Reviews over Much

fantastisch

mia verzantvoort,
    16-9-2018

super goed hotel.heel fijn personeel en goede kamers.

Prima hotel

Wim B,
    1-10-2017

Goed hotel met prima service en je kan er goed eten en attent personeel. Leuke bar met professionele barman. Zaterdagsavonds kan er gedanst worden. Sauna en zwembad ook dik in orde. Minpuntje is de slechte akoestiek in de bar en restaurant. En de rooklucht die de hotelkamers binnendringen vanaf de terrassen eronder.

Leuk, goed hotel!

Masselink,
    5-8-2017

Na 5 dagen in een ouderwets Duits hotel te hebben overnacht was dit een verademing zeg! Zeer vriendelijk personeel! We waren er al om 12uur en konden eigenlijk pas inchecken om 15.00uur. Het was geen probleem en we konden al in onze kamer.

Ze zijn op dit moment de kamers aan het renoveren. Dat was een verdieping boven ons en het plafond van de badkamer zat los en kwam een stuk naar beneden, we melde dit bij de receptie en krijgen direct een nieuwe kamer! Half uur later kwam er iemand een presentje brengen om het een beetje goed te maken.

De kamer was helemaal prima. Badkamer beetje oud maar hier wordt aan gewerkt.

Het zwembad is ook goed. Ook heerlijk dat je bij het zwembad buiten kan zitten.. De sauna's waren ook heerlijk!

Het restaurant zag er gezellig uit! Zeker voor Duitse begrippen!

Het eten was heel lekker ( wij hebben a la carte gegeten).

De prijs voor dit hotel en wat je ervoor krijgt is echt prima! Wij zijn dik tevreden!

Super Hotel.

CJGN,
    29-7-2017

Alles was goed, mooie schone kamer. Prima ontbijt, Mooi schoon zwembad met sauna complex. Parkeren op hotel-terrein duur. Meestal voldoende openbare ruimte om te parkeren.

Fantastische kamer, heerlijk rustig, erg goed eten

Guus,
    2-7-2017

Dankzij Tourist Information dit hotel gevonden, het is niet gemakkelijk te vinden als je rondrijdt in Much...

Much scoort een 7,7 uit 10, op basis van 14 reviews