Sorteren

vakanties Düsseldorf

Reviews over Düsseldorf

Gea en Arie
    26-8-2018

Een Nederlandse receptioniste die er op stage was, het kon echt niet vriendelijker,

Wilde overal mee helpen op elke vraag die je had, die krijgt van mij 10 punten

Hotelkamer super schoon, ontbijt het was teveel om op te noemen of het was er, verse ananas, meloen, heerlijke sappen, enz

De avond ervoor in het hotel gegeten,

Er werd ons eerst een plankje met broodjes, kruidenboter en olijfboter gegeven wat we niet hadden besteld, maar was gratis,

Normaal betaal je toch zo 10,00 euro voor als voor gerecht

Erg vriendelijke bediening zoveel avonds of morgens

Komen zeker terug,

Zomervakantie

Gerald van Meijklockjes
    12-8-2018

Deze zomervakantie 2 weken doorgebracht op Rheincamping Meerbusch. Wij zijn niet snel geneigd om een camping 2 keer te bezoeken maar deze camping heeft dat wel veranderd.

Het personeel op deze camping snapt wat gastvrijheid is, is erg vriendelijk en doet er dan ook alles aan om er voor te zorgen dat je met een tevreden gevoel naar huis gaat.

Maar verder een prima vakantie gehad en me uitstekend vermaakt op Rheincamping. Tot volgend jaar.

Schönes Vater- Kind Wochenende mit Familien

Sascha Miebach
    5-8-2018

Wir haben hier ein wunderschönes Vater- Kind Wochenende mit einigen Familien erlebt und waren total begeistert! Hier wird Gastfreundschaft wirklich großgeschrieben und gelebt! Schon der Empfang war wie in einem Hotel...Sehr saubere und moderne Sanitäreinrichtungen mit Duschen inclusive! Ein Campingplatz der Spaß macht!

Nachdem wir auf dem Campingplatz in Lörick fast rausgeschmissen wurden, war dies doch noch ein gelungenes und richtig schönes Wochenende!

Danke an das gesamte Team vom Rheincamping, wir kommen wieder!

Alles super

Ayman
    2-8-2018

Echt super hotel. Jij heb hier alles en goed servies. Zelf heb ik deze keer probleem met de kamer de minder goed uitzicht heeft. Maar ik dacht ja dat wordt niks veranderd . Ik heb toen bij site van hotel dat ik de kamer niet goed vind. Daarna gelijk contact met mij door assistant manger. Mw. Manuela. De heeft gelijk alles opgelost en andere kamer gegeven. Echt had ik niet verwacht. Super. En heeeeeel erg bedankt namens mij en mij kind. De was heel blij mij

Gr

Ayman

Perfekter Aufenthalt mit dem Fahrrad

Ronny Weber
    16-7-2018

Super für Radfahrer, kleiner Aufenthaltsraum wo man Kochen und Handy laden kann, Stühle zum Hinsetzen...einfach klasse! Netter Empfang, tolle Lage und nettes Personal, moderne und saubere Sanitäranlagen mit Kirschduft:-)

Düsseldorf scoort een 8,1 uit 10, op basis van 415 reviews