Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland

Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland
7,5

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Hochsauerland voor je op een rij gezet:

1465 reviews over Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Willems
17-7-2018
  • Onderkomen10

Ideaal met kinderen. Vele activiteiten in en rond het park

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 20-7-2018

Hartelijk dank voor deze recensie, beste familie Willems.

Groetjes uit Medebach en graag tot de volgende keer!

Mooi park, veel te doen.

Nufse
17-7-2018
  • Onderkomen8

Mooi park en veel te doen. Hotelsuite was fijn en ruim er was zelfs een ventilator boven. Schoonmaak kon beter, de afwas wordt met een vies doekje gedaan. Gelukkig had ik zelf afwasmiddel en theedoeken mee. Parkeerplaatsen stonden in de wijde omgeving van het hotel vol en dus hebben wij in de parkeergarage gestaan. €66,00 voor 11 dagen was het geld dubbel en dwars waard. Auto stond veilig, koel en onder het hotel (makkelijk met in en uitladen). Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 20-7-2018

Beste Nufse,

hartelijk dank voor deze recensie.

Fijn, dat u heeft genoten van uw verblijf. Toch jammer, dat de schoonmaak niet helemaal naar behoren was. Hier gaan we zeker extra aandacht aan besteden.

Graag tot ziens en vriendelijke groeten uit Medebach

• Activiteiten7
  • Onderkomen3

We hadden ons enorm verheugd op een fijne vakantie bij center parcs.

Bij aankomst in het huisje waren er een heel aantal dingen die tegen vielen. Tafel met plakband in elkaar geplakt. Stopcontact wat uit de muur hangt. Vieze vaat in de kastjes. Kapotte kinderstoel. Afval in de tuin. Kapotte zit stoel. Kapotte douche slang met als resultaat alles nat terwijl ik Mn zoontje hielp douchen enz enz enz.

Een deel van de klachten zijn snel verholpen. Anderen helemaal niet.

Bowlen was een grote misser. Slecht geholpen. Kapotte baan. Medewerker kon geen Nederlands of Engels en was niet bereid iemand te halen die ons wel kon verstaan. De receptie loste het netjes op. Maar ik had wel twee teleurgestelde kinderen.

Een attractie in het zwembad was stuk begin van de week.

Drie dagen meerdere uren naar een blaffende hond geluisterd. Medewerkers kwamen luisteren maar werd niet opgelost.

Huisje is erg aan vernieuwing toe.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 17-7-2018

Beste Renske,

allereerst hartelijk dank voor de terugkoppeling van deze toch wel teleurstellende vakantie.

Het huisje was niet goed verzorgd bij aankomst, activiteiten konden niet naar wens worden gedaan en vervelende overlast door een blaffende hond. Alles bij elkaar zeker niet de verwachte vakantiebeleving.

De collegas hebben alles wat ter plekke mogelijk was afgehandeld en gecompenseerd. Het spijt ons zeer, dat u deze ervaringen heeft gemaakt en we willen u dan ook achteraf nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden!

Neem er graag nota van , dat het gehele park vanaf deze zomer wordt gerenoveerd en alle cottages worden vernieuwd.

Hartelijke groeten uit Medebach

morgen weer daar heen

Fam. Sanders
13-7-2018
  • Onderkomen8

alles was weer naar alle tevredenheid zoals al zo vele jaren. we hebben nooit een klacht gehad.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 14-7-2018

Wat fijn, dat u het altijd zo naar uw zin heeft, beste familie Sanders.

Heel graag tot ziens en groetjes uit Medebach

toffe vakantie

edward
11-7-2018
  • Onderkomen7

mooi park, goed gelegen,wel heuvelachtig en groot park

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 14-7-2018

Hartelijk dank voor de terugkoppeling, beste Edward.

Graag tot ziens in Medebach!

Mooi park, kansloze huisjes

De vakantieman
10-7-2018
  • Onderkomen3

Bij de aankomst om 13.00 uur was ons huisje nog niet schoon, gemeld bij receptie en maar even koffie gedronken, had eigenlijk best wel door CP aangeboden mogen worden.

Verder is het park erg mooi qua opzet, ook de plaza, aquamundo en aventura zijn super, zeker voor de kinderen.

De huisjes worden op dit moment gerenoveerd en dat is ook hard nodig, dat mag echter nooit een excuus zijn voor de zeer slechte matrassen waar de veren doorheen kwamen en de magnetron zonder stopcontact. Wij zijn dan ook benieuwd naar de oplossing hoe we deze hadden moeten gebruiken.

Wil je genieten van de horeca, drink dan zeker een drankje in de plaza of op het terras, maar ga eten in het dorp.

Door de mooie omgeving, leuke activiteiten op het park en het vriendelijke personeel toch een aangename vakantie gehad.

Maar CP moet toch echt eens zelf een mysterie gast laten slapen en eten in het park, ik vermoed dat CP zelf ook zal schrikken.....

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 11-7-2018

Beste vakantieman,

hartelijk dank voor de recensie waarin u ondanks het op zich fijne verblijf, toch een aantal minpuntjes heeft aangehaald. Het spijt ons zeer, dat de matrassen niet goed waren. Hier gaan we zeker achteraan, want eigenlijk zouden alle matrassen inmiddels zijn vervangen... Erg avontuurlijk klinkt het gebruik van een magnetron zonder stopcontact. Ook hier gaan we het fijne van uitzoeken! Onze welgemeende excuses voor ale overlast.

We hopen zeer u in de nabije toekomst, of natuurlijk graag na de grote renovering, terug te kunnen zien.

Hartelijke groeten uit Medebach

• Activiteiten10
  • Onderkomen9

Om te beginnen ziet het Park er heel verzorgd en mooi uit.

Ook de huisjes in het park.

Nu had ik wel wat kanttekeningen voor het huisje persoonlijk zelf, maar dat heb ik al aan laten weten in een onderzoek, gehouden door Center Parcs zelf.

Het weer viel de eerste 2 a 3 dagen iets wat tegen, vanwege de bewolking, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

We zijn heerlijk uit eten geweest in het Family Grill restaurant.

Je kan er ook zelfs pizza bestellen, maar heb ik niet voor gekozen.

Menukaart staat op de website van center parcs of in de app.

Beste Arno,

Hartelijk dank voor deze terugkoppeling, we zijn heel blij dat het verblijf in Park Hochsauerland aangenaam en ontspannend is geweest, en dat u als tevreden gast weer naar huis bent gegaan.

We wensen u een fijne zomer toe en zeggen graag tot ziens!

Groetjes uit Hochsauerland

prima

Goedhart
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

leuke hotelkamer met mooie badkamer alleen wel douchen in het bad.

mooi uitzicht en wij hadden inpandig balkon daardoor kon je snel buiten zitten. Je kon binnendoor naar de plaza waar je kon genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet.

Beste Fam Goedhart,

Hartelijk dank voor deze review.

Wat fijn dat u van de het verblijf in het hotel heeft genoten, we hopen graag op weerzien.

Met vriendelijke groet

Super fantastische ervaring

Arjan
  • Onderkomen8

Alles was perfect geregeld en was super mooie natuur en goed onderhouden park

Beste Arjan,

Hartelijk dank voor deze fijne recensie, kort en krachtig!

We hopen jou en je partner binnenkort weer van harte welkom te kunnen heten.

Groetjes uit het zonnige Sauerland

Rustieke plek met vermaak..

Raymond
  • Onderkomen8

Centerparcs Hochsauerland, laat zich zowel in de wintermaanden als de zomermaanden van haar beste kant zien. De winter geeft mogelijkheden om relatief dichtbij te skiën. Daarnaast zijn er vele andere wintersport mogelijkheden waarvoor je niet direct naar Oostenrijk hoeft. In de zomer is het gebied fijn om te wandelen. Daarnaast kun je op diverse locaties genieten van zomerse activiteiten zoals de "sommerrodelbahn" of hard van de berg met je mountainbike in winterberg.

Het park zelf heeft ook zijn veelzijdigheid. Het grote hoogte verschil maakt dat er op het park ruimte is voor een mega speeltuin. "De langste van europa", volgens eigen zeggen. Ga zelf een kijkje nemen en oordeel zelf. Het uitzicht is in ieder geval prachtig.

Het marketdome gedeelte van het park is ruim van opzet en geeft entertainment mogelijkheden voor jong en oud.

De Aquamundo is voor jong en oud een uitdaging. Veel glijbanen, voor ieder wat wils. Oordeel zelf...

Beste Raymond,

Hartelijk dank voor deze fijne, uitgebreide recensie. We lezen met genoegen dat u van de vakantie op Park Hochsauerland volop heeft genoten, en ook de tijd heeft genomen om de schoonheid van de omgeving te ontdekken.

Prettige zomerdagen toegewenst uit het mooie Hochsauerland en heel graag tot kijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland scoort een 7.51 uit 10 op basis van 1514 reviews.