Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg-Altastenberg (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

Vrij Uit

Reviews over Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

Fantastisch!!

Sam,
    7-1-2019

Wij zijn met een vriendengroep van 11 personen in deze prachtige villa geweest, voor een weekendje skieën. Wat hebben we genoten!

Skieën in altastenberg zelf viel ons een beetje tegen. Maar als je met de auto een paar minuten verder rijd, heb je winterberg. En daar kun je super mooi skieën. Apre-skieën is leuk in de brabander. Daarna gezellig in villa friesenhof een borrel drinken. En heerlijk relaxen in de sauna!! De bakker bracht ons elke ochtend broodjes. Kortom, we hebben genoten!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Volgend jaar absoluut weer!

Fam. Gerritsen,
    29-11-2018

Het is een eenvoudig hotel wat een prima all-in arrangement biedt. Ontbijt is prima heerlijk verse broodjes, koffie was vers ook door de dag heen. Misschien een stukje fruit of plakje tomaat/komkommer voor net die extra touch. Kamers helemaal goed, lekker ruime keurige badkamer en prima bed. De avonden waren heel gezellig in het kleine bar-gedeelte. Gezellig gehad met personeel en andere gasten. Wij komen volgend jaar terug met een hele groep... We kijken er nu al naar uit.

Gereisd met vrienden in november 2018

Matig all inclusive

Anne,
    22-11-2018

Na geboekt te hebben,de negatieve ervaringen op internet gelezen.

Voor de prijs een goede kamer en redelijk eten.

Negatief... geen fruit. Zeer koude barruimte.

En een vervelende aanvaring met de eigenaar, die niet ontvankelijk is voor klachten ( een toegangschip voor de kamer, die niet werkt , beantwoordt hij met "jammer" en loopt vervolgens weg)

Voor de prijs een redelijk onderkomen, maar wie meer verwacht moet naar elders.

Gereisd met partner in november 2018

Volgend jaar gaan we weer naar dit prima hotel!

Fam. Elings,
    21-11-2018

Het is een eenvoudig Duits familiehotel. De voorzieningen zijn goed. Evenals het eten in buffetvorm. Per avond een ander gerecht; smakelijk en voldoende. Elke avond keuze uit 3 verschillende toetjes waar m.i. wel een toefje slagroom o.d. op mag. Het ontbijt is ook prima. Thuis eet ik altijd maar 1 boterham. Hier moet ik kiezen uit meerdere vleessoorten, zoetwaren en (roer) ei. Gezien de prijs van ons arrangement en wat je ervoor krijgt: ontbijt/lunchpakket/diner/gratis drankjes: een dikke plus. Altastenberg: we komen volgend jaar terug met een aantal vrienden.

Gereisd met vrienden in november 2018

Mooi hotel op een prachtige locatie

Mieke,
    18-11-2018

5 daagse vakantie via touroperator. Was een heerlijke reis met goede verzorging

Gereisd alleenreizend in juli 2018
Winterberg-Altastenberg (Sauerland) scoort een 8 uit 10, op basis van 145 reviews