!

Wat een goed hotel is dit. Alles tot in de puntjes geregeld daar. Schone kamers, ook de openbare toiletten waren schoon. Goede service, aardig personeel die heel hard werken. Ontbijt en diner was heerlijk. Enigste aandachtspunt is dat je tijdens dit weekend (Brabants weekend) zeker 5 keer per dag hetzelfde nummer gedraaid of gezongen werd

• 9Marcel Noordermeer03-05-2022

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar