Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Winterberg-Altastenberg (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Winterberg-Altastenberg (Sauerland)

• 8Fam. Classens18-09-2018

Ideaal voor (actieve) rustzoekers.

Prachtig wandel en MTB gebied. Heeft wat je nodig hebt voor relaxte actieve vakantie. Winterberg op 10 minuten rijden. Supermarkten en toeristische drukte volop aanwezig. Altastenberg was voor ons ideaal. Rust en volop activiteiten te ondernemen voor ieder wat wils.

• 7Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Johan09-05-2017

Prachtige natuur en landschap

Hou je van de natuur. Groen. Mooi uitzicht. Rust. Bewegen? Dan ben je hier op uw plaats

• 10Skigebied beginners

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Carlaatje16-04-2017

Altastenberg skipiste, Winterberg levendig

In Altastenberg is niks te beleven. Wij zaten in hotel Altastenberg, voordeel hiervan is dat dit hotel pal tegenover de skipiste ligt. Straat oversteken en je bent er. Om te winkelen of restaurantjes moet je naar Winterberg, Willingen of Korbach.

• 6Sfeer in stad
    • 10Skigebied beginners
    • 8Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in april 2017

• 7Alexandra07-01-2017

Altastenberg is een klein dorpje

Wij waren hier in de zomer dan is er in het dorpje niets te doen en over de ski mogelijkheden kan ik niets zeggen,maar de natuur is er prachtig! En je bent zo bij wat grotere dorpjes waar je lekker kan eten en winkelen. Ook zit er in de buurt een wildpark met speeltuin em sprookjesbos, zwembad en indoorspeeltuin leuk met jonge kinderen. Ook kan je vlakbij boven op de berg leuk picknicken met prachtig uitzicht. Toen wij er waren was het bosbessenseizoen lekker plukken dus!

• 2Sfeer in stad
    • 5Skigebied gevorderden
    • 2Après ski
    • 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Boeg30-10-2016

Leuke omgeving

leuke omgeving, zeker voor een weekendje weg

• 7Skigebied gevorderden
    • 9Après ski

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Rina01-09-2016

prachtig landschap

neem goede wandelschoenen mee want je kunt hier fantastisch wandelen, en wij hebben in Fleckenberg een heel leuk klein museum bezocht wat geheel door vrijwilligers gerund wordt. {bestekfabriek Hesse, technisch museum} Hier werd een demonstratie gegeven van het maken van bestek (in dit geval een ijslepel) Wat een enthousiaste mensen. (natuurlijk heb ik 2 ijslepels voor kleinkinderen gekocht) Kosten totaal 6 euro voor roestvrijstaal. wat een koopje. een echte aanrader dit museum. Let wel op de openingstijden.. Wij waren eerst in Smallenberg geweest bij het VVV voor informatie wat er zoal rond Winterberg te doen is. Wat een service en vriendelijke dame. Chapeau||

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Bram de Graaf13-08-2016

Winterberg gezellig!!!

Gewoon erg gezellig, leuk sfeertje. Je kunt heel veel kanten op, winkeltjes. Veel keuze om te gaan eten voor een redelijke prijs. Echt een aanrader om nog eens naar terug te gaan.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8fam pouw30-07-2016

was erg goed mooie kamers schoon en goed te eten

kan daar lekker wandelen maar voor kinderen niet leuk er is niets verder te beleven met de bus goed te doen krijg je in het hotel een kaartje voor gratis reizen vriendelijke eigenaar nederlands goed alin verder ook schoon voor mensen die met de fiets zijn een mooie omgeving om te fietsen in het dorpje leuk om te winkelen

• 9Skigebied gevorderden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Jan en Nellij25-07-2016

Prachtig gebied

Winterberg is een leuke plaats met volop hotels en restaurants. Zowel in de zomer als in de winter erg gezellig. Prachtige wandelgebieden. Om te fietsen minder vinden wij. Ook zeer mooi om te toeren met de motor.

• 9Skigebied beginners
    • 10Après ski
    • 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2016

• 8b felix03-07-2016

voor herhaling vatbaar

mooie wandel omgeving ook leuk voor dag recreatie

Gereisd met partner in juni 2016

10 van de 145 reviews gezien