Appartement Haus Wunderberg

9.4Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Medebach (Sauerland)

9.4Fenomenaal

• 9.1Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Sauna
Meer appartementinfo

80 reviews over Appartement Haus Wunderberg

• 9Irene Hoogwerf10-09-2019

Wij hadden een mooie vakantie.

Wij verbleven in een mooi ruim appartement. Ook in de keuken was alles aanwezig wat wij nodig hadden. Het uitzicht was schitterend. Wij hebben heel veel gewandeld, rondom elk dorp zijn wandelingen uitgezet. Wat is Hoog Sauerland mooi.

• 9Paul & Geertje02-09-2019

mooie relaxte vakantie met veel wandelen

We hadden en mooie relaxte vakantie ,alles was aanwezige in het prachtige schone appartement. Bedden waren ook prima in orde en benodigde handdoeken kregen we ook erbij. Omgeving was ook mooi ,en hebben genoten van de hertjes , en verschillende andere dieren en vogels die we vanaf het balkon zagen Wat je niet moet vergeten mee te nemen is een verrekijker, gelukkig was er 1 in appartement aanwezig Sauerland is ook prachtig ,alleen vonden wij de Edersee iets minder ,lage waterstand en klei oevers , dus zaten wij meer aan de Diemelsee. ( maar dat is onze ervaring)

Wij hadden helaas onze eigen huis fietsen mee ipv van moutainbikes ,en konden daar niet echt mee uit de voeten, ivm met ruiger terrein, dus veel gewandeld . We hadden het weer ook mee , 10 dagen plus 25 graden Celsius. Was mooie vakantie en wie weet gaan we nog eens terug.

• 10Anita spoelstra12-08-2019

Hartstikke gezellig

Mooi appartement mooi uitzicht rustig mooi wandel en fiets gebied ook voor motorrijders heel mooi leuke dorpjes in de omgeving appartement was schoon en netjes

• 10R.Fokkens12-08-2019

Uitmuntend

Prachtig appartement, mooie ligging. Super rustig gelegen met een mooi wijds uitzicht. Ideaal als je van rust en stilte houdt. In het appartement is alles aanwezig.

• 10Jonathan Voorhaar07-08-2019

voor herhaling vatbaar

We vonden het een mooi appartement en hebben genoten van het uitzicht en de omgeving.

• 10Nelly Verburg05-06-2019

Het is een prachtig huis en mooi gelegen. Het is erg schoon en comfortabel ingericht. We hebben niet een keer misgegrepen bijv. t.a.v. keukengerei. We hebben lekker gebarbecued in de tuin ( alle benodigdheden zijn aanwezig). De bedden liggen goed. De omgeving leent zich goed voor wandelingen.

Met vrienden

• 10Jan07-05-2019

Heerlijk relaxed genieten

Mooi huis, netjes, goede bedden en een prachtig uitzicht! Heerlijk tot rust komen en Willingen en Winterberg om de hoek, waar je fantastisch kunt (e)mountainbiken.

Met jonge kinderen

• 9Cornelis Veldhuizen30-04-2019

Mooie plek om tot rust te komen

Mooi huisje (2 persoonsappartement) met geweldig uitzicht. Rustig dorpje, prachtige omgeving. Voor wandelliefhebbers is het hier fantastisch.

• 10Kees-Jan24-03-2019

Rustig met prachtig uitzicht!

We verbleven in het twee persoonsappartement. Bij aankomst val meteen het prachtige uitzicht op, waarvan je kunt genieten vanuit de woonkamer, tijdens het ontbijt vanuit de keuken en natuurlijk vanaf het fijne balkon, wanneer het weer dat toe laat. Het zeer ruime appartement ligt aan een rustige straat. Al de ruimtes waren prachtig schoon. de slaapkamer beschikt over heerlijke bedden. Er is in het plaatsje Düdinghausen een bakker aanwezig, waar je lekker vers brood kunt kopen. Voor overige boodschappen moet je een plaatsje verderop; Usseln ongeveer 5 km. Daar zijn ook een aantal leuke restaurantjes te vinden. Om te skiën kun je naar Willingen of Winterberg gaan. Allebei zo'n kwartiertje rijden met de auto. Wij hebben een weekend heerlijk genoten. We hebben wat leuke stadjes in de omgeving bezocht en we hebben een dagje geskied. In de rest van het jaar zul je in de nabije omgeving zeker heerlijk kunnen wandelen dan wel kunnen fietsen.

• 10Tessa Renkers06-03-2019

Mooi groot huis in een rustig dorpje.

Met ons gezin en ouders hebben wij een midweek gezeten in het penthouse. Een geweldig ruim appartement met 2 badkamers en een wasmachine. Een mooi ruim balkon op het zuiden. Binnen 20min parkeer je in winterberg aan de skipiste. In de garage kan je je skispullen opbergen. Goede bedden en ruime slaapkamers. Mijn Broer met gezin zat beneden. Wij hebben steeds in het Penthouse met zn 13-en gegeten! Erg gezellig. Extra pluspunten: Nederlandse tv, dvd's, boeken en spelletjes

Met jonge kinderen

0 tips over Appartement Haus Wunderberg