Hotel Schlosshotel Sophia

Hotel Schlosshotel Sophia
9,4

Omschrijving
Prachtig uitzicht in Schlosshotel Sophia Sauerland. Bij aankomst wordt er een lunch aangeboden en ‘s avonds is er tafelbediening, ondanks dat het een all-inclusive hotel is. Geniet na het eten van live-muziek of een show. Het hotel biedt een dagtocht door het Sauerland aan of geniet van het panorama uitzicht bij het stuwmeer Aabach Talsperre.

590 reviews over Hotel Schlosshotel Sophia in het Nederlands

Ontspannen

Barbara,
15-3-2019

Ondanks het niet zo beste weer hebben wij hier een gezellige en ontspannen midweek doorgebracht. Marco en zijn geweldige team verwennen de gast met aandacht en een uitstekende verzorging. Het ontbijt is fantastisch lekker. Diverse soorten kaas en ham, eieren en een eiergerecht, gerookte zalm, heerlijke broodjes en croissants etc. Het diner bestond uit 3 gangen en was eenvoudig maar goed. Het saladebuffet was heerlijk. Er werden diverse activiteiten georganiseerd waaronder een busreis. Zeker aan te bevelen als je de omgeving wilt leren kennen. Tegenover de avondactiviteiten, bingo, zang, quiz, goochelaar, stonden we vooraf een beetje sceptisch maar het enthousiasme van de uitvoerenden werkte aanstekelijk! Een enthousiast team dat alles deed om het gezellig te maken (drankjes werden ongevraagd bijgeschonken), een prima kamer met goedwerkende douche en een mooie omgeving!

Gereisd met partner in maart 2019

nooit meer

Marjan,
11-3-2019

maak goede afspraken met de chauffeur van de bus, anders kom je in een carnavalsoptocht terecht, terwijl je naar Korbach wilde, wij waren voor het carnaval gevlucht. als je van alcohol houd zit je hier goed.

Gereisd met partner in februari 2019

Een sfeervol hotel met een fantastische ligging.

Henk en Tini,
7-3-2019

Het Hotel ziet er erg mooi uit en heeft een prachtige ligging. Toch hebben wij wel enkele kleine opmerkingen. In de folder staat dat het hotel gratis E bikes heeft,en daarom hadden wij ze zelf niet meegenomen. Het hotel heeft voor alle gasten maar 4 E bikes die in de wintermaanden in onderhoud zijn. Als wij dit geweten hadden dan hadden we onze eigen fietsen meegenomen.Mijn vrouw kan namelijk wel fietsen op een E bike maar slecht lopen. Het zwembad waar je gebruik van kon maken is ook niet bij het hotel maar ligt in een dorp verderop. Wij hebben dit hotel wel hierop geselecteerd en het zou fijn zijn dat deze dingen in de folder vermeld worden.

Prijs kwaliteit erg goed

Anja,
15-2-2019

We willen Marco en zijn team bedanken voor de geweldige verzorging en bediening. Allemaal top teamleden.

Héérlijk

C.Kreijne,
7-2-2019

Ontvangst heel vriendelijk je wordt meteen begeleid naar een tafel en kan een lunch gebruiken. Iedere avond is er iets te doen wandeling, muziek avond, korte bingo en Magic show. Vanaf 17 uur borreltijd 18 uur prima diner. Als je klaar bent wordt je verzocht de ruimte te verlaten en plaats te nemen in de ruimte ernaast waar je de avond kan door brengen en de hele avond de drankjes geserveerd krijgt. Iedere avond entertainment of je kunt een pelletje spelen. Ook kan je deelnemen aan een busreis door het Sauerland met veel informatie van de buschauffeur . Wij hadden een klein hondje mee geen probleem mag alleen niet in het eetgedeelte maar je kunt met hond in de ruimte ernaast eten of hondje even op de kamer plaatsen verder overal welkom. Bediening is heel erg goed en vriendelijk. Kamers prima. Wij komen graag terug.

Gereisd met partner in februari 2019

Moet je zeker hebben meegemaakt.

Huub en Lia Kiesebrink en Amor,
26-1-2019

Gezellig en bourgondisch hotel waar je in niets tekortschiet wat betreft service, eten en drinken. Ben je eenmaal geweest kom je er zeker terug (zoals wij al diverse malen en we hebben er al menig hotel gehad).

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig.

Jantje de Vries,
11-1-2019

Een zeer goed hotel, personeel, wat zich helemaal inzet voor de gasten, niets is hen teveel. Wij waren er een week, maar kregen iets anders te eten als de andere gasten, want het menu moest niet 2 x hetzelfde zijn. Als je terug kwam van een lange wandeling was er altijd soep en of warme chocolademelk. Kenmerkend voor Sophia is de gemoedelijkheid en gezelligheid. Iedere avond was er wat te doen, live muziek, avondwandeling of een goochelaar. Wij komen hier zeker in de ander seizoen terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Kerstmis

Jan en Anita Fisser Verhagen,
29-12-2018

Alles tip top in orde,zowel de manager als zijn hele team!!! In 1 Woord geweldig !!!!

Marco en team bedankt voor alles!!!

Gereisd met partner in december 2018

Lucky joe,
13-12-2018

Wij waren met een groep van 28 mensen en waren hier voor de 2e keer. We waren er voor tv opnamen van het artiestenfestival. Een pracht locatie en een top manager en personeel. Ruime kamers,eten en drinken kan niet beter. In 1 woord fantastisch. Marco en team,Ga zo door. Jullie zijn een voorbeeld voor de horeca. Bedankt voor alles en we komen graag terug. Namens het artiestenfestivalteam .Bedankt. Joseph en Dina

Gereisd met vrienden in december 2018

In één woord Fantastisch! Geweldige dagen gehad!

Malieske Muis-Wilman,
15-11-2018

Voor het eerst een extra vakantie geboekt bij Enjoy SchlossHotel Sophia.Tja, je bekijkt de website en ziet daar zoveel positieve reacties.Dat kan eigenlijk niet waar zijn.Je zal wel van alles moeten bijbetalen.Ik was zeer sceptisch!Nou, ik kan u nu echt vertellen.Alles wat er staat is waar!Allereerst de zeer hartelijke ontvangst.Het gelijk begeleiden naar je tafel om daar te genieten van een heerlijk kom soep en de heerlijke lunch.s'Avonds het smakelijke diner!De mooie kamer met een heerlijk bed en grote badkamer!Iedere avond gezelligheid met chips en bittergarnituur.'s Morgens wordt je verrast van het uitgebreide ontbijt.Je kunt alles pakken.Diverse soorten brood,bolletjes,kaas en worst,eieren en roerei met spek,jam,fruit (appels,sinaasappels,kiwi,banaan),koffie,thee, jus d'orange en misschien ben ik nog wat vergeten.'s Middag van vijf uur tot s'avonds 12 uur was de drank gratis.We gaan absoluut nog een keer!Het was SUPER!Bedankt!!

Gereisd met partner in november 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Sophia in Bleiwäsche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Sophia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.