Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern

147 reviews over Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern in het Nederlands

Geweldig park,waardeloos huisje.

Daan, 27-8-2017
  • Onderkomen1

In dit park hoeft niemand zich te vervelen.Wat is er veel te doen! Voor sommige dingen moet je een klein bedrag betalen maar zo goed als alles is gratis.Doordat het zo groot is is het zelfs in het hoogseizoen geen drukke bedoening.Erg fijn.

Helaas viel het huisje (Waldhaus) enorm tegen. Al je spullen waren klam/vochtig,het is erg donker binnen dus zat iedereen overdag (hoog zomer!)met licht aan.Het is koud zo onder de bomen.(Zou verwarming in het huisje zitten.Er zat er 1 in de huiskamer maar deze gasverwarming gaf mij niet de indruk dat het veilig was om aan te steken...) De bomen groeiden zo dicht aaneen dat je geen zon bij het huisje had.Iedereen zat buiten behalve de mensen in een Waldhaus!Het was niet schoon.De bank was keihard en je kon er niet normaal op zitten.De bedden waren dramatisch.3x van matras gewisseld maar het was allemaal doorgezakt en scheef.Schimmel op het matras.

We gaan graag nog eens terug want het park is echt super maar dan in een ander soort huisje.

Prima!

dds, 12-8-2017
  • Onderkomen9

We hadden een super mooi en schoon verblijf (Landhuis Jutland nr. 9) maar geen goede wifi. Je moet betalen voor wifi dus verwachten we wel wat.....Na meerdere malen bellen, zou een conciërge gestuurd worden, die pas de volgende dag kwam. Helaas kregen we geen compensatie!

Het park is verder heel leuk voor jongere kinderen, er is genoeg te doen! Zowel binnen als buiten! Een echte aanrader!

Het eten is een beetje "fast food' achtig en het drinken smaakt anders (cola, latte, appelsap)

Fantastische plek om heen te gaan

Corry, 31-7-2017
  • Onderkomen10

Zijn er al vaak geweest .en blijft een leuke en geweldige vakantie plek om heen te gaan .volgend jaar gaan we weer.vorige jaar oktober nog geweest

Kids geen minuut verveeld

Fam bruintjes, 27-4-2017
  • Onderkomen9

Super leuke midweek gehad.

Zwembad super!!

Heel veel speel mogelijkheden

Jammer dat treintje en hobbelpaardjes geld kost.

Wij zijn wezen eten bij schlemmer grill in haren betaalbaar en veel!!

Ook om aftehalen en in je huisje te eten super tedoen 7 min rijden.

Geweldig veeel beter dan in park zelf

Dat eten veel enorm tegen.

Huisje jetland super wel ver lopen.

Fietsen gehuurd gratis per dag.

Wel als je s,nachts je fietsen bij je houd 2€ per dag.

We komen zeker terug!!!

super

caro, 26-2-2017
  • Onderkomen8

geweldig park. zowel binnen als buiten.vooral het overdekte zwembad was een hit.

Leuk voor jong en oud

melanie, 28-10-2016
  • Onderkomen8

Het is een super leuk park voor jong en oud. Ontzettend veel te doen, binnen en buiten. Zaten in landhuis jutland, lag behoorlijk ver van de ingang af, waren blij dat we de fietsen bij ons hadden. Eetgelegenheid op het park matig. Moesten bij het sport café een uur wachten op onze bestelling van patat en hamburgers. Sowieso als je daar geholpen wilt worden moet je iemand aan klampen, ze komen niet uit zich zelf. Wij hebben 2 keer gegeten bij madelaine, 5 km. Goed en niet duur.

geweldige midweek

EnEs, 9-9-2016
  • Onderkomen10

Ontzettend veel te doen vooral voor kinderen.Speeltuin,veel overdekte attracties,binnen-en buitenzwembad.Een groot meer met allerlei watersporten en een mooi strand. Speciaal hondenstrand....te veel om op te noemen. Er kan niet gepind worden ! Alleen bij de supermarkt bij besteding van minimaal 10euro! Er is een geldautomaat in het receptiegebouw. Alles is alleen duitstalig,ook het boekje met informatie over het verblijf .

Het is een waar kinderparadijs.

Esther Zwart, 5-9-2016
  • Onderkomen9

Slosss dankern is bij uitstek geschikt voor alle leeftijden. Er is van alles te doen op het park. Er zowel binnen als buiten is er genoeg te doen. Het personeel is super vriendelijk en spreken goed Nederlands.

blijft leuk park

cindy, 3-9-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We zijn dit jaar voor de 3de keer geweest en dit keer voor 2 weken.We hadden nu een ander Heidehuisje die we normaal hadden en de matrassen zijn behoorlijk hard.We hadden niet zo goed weer en vonden dan 2 weken wel erg lang duren.Verder vonden we alles oke.Huisje goed schoon en wij hebben honden dus hebben het huisje tussentijds en aan het eind ook zelf goed schoongemaakt we hadden een stofzuiger meegenomen.Douchen daar zouden ze een kunststof schuifdeur voor moeten doen i.p.v een douchegordijn.Na 3/4 nachten begon het s'ochtends op de slaapkamers toch wel klam en vochtig te worden dus de boel flink luchten.In 20 min zit je in Meppen daar zijn div grote kaufhallen te vinden met speelgoed,levensmiddelen,apperatuur,enz.Volgend jaar gaan we waarschijnlijk er toch weer heen alleen de vraag gaan we voor 10 dagen of toch weer voor 2 weken.Softijsjes van 2 euro tot 2,70 is wel wat duur.Bij Marianne's wegrestaurant gegeten met zijn 4en voor 35 euro incl.drinken.

3e..... maar ook laatste keer

fam kempkens, 27-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Voor 3e x in het park, 1e keer in 2010,2013 en nu 2016, voor de kids voldoende activiteiten,ook oudere kids (12,13,14 en 15). Park word betreft activieiten ook wel uitgebreid met de jaren, onderhoud huisjes kan beter, zo ook de schoonmaak, wij hadden Heidehaus, was niet goed schoon had iemand met hond in gezeten ,kan ook niet als we zien in hoeveel tijd de schoonmaaksters zo'n huisje"gepoets"hadden en waarmee..dit zagen we op dag van vertrek..

Het restaurant is goed,je kunt voor redelijk bedrag lekker eten.

Een echt minpunt vinden we de SEABOB, dit is echt een aanfluitig, 18,50 voor 10 min.Daar komt bij dat de verhuurder een erg vervelende man was, die liever aan Duitsers verhuurde dan aan Nederlanders dit aan de lijven ondervonden,eerst stuurde hij een aantal nederlandse gasten weg,had zogenaamd niks te verhuren.. dochter had gereserveerd ,ik zou vertalen hoe en wat de BOB zou werken.... kwamen er 3 duitsers binnen, waarop hij zei,als mijn dochter geen duits kan verhuur ik niks, nou ja zeg hoeveel Nederlandse gasten zijn er wel niet... ik denk dat zo'n bedrijf er voor moet zorgen dat het voor iedere gast te begrijpen is,vervolgens keerd hij rug toe en gaat met duitsers verder, echt een onbeschofte man die het alleen om t geld gaat!!!trap hier niet in.Rondom en in park word het groen slecht bij gehouden,veel brandnetels/doornstruiken. Het is een prima park, wat nog beter zou scoren als het beter onderhouden werd.Er werken veel oudere mensen, en zijn niet allemaal vriendelijk...

We hebben een leuke vakantie gehad,en zeker ook aan te raden voor zowel jonge en oudere kinderen , maar na 3x Schlossdankern toch op zoek na iets anders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern in Haren (Ems), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern scoort een 8.31 uit 10 op basis van 165 reviews.