Hotel Wunderland Kalkar

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°8°
Hotel Wunderland Kalkar
7,5

Omschrijving
Hotel en attractiepark Wunderland Kalkar ligt in Duitsland. Dit hotel is vooral geschikt om te combineren met een bezoek aan het attractiepark. In het hotel is animatie voor de kinderen en in de kelder vind je onder andere een kroeg en bowlingbaan. Huur fietsen en fiets naar de leuke plaatsen Xanten of Kalkar.

We hebben een aantal aanbieders voor Wunderland Kalkar voor je op een rij gezet:

444 reviews over Hotel Wunderland Kalkar in het Nederlands

prima

wil Passier,
28-1-2019

we komen hier 6 keer ook met mensen met een beperking.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Jacco, PR, 30-1-2019
Beste Wil, bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat Wunderland Kalkar u zo goed bevalt!

Nooit meer

Elbrink,
28-12-2018

De kerstdagen dachten wij hier gezellig door te brengen.

Helaas was er deze dagen totaal niets te beleven en was er 2e kerstdag slechts 1 kroeg open.

Gereisd met vrienden in december 2018
Jacco, PR, 14-1-2019
Bedant voor uw terugkoppeling. Wat jammer dat uw bezoek aan Wunderland Kalkar tijdens de Kerstdagen tegengevallen is. Elk jaar werken we hard om een gevarieerd Kerstprogramma te maken met voor iedere leeftijd wat wils, helaas heeft u dit anders beleefd. We geven uw terugkoppelingen door aan de desbetreffende afdelingen, zodat zij dit met hun teams kunnen bespreken. Bedankt voor de terugkoppeling hierover!

Volgend jaar komen we graag weer.

Arnoud,
5-12-2018

Wij zijn vorig jaar hier ook geweest, we waren weer tevreden. Er wordt veel georganiseerd in het hotel zelf. Leuke kinderdisco, kinderbingo, ook voor ons een bingo, veel animatie. Er was zelfs nog een kok aan het bbq-en.

Jacco, PR, 14-1-2019
Bedankt voor de terugkoppeling! Wat leuk om te horen dat uw verblijf goed bevallen is! We kijken ernaar uit om jullie in 2019 weer te mogen verwelkomen.

weekend weg

vrienden albert eef peter hannie,
26-11-2018

heel leuk wijn proeverij en de muziek hheel goed restaurant

Gereisd met vrienden in november 2018
Jacco, PR, 14-1-2019
Top om te horen dat de wijnproeverij, de muziek en ons buffet-restaurant zo goed bevallen zijn! Bedankt voor de terugkoppeling hierover.

vriendelijk personeel.

bert,
26-11-2018

goed voor een paar dagen ontspannen

Jacco, PR, 14-1-2019
Bedankt Bert, goed om te horen dat het verblijf in Wunderland Kalkar goed bevallen is!

eten perfect

nic,
1-11-2018

leuke dingen: eten perfect, de hapjes dat ze daarmee rond komen, vriendelijkheid personeel etc. mindere leuke dingen: geen belgiese zenders, toilet is verweg van het restaurant en de muziek aanpassen aan hoeveelheid mensen (hotelbar) en geen zwembad. tijdens oud en nieuw prijs heel erg omhoog gegaan (gewent aan jaren terug oud en nieuw)

Jacco, PR, 14-1-2019
Wat goed om te horen dat u zo positief bent over het eten in ons buffet-restaurant en de vriendelijkheid van het personeel! Helaas hebben we niet op al uw feedbackpunten directe invloed om het voor u te verbeteren. Wel geven we uw andere punten, zoals de volume van de muziek, door aan de desbetreffende afdelingen. Nogmaals bedankt voor uw feedback!

mening

van duijn,
1-11-2018

leuke dingen: optreden savonds, eten geweldig en alles is schoon. mindere leuke dingen: verlichting 1ste verdieping slechte verlichting tedonkeren en moet langer aanblijven de kans krijgen om iets uit de kamer tepakken terug kunnen lopen zonder dat het donker wordt, restaurant koud als mensen naar buiten lopen merk je het door het hele restaurant de koud komt dan binnen en de verwarming staat ook tevens uit.

Gereisd met vrienden in november 2018
Jacco, PR, 14-1-2019
Bedankt voor uw terugkoppeling! Erg fijn om te horen dat de optredens in de avond, ons eten en de schone faciliteiten u goed bevallen zijn. Uw feedback over de verlichting en de koud in het buffet-restaurant geven we door aan de desbetreffende afdelingen. Nogmaals bedantk voor uw feedback!

zeer positief

gerjan nijland,
1-11-2018

leuke dingen: eten en drinken goed, park mooi om te zien en de vrijheid. minder leuke dingen: eten eerder als half 7.

Gereisd alleenreizend in november 2018

goed en slecht

hofland,
1-11-2018

leuke dingen: de vrijheid, de aandacht envlekkere eten. minder leuke dingen: kamers zonder kapstok, regelmatig maar 1 stoel op de kamer en weinig kleerhangers.

leuke werknemers

ralph aalderink,
1-11-2018

de werknemers zijn erg klantvriendelijk

Gereisd alleenreizend in november 2018

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wunderland Kalkar in Kalkar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wunderland Kalkar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.