We hebben een aantal aanbieders voor Soltau voor je op een rij gezet:

Gereisd anders in augustus 2018

heel fijn

tijs,
    8-8-2018

het personeel was zo ongelooflijk vriendelijk, uit het hart gemeend en behulpzaam

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed verblijf, super pretpark

Cornelia,
    28-7-2018

Mooi huisje, ruim zat. We hadden een twee persoonsbed en een bankje met tafel. Ontzettend veel mieren in het huisje, ze liepen zelfs over je kussen. Gehorig huisje, de buren kun je letterlijk verstaan. Het was wel fijn dat de ramen goed open konden, het was namelijk 34 graden. Naast ons erg lawaaierige buren maar daar kan Heide Park niets aan doen natuurlijk. Het eten bij het buffet is goed en je kunt ook snacks en pizza halen bij de fritenbude. Onbeperkt cola/fanta/sprite etc vanaf 14.00 uur, ook erg fijn. Douchen en naar de wc doe je in een gezamenlijk gebouw, over het algemeen wel schoon. Het is wel eventjes lopen naar het park, zo'n 400 meter en dan ook de heuvel op. Even drinken ophalen tussen de attracties door doe je dus niet zo snel. Heide park is een ontzettend leuk mooi park en een aanrader. Je krijgt een bon mee voor de lunch, kun je bij meerdere restaurantjes gebruiken. Vlakbij heide park zit de designer outlet, aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Super mooie camping

FLP HOUBEN,
    27-7-2018

Wat een super mooie nette camping met ruime plekken. Prachtig sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Goed Hotel

Cornelia,
    19-7-2018

Mooie nette kamers, schoon. Er werd veel geklust, maar gelukkig waren de bouwvakkers rond een uur of 3 weer weg. Ontbijt prima, wel echt een Duits ontbijt dus niet helemaal wat wij als Nederlanders gewend zijn. Ligging is goed, aan doorgaande weg. Je bent zo in Heide Park, maar ook bijvoorbeeld bij de designer outlet van Soltau. 's Avonds in het restaurant gegeten. Heerlijk eten, wel slechte service. Moesten echt ontzettend lang wachten op ons eten.

Gereisd met partner in juli 2017
Soltau scoort een 7,2 uit 10, op basis van 10 reviews