Hotel Schlosshotel Sophia

577 reviews over Hotel Schlosshotel Sophia in het Nederlands

Gewldig goed We gaan weer

Riek en Cor van Maurik
14-10-2018

Alles dik in orde. Bediening vriendelijk en goed. Verblijf prima en gezellig. Wij komen

gauw weer.

Marco en team Bedankt

Geweldig.

Lies janssen
9-9-2018

Wat een geweldig hotel,alles maar dan ook alles is tot in de puntjes verzorgd,het eten,de kamers,de vriendelijkheid,wij zijn hier al verschillende keren geweest,het blijft voor ons een geweldig hotel.

Zo goed kan eigenlijk niet waar zijn.

Rien van der Meer
4-9-2018

Over het algemeen zijn reviews vaak wat aan de TE positieve kant. Maar in het geval van Schlosshotel Sofia kan ik niet anders schrijven dat wij (partner en vriend met partner) het HELEMAAL TE GEK VONDEN. Wat een heerlijk hotel en geweldig personeel. Niets ontbreekt er aan, prima kamers en goed eten. De Allereerste Inclusief formule is geweldig. Niet jarig maar zeer gul. Een vakantie waar nog vaak met plezier op terug gekeken zal worden.

Marjan
6-8-2018

Het was SUPPERRRR goed.

Uitstekend verzorgd door alle medewerk(st)ers . Zich allen voor de 100% ingezet. Alles maar dan ook alles om het voor de gasten naar de zin te maken. Eten , drinken, informatie over het reilen en zeilen in de omgeving, de kamers. Echter

1min puntje : de hoofdkussens op bed waren erg groot én te goed gevuld. 🤣🤣 volgende keer neem ik lekker m’n eigen hoofdkussen mee. 😜

Maar echt de dagen zijn formidabel geweest. Van ons krijgen jullie een 10! Nogmaals bedankt. En tot een volgende keer. Groetjes.

Aanrader

Wim
30-7-2018

Mooie ligging. Schone kamer. Leuk concept ( all-in in maar wel tafelbediening). Maken waar wat ze schrijven. Gemiddelde leeftijd zeer hoog( boven 70). Ondanks prachtige weer alles binnen.

Topper !

Peter De Wolf
11-7-2018

Prachtige en rustige ligging boven op de heuvel, eten zeer lekker en gevarieerd. Een minpuntje, bij boeking staat e bike inbegrepen, dit klopt echter niet. er zijn zes e bikes beschikbaar voor 46 kamers. Wij hebben van de 5 dagen maar een dag kunnen gebruik maken van de e bikes.

fantastisch

fam kelder en de dhr terstal
7-7-2018

het was een formidabel hotel jammer dat we door ziekte na een dag weer terugmoesten maar komen zeer zeker terug

in een woord geweldig

richard en elsa
24-6-2018

alles ook het personeel en de manager zijn allen even vriendelijk is er een probleem wordt het onmidelijk opgelost .heel hartelijk bedankt voor het mooie verblijf

Absoluut nog een keer. Gewèldig !

Arie Mostert
28-5-2018

Wanneer je de beoordelingen leest dan ben je snel geneigd te denken : 'dit kàn niet voor die prijs'. Nou ik kan u verzekeren het blijkt allemaal wèl te kunnen. De ontvangst was heel vriendelijk, prachtige kamer, uitstekend eten, heel aardig personeel enz. Een hotel waar je je echt Gast voelt. Kortom, helemaal niets te klagen. Dit gaan we vaker doen.

heel goed

Adri
15-4-2018

ontvangst goed, eten en drinken prima, vriendelijke bediening enkeling wat minder, schoon en netjes prima, bedden waren minder goed maar dat werd ter plaatse opgelost, zeker voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Sophia in Bleiwäsche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Sophia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.