Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg-Neuastenberg (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

Neckermann

Reviews over Winterberg-Neuastenberg (Sauerland)

Ontstressen, rust en genieten in mooi Sauerland

Henja de Jong van Mourik,
    16-1-2019

Gaan hier elk jaar een weekje heen eind van het jaar. Helaas treffen we het niet de laatste jaren. Ook dit jaar viel de sneeuw toen we op de terugreis waren.

Maar heerlijk om uit te rusten, mooie wandelingen te maken. Gezellig naar Winterberg en omgeving te gaan

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijke plek in Sauerland

richard,
    30-12-2016

Klein dorpje net buiten winterberg met een schitterende natuur. Qua skiën is het lekker overzichtelijk met van alles wat in het klein, blauwe, rode en zelfs een zwarte afdaling. Sleep/stoel en mattenlift. Een Rodelbaan een Snowpark/Funpark. Veel leuker als Winterberg, niet zo'n gekkenhuis en lange wachttijden. Het "betere" publiek. Bovenaan piste Apres ski tentjes en prima eten. Skischool alles is er.

Qua uitgaan, savonds moet je wel naar Winterberg maar daar kwamen wij niet voor. Wij zaten in superluxe huisje direct aan de piste, Villas Winterberg. Echt een aanrader! Met auto ben je binnen 5 minuten bij de Kappe en binnen 10 minuten in centrum van winterberg.

In de zomer is het er overigens ook prachtig. Heerlijk rustig met veel mogelijkheden voor diverse buitenactiviteiten, zoals wandelen, fietsen, mountain biken. In Winterberg is er zelfs een 9-hole golfbaan. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor wellness of het bezoeken van musea.

Prachtig gebied, het Toscane van Duitsland wat mij betreft.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Klein

michel,
    1-2-2016

Is leuk maar laat het liever links liggen, dan rij ik wel naar Winterberg zelf bied veel meer. De roddelbaan is daarin tegen wel geweldig, vergeet niet dat je een pas nodig heb voor de rodelbaan anders moet je terug lopen.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Zowel in de zomer als in de winter heel gezellig.

Hans,
    19-8-2015

Heerlijke plaats om te verblijven of te bezoeken. In de winter (lees Ski) periode wel heel erg druk maar wel heel gezellig. In de zomer gemoedelijk, super wandelen en fietsen in de omgeving. Veel winkels en terrasjes.

Gereisd met partner in augustus 2015

Aangename verrassing dichtbij huis

Mark,
    5-2-2015

Mooie en leuke omgeving en dat op slechts 400 kilometer vanaf Noord-Holland. Natuurlijk niet te vergelijken met Oostenrijk maar voldoende mogelijkheden voor wintersporters en wandelaars. Zowel Winterberg als Neuastenberg druk en lastig parkeren maar beiden erg sfeervol en alle voorzieningen aanwezig. Aangenaam verrast!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015
Winterberg-Neuastenberg (Sauerland) scoort een 8 uit 10, op basis van 93 reviews