Géén boekingskosten

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

123 Reviews over Haus Wunderberg

• 10Dick van Braak17-09-2022

Mooi uitzicht en niet te ver weg van Nederland

Een mooi compleet ingericht appartement met mooi uitzicht. Prachtige wandelgebieden vlakbij met goed aangegeven rondwandelingen. Wel een beetje traag internet.

Tineke, Eigenaar, 18-09-2022

Dank voor de mooie review Dick. Fijn dat jullie heerlijk hebben kunnen wandelen en genieten. En aan het internet wordt gewerkt!

• 10M. Schipper15-09-2022

Geweldig genoten.

Wij waren zéér aangenaam verrast bij het betreden van het penthouse. Werkelijk aan alles is gedacht zoals: vaatwasser, wasautomaat, magnetron, broodrooster, 2 verschillende koffiezetapparaten. Het appartement is zeer ruim, de bedden liggen heerlijk. En dan vooral de omgeving niet te vergeten, het appartement ligt schitterend tussen glooiende heuvels en in de omgeving is veel te zien en/of te doen. De wifi werkt niet al te best als je er met meerdere personen tegelijk gebruik van maakt, maar overschakelen naar 4G gaat wel weer prima. Kortom, wij hebben een heerlijke midweek gehad in Haus Wunderberg, zeker voor herhaling vatbaar.

Tineke, Eigenaar, 18-09-2022

Hartelijk dank voor de mooie review, fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en dat het appartement naar tevredenheid was! De wifi wordt aan gewerkt, we hopen over niet al te lange tijd glasvezelkabel te hebben. Dus graag tot een volgende keer, mét (hopelijk) een snellere wifi! En anders toch soms nog maar even op 4G helaas..

• 8Cor Jongejans10-09-2022

Heel mooi

We waren perplex toen we zagen hoe compleet het was ingericht. Er was van alles aanwezig. Stond zelfs koffie en een fles wijn klaar. Afwasmachine en zeepblokjes , wasmachine enz . In de schuur allerlei sport en spel attributen. Het enigste wat niet echt voldeed was de WiFi . Voor de rest hebben we alleen maar genoten . Top weekje gehad.

• 8Natuur

Tineke, Eigenaar, 15-09-2022

Wat fijn Cor, dat jullie tevreden waren en het naar jullie zin hebben gehad. De Wifi is inderdaad soms wat zwak, omdat deze nog door een telefoonlijn gaat in Düdinghausen. Maar we zijn aangemeld voor een glasvezel-verbinding! Dus als het goed is, hopelijk volgend jaar beter! Maar dank voor de mooie review en graag tot een volgende keer!

• 9René22-08-2022

We hebben een fijne week gehad. En volop genoten v

Het is een geweldig appartement, dat wij voor het derde seizoen hebben geboekt. Wij hadden het twee persoons appartement, deze bied voldoende ruimte. Alles is aanwezig elektrische oven, afwasmachine elektrische kookplaat, ect. Alles netjes en schoon bij aankomst.

Tineke, Eigenaar, 29-08-2022

Dankjewel René, fijn dat jullie zo tevreden zijn! En graag weer tot een volgende keer!

• 10Martien en Cindy Zuurman15-08-2022

heerlijke plek om bij te tanken.

Fantastische plek, zeer schoon appartement met een geweldig uitzicht. Een plezier om hier te verblijven. De eigenaar is erg betrokken en reageert snel. Je wandelt vanuit het appartement zo de natuur in.

Tineke, Eigenaar, 24-08-2022

Dankjewel voor de mooie review! Fijn dat jullie zo tevreden waren. Hopelijk tot een volgende keer!

• 9Fam Spoelman23-07-2022

Zeker een aanrader

We waren daar met een groep van 10 personen verdeeld over het penthouse en een appartement. We hebben daar bijzonder genoten. Een mooie ligging, landelijk en rustig. De kamers waren schoon en ruim. Verder is alles aanwezig voor een prettig verblijf. Zeker een aanrader!!

Tineke, Eigenaar, 25-07-2022

Hartelijk dank voor de mooie review! Wat fijn dat jullie genoten hebben en tevreden waren! Graag tot een volgende keer!

• 8Fam. Spijker08-07-2022

Doen we vast nog een keer!

Voor de tweede keer hier geweest. Dit maal met 8 personen in 2 aansluitende appartementen. Lekker rustig, fantastisch uitzicht, zeer uitgebreide inventaris, goeie bedden, etc.

Balkon door open spijlen minder geschikt voor kleine kinderen, verder alles aanwezig zoals bedje en stoel.

• 7Natuur

Tineke, Eigenaar, 12-07-2022

Dank voor de mooie review, fijn dat jullie zo tevreden waren! En... heel graag tot een volgende keer!

• 10Esther31-05-2022

Fantastische dagen gehad.

We hebben met 18 personen, 4 generaties genoten van een paar heerlijke dagen. We hadden Fullhouse gereserveerd, de appartementen waren brandschoon en van alle gemakken voorzien. We hebben heerlijk gewandeld in de omgeving.

Tineke, Eigenaar, 02-06-2022

Dankjewel Esther voor je mooie review! Fijn dat jullie zo tevreden waren over de appartementen en dat jullie genoten hebben. En heel graag weer tot volgend jaar, leuk!

• 9De Goei08-05-2022

Zeker de moeite waard om terug te komen

Geweldig appartement met tuin op het zuiden en prachtig uitzicht.Het appartement penthouse was super schoon. Nederlandse televisie en niet te vergeten de wasmachine.

Tineke, Eigenaar, 19-05-2022

Dank voor de mooie review. Wat fijn dat het allemaal goed bevallen is! En heel graag tot een volgende keer!

• 9Monique Rabeling30-04-2022

Zeer de moeite waard, ook mooi voor de kerstdagen

Prachtig huis gelegen in een mooie omgeving.Wij hadden het 10 persoons-appartement.Zeer ruim,mooie kamers en een keuken met alles benodigheden. En een fantastisch uitzicht.Fijn rustig gelegen en toch met de auto alles goed te doen in de omgeving.Echt een aanrader!!!

Tineke, Eigenaar, 05-05-2022

Dankjewel voor de mooie review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. En wie weet, komen jullie ook eens met de Kerst!

Appartement Haus Wunderberg info

Het complex