Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland

Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland
7,5

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Hochsauerland voor je op een rij gezet:

1535 reviews over Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima vermaakt

Margreet
19-9-2018
  • Onderkomen5

Het huisje was gedateerd, maar wel ruim. Wel misten we opbergruimte voor de boodschappen in de keuken. De bank zat niet fijn. De bedden lagen gelukkig prima.

De schoonmaak was voldoende.

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de verschillende speeltuintjes, het zwembad en bij de piratenboot.

Het park ligt in een mooie omgeving. Heuvelachtig met prachtig uitzicht.

Na de renovatie zeker nog de moeite waard om naar toe te gaan.

Ruim voldoende, prettig verblijf.

Louise Van hemmen
19-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het huisje was ruimtelijk, schoon en prettig gelegen. Overigens is het hele park netjes verzorgd en schoon.

Er is voldoende te doen op de plaza, voor ieder wat wils.

Wel zou het meubilair op de plaza een update kunnen gebruiken, zit niet erg comfortabel en wat ongezellig.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ook in de zomerperiode is er in de omgeving veel te zien en te ondernemen.

We bezoeken dit park een aantal keren per jaar, wat ons betreft komen er nog vele keren er bij.

Voorlopig niet meer

Saskia
17-9-2018
  • Onderkomen2

Het huisje dat we hadden was behoorlijk aan vernieuwing toe. De keukendeurtjes vielen er bijna uit, de verwarming was niet te regelen, het bleef bloedheet.

Vorige keer mochten we onze auto nog bij het huisje parkeren met een gehandicaptenparkeerkaart. Maar dat mocht niet meer, dus ik moest maar zien hoe ik van de parkeerplaats bij het huisje kon komen. Bovendien stonden er ook auto"s op de gehandicaptenparkeerplaats die geen kaart hadden. Maar ze deden er niks aan. Dus ik moest ver lopen en dat is voor mij eigenlijk te zwaar, vooral naar boven.

Het personeel bij de receptie was niet vriendelijk ( eind van het seizoen denk ik )

In de Marketdome viel het nog wel mee. Het eten was niet geweldig, maar het is wel makkelijk om daar even wat te eten.

In de omgeving van het park is wel veel te doen en te zien, dus om uitstapjes te maken is het prima.

Maar voor mij voorlopig niet meer

Bungalow.net

Erg mooi park en omgeving!

Fam. Bulters
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Veel vertier. Mooi en schoon zwembad. Schoon huisje. Niet al te modern. Mag hier en daar wel een likje verf hebben. Maar ruim voldoende voor een paar dagen er tussenuit! De wifi op het park is erg slecht tot geen...

Samen met vrouw en 8 maanden oude baby erg veel plezier gehad. Deelgenomen aan het babyzwemmen. De instructeur verdiend echt een lintje! Deed het erg leuk met lesgeven. Erg veel ervaring opgedaan met babyzwemmen. Park is echt van alle gemakken voorzien. Erg goede niet al te dure supermarkt waar je dagelijks verse dingen kunt kopen. Ook lekkere broodjes!!!

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 17-9-2018

Wat een mooie terugkoppeling, beste familie Bulters. Hartelijk dank voor de genomen moeite.

Fijn, dat u het naar uw zin heeft gehad en vooral van het babyzwemmen zo heeft genoten.

Graag tot ziens op Park Hochsauerland en groetjes uit Medebach

Prima vakantiepark met alles er op en eraan.

Vergeer
  • Onderkomen8

Mooi park, goed gelegen, goede voirzieningen, mooie bungalows, jammer dat het park autovrij is en dat er schimmel op de muur van de badkamer zat.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 17-9-2018

Hartelijk dank voor deze review, beste familie Vergeer.

Fijn, dat u het naar uw zin heeft gehad en van een leuke vakantie heeft kunnen genieten.

Schimmel op de muren is natuurlijk een no-go. Onze excuses hiervoor. We gaan hier zeker onze aandacht op vestigen.

Graag tot ziens en groetjes uit Medebach

Leuk park met mooie omgeving!

Michael Westenberg
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

wij hadden het 6 persoons comfort huisje geboekt. Bij aankomst werden we positief verrast door de grootte van het huisje. Bij CenterParcs heb je meestal wat kleinere huisjes, maar deze was perfect voor onze samenstelling. Ook 2 badkamers, dus dat was ook prettig.

Sommige zaken waren wel wat verouderd en zijn toe aan vervanging, maar het was niet zo dat de functionaliteit niet meer te garanderen was.

Het park verder was ook prima. Erg genoten in het zwembad en daar was genoeg te doen voor iedereen.

Qua entertainment viel het wel tegen. Of je moest goed geld betalen voor alles of het was gratis en niet heel boeiend. Ook was alles vooral in het duits en dat maakt het voor nederlandse kinderen niet interessant.

Verder was het buiten ook goed. Veel speeltuinen voor de kinderen en een mooie omgeving. Wij zaten gelukkig dicht bij de plaza. Zit je dat niet, dan valt het lopen vies tegen. Je zit half op een berg, dus best zwaar.

Beste Michael,

hartelijk dank voor deze uitvoerige review en het doorspelen van uw ervaringen.

Fijn, dat u van een leuk verblijf heeft genoten, ondanks de kleine minpuntjes voor wat betreft de inrichting van het huisje en het entertainment.

We hopen u weer eens als gasten te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten uit Medebach

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldig park. Wat oudere huisjes maar schoon!!!! genoeg te doen voor onze kinderen van 9 en 11 jaar. Heerlijk gewandeld, super zwembad, eten was goed voor een leuke prijs, de kinderen ( die echte dierenliefhebbers zijn) vonden het ook geweldig dat er grote vissen en schilpadden waren, als we gingen zwemmen of even naar de goed betaalbare supermarkt gingen moesten we altijd ff een rondje langs de dieren.de kinderen vonden ook de langste speeltuin echt geweldig. en wij konden dan echt genieten op het terras van het mooie uitzicht en natuurlijk een lekker drankje!(alleen jammer dat het een dag eerder dicht ging, stonden met meer mensen voor een dichte deur) Als je een dagje wat anders wilt , dan is zowel Willingen als Winterberg in de buurt, daar een dag naar het wildpark geweest en natuurlijk mochten rodelen en de belevenisbrug niet ontbreken. Wij kunnen het park echt aan iedereen aanraden en komen zeker ook nog een keer terug.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 13-9-2018

Wat een mooie review Nicole!

Hartelijk dank voor het doorspelen van uw ervaringen en de genomen moeite.

Jullie hebben nogal wat leuke dingen gedaan waarvoor je niet eens ver moest rijden: daarvoor is het Sauerland bij uitstek geschikt.

Graag tot de volgende keer op Park Hochsauerland en hartelijke groeten uit Medebach

pretig

peter weideveld
12-9-2018
  • Onderkomen8

erg naar de zin gehad op het park en omgeving

wij waren er om ons 30 jaar huwelijk te vieren

kan het ieder aan bevelen om er eens naar toe te gaan

wij komen er beslist nog een keer terug

veel wandelen zwembad was super

park er mooi en schoon ook voor de kleintjes

veel plezier als je gaat

Beste Peter,

Van harte gefeliciteerd met uw 30 jarig huwelijk en nog vele jaartjes!

Dat was dus dubbel feest: 30 jaar getrouwd en een geweldige vakantie.

Beter kan niet.

Graag tot ziens op Park Hochsauerland en groetjes uit Medebach

Mooi park en zeer geschikt voor kinderen

Fam van Duijn
11-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooi park en erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Huisjes zijn gedateerd maar worden op termijn wel gerenoveerd, bedden zijn zeer goed.

Huisje, 8 persoons om wat meer ruimte te heben, was schoon en dat viel ons niet tegen gezien de vele negatieve recensies.

Beste familie van Duijn,

hartelijk dank voor deze recensie en de genomen moeite.

Inderdaad staat de renovatie in de startblokken en u mag benieuwd zijn naar het resultaat! Fijn dat uw verblijf naar verwachting is geweest.

Graag tot ziens in Medebach!

Leuke vakantie gehad.

Stefan Daems
10-9-2018
  • Onderkomen8

Park ligt in een mooie omgeving.

Wel lange wachttijden bij de horeca voorzieningen in het park.

Birgit, Mitarbeiter Central Office, 13-9-2018

Dankjewel Stefan voor deze terugkoppeling.

Fijn, dat u van een leuke vakantie heeft kunnen genieten.

We gaan kijken wat de reden voor de lange wachttijden bij de horeca is geweest en zullen hierop reageren.

Graag tot ziens in Medebach!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland in Medebach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Hochsauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.