Hotel Schlosshotel Sophia

Hotel Schlosshotel Sophia
9,5

569 reviews over Hotel Schlosshotel Sophia in het Nederlands

Absoluut nog een keer. Gewèldig !

Arie Mostert
28-5-2018

Wanneer je de beoordelingen leest dan ben je snel geneigd te denken : 'dit kàn niet voor die prijs'. Nou ik kan u verzekeren het blijkt allemaal wèl te kunnen. De ontvangst was heel vriendelijk, prachtige kamer, uitstekend eten, heel aardig personeel enz. Een hotel waar je je echt Gast voelt. Kortom, helemaal niets te klagen. Dit gaan we vaker doen.

heel goed

Adri
15-4-2018

ontvangst goed, eten en drinken prima, vriendelijke bediening enkeling wat minder, schoon en netjes prima, bedden waren minder goed maar dat werd ter plaatse opgelost, zeker voor herhaling vatbaar

In een woord fantaschtisch qua ligging en het hote

Alie en Wim Endeman
28-3-2018

Wij zijn geweest van 19 t/m 23 maart. Nou we hebben een hele leuke week gehad. De eigenaar en team waren geweldig vriendelijk. De all-inclusive was prima verzorgd zeer variërend. Ook het entertainment is ook goed en gezellig. Er is eigenlijk niets op aan te merken dus ook geen verbeter punten.

Het is hier gewoon echt Fantastisch.

Familie de Jong
24-3-2018

In een woord ""Gewoon Fantastisch hier"" echt totaal geen enkel min punt kunnen ervaren . Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar en personeel , kregen ook een lunch aangeboden bij aankomst . Als je later op de dag komt dan krijg je koffie/ thee met gebak aangeboden .

Mooie kamer , netjes en schoon. vanaf 17: 00 uur borrel uurtje , aansluitend Lekker eten , was zeer smaakvol . Fantastische dagen gehad, prachtige omgeving en leuke uitstapjes met bezienswaardigheden . In de avond uren leuke ingevulde avond , iedere dag iets anders. Ontbijt ook zeer uitgebreid , het ontbreek je echt aan niets. Daarom zeggen wij het is hier Fantastisch.

Echt aan te bevelen!

Arnold
11-3-2018

Vriendelijke, professionele ontvangst, fijne kamer met balkon en mooi uitzicht, heerlijk eten (all-inclusive) en een gulle hand van schenken! Als er een minpuntje valt te zoeken, dan betreft het het niet snel genoeg weglopen van het douchewater van de inloopdouche, maar dat was prima te verhelpen door een handdoek neer te leggen.

Super, goed geregeld en lekker eten.

Marij de beer
10-2-2018

Nou, ze kunnen nog net niet hun beurs thuis laten , maar in het hotel is alles inbegrepen. Leuke ontvangst, goede bedden, niet het modernste , maar wel netjes en schoon. Zeker aan te raden.

Weer thuis! In ons gezellige hotel!

Leo Viveen
28-1-2018

De vriendelijke ontvangst, men voelt zich hier welkom! Rond lunchtijd aangekomen, je word naar je tafel begeleidt en direct een warme lunch. Meestal direct daarna kan je naar je kamer..ja,ja die is prachtig ruim, sfeervol ingericht, mooie badkamer en super schoon! wij houden van wandelen dus direct op pad in de sneeuw, voor de vijfde keer zijn we hier en hebben daarvan drie keer sneeuw gehad! Vaste tijd diner om 18.00 uur dat bestaat uit 3 gangen en wordt aan tafel geserveerd, zelf kan je een salade samenstellen aan de salade bar. Er is snel contact met andere gasten tenzij je prijst stelt om je verblijf zonder Door te brengen, ook goed. Alles kan hier. Gezellige animatie en zelfs een bustour door sauerland van een dag. Tja die vijf dagen zijn weer gevlogen! Op naar de volgende keer, waarschijnlijk in het najaar maar anders zéker in de volgende winter!

Tot ziens lieve mensen! En bedankt!

Gezellige Kerst!

Piet meinen
8-1-2018

Dit hotel kent een uitzonderlijke sfeer van gezelligheid. Zeer vriendelijk en attent personeel, mooie kamers, uitgebreide buffetkeuze en persoonlijke bediening tijdens de kerstdagen. Arrangement inclusief busreis naar kerstmarkt en rondrit Sauerland. Verder veel entertainment in de avond.

Een bosrijke omgeving met duidelijke wandelroutes maken deze locatie tot een zeer gewilde bestemming waar je snel moet reserveren!

En wéér naar hotel sophia!

Leo Viveen
3-1-2018

Die vriendelijke ontvangst met een heerlijke lunch. Daarna is je kamer toegankelijk en ben je écht thuis!

Wederom alles uitmuntend! Mooi restaurant waar sfeervol véle kaarsen branden, uitzicht op tuin. Aan tafel bediening met smaakvol 3gangen menu.

Geweldig in een woord

Jaap en Marja
17-12-2017

Wat een verrassing dit verblijf , bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en kregen een heerlijke kop soep aangeboden en kregen daarna de sleutel van de prima kamer . Het eten is heerlijk en afwisselend en ziet er verzorgd uit. Op zaterdag een bustoer door het Sauerland en naar de kerstmarkt in Soest, de buschauffeur vertelde veel over omgeving. Wij zijn vol lof over alles wat wij hier hebben meegemaakt wij voelde ons echt gast. Bedankt aan alle teamleden ga zo door een dikke pluim van ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Sophia in Bleiwäsche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Sophia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schlosshotel Sophia scoort een 9.48 uit 10 op basis van 573 reviews.