We hebben een aantal aanbieders voor Medebach (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Medebach (Sauerland)

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Medebach (Sauerland)

Op 3 uur rijden vanaf Utrecht wintersporten in het

Ariena,
    1-3-2019

Omdat wij ons altijd afvroegen of wintersport iets voor ons was, hadden we een weekje Sauerland geboekt in de voorjaarsvakantie. Het is ons goed bevallen! Het weer was heerlijk, de omgeving heel mooi. En de pistes in Winterberg waren voor beginners prima te doen! Op nog geen 3 uur rijden vanaf Nederland hebben wij genoten van een wintersportvakantie!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Onze vakantie was helemaal geweldig

Marcel van Dam,
    3-11-2018

Een leuk dorpje met alle voorzieningen die je nodig bent. Van supermarkten tot kleding winkels. Als je van wandelen houdt neem de wandelschoenen mee of je spullen voor nordic walking. Voor wintersport is dit een fantastische omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Klein gezellig stadje

Arno WithLove,
    5-7-2018

Over Medebach laat ik even een korte previwe achter.

We zijn even het dorpje n geweest.

Medebach is inderdaad niet groot, wel klein en gezellig.

Je kan er ook nog met de bus heen, maar lopend is het ongeveer 2,4km, dus in een klein half uurtje ben je er.

In het dorpje, schuin tegenover het kerkje, hebben we lekkere ijs gegeten, en toen klaar ook nog eens de hemel op, en sindsdien werd het heel erg mooi weer en warm.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Super vakantie

Bosmans Mia,
    8-9-2017

Het is een heel mooi park , is het mooiste van alle parken , de omgeving is geweldig het ligt vlakbij Winterberg en Willingen je kan ook naar Korbach is een grote stad , de tijd vliegt om is altijd iets te doen je kan in Willingen met een kabelbaan naar boven enz , er zijn leuke winkeltjes, restaurants, en nog andere leuke dingen, wij hopen zeker nog eens terug te gaan , Grtjs

Gereisd met partner in september 2017

Leuk dorp maar weinig te doen.

reaver005,
    31-8-2017

1 grote hoofdstraat. Leuke eettentjes vooral de eerste grillroom die je vanaf het park tegenkomt, meer een pizzeria/doner tent, maar wel lekker eten.

Voor de rest weinig te doen. Wandeling gemaakt door het dorp wel leuk en mooie gebouwen.

3 supermarkten REWE, Aldi en Netto (ligt iets verder)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Medebach (Sauerland) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 309 reviews