We hebben een aantal aanbieders voor Lennestadt voor je op een rij gezet:

vakanties Lennestadt

We hebben een aantal aanbieders voor Lennestadt voor je op een rij gezet:

Reviews over Lennestadt

Was leuk om eens geweest te zijn.

Ingrid,
    27-10-2018

Leuk stadje, gelogeerd in hotel Cordial. Is het ook het enige hotel nog in deze stad. Verder geen enkele gelegenheid om ergens te eten, of je moet van broodje Doner houden. Overdag kun je gezellig zitten en heerlijk gebak eten bij de "stations restauratie.

Gereisd met partner in oktober 2018

aanrader om eens te zijn

Karel,
    25-1-2018

we vonden alles eigenlijk wel goed, alleen geen grote winkelcentra in lennestadt, dat is misschien wel een nadeel, maar de natuur is er prachtig, hou je van rust en de natuur, dan en je hier op de juiste plaats.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Super goed hotel zeer vriendelyk personeel

Evalien,
    17-8-2017

Het dorp waar t hotel staat stelt niks voor zyn leuke grote plaatsen in de omtrek maar heb je de auto voor nodig Je kan met n bustocht. Mee vanuit hotel biltstein Zyn de moeite waard Alleen jammer dat de chauffeur alleen Duits sprak

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk klein stadje

Sweety,
    20-2-2017

Verwacht geen wereldstad maar een klein aardig stadje in een mooie groene omgeving typerend voor het Sauerland. Wat kun je zoal verwachten een prima onderhouden omgeving goede wandelmogelijkheden ook fietsers komen aan hun trekken. Voor kinderen tja tenzij ze van natuur houden anders word het een moeilijk verhaal om uitstapjes te doen b.v pretpark is de auto wel een must. Maar alles overziende overheerst althans bij mij een positief gevoel al was het maar de kleine dingen die het doen.

Gereisd alleenreizend in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verwacht geen winkel stad

Yvonne Hut,
    7-1-2017

Toen we een paar dagen naar Lennestadt gingen dachten wij in een mooie stad te komen. Ditbis helaas nietbhet geval. Lennestadt bestaat eigenlijk uit meerdere dorpjes..Helaas dus niet veel te doen. Hou je van de natuur dan heb je wel volop wandel mogelijkheden die ook nog een heel goed allemaal zijn aangegeven. Wil je erheen voor de stad kom je bedrogen uit. Ga je voor de natuur dan kan je echt vol op genieten en kom je niet bedrogen uit.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lennestadt scoort een 7,5 uit 10, op basis van 196 reviews