Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

vakanties Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

Reviews over Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

Heerlijkheid

Andrea wester,
    14-1-2019

Was fantastich goed heerlijke kamers een warm verblijf topp!!!

Gereisd met partner in december 2017

Perfect, we komen terug!

Luc,
    7-1-2019

Perfect verblijf kort bij Winterberg gelegen. We zijn heel goed ontvangen en hebben een prima kamer en ontbijt gehad. Aardige Nederlandse eigenaren! Onze ski's stonden in een verwarmde ruimte, wel fijn voor de Wintersporters. Het pand ziet er fantastisch uit, zeker als je een beetje houdt van de Duitse sfeer. Het staat op een idyllisch plekje tegenover zo'n typisch klein kerkje. We komen zeker weer eens terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Wunderbar

fam. Bakker,
    31-12-2018

wij zijn hier twee keer geweest. Een keer in mei en een keer december.

In het voorjaar is het heerlijk vertoeven in de prachtige omgeving. Mountainbiken of gewoon fietsen, wandelen of mooi plaatsjes bezoeken; het gebied heeft veel te bieden. In de winter is het onderkomen een heerlijke uitvalbasis naar de ski pistes van Winterbergen (of Willingen). Het onderkomen is mooi gelegen, heeft mooie ruime kamers en is van alle gemakken voorzien. Zoals hiervoor al aangegeven het heeft voor elk seizoen wat te bieden!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Heerlijk gehad, een echte aanrader!

K. Vlaar,
    31-12-2018

Een heerlijk verblijf gehad in Stiphaus Winterberg. Een mooi appartement van alle gemakken voorzien, mooi ingericht waardoor je je gelijk thuis voelt. De ligging is perfect, op een rustige plek aan het bos, waar je mooi kunt wandelen. Met een paar minuten rijden sta je aan het begin van de piste of in het centrum van Winterberg. Helaas geen sneeuw voor een nog mooier uitzicht vanuit het appartement, maar de pistes waren prima, we hebben heerlijk kunnen skiën! Dit appartement is zeker aan te raden voor (grotere) groepen of gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

J en G,
    1-12-2018

Hele fijne dagen gehad goed ontbijt,fijne kamer goede bedden, badkamer ook heel goed alles schoon.

Mooie en rustige omgeving.

Marleen en Corno en zoontje hebben het goed voor elkaar.

Bedankt voor het gastvrije ontvangst en tips.

De reviews kloppen blij dat we er ook van mochten genieten.

Gereisd met partner in augustus 2018
Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 72 reviews