Hotel Der Brabander

Aanrader

Donja
5-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartementen zijn netjes en zeer schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Kortom een goed hotel / appartement voor een gezellig vakantie.

N.E. van Egdom
2-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met veel plezier denken wij terug aan ons verblijf. Het eten was goed en voor de kinderen was er genoeg te doen en ook met de kaart konden veel dingen doen. Het was echt genieten.

Realex

Familie Bleijenberg
  • Ligging t.o.v. pistes6

Super alles geregeld. Ook voor als je een baby meeneemt. Spullen zoals badje kinderstoel en campingbedje stonden klaar in ons appartement. Top.

Voor herhaling vatbaar.

Bosma
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst, ontvang je per persoon een zomerkaart, waarmee je zonder te betalen veel uitstapjes kunt maken. Zeer de moeite waard en een fantastisch extraatje. Wij hadden en 10-persoons appartement gehuurd (via trap bereikbaar). Het was schoon, de bedden waren opgemaakt, handdoeken te over en wilde je nieuwe, geen probleem. Een compleet appartement en voor ons groepje van zes, ruim voldoende (4 slaapkamers). Je kunt ontbijt bijboeken en ook diner. Dit gebruik je in het restaurant van het hotel. Wil je liever een (ontbijt)broodjesservice, dan is dat ook mogelijk. De midweek die wij hadden geboekt, was te kort, om alle leuke dingen in de omgeving te bekijken/te doen.

Leuk, maar niet voor herhaling en aan te raden.

Waltmans
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een echt hollands vrolijk kindvriendelijk familiehotel, weinig op met de duitse/winterbergse cultuur en tradities. Dus als je houdt van de hollandse huiselijke gezelligheid en eten zonder verdere verassingen, en niet voor de rust en duitse cultuur/traditie komt, dan zit je hier helemaal goed. Welness is goed.

Jeugdig vriendelijk faciliterend personeel welke nog merendeel in de leer lijkt te zijn, een duidelijk zichtbaar aanwezige leidinggevende gastheer/-vrouw die de lijnen uitzet in het restaurantl of receptie ontbreekt. De receptie is niet 24-uur bemensd en sluit vroeg. Het eten is prima, het restaurant zeer rumoerig en een speelzaal voor kinderen. Het gezellig en rustig aan tafel zitten, vertellen en genieten is door de drukte en rumoer absoluut niet mogelijk. Een gastheer-/vrouw welke gasten aanspreekt op gedrag en luidruchtig zijn - ontbreekt. Het dinerbuffet is een massale eetpartij waar duwen en trekken blijkbaar geaccepteert

Alles goed voor elkaar!!

Gerard
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super vriendelijk personeel!! Goede bedden en alles Super schoon...

Animatie voor groot en klein goed geregeld!!

Een aanrader, mooie omgeving ook

Peter Nuijten
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een prima verblijf, schoon en netjes.

Geweldig

Fam. Bruns.
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dat er voor elk gezelschap, jong , oud, met of zonder kinderen voldoende mogelijkheden zijn om je hier uitstekend te vermaken. Wijzelf hadden een appartement, geweldig, van alles voorzien. Geboekt met ontbijt, in een woord fantastisch. Wij zijn hier een week geweest, niet geboekt met diner . Toch 2 keer van het buffet , 1 keer het pannenkoekhuis en natuurlijk de geweldige Dinnershow. Al met al voor ons een hele mooie week.

Mooi en gezellig

cmm
27-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi en gezellig hotel. Goed bereisbaar van uit Nederland.

TOP Hotel

Ellen
27-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Top hotel. Halfpension is erg goed bevallen.

Personeel is vriendelijk. Kamers zijn netjes en schoon.

In de omgeving is er veel te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Der Brabander voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Brabander in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Brabander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.