Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Roompot Eifelpark Kronenburger See is een fijn park voor gezinnen, maar ook voor vriendengroepen en stellen. Er is namelijk geen luidruchtige animatie, maar wel een speeltuin en natuurlijk het Kronenburger meer. De huizen zijn ruim, schoon en comfortabel. Tips in de omgeving zijn de waterval Dreimühlen en dierentuin Wildpark Daun.

543 reviews over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

• 8Bart06-08-2020

Leuk park, superligging!

-Wij hadden 6 persoons bungalow 101, mooi huisje met een mooi terras/houten vlonder. Ook rondom het huisje hadden we gras/tuin. Bij dit huisje zeer veel privacy. Restaurant is voor een bungalowparkrestaurant prima. Mooi uitzicht op het dal. Lekkere pizzas.

• Op het park zelf is idd niet veel te doen voor kinderen, maar dat was van tevoren bekend. Veel uitstapjes gemaakt en overdag ook niet bij het huisje geweest. Verder mooie rustige omgeving, eigenlijk ook de reden dat we naar de eifel gingen. Kronenburgersee op loopafstand. (10 minuten, wel een flinke klim) bungalow 101 ligt bijna bovenop de berg. Maar hier hebben we dan ook zelf voor gekozen. 1x met de auto geprobeerd maar ivm het warme weer was er nog niet 1 parkeerplaats meer vrij.
    • Wifi is trouwens wel slecht.

Al met al een hele leuke week gehad in een leuk park en mooi huisje.

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 3Wendy29-07-2020

Wat was er wel goed?

Huisje schoon maar erg klein, het ruikt oud. WiFi is slecht, alleen ‘s nachts goed. En dat weet ik omdat ik dan wakker ben omdat de vering in mijn bed in mijn rug prikt. Oude meuk, doorlegen matrassen. Mooi fornuis, maar de pannen zijn ooit op gas gebruikt dus niet meer bruikbaar op iets anders: ze zijn krom. Huisje is voor 6 personen, afwasmachine is voor 2 personen. Wel 12 eierdopjes aanwezig, handig als je met 6 personen tegelijkertijd 2 eitjes wilt eten... Zelfs met 4 personen is dit huisje erg klein en komen de muren op je af, zeker in de slaapkamertjes van de kinderen. Badkamertje is erg klein, maar net iets groter dan de wc, die ruim lijkt. Wat was er wel goed? Het uitzicht is erg mooi, maar om daar nou zo veel geld voor neer te leggen. Verder is hier niets aanwezig op het kamp, niet eens een echt supermarktje. Ik denk niet dat we tot het eind gaan blijven. Prijs kwaliteit verhouding is erg slecht. Zwembad gesloten: Corona.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 31-07-2020

Bedankt voor je review, Wendy. Wat jammer dat het één en ander niet in orde was. Hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses voor aan! Je kunt er van op aan dat jouw feedback met de verantwoordelijke personen besproken worden, teneinde verbeteringen door te voeren. Het onderhoud heeft onze aandacht en inmiddels zijn wij druk bezig met verschillende restyles. Wij hopen dat dit meer in de smaak gaat vallen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Aaltje Dijkstra16-07-2020

We genieten keer op keer!

Wij genieten keer op keer van dit park. Het park is prachtig opgezet, meet een fantastisch uitzicht en een meer op loopafstand. Het is eten is goed en we vertoeven telkens in een 4 persoons huisje dat van alle gemakken is voorzien en prachtig is ingericht. Zeg maar een mooi, schoon en knus huisje. Het huisje is vooraan op het park gelegen (nummer 28) maar heeft toch een mooi uitzicht over de bergen!

We komen zeker terug! ook omdat er in de omgeving zoveel moois is te zien. Zo waren we laatst in een wildpark waar je met de auto doorheen kon rijden. Zo leuk!

• 10Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 31-07-2020

Bedankt voor deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat je verblijf zo naar wens is geweest. Dat vinden wij erg fijn:) Daar doen we het tenslotte voor.

We hopen je nog eens terug te zien op één van onze parken, voor weer net zo een leuke ervaring!

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Mariska D'Hert08-07-2020

Toffe vakantie in een mooie omgeving.

Heel vriendelijk onthaal. Zwembad was gesloten wegens Covid19, maar begrijpen wij uiteraard. Prachtige omgeving om te wandelen

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 31-07-2020

Bedankt voor deze review. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad op ons park! Heb je wellicht tips voor mooie fiets routes in de omgeving voor onze toekomstige gasten?

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Elly van Dijk08-03-2020

een absolute aanrader!

het park ligt op een ideale plek met prachtig uitzicht, daarnaast ook nog eens erg centraal waardoor vele bezienswaardigheden binnen handbereik liggen. De huisjes zijn schoon, goed onderhouden en compleet ingericht, je komt niets te kort

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-03-2020

Wat een compliment en leuk bericht, Elly. Dat is altijd leuk om te lezen. Waar heb je het meest van genoten tijdens je vakantie?

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Anneleen Wittenberg04-03-2020

Aanrader

Accomodatie Astoria is ons heel goed bevallen. 4 slaapkamers en elk een eigen badkamer/toilet is echt luxe. Het huis was ook schoon, netjes en goed verwarmd. Zwembad is klein maar wel netjes en zeker ok voor een snelle duik. Het park heeft een mooie en centrale ligging bovenaan het stuwmeer. Ook leuk dat het slechts op een kwartiertje rijden van de skipistes ligt. Enig minpuntje was de weg naar onze accomodatie (156). De grindweg was verzakt op de helling en gaf zo risico tot vastzitten met de auto. Er was ons wel doorgegeven aan de receptie dat hier nog een verharde straat zou aangelegd worden. Misschien ook nog een tip om wat extra buitenverlichting bij de huizen te zetten. Wij kwamen s avonds aan en het was nogal donker bij het uitladen. Al bij al zeker een aanrader. Het is het 3e Roompot park dat we gedaan hebben en steeds tevreden. Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-03-2020

Wat leuk dat je vakantie zo naar wens was, Anneleen. Daar worden we blij van! Jouw mening over de weg zullen we intern oppakken. We willen teleurstellingen namelijk voorkomen.

Wanneer mogen we jou weer ontvangen op één van onze Roompot parken?

Groetjes,

Cynthia

• 8Josine Pleijsier28-02-2020

Vriendelijk personeel, fijne animatie mooie ligging! Accommodatie was ook netjes.

• 10Activiteiten
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-03-2020

Dat klinkt als een heerlijke vakantie, Josine! Zien we jou nog eens terug op dit leuke park?

• 4Nikie Van Gelder26-02-2020

Mooie omgeving, huisje met wat minpunten

We verblijven op dit moment in huisje 106 met 6 personen. Het huisje is leuk ingericht met 3 kleine badkamers. We hebben erg geluk met her mooie weer( sneeuw). Receptie vriendelijk, al helpen ze niet echt bij klachten Bij aankomst gelijk 5 grote minpunten waardoor ook minimaal 2 personen niet goed slapen. 1. De warmtepomp installatie is naast het raam geplaatst van een slaapkamer wat een continu geluid produceert. Hierdoor hebben de slapers in deze kamer geen goede nachtrust. Dit hebben we overigens gelijk gemeld.. zelfs oordopjes geopperd maar helaas niks aan gedaan. 2. Temperatuur niet te regelen. Ondanks thermostaat standaard op 5 graden, Is het (te)warm. 3. Slechte matrassen. Bij sommige voel je de spiralen. 4. Stank in 2 badkamers. 5.Gourmet sober en vies stel. Er waren 3 soorten vlees: rund, varken en kip. In 1 bak op elkaar gestappeld ( kruisbesmetting?), kant en klare sausjes zoals ketchup en sla. En wat champ/paprika/ui.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 12-03-2020

Wat jammer dat je vakantie niet helemaal was wat je had gehoopt, Nikkie. Dat vinden wij vervelend en namens Roompot Vakanties bieden wij hiervoor onze welgemeende excuses aan. Jouw mening is belangrijk voor ons. Hierom zullen we jouw feedback intern oppakken. Zo kunnen we zulke zaken voorkomen.

• 8Marianne07-01-2020

Wij komen terug!

Je moet houden van een afwisselende omgeving , mooie ligging van de huisjes en je moet het niet erg vinden dat je maar een paar uur hoeft te rijden om een geweldige vakantie te krijgen ;-)

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 05-02-2020

Wat leuk dat je zo een geweldige tijd hebt gehad. Eifelpark Kronenburger See is de perfecte locatie voor een heerlijke vakantie in de Duitse Eifel. Een stukje rijden maar dan heb je ook wat.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    7Anoniem31-12-2019

Prima huis in mooie omgeving.

Huis luxueus (sauna, bubbelbad, heel veel toiletten en douches). Goed schoon, prima keuken, tv, wifi. Omgeving (Eifel) heel mooi. Zwembad klein, maar oké. Aanbod in winkel zeer beperkt, gelukkig wel voldoende supermarkten in omgeving. Broodjesservice (vooraf bestellen en 's ochtends ophalen) prima. Ophaalservice (pizza, snacks, frites) van het restaurant: zeer lange wachttijden). Geen ervaring met eten in restaurant zelf.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 05-02-2020

Bedankt voor je leuke review! We vinden het leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van je vakantie. We willen je natuurlijk graag een fijne tijd bieden en we zijn dan ook blij dat je dit zo hebt ervaren. Zien we jullie nog eens terug?

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See info