Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern

1 keer is genoeg

San
14-5-2018
  • Onderkomen1

Park is super en netjes. Heel erg veel te doen voor kinderen. Binnenzwembad is top. Buitemzwembad was gesloten. Bij het meer zijn ook nog veel activiteiten te doen. Overal contant betalen. Er is maar 1 pinautomaat op het park en deze was de hele week defect. Eten viel tegen. Opgewarmde schnitzels van de vorige dag. Het huisje was vies. Hondenharen en flinke stofwebben. Er was geen bezem, stofzuiger of dweil. Alleen een handveger en blik. De poetsploeg had ook niks bij zich dus ik begrijp wel dat het niet schoon was. Vraag me alleen af wanneer ze grondig gaan poetsen.

Park was super en schoon. Huisje was puin.

Geweldig park,waardeloos huisje.

Daan
27-8-2017
  • Onderkomen1

In dit park hoeft niemand zich te vervelen.Wat is er veel te doen! Voor sommige dingen moet je een klein bedrag betalen maar zo goed als alles is gratis.Doordat het zo groot is is het zelfs in het hoogseizoen geen drukke bedoening.Erg fijn.

Helaas viel het huisje (Waldhaus) enorm tegen. Al je spullen waren klam/vochtig,het is erg donker binnen dus zat iedereen overdag (hoog zomer!)met licht aan.Het is koud zo onder de bomen.(Zou verwarming in het huisje zitten.Er zat er 1 in de huiskamer maar deze gasverwarming gaf mij niet de indruk dat het veilig was om aan te steken...) De bomen groeiden zo dicht aaneen dat je geen zon bij het huisje had.Iedereen zat buiten behalve de mensen in een Waldhaus!Het was niet schoon.De bank was keihard en je kon er niet normaal op zitten.De bedden waren dramatisch.3x van matras gewisseld maar het was allemaal doorgezakt en scheef.Schimmel op het matras.

We gaan graag nog eens terug want het park is echt super maar dan in een ander soort huisje.

Prima!

dds
12-8-2017
  • Onderkomen9

We hadden een super mooi en schoon verblijf (Landhuis Jutland nr. 9) maar geen goede wifi. Je moet betalen voor wifi dus verwachten we wel wat.....Na meerdere malen bellen, zou een conciërge gestuurd worden, die pas de volgende dag kwam. Helaas kregen we geen compensatie!

Het park is verder heel leuk voor jongere kinderen, er is genoeg te doen! Zowel binnen als buiten! Een echte aanrader!

Het eten is een beetje "fast food' achtig en het drinken smaakt anders (cola, latte, appelsap)

Fantastische plek om heen te gaan

Corry
31-7-2017
  • Onderkomen10

Zijn er al vaak geweest .en blijft een leuke en geweldige vakantie plek om heen te gaan .volgend jaar gaan we weer.vorige jaar oktober nog geweest

Kids geen minuut verveeld

Fam bruintjes
27-4-2017
  • Onderkomen9

Super leuke midweek gehad.

Zwembad super!!

Heel veel speel mogelijkheden

Jammer dat treintje en hobbelpaardjes geld kost.

Wij zijn wezen eten bij schlemmer grill in haren betaalbaar en veel!!

Ook om aftehalen en in je huisje te eten super tedoen 7 min rijden.

Geweldig veeel beter dan in park zelf

Dat eten veel enorm tegen.

Huisje jetland super wel ver lopen.

Fietsen gehuurd gratis per dag.

Wel als je s,nachts je fietsen bij je houd 2€ per dag.

We komen zeker terug!!!

super

caro
26-2-2017
  • Onderkomen8

geweldig park. zowel binnen als buiten.vooral het overdekte zwembad was een hit.

Leuk voor jong en oud

melanie
28-10-2016
  • Onderkomen8

Het is een super leuk park voor jong en oud. Ontzettend veel te doen, binnen en buiten. Zaten in landhuis jutland, lag behoorlijk ver van de ingang af, waren blij dat we de fietsen bij ons hadden. Eetgelegenheid op het park matig. Moesten bij het sport café een uur wachten op onze bestelling van patat en hamburgers. Sowieso als je daar geholpen wilt worden moet je iemand aan klampen, ze komen niet uit zich zelf. Wij hebben 2 keer gegeten bij madelaine, 5 km. Goed en niet duur.

geweldige midweek

EnEs
9-9-2016
  • Onderkomen10

Ontzettend veel te doen vooral voor kinderen.Speeltuin,veel overdekte attracties,binnen-en buitenzwembad.Een groot meer met allerlei watersporten en een mooi strand. Speciaal hondenstrand....te veel om op te noemen. Er kan niet gepind worden ! Alleen bij de supermarkt bij besteding van minimaal 10euro! Er is een geldautomaat in het receptiegebouw. Alles is alleen duitstalig,ook het boekje met informatie over het verblijf .

Het is een waar kinderparadijs.

Esther Zwart
5-9-2016
  • Onderkomen9

Slosss dankern is bij uitstek geschikt voor alle leeftijden. Er is van alles te doen op het park. Er zowel binnen als buiten is er genoeg te doen. Het personeel is super vriendelijk en spreken goed Nederlands.

blijft leuk park

cindy
3-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We zijn dit jaar voor de 3de keer geweest en dit keer voor 2 weken.We hadden nu een ander Heidehuisje die we normaal hadden en de matrassen zijn behoorlijk hard.We hadden niet zo goed weer en vonden dan 2 weken wel erg lang duren.Verder vonden we alles oke.Huisje goed schoon en wij hebben honden dus hebben het huisje tussentijds en aan het eind ook zelf goed schoongemaakt we hadden een stofzuiger meegenomen.Douchen daar zouden ze een kunststof schuifdeur voor moeten doen i.p.v een douchegordijn.Na 3/4 nachten begon het s'ochtends op de slaapkamers toch wel klam en vochtig te worden dus de boel flink luchten.In 20 min zit je in Meppen daar zijn div grote kaufhallen te vinden met speelgoed,levensmiddelen,apperatuur,enz.Volgend jaar gaan we waarschijnlijk er toch weer heen alleen de vraag gaan we voor 10 dagen of toch weer voor 2 weken.Softijsjes van 2 euro tot 2,70 is wel wat duur.Bij Marianne's wegrestaurant gegeten met zijn 4en voor 35 euro incl.drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern in Haren (Ems), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern scoort een 8.25 uit 10 op basis van 167 reviews.