We hebben een aantal aanbieders voor Attendorn voor je op een rij gezet:

Reviews over Attendorn

Fantastische huurcaravan

Ronny,
    20-7-2017

Zeer goede en vriendelijke ontvangst, de Duitse eigenaar spreekt zeer goed nederlands. Ook het personeel spreekt behoorlijk goed nederlands. De huurcaravan was zo goed als nieuw en uiterst compleet uitgerust. Er ontbrak werkelijk niets. Bij aankomst waren de bedden opgemaakt, lag er een klein snoepje op de kinderbedden en stond er een klein flesje schuimwijn op tafel. Beter dan sommige hotels. De camping is een redelijk grote terrassen camping. De weg naar de receptie/winkel en sanitair kan behoorlijk lang en steil zijn. Het sanitair is ouder maar was altijd schoon.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping

Kees Notenboom,
    27-8-2016

Alles wat al is gezegd over de vriendelijke ontvangst etc. klopt helemaal. De camping bestaat voor het overgrote gedeelte uit vaste seizoensplaatsen. Het is een terrassencamping met een behoorlijk stijgingsniveau. Voor de los kampeerders is er op het hoogste gedeelte van de camping een groot veld.

Vanaf die plek heb je een geweldig uitzicht op de bossen en bergen/heuvels en een kasteel. Sanitair is iets gedateerd maar brandschoon. Dit wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Vanaf boven naar beneden je brood halen is een uitdaging, vooral als je met de camper bent en moet lopen.

Dat er voor camperaars zoals wij een leenauto voorhanden is maakt de camping nog interessanter. Een minpuntje is het ontbreken van een schoon/vuilwater plaats voor campers.

Dat een camping gast een mindere ervaring heeft kan gebeuren maar de eerder geplaatste beoordeling met een 1 is bepaald niet objectief te noemen (dat noem ik afzeiken).

Verder is het natuurschoon in de omgeving prachtig. Voor ons zeker een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Vriendelijke Eigenaar, Compleet ingerichte Caravan

Dulos,
    14-8-2016

Eigenaar is een Vriendelijke man en neemt alle moeite voor je. Hij probeert zeker aan al je wensen te voldoen. Niets is hem teveel en een kopje koffie bij aankomst.

Hadden een Huur Caravan, waarin het aan niets ontbrak. Netjes en schoon en tot aan b.v. een Eierdopje was aanwezig. Compleet ingericht met voortent en terras aan voorzijde (beiden met tafels en stoelen). Accommodatie was conform de vooraf bekeken Foto's. Verse broodjes kon je bestellen bij de campwinkel.

Minpunt is zeker de ligging van het Sanitair gebouw, want als je s'ochtends moest was het een beste klim op de nuchtere maag.

Voor de jeugdige onder ons, weinig tot niets te beleven (voor een 4 Sterren camping mag je een zwembad verwachten alhoewel bekend was dat deze er niet is).

Omgeving bied weinig. Je hebt er een Soort treintje (Biggolino), Varen op de Biggesee en Atta Höhle (is Druipsteengrot, was prachtig) en plaatsje Attendorn (matig). Meer is er niet.

Nog eens terug komen? Nee denk het niet, maar komt door wat de omgeving te bieden heeft. Heeft zeker niets te maken met de Camping zelf (op de klim naar het Sanitair gebouw na).

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een Gemoedelijke Camping. Ruim opgezet en verzorgd

Mike Evers,
    5-5-2016

Een zeer Gemoedelijke Camping. Ruim opgezet en zeer goed verzorgd.

Bijna alle personeelsleden spreken zowel Duits, Nederlands en Engelse taal! De camping beschikt over een ruim aantal tour plaatsen hoog gelegen met geweldige uitzicht. Ook groepen en motorrijders zijn van harte welkom! Super Camping! De omgeving is ideaal voor de sportieve vakantiegangen en de natuur genieter.

grüßen Mike

Eet gelegenheid aan de overkant van de camping is een aanrader (haus am see)

Gereisd met vrienden in mei 2015

Mooie camping

Roor,
    25-8-2015

Het was een mooie camping.

Sanitair was een 10+. Nog nooit zo'n mooi toiletgebouw gezien.

Jammer dat er geen restaurant was.

Heel aardige mensen.

Gereisd met partner in augustus 2015