Hotel Schlosshotel Sophia

578 reviews over Hotel Schlosshotel Sophia in het Nederlands

Marjan
6-8-2018

Het was SUPPERRRR goed.

Uitstekend verzorgd door alle medewerk(st)ers . Zich allen voor de 100% ingezet. Alles maar dan ook alles om het voor de gasten naar de zin te maken. Eten , drinken, informatie over het reilen en zeilen in de omgeving, de kamers. Echter

1min puntje : de hoofdkussens op bed waren erg groot én te goed gevuld. 🤣🤣 volgende keer neem ik lekker m’n eigen hoofdkussen mee. 😜

Maar echt de dagen zijn formidabel geweest. Van ons krijgen jullie een 10! Nogmaals bedankt. En tot een volgende keer. Groetjes.

Aanrader

Wim
30-7-2018

Mooie ligging. Schone kamer. Leuk concept ( all-in in maar wel tafelbediening). Maken waar wat ze schrijven. Gemiddelde leeftijd zeer hoog( boven 70). Ondanks prachtige weer alles binnen.

Topper !

Peter De Wolf
11-7-2018

Prachtige en rustige ligging boven op de heuvel, eten zeer lekker en gevarieerd. Een minpuntje, bij boeking staat e bike inbegrepen, dit klopt echter niet. er zijn zes e bikes beschikbaar voor 46 kamers. Wij hebben van de 5 dagen maar een dag kunnen gebruik maken van de e bikes.

fantastisch

fam kelder en de dhr terstal
7-7-2018

het was een formidabel hotel jammer dat we door ziekte na een dag weer terugmoesten maar komen zeer zeker terug

in een woord geweldig

richard en elsa
24-6-2018

alles ook het personeel en de manager zijn allen even vriendelijk is er een probleem wordt het onmidelijk opgelost .heel hartelijk bedankt voor het mooie verblijf

Absoluut nog een keer. Gewèldig !

Arie Mostert
28-5-2018

Wanneer je de beoordelingen leest dan ben je snel geneigd te denken : 'dit kàn niet voor die prijs'. Nou ik kan u verzekeren het blijkt allemaal wèl te kunnen. De ontvangst was heel vriendelijk, prachtige kamer, uitstekend eten, heel aardig personeel enz. Een hotel waar je je echt Gast voelt. Kortom, helemaal niets te klagen. Dit gaan we vaker doen.

heel goed

Adri
15-4-2018

ontvangst goed, eten en drinken prima, vriendelijke bediening enkeling wat minder, schoon en netjes prima, bedden waren minder goed maar dat werd ter plaatse opgelost, zeker voor herhaling vatbaar

In een woord fantaschtisch qua ligging en het hote

Alie en Wim Endeman
28-3-2018

Wij zijn geweest van 19 t/m 23 maart. Nou we hebben een hele leuke week gehad. De eigenaar en team waren geweldig vriendelijk. De all-inclusive was prima verzorgd zeer variërend. Ook het entertainment is ook goed en gezellig. Er is eigenlijk niets op aan te merken dus ook geen verbeter punten.

Het is hier gewoon echt Fantastisch.

Familie de Jong
24-3-2018

In een woord ""Gewoon Fantastisch hier"" echt totaal geen enkel min punt kunnen ervaren . Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar en personeel , kregen ook een lunch aangeboden bij aankomst . Als je later op de dag komt dan krijg je koffie/ thee met gebak aangeboden .

Mooie kamer , netjes en schoon. vanaf 17: 00 uur borrel uurtje , aansluitend Lekker eten , was zeer smaakvol . Fantastische dagen gehad, prachtige omgeving en leuke uitstapjes met bezienswaardigheden . In de avond uren leuke ingevulde avond , iedere dag iets anders. Ontbijt ook zeer uitgebreid , het ontbreek je echt aan niets. Daarom zeggen wij het is hier Fantastisch.

Echt aan te bevelen!

Arnold
11-3-2018

Vriendelijke, professionele ontvangst, fijne kamer met balkon en mooi uitzicht, heerlijk eten (all-inclusive) en een gulle hand van schenken! Als er een minpuntje valt te zoeken, dan betreft het het niet snel genoeg weglopen van het douchewater van de inloopdouche, maar dat was prima te verhelpen door een handdoek neer te leggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Sophia in Bleiwäsche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Sophia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schlosshotel Sophia scoort een 9.47 uit 10 op basis van 578 reviews.