• Type accommodatie

Dortmund

Reviews over Dortmund

Mooie winkelstad

Annie, 22-8-2017
    Wij waren in Dortmund voor een trieste aangelegenheid. Ernstige zieke in het Johanneskrankenhaus. Maar tussen de bezoektijden zijn wij het centrum ingelopen en mooie winkels gezien. Ook de Thiers Galerie tegenover het Krankenhaus was een waar winkelparadijs. We overnachten in het CityHotel echt aan te bevelen eten deden we in het Brauwhaus om de hoek bij ons hotel en het Krankenhaus.Dortmund is een gezellige stad om doorheen te wandelen. Wegens ons ziekenbezoek hebben we verders niets van Dortmund gezien, maar we gaan er beslist in December nog eens heen. Er moet een mooie Weihnachtsmarkt zijn.

Leuk maar niet bijzonder

wyfotografie, 22-1-2017
    Zeker leuk om een dagje gezellig te winkelen, maar dat is het dan ook. Een gezellige kroes is niet zomaar gevonden.

geweldige plaats

gerry, 7-1-2017
    lekkere terrassen en leuke winkels

Dortmund beleven? Dat is kaufen und Fussball

Knoal, 15-5-2016
    Een stad die je zeker kunt aandoen als je van megastores houdt en goede horeca waardeert. Een voetbalwedstrijd bezoeken is een echte aanrader. Voor alle leeftijden met meer dan 81000 mensen.

Een Duitse stad in volle expantie.

Roland, 2-5-2016

Het is een schitterende stad waar iedereen absoluut zijn gading vindt.Het openbaar vervoer - bussen ,U banen- is schitterend.Dortmund heeft een moderne uitstraling met grote warenhuizen,shoppingcentra,winkels met alle grote merken,enorm gamma aan eetgelegeheden,prachtige muzea,en erg kindvriendelijk.

De toeristische bustrip naar het drielandenpunt - Nederland,België,Duitsland - is absoluut een aanrader.Niet te missen.Je kan onderweg op verschillende punten op en afstappen.

Het drukke centrum heeft alles op wandelafstand.

Alleen maar zeer positieve indrukken.

Dortmund scoort een 7,6 uit 10, op basis van 51 reviews