Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Roompot Eifelpark Kronenburger See is een fijn park voor gezinnen, maar ook voor vriendengroepen en stellen. Er is namelijk geen luidruchtige animatie, maar wel een speeltuin en natuurlijk het Kronenburger meer. De huizen zijn ruim, schoon en comfortabel. Tips in de omgeving zijn de waterval Dreimühlen en dierentuin Wildpark Daun.

535 reviews over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

• 8Marianne07-01-2020

Wij komen terug!

Je moet houden van een afwisselende omgeving , mooie ligging van de huisjes en je moet het niet erg vinden dat je maar een paar uur hoeft te rijden om een geweldige vakantie te krijgen ;-)

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 05-02-2020

Wat leuk dat je zo een geweldige tijd hebt gehad. Eifelpark Kronenburger See is de perfecte locatie voor een heerlijke vakantie in de Duitse Eifel. Een stukje rijden maar dan heb je ook wat.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    7Anoniem31-12-2019

Prima huis in mooie omgeving.

Huis luxueus (sauna, bubbelbad, heel veel toiletten en douches). Goed schoon, prima keuken, tv, wifi. Omgeving (Eifel) heel mooi. Zwembad klein, maar oké. Aanbod in winkel zeer beperkt, gelukkig wel voldoende supermarkten in omgeving. Broodjesservice (vooraf bestellen en 's ochtends ophalen) prima. Ophaalservice (pizza, snacks, frites) van het restaurant: zeer lange wachttijden). Geen ervaring met eten in restaurant zelf.

• 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 05-02-2020

Bedankt voor je leuke review! We vinden het leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van je vakantie. We willen je natuurlijk graag een fijne tijd bieden en we zijn dan ook blij dat je dit zo hebt ervaren. Zien we jullie nog eens terug?

• 8Marjan Willemsen-Draaisma28-12-2019

Voor herhaling vatbaar.

Het weekend voor de kerst hier geweest. Park ligt in terrassen tegen de berg. daardoor veel hoogte verschil en trapjes. Maar een prachtige ligging en uitzicht. Wij hadden een 4 persoonshuisje aan het eind van een straatje. Mooie tuin erom heen. Knus huisje. Oven aanwezig, iedere ochtend lekker broodjes gebakken. Bedden wel erg hard. 2 trappen omhoog naar het huisje, helaas s avonds niet verlicht . En het is daar echt donker. Boodschappen bij de rewe gedaan in stadtkyll. Op zondags zijn de supermarkten dicht in Duitsland, toen boodschappen gedaan in losheim. We hebben de kerstmarkt in Bonn en Monschau bezocht. Prachtige omgeving.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 05-02-2020

Dit klinkt als een heerlijke tijd, Marjan! Wat leuk dat je zo een fijne tijd hebt gehad op Eifelpark Kronenburger See en leuk om te lezen dat je je feedback met ons deelt. Komen jullie nog eens terug naar deze omgeving?

Groetjes van Cynthia

• 8S. v.d. Meulen23-12-2019

Super accomodatie

We hadden een super luxe huisje. Groot en van alle gemakken voorzien.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot vakanties, Social Media Marketeer, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht!

Wat leuk om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf! Hebben jullie ook nog leuke activiteiten ondernomen in de buurt van het park?

• 8JB22-11-2019

Mooi luxe huisje, veel wandelroutes

We hadden een luxe 6-persoons bungalow met o.a. sauna. De Bungalow was mooi en ook schoon. Als je o.a. van wandelen houd zit je hier erg goed, vele wandelroutes in de nabijheid. Div. supermarkten in de buurt, binnen ca. 15 minuten te bereiken per auto. Zwembadje hebben wij niet gebruikt maar zag er van buiten af wel netjes uit, echter wel klein. Restaurant is meer om even snel wat te eten, geen heel uitgebreide menukaart. Wij hadden carpaccio en hamburger gekozen. Was verder wel goed en ook heel snelle en vriendelijke bediening. Bij navraag bleek onze hond eventueel ook welkom in het restaurant. Al met al waren wij erg tevreden.

• 6Activiteiten

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-12-2019

Bedankt voor je review. Om te wandelen is Eifelpark Kronenburger See zeker een goed idee. Je kunt hier van alles ondernemen. Heerlijk toch?

Zien we je nog eens terug op één van onze Roompot parken?

Groetjes , Cynthia

Gereisd met partner in november 2019

• 8Djamiro de Wit18-11-2019

Ontspannen en genieten.

De accommodatie, het eten en het personeel was zeer naar wens.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-12-2019

Bedankt voor je review, Djamiro. Wat wil je nog meer? :) Dit zijn dé ingrediënten voor een heerlijke tijd!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7Pascale02-11-2019

Een park voor wandelaars

Mooi gelegen, vriendelijke medewerkers

• 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 13-12-2019

Bedankt voor je review, Pascale. Wat leuk dat je zo een fijne tijd hebt gehad. Daar worden we blij van.

Wij hopen je nog eens te mogen begroeten op één van onze Roompot parken!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8toon18-10-2019

mooie ligging

Aller eerst de mannen van de technische dienst bedankt voor het proberen om de vaatwasser te maken ook na 4 keer terug komen lachen en vrolijk mannen bedankt. Ook voor de fles wijn voor het afwassen met de hand . Het park ligt mooi tegen een berg en is heel rustig en stil . Je kunt er goed wandelen .

• 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 25-10-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Toon!

Wat vervelend dat er wat mankementen waren met de vaatwasser tijdens jullie verblijf. Gelukkig is alles naar tevredenheid opgelost! :) Wij zullen je complimentjes doorspelen naar het personeel van de technische dienst!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Th.Hofma18-10-2019

Subliem 👍🏻

Flinke hoogte verschillen maar schitterend gelegen en gebruik gemaakt van een zeer schoon en verzorgde bungalow. Bedden zijn prima en werkelijk alles was aanwezig, een aanrader! Wij hadden bungalow nummer 7

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 25-10-2019

Hartelijk bedankt voor je review!

Wij hebben niets toe te voegen aan deze lovende woorden en zijn dan ook erg blij met dit cijfer!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Martin Stolk18-10-2019

Mooi gelegen, prima prijs kwaliteit verhouding

Mooi gelegen park, prima prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, goede horecagelegenheid. Goede uitvalsbasis voor mooie uitstapjes in de Eifel.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 25-10-2019

Bedankt voor je review Martin!

Het je nog tips voor leuke uitstapjes in het Eifel gebied? Wat is het leukste wat jullie hebben ondernomen?

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

57 tips over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

• Cindy , 22-07-2019

Pannenkoeken huis Is niet ver stadtkyll en goed eten

• Cindy, 22-07-2019

Wij hebben bezocht bad munstereifel, Ik vond dit een mooi stadje (niet dagvullend), dierenpark in daun ook heel leuk (dagvullend ) en je kunt hier naar de zomerrodelbaan (hoort niet bij entree dierenpark dus kun je ook los doen.

• Cindy , 22-07-2019

Waterval criminelen is ook erg leuk, mooie wandeling ernaar toe

58 vragen over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

• Momo, 10-12-2018

Wifi en Linda

Welke vd gele huizen type Linda heeft de beste ligging? Is de wifi al verbeterd? Ik las op Zoover nl geen beste reviews hierover.

• ROB TALSTRA, 10-11-2018

Huisje nummer 3

Hoi .. weet iemand iets te vertellen over huisje no. 3 , b.v. het uitzicht , de tuin en de flatscreen = is dit een smart tv ? en de algehele indruk !! met dank

• N.B. Kraaij, 26-07-2018

Verse broodjes in de ochtend

Hallo, is er ook op het park een broodjes service? Of kun je ergens verse broodjes kopen 's ochtends?

Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See info

• Aantal sterrensterstersterster