We hebben een aantal aanbieders voor Düsseldorf voor je op een rij gezet:

vakanties Düsseldorf

We hebben een aantal aanbieders voor Düsseldorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Düsseldorf

Alleen voor overvachten en ontbijt.

Jeroen,
    3-1-2019

Overnachten is prima maar diner buffet was opvallend slecht.

Ontbijt daarentegen was zoals het hoort.

Gereisd zakelijk in december 2018

Prijs/ kwaliteit is prima

T,
    28-12-2018

Prima hotel, dicht bij het centrum. Kamer modieus ingericht. Welness prijs is duur als je er maar even gebruik van maakt, onze dochter van 2,5 baalde vooral van het koude zwembadwater. Parkeren kost ook 25 euro. Ontbijt prima en uitgebreid. Prijs kwaliteit is prima.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Gea en Arie,
    26-8-2018

Een Nederlandse receptioniste die er op stage was, het kon echt niet vriendelijker,

Wilde overal mee helpen op elke vraag die je had, die krijgt van mij 10 punten

Hotelkamer super schoon, ontbijt het was teveel om op te noemen of het was er, verse ananas, meloen, heerlijke sappen, enz

De avond ervoor in het hotel gegeten,

Er werd ons eerst een plankje met broodjes, kruidenboter en olijfboter gegeven wat we niet hadden besteld, maar was gratis,

Normaal betaal je toch zo 10,00 euro voor als voor gerecht

Erg vriendelijke bediening zoveel avonds of morgens

Komen zeker terug,

Gereisd met partner in augustus 2018

Alles super

Ayman,
    2-8-2018

Echt super hotel. Jij heb hier alles en goed servies. Zelf heb ik deze keer probleem met de kamer de minder goed uitzicht heeft. Maar ik dacht ja dat wordt niks veranderd . Ik heb toen bij site van hotel dat ik de kamer niet goed vind. Daarna gelijk contact met mij door assistant manger. Mw. Manuela. De heeft gelijk alles opgelost en andere kamer gegeven. Echt had ik niet verwacht. Super. En heeeeeel erg bedankt namens mij en mij kind. De was heel blij mij

Gr

Ayman

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super hotel met excellente service

Diego,
    13-5-2018

We hebben 1 nacht geboekt met een Park, Sleep en Fly arrangement. We hadden een grote kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Prima en uitgebreid ontbijt. De auto hebben we voor 2 weken op de parkeerplaats gezet zonder extra kosten. Het hotel heeft een eigen shuttlebusje van maandag tm vrijdag. Op zaterdag en zondag maken ze gebruik van taxi's. De kosten hiervoor komen voor rekening van het hotel. Op de heenweg werd de taxi gelijk getaald door het hotel. Na 2 weken bij aankomst op de luchthaven konden we een taxi nemen naar het hotel en de taxi voorschieten. De rekening van de taxi kregen we vergoed door het hotel alsmede een uitrijkaart voor de parkeerplaats. Het was de eerste keer dat we vanaf Dusseldorf vlogen, maar zeker de moeite waard icm met dit hotel. Dit gaan we zeker vaker doen en dat zeker weer terug naar Lindner Airport hotel. Het hotel ligt op ca 10 minuten van het vliegveld.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
Düsseldorf scoort een 8,5 uit 10, op basis van 415 reviews