We hebben een aantal aanbieders voor Much voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Much voor je op een rij gezet:

Reviews over Much

Een klein genoegelijk Duits plaatsje.

Karin,
    6-10-2017

Tegenover het toeristenburo zit een bakker waar je ook van goede koffie met heerlijk gebak kunt genieten. De kerk is ook een bezoekje waard. Rondom Much kan je prachtig wandelen en het is een prima plaats als uitvalsbasis voor Bonn en Keulen.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Much : rustig maar niet echt toeristisch

Robbens Chr,
    8-3-2013

Het is goed voor sporters en wandelaars, en mensen die er niet tegenop zien om voor bezienswaardigheden 30 à 100 km met de auto te touren. En er is meer dan genoeg te beleven in de omgeving (Keulen, Bonn, musea, ...)

Gereisd met partner in februari 2013

Wandelen kan je er prima

Bert,
    29-10-2009

Much ligt niet ver van de grens, een prima wandelgebied met bos en velden. Er zijn meer dan voldoende uitgezette wandelroutes rond Much, of de bossen iets te noorden van Much, die duidelijk zijn te volgen. Het stadje stelt niet veel voor, maar je kunt er wel erg goed en voor een goede prijs eten. Hoewel er niet al te veel restaurants zijn. Net als in veel andere Duitse steden. Een prima gebied voor een weekendje weg.

Gereisd met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Much scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 reviews