Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See

Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See
8,2

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Eifelpark Kronenburger See voor je op een rij gezet:

406 reviews over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See in het Nederlands

we komen zeker terug

simons
16-6-2018
  • Onderkomen9

Het bungalowpark straalt rust uit, mede door de omgeving , onze bungalow 'Linda 6'was een erg comfortabele bungalow, met een functionele keuken, gezellige living, groot terras, ruime kamers met elk hun eigen badkamer.

wij waren er met vrienden, dus of het een ideaal park is om met kleine kindjes naar toe te gaan weet ik niet,

Wij deden onze boodschappen in een groot warenhuis in Stadskyll, dus over het kleine winkeltje op het park kan ik niet oordelen, de broodjes die je er kan reserveren aan de receptie( vriendelijk personeel)vonden wij niet lekker, dus hebben we ze daar niet meer besteld.

voor herhaling vatbaar

fokke en Desiree de jong
15-6-2018
  • Onderkomen10

het park is uitermate geschikt voor 50 plus.waar je goed om moet denken is de route.er zijn namelijk veel wegwerkzaamheden in Duitsland.

Voor herhaling vatbaar

Fam. Wargers
10-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Heerlijk rustig gelegen, kleinschalig park met prachtige chalets. Zeer comfortabel en schoon. Lekker eten bij de pizzeria en het restaurant aan het stuwmeertje. Bij mooi weer kun je er zonnen en zwemmen. Je bent voor boodschappen en bezienswaardigheden afhankelijk van je auto. Je kunt er mooi wandelingen maken. En je kunt verse broodjes bestellen, die iedere ochtend aan het huisje worden bezorgt. Wij hadden een volledig omheind huis, ideaal met 2 honden. Voor de kinderen waren er verder geen voorzieningen of animatie. Echt een park voor rust zoekers en natuur liefhebbers.

Heerlijk adres on dr Eifel te ontdekken

Jd van ‘t Riet
    8-6-2018
    • Onderkomen9

Mooie ligging , vriendelijk personeel , schoon huisjes , goed verzorgd , goede sauna

Mooi weekend in een fantastisch huis.

Erwin
    31-5-2018
    • Onderkomen9

Mooi weekend gehad. We logeerden het net gerenoveerde huis 87. Mooi ruim 6 persoons huis. Alles is nieuw en modern. Inventaris ruim aanwezig. En een prachtig uitzicht. Mooi restaurant met prima eten. In de omgeving genoeg te doen. Ook voor kinderen. Kortom een aanrader. Volgend jaar zeker weer in dit huis.

Voor herhaling vatbaar.

Marcel van Rijckevorsel
    22-5-2018
    • Onderkomen10

De accomodatie is zeer schoon en goed onderhouden. Het personeel is zeer vriendelijk. Mooie omgeving waar je veel kunt bekijken en goed kunt wandelen. In de omgeving in mei zijn er genoeg festiviteiten e.d. om te bezoemen (Bijv. ridderfeesten op kasteel Satvey).

Altijd goed en fijn.

Erika
    21-5-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

We komen al 7 jaar hier voor eem korte vakantie of lang weekend. Het is altijd goed. Aanbod in het restaurant is ook sterk verbeterd. De ligging is heerlijk. De nieuwe huizen zijn ruim en modern.

Fantastische plek om tot rust te komen!

M van Kampen
    18-5-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen1

Een fantastisch vakantiepark om tot rust te komen!

Het vakantiepark ligt een bosrijke omgeving die te ontdekken valt door zijn vele wandelroutes. Ideaal om op pad te gaan met je hond. Verder is het heerlijk thuiskomen in een huisje van het type Linda 6 persoons welke is voorzien van alle comfort die je maar wensen kunt. Van WiFi, bubbelbad, barbecue, overdekte veranda tot open haard.

Zalig

Tamara
    18-5-2018
    • Onderkomen8

Zeer rustig gelegen, bungalow zeer goed in orde. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Wij waren er met onze hondjes, en die hebben het ook helemaal naar hun zin gehad!

Geweldig!

J.Rave
    14-5-2018
    • Onderkomen9

De omgeving is fantastisch. Een uitstapje naar Bad Münstereifel en Keulen zijn echte aanraders. Voor oudere mensen kan de steile ligging problemen geven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See in Kronenburg , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Eifelpark Kronenburger See scoort een 8.2 uit 10 op basis van 412 reviews.