We hebben een aantal aanbieders voor Wesel voor je op een rij gezet:

Reviews over Wesel

Fantastische fiets lokatir

Hilda,
    10-9-2018

Mooie kamers en lekker ontbijt

Gereisd met partner in augustus 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel voor een mooie prijs.

van Tongeren,
    7-5-2018

Wij zijn hier een nacht geweest in een van de appartementen met twee kinderen. Het is een ruim appartement met beneden een stapelbed voor kinderen en boven twee prima bedden voor de ouders. Een ruime badkamer met bad én douche. Ontbijt was prima.

Het hotel ligt centraal waardoor er genoeg mogelijkheden zijn om ergens te gaan eten. Een aanrader is de ijssalon naast het hotel!

Naast h

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Hotel niet slecht, maar bedrogen

vakantiegenieters,
    1-1-2018

Hotel is goed ,propere kamers, het avondeten is niet meer zoals jaren voorheen. Na 19.30 begint men het avondeten al af te ruimen .

Wat mij teleurstelde aan dit hotel is , dat wij bij de afrekening aan de balie nu parkeergeld moesten betalen voor de auto, wat jaren daarvoor nooit is geweest. We kregen als antwoordt dat de directie dit begin december heeft beslist , dan vind ik dat ze te minste ons vooraf aan de balie hadden kunnen inlichten . Dat is echt de mensen in het zak zetten, wat is het volgende. Ik denk dat ik nu bij ieder hotel bezoek aan de balie vraag ,wat komt er nog bij als extra kosten ?

Gereisd met vrienden in december 2017

Voor zesde keer

MONCHY,
    10-12-2017

We kwamen er al voor de zesde keer dat zegt .genoeg! Kamers super alsook het ontbijt. Goed gelegen om zowel met de hondjes te wandelen aan de Auesee of naar stadje Wesel om te shoppen en kerstmarkt. Avondeten wat eentonig idd door o.a. de marktgemüse. Ook verrast door het plots moeten betalen van parkeergeld, was eerste keer. Al bij al prijs-kwaliteit ok, denk dat we nog komen maar het moet niet duurder worden.

Gereisd met partner in december 2017

Mooi locatie maar 50/50

Susan,
    16-10-2017

Mooi locatie maar beetje oud meestal in de bad kamer. De douche werkt niet zo goed.

Gereisd met partner in oktober 2017
Wesel scoort een 8 uit 10, op basis van 52 reviews