vakanties Medebach (Sauerland)

Reviews over Medebach (Sauerland)

Super midweek

Jonkers,
    14-12-2018

Mooi park. Zwembad top in orde. Cottage was prima. Wij hebben een erg leuke midweek gehad en wij komen zeker nog eens terug

Silke, Mitarbeiter Central Office, 17-12-2018
    Beste Familie Jonkers, hartelijk dank voor deze recensie en de genomen moeite. Graag tot ziens en groetjes uit Medebach

Wij zullen zeker terug komen op dit park.

Miltenburg,
    13-12-2018

We hadden een familie weekend in het mooie park Hochsauerland.

Het ontvangst was erg hartelijk en na een minuut of 10 in het huis te zijn kwam er een mevrouw die samen een ronde door het huis liep om te kijken of het er netjes uitzag en of alles werkte. Zelf had ze wat puntjes die ze opschreef en 1 lamp van een slaapkamer was kapot hier stuurde ze iemand voor langs. 5 minuten later was iemand van de technische dienst de lamp aan het vervangen. Super service en snelle oplossingen. Natuurlijk zijn er gaande weg het verblijf wat puntjes naar voren gekomen maar deze zijn voor hier niet noemenswaardig maar hebben we wel in de enquête benoemd. Het was

We hadden een ruim 12-persoons huis wat mooi was ingericht en de meubels waren goed van kwaliteit. Wij hadden helaas slecht weer het zwembad was geweldig wat bij slechtweer een uitkomst is maar we miste een uitdagende binnenspeeltuin. Buiten waren er genoeg maar helaas in ons weekend te nat.

Silke, Mitarbeiter Central Office, 17-12-2018
    Bedankt voor deze terugkoppeling, Familie Miltenburg. Fijn, dat u en leuke verblijf heeft kunnen genieten. Graag tot ziens op Park Hochsauerland.

fantastisch

Yvonne Bergen Henegouwen,
    13-12-2018

Dat het een wandelgebied is en veel mooi uitkijkjes heeft en een mooi natuur .

Silke, Mitarbeiter Central Office, 17-12-2018

Heel hartelijk bedankt voor deze mooie Review, beste Yvonne. Fijn, dat u het naar uw zin heeft gehad.

Hartelijke groeten uit Medebach

Wij komen zeker graag weer.

De vries,
    10-12-2018

De huisjes waren netjes, maar duidelijk wel enige renovatie nodig vooral de badkamers.

Animatie was tiptop verzorgt.

Bediening in 't Cafe vriendelijk, maar we moesten soms lang wachten voordat er überhaupt iemand de bestelling op kwam nemen en het brengen ging ook niet al te vlot. Ik vond het persoonlijk niet heel erg baby/kinderwagen vriendelijk. Veel trappen, maar geen helling bijvoorbeeld waar het prima had gekunt.

Al met al hebben we zeker een leuk en positief verblijf gehad en zouden we zeker weer komen want ook de omgeving is erg mooi.

Geerits Irene,
    2-12-2018

Gezellig verblijf voor in de winter te vertoeven. Mooie cottages en een goed onderhiyden park. Kort bij plaatselijke skioorden. We komen hier iedere winter graag naartoe.

Medebach (Sauerland) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 306 reviews