We hebben een aantal aanbieders voor Uelsen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Uelsen voor je op een rij gezet:

Reviews over Uelsen

• 9Jauqueline koorm02-09-2018

Geweldig

Echt een leuk plaatsje met veel leuke uitvalwegen in de buurt. Leuk zijn de diverse molens, terug naar de bronstijd, de dierentuin in nordhorn, winkelen in lingen en nordhorn. En niet te vergeten Bad Bentheim met zijn mooie tuinen en kastelen . Verder kan je er heerlijk wandelen en fietsen En je bent er zo! Huisje was perfect met mooie serre, bedden opgemaakt en een wasmachine .

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8BriVlie19-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Uelsen ligt net over de grens bij Almelo in een soort "oksel" Het is een plaatsje met alle voorzieningen welke je nodig hebt. Supermarkten, bouwmarkt, Getränkemarkt, tankstations, apotheek en diverse restaurantjes/cafetarias. Cafetaria Der Holländer is zeer aan te bevelen. Er is een midgetgolfbaan, een openluchtzwembad, een hele grote vrij toegankelijke speeltuin in het bos en diverse bezienswaardigheden. Vooral veel wandel- en fietsmogelijkheden. Dichstbijzijnde grote plaats in de omgeving is Nordhorn en wil je de echte schnitzels eten van "duits" formaat dan loont het de moeite om 20 minuten te rijden naar Gasthof Brand in Twist voor de XXL gerechten.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Marjolein23-10-2016

Aardig, maar niet bijzonder

Veel supermarkten en restaurants. Verder is er niks te beleven.

• 6Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Dr.Oosting19-04-2016

gezellig fiets- en wandelweekend ghad met vrienden

Omgeving en natuur waren prachtig, Stadje gezellig, met voldoende winkels en restaurantjes. Mooi zwembad. Met de fiets of de benenwagen handig te bezoeken. Om het stadje heen zijn prachtige fietsroutes en wandelroutes, waarbij je ook de grens over kunt (met Nederland, Ootmarsum...) Wij hebben geen slechte ervaringen opgedaan. Wij gingen voor de natuur en niet voor uitgaansleven en cultuur. Daar kunnen we dus ook niets over zeggen. Wel hebben we heerlijk bij een Grieks restaurantje gegeten!

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Ria s18-10-2015

natuur, rust

Wij gaan al jaren op vakantie naar deze camping, vooral de rust en mooie natuur blijft ons steeds weer trekken, hebben in al die jaren veel gefietst en gewandeld in deze omgeving, en nog steeds ontdekken we nieuwe wegen en paden. Uelsen is een leuk en gezellig dorp, winkels, zwembad, midgetgolf, speeltuin, eetgelegenheid genoeg in de buurt, of net over de grens, ootmarsum, tubbergen enz

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7M18-07-2015

Prachtige omgeving

Leuk klein dorpje met diverse eetgelegenheden en een prachtige omgeving. Ideaal voor de iets ouderen die hier willen fietsen en/of wandelen.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Fam. Groote15-05-2015

Heerlijke plek!

Veel te doen voor kleine kinderen, maar ook heerlijk genieten van de natuur en de rust. Een combi die hier goed samen gaat.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 7R.08-09-2014

Mooie omgeving en rustig

Mooie omgeving. Rustig en goed te doen als je voor de rust komt begin september) en voor de wat actieveren is het leuk mountainbiken / joggen etc. door de bossen.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 7Mw. Tineke Reicher07-09-2014

Lief stadje

Leuk stadje met leuke dorpskern. Gezellige winkeltjes en de omgeving is geschikt om mooie fietstochtjes te maken.

Gereisd met partner in september 2014

• 7Nancy Meuwissen02-08-2014

Gezellig centrum

Alle winkels wat iemand nodig heeft zijn aanwezig in Uelsen,verder is het ook een gezellig centrum maar niet veel te beleven.

• 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn