Sorteren

Reviews over Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland)

Prachtig natuurgebied en een zeer comfortabel huis

P.A.J. Koomen
    25-10-2018

We wisten eerst niet waar we naar toe wilden, maar kennissen waren er geweest en hadden ons verteld dat ze een plek hadden gevonden waar je heerlijk kon wandelen.

Een rustig gebied met in de omgeving (Winterberg) waar je gezellig kunt winkelen en eten. Wat betreft eten, er zijn in Elkeringhausen ook een paar leuke restaurants.

We hebben onze kinderen er op gewezen dat het een prachtig mountainbike gebied is, want dat zijn sporters.

We zijn daar naar de VVV geweest; daar werd ons verteld dat er ook 2 golfbanen lagen en ‘s-winters kun je er skieën.

Voor volgend jaar gaan we er een weekje met vrienden heen, we denken dat ze verrast zullen worden.

Zeer goed een aanrader

Anita
    21-10-2018

Zeer goed verblijf gastvrij ontvangen

Goed onbijt je komt niets tekort mooi omgeving

Prachtig Mountainbike gebied!!

Jack Tensen
    18-10-2018

Een fantastisch ruime appartement met een adembenemend uitzicht. Zalige bedden waar niet op bezuinigd is. Alle ruimtes zijn ruim, mooie woonkamer met een grote flatscreen met Nederlandse zenders voor s’avonds het lekker relaxen op de riante bank. Naast winterberg waar je zo bent. Super om te mountainbiken in een prachtig bosrijk gebied met te kust en te keur aan mogelijkheden voor het fietsen.

Fietsen bij terugkomst in afgesloten garage kunnen opbergen,

Kortom helemaal top en een aanrader,

Ga er weer gauw heen👍

Een geweldig hotel en op top lokatie

De Chocolaatjes
    14-10-2018

Wij vonden alles goed een geweldig hotel.

Uitstekend voor herhaling vatbaar.

ilse jetten
    24-9-2018

vooral doen. Prachtige omgeving en geen massale drukte in september. Vriendelijke ontvangst. Kraakheldere kamers en een uitgebreid ontbijtbuffet. Wij zijn echt verwend geworden.

Winterberg-Elkeringhausen (Sauerland) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 72 reviews