Hotel Wunderland Kalkarstersterster

7.8Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Kalkar

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Wunderland Kalkar voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Hotel en attractiepark Wunderland Kalkar ligt in Duitsland. Dit hotel is vooral geschikt om te combineren met een bezoek aan het attractiepark. In het hotel is animatie voor de kinderen en in de kelder vind je onder andere een kroeg en bowlingbaan. Huur fietsen en fiets naar de leuke plaatsen Xanten of Kalkar.

Contact

515 reviews over Hotel Wunderland Kalkar

• 6henny17-02-2020

leuke animatie!! doordat het heel

het is wel een beetje heel rustig..... we zouden in het buffetrestaurant eten maar daar aat een groep...ruud heeft de animatie heeeeel leuk gedaan ,dat maakt de sfeer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8ina16-02-2020

gewoon geweldig

wij zijn nu voor de vierde keer het is altijd weer goed en gezelig, vooral deze keer een hele leuke animatie, ruud bedankt voor deze onvergeetlijke dag

• 10leen16-02-2020

goed vertoeven!!!

we vonden de ontvangst in de huiskamer erg leuk, koffie, likeur en moppen van de gastheer. hele leuke muziekquiz door ruud van het animatieteam.

• 7jaap16-02-2020

zeer goede lokatie

zeer goede lokatie,animation was zeer goed ons heeft ruud de hele avond geamozeerd toffe man dank je ruud

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Peter13-02-2020

Goede locatie

leukst: muziekbingo (animatie) / minst leuk: muziek te hard in bar / tips: oude muziek / volksmuziek / pubquiz / bingo

• 1ShuQing Man21-01-2020

kom niet meer terug

Slechtste hotel ooit waar zal ik eens beginnen misschien het feit dat ik een en me ouders normale kamers hebben geboekt en uiteindelijk zaten we in een rolstoel kamer en je denkt misschien dat is niet erg, nou het leek als of het daar nooit werd schoon gemaakt de badkamer was vies, de vloer plakte, de lamp deed het amper, het bed lag op stukjes houd aan het einde letterlijk 2 blokken houd opgestapeld aan iedere poot. Toen ik met mijn vader even ging kaarten raakte ik een kaart kwijt dus ik dacht laat ik onder het bed kijken. Wil je weten hoe vies het daar wel niet was het lijk alsof daar 10 jaar lang stof is gaan ophopen en er lagen zelfs pakjes medicijnen en een bekertje van medicijnen onder het bed. We hebben heel wat betaalt voor dit hotel en dan krijg je dit terug. Je denkt misschien dat was het MAAR NEE. De atracties gingen om de 30 min open en ze hadden maar iets van 2 bedieners voor de atractie , elke keer

Management, PR, 10-02-2020

Beste ShuQing,

Wat vervelend om te horen dat het verblijf samen met je ouders niet naar wens is geweest. Als je ons hierover ter plekke had geinformeerd hadden wij direct actie kunnen ondernemen, bepaalde punten kunnen uitleggen en eventuele problemen kunnen oplossen.

De kamer moet vanzelfsprekend schoon zijn, hiervoor onze excuses. De blokjes hout zijn ervoor om het bed te verhogen zodat onze gasten makkelijker uit bed kunnen stappen.

Voor Kernie's Winter Wunderland stond er een duidelijke uitleg op onze website. Er zijn dagelijks 10-12 attracties geopend en deze draaien op basis van een roulatiesysteem.

We vinden het nogmaals zeer spijtig dat het verblijf niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Sandra08-01-2020

Bijzondere oud en nieuw ervaring.

Het all in concept van Wunderland Kalkar is over het algemeen genomen uitstekend. Elk moment van de dag is er wat te doen, te eten of te drinken. Niet alle drankjes waren all in. Voor sterke drank kocht je muntjes á € 2,-. Dit wordt tijdens het inchecken allemaal uitgelegd.

De hotelkamer zijn aan renovatie toe en een betere schoonmaak kan geen kwaad. De feest avond was heel goed geregeld. Maar de garderobe moest apart betaal worden!!!!!Wij hadden een 3 daags all in arrangement en dan laat je bij wijze van spreke je geld thuis. Maar dan toch geld vragen voor om je jas op te hangen... Viel bij heel veel mensen niet goed!

Al met al hadden wij (groep van 14 personen tussen de 11 en 71 jaar) een geslaagd oud en nieuw.

Tamara, PR, 04-02-2020

Hartelijk dank voor het delen van deze zeer positieve review.

Een gedeelte van onze hotelkamers zal dit jaar worden gerenoveerd. De overige opmerkingen hebben wij doorgegeven aan de betreffende afdelingen. Bedankt hiervoor.

Tot ziens in Wunderland!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    6Romy26-11-2019

kidsclub top

eerder inchecken bij receptie zonder extra kosten. kidsclub is erg leuk georganiseerd, medewerster hiervan heel enthousiast

Tamara, PR, 04-02-2020

Bedankt voor de review. Hopelijk zien we jullie dit jaar weer terug in Wunderland!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9cennet chenebe17-10-2019

goed duidelijk

alles heel erg sper leukk! vinden wij!!!!!

Tamara, PR, PR, 04-02-2020

Wat fijn om te horen. Bedankt voor uw review. Graag tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10willem de kan20-09-2019

super

super plaats voor een kegeltoer

Gijs, PR, PR, 07-10-2019

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw verblijf goed bevallen is. Hopelijk tot ziens in Wunderland Kalkar!

Gereisd met vrienden in september 2019

22 tips over Hotel Wunderland Kalkar

• Fam. E.F. van Tuyl, 03-05-2012

Het is echt een familiepark, ook is het overzichtelijk en er is zelfs voor de ouders genoeg te doen. Denk aan dragracen en karten, ook is de koeltoren erg leuk. Daarin heb je een zweefmolen, ziet er spectaculair uit.

• heidi, 22-10-2013

Bioscoop is slecht aangegeven lift bij receptie en naar eerste etage. Halletje rechtdoor tot deur en je bent er.

• leentje_hollaar, 15-08-2013

Neem afterbite of prikweg mee of een steken en beten setje mocht je gestoken worden kan je dat zelf behandelen

13 vragen over Hotel Wunderland Kalkar

• Karin , 25-10-2018

Kartbaan

Moet je extra betalen voor de kartbaan of is dit gratis?

• Siem, 12-03-2018

Kunt u dit uitleggen?

Mijn zoon is het weekend met vrienden bij jullie geweest. Nu heeft hij zijn borg niet terug gekregen omdat het toilet verstopt was geraakt. Dat heb ik nog nooit gehoord dat je dan borg niet terug krijgt. Toilet was denk dan al niet in orde en dan van een bezoeker zo het geld te innen. Dit was een grote teleurstelling voor hem na een gezellig weekend. Kunt u dit uitleggen want dit hoort niet!! Domper op een leuk weekend.

• john-paul, 13-07-2017

overdags voor ouder kinderen (12 en 14)

wij willen eens naar kalkar echter wat is er voor jongens van 12 en 14 jaar te doen overdags? niet dat de dingen daar allemaal voor kleinere kinderen is

Hotel Wunderland Kalkar info

• Aantal sterrenstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lunchpakketten, Nederlands, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats