Hotel Schlosshotel Sophia

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Bleiwäsche

8.9Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Animatie

Prachtig uitzicht in Schlosshotel Sophia Sauerland. Bij aankomst wordt er een lunch aangeboden en ‘s avonds is er tafelbediening, ondanks dat het een all-inclusive hotel is. Geniet na het eten van live-muziek of een show. Het hotel biedt een dagtocht door het Sauerland aan of geniet van het panorama uitzicht bij het stuwmeer Aabach Talsperre.

630 reviews over Hotel Schlosshotel Sophia

• 9Gerard Vaes06-08-2020

Zeer mooi hotel .

Het was top i.v.m pech met de auto kwamen we pas om half 12 in de avond aan . We kregen nog een warme maaltijd en een mooie grote kamer . Verder was er als goed geregeld i.v.m corona. Het hotel ligt mooi en rustig. De beheerder en de bediening waren top respect voor die mensen die de hele dag met mondkapjes op de gasten zo goed bedienen top .

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Rian28-07-2020

fantastisch

Mijn man en ik waren hier samen met mijn ouders van boven de 90. We hebben een geweldig verblijf gehad. Fijn dat er zo goed rekening werd gehouden met de leeftijd van mijn ouders bij de toewijzing van de kamers en de zitplaats in het restaurant. Alles was bijzonder goed geregeld. Heel speciaal in deze coronatijd. Het personeel is zeer attent. We hebben ook heerlijk gegeten. Bij aankomst stond het menu al vast, maar voor twee opvolgende dagen konden we kiezen uit steeds twee keuzes voor voorgerecht en hoofdgerecht. De laatste avond was er een dinerbuffet. De busrondreis was ook erg leuk. De chauffeur had veel te vertellen en de stop onderweg in Brilon was precies lang genoeg voor een bezichtiging van het plaatsje en om wat te eten en/of te drinken (2 uur). De bootreis kon door de maatregelen voor corona niet doorgaan. Er is wel een alternatief aangeboden (met de fluisterboot over de Diemelsee) maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Llh Meulesteen07-07-2020

Gewoon super voor herhaling gaan wij er weer heen

Voor de derde keer daar geweest,december 2019, januari 2020 en door de corona juni 2020 terwijl wij voor april alweer geboekt hadden en september gaan we weer,ontvangst perfect,personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,eten gewoon goed en lekker rustig,Marco en zijn team dank je wel🥰🥰🥰

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Sonja&Nico de Winter Organisatie HVVP27-04-2020

Onvergetelijk, geweldig in alle opzichten !!!

Waren bier met onze oldtimer vriendengroep van 84 personen bij Marco en team. Iedereen Zonder uitzondering de mening van allemaal: geweldig, Mooie kamers groot, schoon. Maaltijden met zorg bereid, smaakte voortreffelijk. Goed ontbijt, mogelijkheid tot het maken van lunchpakket. Dagtocht in ons geval combinatie bus/boottocht top!! Kortom wij hebben een fijne vakantie gehad. Marco en team bedankt voor alles !!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Truus03-03-2020

Oudbollig gezellig hotel met vriendelijk personeel

Oudbollig gezellig hotel met vriendelijk personeel. Ruime kamer met achterstallig onderhoud. Zachte bedden.goede prijs kwaliteit verhouding. Veel terugkerende gasten. Wij nemen de volgende keer een ander Enjoy hotel. Goede formule

Gereisd met partner in februari 2020

• 6Patricia11-01-2020

Goed personeel. Niet te hoge verwachtingen hebben

De reviews zijn naar onze mening wel wat overdreven. Het personeel rent letterlijk voor je. Alleen zijn er aardig wat punten van aandacht: - gedateerde kamers - kamers ook niet geheel schoon - het gros is 60+ van de gasten - avondeten is driegangenmenu waar je je niet teveel bij voor moet stellen en wat letterlijk binnen een uur er door geduwd wordt - drank in overvloed. Wellicht iets minder drank en meer investeren in het eten - ontbijt prima in orde.

Al met al leuk om met ouderen een paar dagen heen te gaan. Absoluut niet geschikt voor leeftijden van 0-50. Wel zeer mooie ligging!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9Bart van Dijk20-11-2019

Fantastische dagen gehad.

Hotel valt onder de enjoy-formule en deze wordt hier zeer goed ingevuld. Vriendelijk en gastvrij. De Gast is hier koning.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Hans van der Wel07-11-2019

Fantastisch hotel met accurate en vriendelijke bediening. De eigenaar en zijn medewerkers doen er alles aan om het de gast naar de zin te maken. Heel vriendelijke ontvangst en prima kwaliteit van het eten. Mooi ligging aan de bosrand en goede uitvalsbasis voor wandelingen en andere trips.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9R.Arts06-11-2019

Je voelt je door de ontvangst van Marco direct thuis. Kamers waren prima in orde, en er hangt een hele goede sfeer; Onder de gasten,en ook bij het personeel. Iedereen is behulpzaam en vriendelijk, en dat maakt het verblijf alleen maar beter. De service was echt top; Toen mijn vrouw helaas een avond zich niet lekker voelde, bood Marco uit zichzelf aan om een bouillon te zullen maken, zodat ze toch wat op de kamer kon eten. Eigenlijk zijn alle positieve berichten hier op de site gewoon waar. Team en Marco bedankt voor deze fijne vakantie.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Groep Hans Zwart29-10-2019

Groot compliment voor de verzorging en bediening

Onze seniorengroep van 10 personen is de afgelopen week geweldig verwend door Marco en zijn team. Niets was teveel, de personeelsleden zijn ontzettend aardig en behulpzaam. De kamers (met balkons) zijn prima op orde en de verblijfruimtes zijn heel ruim en comfortabel. Daarnaast is de ligging van het hotel heel aantrekkelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Hotel Schlosshotel Sophia info