Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland

7,4

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen6,6

Omschrijving
Op vakantie naar Duitsland op Center Parcs Hochsauerland. De kids zwemmen in het subtropisch zwemparadijs, klimmen en klauteren in het avonturenpark of gaan een potje bowlen. Hochsauerland ligt in de bergen op een kwartiertje rijden van Winterberg waar je in de zomer heerlijk kunt wandelen en in de winter kunt skiën.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Hochsauerland voor je op een rij gezet:

1600 reviews over Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland in het Nederlands

Zeer slechte huisjes

Melanie Dumay,
14-1-2019
  • Onderkomen1

Mooie omgeving als je wilt skiën. Het park zelf is leuk maar de huisjes zijn eigenlijk onbehoorlijk qua staat. Dit kunnen ze eigenlijk niet verhuren. Schimmel in de huisjes

. Veel kapot en oud. Lekkage afwasmachine etc etc.

Nooit meer

Ik,
14-1-2019
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

12 pers vip bungalow nou voor ons was het meer een comfort bungalow. 1 kleine keuken voor 12 mensen is geen pretje. Er was ons gezegd dat het verbouwd zou zijn maar de gaten zaten in de gordijnen en alles was echt oud en vies. Nee voor ons allen was het een grote teleurstelling voor het bedrag betaald.

Fam. Fieten,
12-1-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Je moet een eindje rijden voor de pistes, maar prima te doen.

• Onderkomen8

Het park heeft een mooie ligging, in de winter zit je vlakbij Winterberg en Willingen waar je leuk kan skieeen. Vanuit Nederland zit je er zo.

Er is hier van alles tedoen met 20 min kun je skie

Rens Boekholt,
10-1-2019
  • Onderkomen8

Wij hadden een huis geboekt voor 12 personen, let wel op als je moeilijk te been bent park is wat heuvelachtig, maar wij hadden huisje nummer 628 dat ligt achter de plaza en is goed te doen.

• Onderkomen10
  • Onderkomen10

Super goed geregeld bij center parcs, informatie genoeg, waar je naar toe kan om te sleeen of skiën . Alkes schoon , ook zwemgedeelte, nieuwe omkleedruimtes super mooi

thuis voorbereiden scheelt tijd

Raimond Smits,
2-1-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

optijd er zijn vanwege wachttijd receptie of thuis de e ticket uitprinten dan ben je binnen 5 minuten ingecheckt

Valentina, Mitarbeiter Central Office, 2-1-2019

Beste Raimond,

Dank je wel voor je beoordeling, we zijn heel blij dat je een prettig verblijf hebt gehad en hopen je graag weer te zien.

Vriendelijke groet

• Activiteiten3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Een oud huisje hoeft niet te betekenen dat het niet schoon hoort te zijn. Tweemaal moeten klagen om een poetsploeg te laten komen. Tegelijkertijd de technische dienst om diverse kapotte lampen te verwisselen en om een stopcontact vast te zetten die met bekabeling en al uit muur hing.

Huisje zat onder de hondenharen en zelfs na, tot 2 keer toe, vervangen van de stofzuiger was het huisje niet schoon te krijgen. Zelfs de poetsers keken om het vuil heen. Stofnesten en spinrag werd niets aan gedaan.

Lunchen in de plaza is geen optie. Tenzij je graag friet of pasta eet. Een broodje is niet te krijgen. Pannenkoekenrestaurant was druk en rommelig. Ook niet een logische plek.

Het zwembad is daarintegen super.

Wel nog een tip voor het parc, loop eens een rondje over het parkeerterrein. Bijna een kwart van de auto's stond op 2 parkeervakken geparkeerd zodat er een zwaar tekort aan vrije parkeervakken waren.

Valentina, Mitarbeiter Central Office, 2-1-2019

Beste Erik,

Hartelijk dank voor je review!

Het spijt ons zeer, dat je verblijf in Park Hochsauerland niet naar verwachting is geweest. Dat het huis bij aankomst niet schoon was is inderdaad niet te excuseren, we zullen ons best doen om in de toekomst zulke ongemakken te vermeiden. Je aanmerkingen werden al opgenomen en zullen de benodigde aandacht krijgen, de feedback van onze gasten is heel erg belangrijk voor ons.

Groeten uit Hochsauerland

Zeer matig

Rob,
31-12-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Boek een vernieuwd huisje, anders een grote teleurstelling bij aankomst.

Wij zitten in een 8 persoon huis.

Hier zijn de bedden niet om aan te zien, en daar sluit ook het slaap comfort bij aan.

De badkamers zijn zeer vies.

Keuken valt bijna uit elkaar en de afzuigkap is te vies om onder te koken.

Bij het boeken is er verteld dat de huisjes veroudert zijn maar alles in het huisje knap zal zijn, Dit is helaas niet het geval.

Dus de prijs is aan de zeer hoge kant voor wat je krijg. Verder is de omgeving super. Lekker om te wandelen. En zeer goed skieen in Winterberg. Dus bij een vernieuwd huisje zal je hier ook een super vakantie kunnen hebben.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 31-12-2018

Beste Rob,

hartelijk bedankt voor deze terugkoppeling en de genomen moeite.

Het spijt ons zeer, dat uw verblijf niet naar verwachting is geweest vanwege de toestand van het huisje. We werken hard aan de renovatie van de cottages en bieden u welgemeende excuses aan voor alle ongemak.

We hopen zeer, u volgend jaar weer welkom te mogen heten.

Hartelijke groeten uit Medebach en de allerbeste wensen voor 2019

Slecht eten mooi zwembad

C kuijlenburg,
30-12-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Iets verouderd maar net huisje. Zwembad perfect,maar de eetgelegenheden gaan op eentje na pas om 5 uur open dus met de drukte niet te doen. Te lang zoeken voor een tafel te lang wachten opde serveerster te lang wachten op het koude eten. Wij willen ook in de middag goed kunnen lunchen! Voor zo een mooi parc als center parcs dus zonde!! Een eigen piste zou voor zo een groot bedrijf ook niet gek zijn , plek genoeg😉

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 7-1-2019

Beste gasten,

hartelijk dank voor uw recensie. Het spijt ons zeer, dat u niet tevreden was met de openingstijden in de restaurants. We zullen onze aandacht hierop vestigen!

Graag tot ziens op Park Hochsauerland en groetjes uit Medebach

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.