We hebben een aantal aanbieders voor Bocholt voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bocholt voor je op een rij gezet:

Reviews over Bocholt

• 8GOAN24-12-2017

Gezellige kerstmarkt!

Niet ver van de grens en leuke sfeer in dit gezellige stadje! Overdekt winkelcentrum was erg druk vanwege de enige koopzondag

• 9Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 5Monique14-12-2015

Leuke winkelstad

Kerstmarkt gezellig maar klein, goed sfeertje. Hele leuke winkelstraten en shopping-arkaden. maar in een dag heb je het wel gezien. Weinig cafeetjes en restaurants. Het is echt aan te raden te reserveren toen wij tegen etenstijd wilde gaan eten, zijn we een uur aan het zoeken geweest. Alles zat bomvol.

• 4Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met partner in december 2015

• 6Gustav24-12-2012

Einkaufstadt

Stadt im Muensterland mit ca. 75.000 Ew. Im 2. Weltkrieg stark zerstoert. Viele Parkmoeglichkeiten machen das Einkaufen angenehm. Sehenswert ist das Rathaus am Marktplatz. Es gehört zu den schoensten deutschen Renaissancebauten und zeigt vor allem an der Fassade einen großen Formenreichtum. Mit dem Bau wurde 1618 begonnen. Es wurde nach der Zerstoerung im 2. Weltkrieg originalgetreu wiederaufgebaut. Die Kath. Pfarrkirche St. Georg wurde 1486 fertiggestellt. Es ist eine spaetgotische Hallenkirche mit einer prächtigen Fassade an der westlichen Turmseite.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8mistique8929-06-2012

Leuke winkelstad

Zoveel straatjes om te verkennen, goede sfeer. Aanrader!

• 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Petra19-06-2012

Leuk winkelen

Hele leuke stad om te gaan shoppen. Overdekt kun je inkopen doen, en daarna lekker eten. Gezellige stad.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7haka100104-01-2011

Inderdaad om te shoppen

Aardig wat winkels in het centrum. Jammer het grote warenhuis nog steeds leeg staat. Real net buiten centrum is ook altijd weer belevenis, daarbij vergeleken is AH XL maar een buurtsupertje.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Jaco26-07-2010

Leuke winkelstad

Bocholt is een leuke winkelstad. Het is wel jammer dat er geen groot warenhuis meer is (Hertie is gesloten) maar toch zijn er genoeg andere winkels over waar je je kunt "vermaken". En op de zaterdagen is er op het plein nog een kleine markt.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 7Arjan25-01-2010

Leuk voor 'n dagje shoppen

Bocholt is vanuit Nederland snel en goed bereikbaar. Voldoende parkeergelegenheid en, zeker op zaterdag wanneer er markt is, heel gezellig. Grote diversiteit aan winkels, zeker in het overdekte winkelcentrum Arkade, maar het gemis aan een groot warenhuis doet zich wel voelen. Aanrader is eetcafé Freudenhaus, bij het busstation. Hier kan je goed terecht voor een snelle én goedkope lunch..

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010