• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Uelsen

Aardig, maar niet bijzonder

Marjolein, 23-10-2016
    Veel supermarkten en restaurants. Verder is er niks te beleven.

gezellig fiets- en wandelweekend ghad met vrienden

Dr.Oosting, 19-4-2016

Omgeving en natuur waren prachtig, Stadje gezellig, met voldoende winkels en restaurantjes. Mooi zwembad. Met de fiets of de benenwagen handig te bezoeken. Om het stadje heen zijn prachtige fietsroutes en wandelroutes, waarbij je ook de grens over kunt (met Nederland, Ootmarsum...)

Wij hebben geen slechte ervaringen opgedaan. Wij gingen voor de natuur en niet voor uitgaansleven en cultuur. Daar kunnen we dus ook niets over zeggen. Wel hebben we heerlijk bij een Grieks restaurantje gegeten!

natuur, rust

Ria s, 18-10-2015

Wij gaan al jaren op vakantie naar deze camping, vooral de rust en mooie natuur blijft ons steeds weer trekken, hebben in al die jaren veel gefietst en gewandeld in deze omgeving, en nog steeds ontdekken we nieuwe wegen en paden.

Uelsen is een leuk en gezellig dorp, winkels, zwembad, midgetgolf, speeltuin, eetgelegenheid genoeg in de buurt, of net over de grens, ootmarsum, tubbergen enz

Prachtige omgeving

M, 18-7-2015

Leuk klein dorpje met diverse eetgelegenheden en een prachtige omgeving.

Ideaal voor de iets ouderen die hier willen fietsen en/of wandelen.

Heerlijke plek!

Fam. Groote, 15-5-2015
    Veel te doen voor kleine kinderen, maar ook heerlijk genieten van de natuur en de rust. Een combi die hier goed samen gaat.
Uelsen scoort een 7 uit 10, op basis van 25 reviews