Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See
8,2

• Onderkomen8,5
  • Activiteiten7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Eifelpark Kronenburger See voor je op een rij gezet:

423 reviews over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See in het Nederlands

Prima

G.J. Hakvoort
18-8-2018
  • Onderkomen9

Zeer luxe huisje, incl wifi ( huisje 169) met super uitzicht.

Prettig verblijf!

Valk
17-8-2018
  • Onderkomen9

Mooie accomodaties, schoon en gezellig ingericht.

Mooie omgeving, voldoende uitstapjes mogelijk.

Super!

Jaap Roeleveld
13-8-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden een zeer schoon huisje nr 23! En de omgeving was erg mooi en rustig park. Onze kinderen 3 en 6 jaar hebben genoten van de animatieteam. Ze hebben het er nog over. Zwembad is wat simpel maar verder goed. Water was wel wat koel. Het stuwmeer was heerlijk wel veel schelpen op de bodem. Om te midgetgolven bij het stuwmeer in de buurt moet je een telefoonnummer bellen om aan golfclubs en balletje te komen?! Er is daar niemand en het is er erg stil. En er is ook voetbalveld en basketbalveld en tafeltennis maar er is er bijna nooit iemand te zien? Wat ik wel wat vreemd vind. Want je zou er ook koffie of ijs kunnen krijgen? Maar er is niemand die dat beheerd. Wat ik wel jammer vind.

Op het bungalowpark is de sfeer heel goed!!

En goed onderhouden ook en vriendelijk personeel!

Top locatie

maickel janssen
10-8-2018
  • Onderkomen8

Vandaag terug gekomen van eifelpark kronenburger See.nu de 3e keer op roj geweest en het was weer fantastisch.alleen het parkeren voor ons huisje(nr.93) was wat krap.leuke uitstapjes gemaakt naar Hellenthal,Bitburg en Daun.de omgeving is echt prachtig!de kwaliteit en aanbod zijn zeer vooruit gegaan ten opzichte van vorige jaren dus dat is weer een pluspunt.

Volgend jaar gaan we zeer zeker weer terug.

• Onderkomen8

Prima park. Ligt mooi tegen helling aan. Niet handig wanneer je minder goed ter been bent. Huisjes zijn van verschillende typen met groot luxe verschil. Wij zaten in eenvoudig en gedateerd huisje wat op zich prima was, vrij ruim en ook overdekte veranda en grote tuin. Goed, maar niet al te groot binnenbad wanneer het weer wat minder is. Op loopafstand is er echter ook een mooi meer met grasstrand waarin lekker jan worden gezwommen. Er is ook een restaurant waar je prima kunt eten. Binnen tien minuten rijden is er in Stadtkyll een grote REWE supermarkt waar alles verkrijgbaar is. Overal is Wifi op het park. Werkt wel aardig in huisje maar niet altijd even goed. Dat is jammer want de 3g en 4g in het gebied is niet overal even goed. Al met al prima park maar voor uitjes zit je zo een half uur of langer in de auto. Bad Münstereifel en Cochem zijn aanraders.

• Onderkomen7

Dit is een super steil park, de bungalow Eifel 6 personen is verouderd. Wel schoon, maar geen vaatwasser en geen dvd speler. Aan de meegenomen fietsen hebben we niets, dat is gewoon te gevaarlijk. Wel een prachtig helder meer voor de deur, waarin het hele gezin heerlijk en veilig kan zwemmen en spelen.

Geweldig

Dianne
16-7-2018
  • Onderkomen8

Super villa en mooie ligging! Zwembad is wat klein maar meer heeft veel mogelijkheden bij mooi weer!

Uitgerust

Manon
13-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Het was een heel fijne plek om echt tot rust te komen. er is veel mogelijk in het park, wanneer er naar wordt gevraagd. Personeel staat altijd klaar en is tot veel bereid!

Helaas is de locatie moeilijk te bereiken met het openbaar vervoer en is de infrastructuur lastig mee te werken. er werd dan ook al vanuit gegaan dat er met de auto was gerezen. Zo was het voor ons bijvoorbeeld niet mogelijk mee te doen met wandelroutes welke 10 km verder begonnen. Ook was er maar weinig te doen echt in de omgeving voor ons. We hebben uiteindelijk de fiets gepakt, waarbij er ook niet duidelijk was wat de beste route zou zijn (op het hoogteverschil hebben wij ons verkeken, we deden 3x langer over de fietsroute dan google maps aangaf).

Het huisje was fijn en lekker ruim. wel lag er rommel onder de veranda, erg zonde van het beeld gelijk.

Fijn trouwens dat er zo enorm veel zenders op de tv beschikbaar zijn!

Al met al een heerlijke uitrust vakantie waa

• Activiteiten1
  • Onderkomen10

Dat het heuvelachtig is.verder in een woord geweldig.

• Onderkomen7

De ligging en de vriendelijkheid van het personeel. Minder was de kwaliteit van een v.d. kinderbedjes en de kwaliteit van het restaurant. Overall mag alles net een tandje beter, maar een heerlijke week gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See in Kronenburg , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See scoort een 8.19 uit 10 op basis van 423 reviews.