We hebben een aantal aanbieders voor Emmerich voor je op een rij gezet:

vakanties Emmerich

We hebben een aantal aanbieders voor Emmerich voor je op een rij gezet:

Reviews over Emmerich

• 7Elisaberh29-10-2018

Emmerich en omgeving is leuk voor een paar dagen

Langs de Rijn is het altijd leuk met al die schepen. Ga vooral ook varen op de Xantener nord- und sudsee. Heel leuk. Wij hadden een kamer met balkon met uitzicht op de rivier en de promenade in hotel Rheinpromenade 8. Was leuk.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7AM Leuven25-01-2015

omgeving rustig.

lekker rustig wandelen in de omgeving.

• 7Sfeer in stad

• 8Zorg voor natuur

Gereisd in november 2014

• 7Rinus10-08-2013

Mooie Rijnpromenade

Emmerich is gelegen aan de Rijn, het leukste is er om er de autovrije Rijnpromenade bezoeken, waar men vanaf een van de vele tientallen terrassen een mooi uitzicht heeft op de bocht in de Rijn die zeer druk wordt bevaren. Het centrum van Emmerich is verder niet echt spectaculair en misschien voor winkelen interessant, er staan een drietal kerken en verder wordt het stadje omgeven door een dikke schil van lelijke bedrijventerreinen, er is een binnenhaven voor de pleziervaart en voor het overslaan van containers. Het achterland van Emmerich is fraai met het heuvelachtige Montferland en de Elterberg.

• 7Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Ria Appeltans24-06-2013

Verrassende ontdekking

Een mooie streek voor wandelaars en fietsers

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8arija18-08-2012

mooie stad aan de Rijn

Verrassend mooi gelegen stad, aan de Rijn, met een spectaculaire brug. Leuke boulevard, kerken, museum (over de Rijn) en goede horeca. Een bezoekje waard.

• 8Cultuur

Alleen gereisd in augustus 2012

• 9Marga en René29-06-2012

Emmerich is gewoon geweldig !

Wij René en Marga kwamen vroeger in onze jeugd en nu weer zeer veel in Emmerich . Het is er geweldig mooi en oké als je van winkelen houd dan vald dat misschien wat tegen , maar wil je lekker langens de Boulevard wandelen of op een terras zitten , dan waan je je aan een mooie Boulevard in het buitenland . Lekker eten kan je er meer dan genoeg van echt duits tot buitenlands en van zeer goede kwaliteit voor betaalbare prijs . Wij hopen binnen nu en tien jaar ons huis te verkopen om daar te gaan wonen in een leuk appartement aan de Boulevard want Emmerich is Top !

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 5Gen13-05-2012

Nooit meer!

Afgelopen week even naar Emmerich gereden omdat we iets vergeten waren van de boodschappen maar oohh wat een saai en dooie boel daar. Veel winkels die failliet zijn en op straat is de sfeer ook al niet de gezelligste. Het lijkt bijna afgestorven. Geen aanrader in ieder geval.

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving

Gereisd met partner in mei 2012

• 7info2227230-04-2012

best aangenaam, rustig en mooie omgeving

leuk uitzicht over de rijn vanaf de promenade. Mooie bossen vlakbij waar je heerlijk kan wandelen.

• 5Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2011

• 6haka100104-01-2011

Geen winkelstad.

Mooi verbouwde Rijnpromenade.

Mooi zwemparadijs, Embricana.

Sfeerloos centrum. Veel winkelpanden staan leeg en de winkels die er nog wel zijn stellen niets voor, een beetje verlopen en verlaten bende.

Mooie omgeving, bijvoorbeeld de Elterberg en Kleve.

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving