Hotel Schlosshotel Sophia

Hotel Schlosshotel Sophia
9,5

Omschrijving
Prachtig uitzicht in Schlosshotel Sophia Sauerland. Bij aankomst wordt er een lunch aangeboden en ‘s avonds is er tafelbediening, ondanks dat het een all-inclusive hotel is. Geniet na het eten van live-muziek of een show. Het hotel biedt een dagtocht door het Sauerland aan of geniet van het panorama uitzicht bij het stuwmeer Aabach Talsperre.
Laatste review

Voor het eerst een extra vakantie geboekt bij Enjoy SchlossHotel Sophia.Tja, je bekijkt de website en ziet daar zoveel positieve reacties.Dat kan eigenlijk niet waar zijn.Je zal wel van alles moeten bijbetalen.Ik was zeer sceptisch!Nou, ik kan u nu echt vertellen.Alles wat er staat is waar!Allereerst de zeer hartelijke ontvangst.Het gelijk begeleiden naar je tafel om daar te genieten van een heerlijk kom soep en de heerlijke lunch.s'Avonds het smakelijke diner!De mooie kamer met een heerlijk bed en grote badkamer!Iedere avond gezelligheid met chips en bittergarnituur.'s Morgens wordt je verrast van het uitgebreide ontbijt.Je kunt alles pakken.Diverse soorten brood,bolletjes,kaas en worst,eieren en roerei met spek,jam,fruit (appels,sinaasappels,kiwi,banaan),koffie,thee, jus d'orange en misschien ben ik nog wat vergeten.'s Middag van vijf uur tot s'avonds 12 uur was de drank gratis.We gaan absoluut nog een keer!Het was SUPER!Bedankt!!

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

581 reviews over Hotel Schlosshotel Sophia in het Nederlands

In één woord Fantastisch! Geweldige dagen gehad!

Malieske Muis-Wilman,
15-11-2018

mooi gelegen hotel

Cremers Erna,
11-11-2018

Hotel ligt aan de rand van het dorpje. Prijs/kwaliteit is goed. Het eten is goed (niet wauw) maar wel voldoende. De manager is zéér vriendelijk wat niet altijd kan gezegd worden van de barmannen. 95% van de gasten zijn Nederlanders. Men waant zich in Nederland en niet in Duitsland. Zelfs de diensters spreken Nederlands.

Wij verbleven in kamer 21 en 22 Deze kamers liggen aan de zijkant van het hotel en er is geen doorgang naar het hoofdgebouw. Men moet dus telkens buiten om te gaan eten. Geen probleem bij goed weer maar als het regent is dat niet zo leuk.

Men wordt om 18.00 uur aan tafel verwacht. De gerechten volgen elkaar zéér snel op. Direct na het eten wordt gevraagd om de eetzaal te verlaten. Men kan zich dan in de bar zetten waar de ganse avond gratis gedronken kan worden.

Geweldig, topper

EJK,
28-10-2018

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door Marco, na incheckken kregen wij een lunch, soep en een bockworst. Onze kamer was zeer ruim, en een heel mooi uitzicht naar de heuvels van Sauerland. Het eten is heel goed, 3 gangen keuzemenu, voor een ieder wat wils. De avond met de muziekant was zeer gezellig. Werd een latertje. Uitstapje naar de burcht van Wewelsburg (mooi museum), en Paderborn (leuk centrum, zeker een aanrader) . Wat een geweldige plek. Wij komen hier volgend jaar weer terug met vrienden. Marco en team, bedankt voor de gezellige dagen.

Uitstekende formule.

Huub Kiesebrink,
23-10-2018

Alweer genoten van de relaxte uitstekende verzorging en vriendelijk personeel en niet te vergeten het smaakvolle eten.

Gewldig goed We gaan weer

Riek en Cor van Maurik,
14-10-2018

Alles dik in orde. Bediening vriendelijk en goed. Verblijf prima en gezellig. Wij komen

gauw weer.

Marco en team Bedankt

Geweldig.

Lies janssen,
9-9-2018

Wat een geweldig hotel,alles maar dan ook alles is tot in de puntjes verzorgd,het eten,de kamers,de vriendelijkheid,wij zijn hier al verschillende keren geweest,het blijft voor ons een geweldig hotel.

Zo goed kan eigenlijk niet waar zijn.

Rien van der Meer,
4-9-2018

Over het algemeen zijn reviews vaak wat aan de TE positieve kant. Maar in het geval van Schlosshotel Sofia kan ik niet anders schrijven dat wij (partner en vriend met partner) het HELEMAAL TE GEK VONDEN. Wat een heerlijk hotel en geweldig personeel. Niets ontbreekt er aan, prima kamers en goed eten. De Allereerste Inclusief formule is geweldig. Niet jarig maar zeer gul. Een vakantie waar nog vaak met plezier op terug gekeken zal worden.

Marjan,
6-8-2018

Het was SUPPERRRR goed.

Uitstekend verzorgd door alle medewerk(st)ers . Zich allen voor de 100% ingezet. Alles maar dan ook alles om het voor de gasten naar de zin te maken. Eten , drinken, informatie over het reilen en zeilen in de omgeving, de kamers. Echter

1min puntje : de hoofdkussens op bed waren erg groot én te goed gevuld. 🤣🤣 volgende keer neem ik lekker m’n eigen hoofdkussen mee. 😜

Maar echt de dagen zijn formidabel geweest. Van ons krijgen jullie een 10! Nogmaals bedankt. En tot een volgende keer. Groetjes.

Aanrader

Wim,
30-7-2018

Mooie ligging. Schone kamer. Leuk concept ( all-in in maar wel tafelbediening). Maken waar wat ze schrijven. Gemiddelde leeftijd zeer hoog( boven 70). Ondanks prachtige weer alles binnen.

Topper !

Peter De Wolf,
11-7-2018

Prachtige en rustige ligging boven op de heuvel, eten zeer lekker en gevarieerd. Een minpuntje, bij boeking staat e bike inbegrepen, dit klopt echter niet. er zijn zes e bikes beschikbaar voor 46 kamers. Wij hebben van de 5 dagen maar een dag kunnen gebruik maken van de e bikes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Sophia in Bleiwäsche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Sophia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.