• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Weeze

Reviews over Weeze

• 8Rinus09-11-2015

Leuk stadje

Weeze is gewoon een leuk en gemoedelijk stadje zonder poespas, het heeft veel voorzieningen en winkels en ook de terrasjes ontbreken niet. Het stadje is gelegen aan het riviertje de Niers dat door een erg natuurlijke omgeving stroomt, langs de oever loopt een fietspad, wij volgden dit pad van Goch via Weeze naar Kevelaer, (Niersradwanderweg) een schitterende route door de natuur en onderweg zagen we twee ijsvogeltjes. De omgeving van Weeze is erg fraai en het licht golvende landschap leent zich bij uitstek voor het maken van fietstochten

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2015

• 8Maria L.30-07-2014

Fijne plek

Fijne plek en van alles in de buurt. Ontbijten deden we bij bakkerij/Café van Weeze (straatje achter nieuwe gebouw), die is al om 5:55 uur open.

• 7Omgeving

juli 2014

• 8H.R. Hesseling21-10-2012

Prima plek/luchthaven

Geografisch goed gelegen voor noord en oost-Nederland. Kleinschaligheid van de luchthaven erg positief.

Alleen gereisd in oktober 2012

• 6Wijnand 19-11-2011

It has an airport

Jagerhof is a nice hotel to start your holiday. But Weeze has not much to offer the night before.

• 6Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2011

• 9Q-dance liefhebber28-08-2008

Q-base

Nou ik kom er dan wel met heel veel liefde en elk jaar weer terug hoor!! En er zullen ongetwijfeld nog meer mensen het hier met mij eens zijn. Elk jaar wordt er namelijk in Weeze het dancefestival Q-base gehouden, dus vind het best belangrijk om te zien hoe het weer is op de datum dat het gehouden wordt!

Groeten een Q-dance liefhebber.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 0m g hendriks30-10-2005

.....behalve voor het vliegveld Weeze ofwel Niederrhein heeft niemand iets in Weeze te zoeken....overigens uitstekend vliegveld..voor Ryanair-bestemmingen...

Zakelijk gereisd in oktober 2005