We hebben een aantal aanbieders voor Marsberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Marsberg

Motorrijden in sauerland

Gerjan,
    15-9-2014

Eerste keer in deze omgeving gereden met de motor. Vergeleken met de Moezel/Eifel veel minder haarspeldbochten, meer lange doordraaiers. Verrassend leuke routes uitgezet die voor beginnende motorrijders prettiger zijn.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet veel cultuur

Jan ,
    26-7-2014

Marsberg is een stadje waarvan de lange winkelstraat wel het belangrijkste gebeuren is. Om te winkelen wel leuk maar verder is er niet zo heel veel te zien. Even buiten het centrum zijn de Paulinenquelle, wel aardig om naar toe te rijden(de laatste paar honderd meter moet je lopen. Ooki leuk is om naar Bilsteintoren te gaan maar een stukje weg er naar toe is wel 24% steil !!

Gereisd met partner in juli 2014

Genieten in dit leuke stadje

Harry,
    13-3-2014

Als je van wandelen of fietsen houdt is Marsberg een geschikte plaats. Je kunt langs de Diemel fietsen als je niet zo van bergen houdt. Verder zijn er veel mogelijkheden om iets te bekijken zoals de Bilsteinturm en Obermarsberg.

Gereisd met vrienden in Sat Mar 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustigste plek van west Europa

Marck Pleijsier,
    5-8-2013

Op korte afstand van het Ruhrgebied een oase van rust. Ik was op enig moment blij dat ze een paar bomen gingen omzagen en als er een paar motoren voorbij kwamen (briljante hairpins trouwens en meer dan redelijk asfalt). Veel agrarische sector in de buurt, maar alles kleinschalig. Heerlijk stil, zeker als je net uit München komt.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Leuk plaatsje voor een paar dagen.

Jolanda,
    9-4-2012

Voor een paar dagen weg is Marsbergen een leuk plaatsje, voor ieder wat wils, je kan er in het centrum een klein wandelingetje maken, er zijn een paar winkels, speeltuintje en je kan er mooi wandelen.

Gereisd met partner in april 2012
Marsberg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 66 reviews