Sorteren

vakanties Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

Reviews over Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

Prachtige natuur en landschap

Johan
    9-5-2017
    Hou je van de natuur. Groen. Mooi uitzicht. Rust. Bewegen? Dan ben je hier op uw plaats

Altastenberg skipiste, Winterberg levendig

Carlaatje
    16-4-2017
    In Altastenberg is niks te beleven. Wij zaten in hotel Altastenberg, voordeel hiervan is dat dit hotel pal tegenover de skipiste ligt. Straat oversteken en je bent er. Om te winkelen of restaurantjes moet je naar Winterberg, Willingen of Korbach.

Altastenberg is een klein dorpje

Alexandra
    7-1-2017

Wij waren hier in de zomer dan is er in het dorpje niets te doen en over de ski mogelijkheden kan ik niets zeggen,maar de natuur is er prachtig! En je bent zo bij wat grotere dorpjes waar je lekker kan eten en winkelen. Ook zit er in de buurt een wildpark met speeltuin em sprookjesbos, zwembad en indoorspeeltuin leuk met jonge kinderen.

Ook kan je vlakbij boven op de berg leuk picknicken met prachtig uitzicht. Toen wij er waren was het bosbessenseizoen lekker plukken dus!

Leuke omgeving

Boeg
    30-10-2016
    leuke omgeving, zeker voor een weekendje weg

prachtig landschap

Rina
    1-9-2016

neem goede wandelschoenen mee want je kunt hier fantastisch wandelen, en wij hebben in Fleckenberg een heel leuk klein museum bezocht wat geheel door vrijwilligers gerund wordt. {bestekfabriek Hesse, technisch museum}

Hier werd een demonstratie gegeven van het maken van bestek (in dit geval een ijslepel) Wat een enthousiaste mensen. (natuurlijk heb ik 2 ijslepels voor kleinkinderen gekocht) Kosten totaal 6 euro voor roestvrijstaal. wat een koopje. een echte aanrader dit museum. Let wel op de openingstijden..

Wij waren eerst in Smallenberg geweest bij het VVV voor informatie wat er zoal rond Winterberg te doen is. Wat een service en vriendelijke dame.

Chapeau||

Winterberg-Altastenberg (Sauerland) scoort een 8 uit 10, op basis van 144 reviews