Appartement Haus Wunderberg

9.3Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Medebach (Sauerland)

9.3Fenomenaal

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

95 reviews over Appartement Haus Wunderberg

• 9Sandra21-07-2020

Heerlijk in de rust

Ruim, schoon en compleet appartement met prachtig uitzicht. Veel wandelmogelijkheden en heerlijk rustig. Toch is er voor oudere kinderen ook genoeg te doen in de buurt. Nieuwe rodelbaan in Winterberg is top. En altijd even naar outlet winkel Bestmann, waar je als je goed snuffelt altijd wel iets leuks kan scoren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Jaap De Jong21-07-2020

Geweldig

Prima appartement. Zeer compleet. Prachtige omgeving. Veel mogelijkheden om te wandelen. Heerlijke plek om tot rust te komen

• 8Jaap en Sietske21-07-2020

Geweldig

Prima appartement. Zeer compleet. Prachtig uitzicht. Veel mogelijkheden om te wandelen. Fijne plek om tot rust te komen

• 10Kees van Lunsen & Carin van den Tillaar16-07-2020

Wat een prachtige lokatie en heerlijk penthouse

We hebben er een paar dagen volop kunnen genieten van alles. De ruime woonkamer, de keuken en vooral de lekkere bedden met goede matrassen. Alles tot in de puntjes verzorgd. Daarnaast veel leuke plaatsjes in de omgeving. 's Morgens ontbijten op een terrasje. 's Avonds steeds een ander restaurantje voor het diner. Gezellige en vriendelijke bediening (ondanks de covid-19-regels). Toch wel een heuse aanrader voor iedereen die wil genieten van de natuur, de rust en toch ook voor activiteiten gaat.

• 9Cor van Haaften30-06-2020

Een superbestemming als je van het Sauerland houd.

We hebben een heerlijke week gehad in "haus Wunderland" in Dudinghausen. Het appartement ligt schitterend. Je kijkt uit over de vallei. Alles in het appartement is aanwezig. Overcompleet zou ik bijna zeggen. Wandelroutes beginnen als je de voordeur uitgaat. Elke dag een andere route was heerlijk. Het appartement was top waar we zeker graag naar teruggaan.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Ria P08-06-2020

Heerlijk

De ligging van het huis is prachtig, mooi uitzicht, dichtbij de mooiste wandelpaden door de bossen, de kamers zijn ruim opgezet en brandschoon! Met de auto ben je zo in de diverse steden waar je je prima kan vermaken, mooie architectuur en de winkeltjes natuurlijk...

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Sjaak Prins08-06-2020

Prachtige omgeving prima wandelen stadjes bezoeken Het appartement was zeer schoon flesje wijn bonbonnetje op het kussen bedden zijn goed heerlijk geslapen Keuken kamers alles goed verzorgd en mooi

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Fam. Bos04-03-2020

Relaxed

Een heerlijk relaxed lang weekend gehad in Haus Wunderberg. Heerlijk dat de bedden zijn opgemaakt, genoten van het zonnetje op het balkon, mooie wandelingen in de omgeving gemaakt. Jammer voor onze kinderen dat de wifi het neit deed, maar daardoor gezellig veel spelletjes gedaan. Kortom, wij zijn weer opgeladen voor de komende periode!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9fam. wimmenhove25-02-2020

Prachtig huis in fantastische omgeving!

We hebben een heerlijk familieweekend gehad in haus Wunderberg. Fijn dat we twee naast elkaar gelegen appartementen hadden, zodat we gemakkelijk bij elkaar naar binnen konden lopen. Perfect huis, alles erop en eraan. Mooie ligging, mooie omgeving. Ondanks de regen hebben we geweldig genoten. We hopen nog eens te komen!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Astrid Heinhuis18-02-2020

Geweldig

Elk jaar weer een feest om hier te komen!! Alles is gewoon perfect, heerlijke bedden, heerlijke bank, keuken waar niks ontbreekt, alles schoon, mooie ligging! Oftewel perfecte plek om heerlijk vakantie te vieren! Volgend jaar komen we zeker weten weer terug!

Gereisd met vrienden in februari 2020

Appartement Haus Wunderberg info