We hebben een aantal aanbieders voor Brilon (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Brilon (Sauerland)

Reviews over Brilon (Sauerland)

Prima vertoeven

Rob van Veldhuijzen,
    1-1-2019

Prachtigd terrassen camping. Schoon. Zeer ruime plaatsen. Verharde strook voor campers. Proper sanitair. Mooi sanitair gebouw. Gratis openbaar openbaar vervoer. Behulpzame en vriendelijke mensen aan de receptie. Nederlands sprekend. Broodjes service. Top camping/camperplaats. Honden toegestaan.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Heel goed verzorgd hotel.

Fam. Vervoort,
    30-12-2018

Heel goed verzorgd hotel. Superschoon. Verrassend goed ontbijt. Dinerkaart was ook prima. Hele aardige mensen die hun hotel duidelijk goed verzorgen.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

govert,
    1-11-2018

Lekker dicht bij Nederland maar toch typisch Duits met een mooie omgeving

Gereisd met partner in oktober 2018

Wij komen graag weer terug

K. Thulke,
    7-10-2018

Een heel leuke Gasthof. De kamer en het sanitair waren goed. De eigenaaren waren erg gastvrij en hebben ons advies gegeven over wandelroutes in deze mooie omgeving. En het eten was leeeeeker.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een echte aanrader, goed onderhouden, fantastisch

Peter en Coby Hendriks,
    7-10-2018

Na 3 jaar weer naar Brilon. Het was weer geweldig. Prachtig Sanitair, grote ruime plekken en zeer vriendelijke hardwerkende eigenaren. (man en vrouw). Wij kunnen ons dan ook totaal niet vinden in onderstaande negatieve reacties. Dat WIFI niet altijd goed werkt ligt aan het feit dat meer en meer bezoekers TV kijken via internet en hotspot extenders gebruiken, voor mailen en internetten meer dan voldoende. Uitzicht geweldig en prachtige wandelroutes. Kortom volgend jaar weer.

Gereisd met partner in september 2018
Brilon (Sauerland) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 132 reviews