Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg-Neuastenberg (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

Reviews over Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

• 8Henja de Jong van Mourik16-01-2019

Ontstressen, rust en genieten in mooi Sauerland

Gaan hier elk jaar een weekje heen eind van het jaar. Helaas treffen we het niet de laatste jaren. Ook dit jaar viel de sneeuw toen we op de terugreis waren. Maar heerlijk om uit te rusten, mooie wandelingen te maken. Gezellig naar Winterberg en omgeving te gaan

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2018

• 8Petra28-07-2017

Fijn voor een paar dagen

Klein dorp maar wel gezellig

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2017

• 4Gerard en Thea v.d.Swaluwe20-02-2017

wat een bouwval zeg.Oude zooi.

Niks goeds te melden.Is echt een bouwval.Bah.

• 5Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

• 4Bro08-02-2017

Wat een drukte!!! Lange rijen en vooral wachten

Ik heb spijt dat we naar Winterberg zijn gegaan. De pistes erg kort en de wacht rijen erg lang.

Ik heb me er over verbaast hoeveel mensen er worden toegelaten in het gebied. Maar het is duidelijk dat het gaat over verdienen...

Na een rij met een flinke file, begint het daar met het vinden van een parkeer plaatsje. Dat is zoeken. Vergeet vooral niet te betalen, mening auto had een bon onder zijn raam (verpakt is een plastic zakje....)

De kosten van een pas zijn hoog, maar waar niet. Wat wel vervelend is dat je eigenlijk niet aan skiën toe komt. Je staat namelijk alleen maar in de rij. Ben je eindelijk boven is de ski pieste binnen een poep en een scheet al weer genomen en sta je weer te wachten.

Ook tussen de middag is het vechten in de kroegen voor een plaatsje. Heb je een pats kun je weer inde rij voor een glas cola en een bok worst.

Daarnaast vond ik een aantal lift bediende erg onvriendelijk. Als je maar iets niet naar hun zin doet begint de luidspreker te loeien. Gezellig

Geeft mij naar willingen. Langere piesten en minder wacht rijen.

• 3Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 4Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

februari 2017

• 9richard30-12-2016

Heerlijke plek in Sauerland

Klein dorpje net buiten winterberg met een schitterende natuur. Qua skiën is het lekker overzichtelijk met van alles wat in het klein, blauwe, rode en zelfs een zwarte afdaling. Sleep/stoel en mattenlift. Een Rodelbaan een Snowpark/Funpark. Veel leuker als Winterberg, niet zo'n gekkenhuis en lange wachttijden. Het "betere" publiek. Bovenaan piste Apres ski tentjes en prima eten. Skischool alles is er.

Qua uitgaan, savonds moet je wel naar Winterberg maar daar kwamen wij niet voor. Wij zaten in superluxe huisje direct aan de piste, Villas Winterberg. Echt een aanrader! Met auto ben je binnen 5 minuten bij de Kappe en binnen 10 minuten in centrum van winterberg.

In de zomer is het er overigens ook prachtig. Heerlijk rustig met veel mogelijkheden voor diverse buitenactiviteiten, zoals wandelen, fietsen, mountain biken. In Winterberg is er zelfs een 9-hole golfbaan. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor wellness of het bezoeken van musea. Prachtig gebied, het Toscane van Duitsland wat mij betreft.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

december 2016

• 6michel01-02-2016

Klein

Is leuk maar laat het liever links liggen, dan rij ik wel naar Winterberg zelf bied veel meer. De roddelbaan is daarin tegen wel geweldig, vergeet niet dat je een pas nodig heb voor de rodelbaan anders moet je terug lopen.

• 8Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Hans19-08-2015

Zowel in de zomer als in de winter heel gezellig.

Heerlijke plaats om te verblijven of te bezoeken. In de winter (lees Ski) periode wel heel erg druk maar wel heel gezellig. In de zomer gemoedelijk, super wandelen en fietsen in de omgeving. Veel winkels en terrasjes.

• 10Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Will29-06-2015

Winterberg

Mooie omgeving! Levendig stadje met vriendelijke mensen en een redelijk aanbod van winkels

• 9Omgeving

• 8fiekecoomans16-06-2015

Jeugdsentiment!

Vroeger altijd bezocht als winterbestemming, nu eens in de zomer. Ook een aanrader!

• 10Zorg voor natuur

september 2014

• 8Fred van Hoek07-06-2015

Winterberg wandelparadijs

Winterberg en alt en neuastenberg is een geweldig gebied voor te fietsen en met de motor of een paradijs voor bikers.

• 5Uitgaanslevenn

10 van de 93 reviews gezien