Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern

6,9

• Onderkomen4,8
  • Activiteiten8,0

Omschrijving
Op Ferienzentrum Schloss Dankern in Haren is ontzettend veel te doen. Een groot meer met watersporten, een binnen- en buitenzwembad, een speeltuin en veel overdekte attracties. Er is zelfs een speciaal hondenstrand. Breng een bezoekje aan het Moormuseum of de Meyer Werft, waar je met eigen ogen een gigantisch groot cruiseschip kunt zien.

149 reviews over Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern in het Nederlands

Geweldig voor kinderen !!

Janssen,
13-8-2018
  • Activiteiten10

Na vorig jaar een waldhaus te hebben gehad, gingen we nu voor een heidehaus. Dit was stukken beter, meer ruimte en meer sfeer.

Geweldig park met goede service, na een klacht met koud water werd dit binnen een kwartier verholpen.

Alles wat je je maar kunt wensen voor de kinderen is er te vinden, zoiets hebben wij nog nergens meegemaakt.

Veel dingen gratis of tegen borg, gezellig terras waar je kunt eten voor een goede prijs, in een gezellige sfeer.

Enige minpuntje was de tv, waar geen nederlandstalige zenders te vinden zijn.

Maar eigenlijk hebben we niet veel tijd doorgebracht in ons huisje, er was gewoon teveel te doen op het park.

Tip: ga ook eens eten bij Marlene's, erg goed en scherpe prijzen.

Wij gaan zeker nog eens terug !!

1 keer is genoeg

San,
14-5-2018
  • Activiteiten10

Park is super en netjes. Heel erg veel te doen voor kinderen. Binnenzwembad is top. Buitemzwembad was gesloten. Bij het meer zijn ook nog veel activiteiten te doen. Overal contant betalen. Er is maar 1 pinautomaat op het park en deze was de hele week defect. Eten viel tegen. Opgewarmde schnitzels van de vorige dag. Het huisje was vies. Hondenharen en flinke stofwebben. Er was geen bezem, stofzuiger of dweil. Alleen een handveger en blik. De poetsploeg had ook niks bij zich dus ik begrijp wel dat het niet schoon was. Vraag me alleen af wanneer ze grondig gaan poetsen.

Park was super en schoon. Huisje was puin.

Geweldig park,waardeloos huisje.

Daan,
27-8-2017
  • Activiteiten10

In dit park hoeft niemand zich te vervelen.Wat is er veel te doen! Voor sommige dingen moet je een klein bedrag betalen maar zo goed als alles is gratis.Doordat het zo groot is is het zelfs in het hoogseizoen geen drukke bedoening.Erg fijn.

Helaas viel het huisje (Waldhaus) enorm tegen. Al je spullen waren klam/vochtig,het is erg donker binnen dus zat iedereen overdag (hoog zomer!)met licht aan.Het is koud zo onder de bomen.(Zou verwarming in het huisje zitten.Er zat er 1 in de huiskamer maar deze gasverwarming gaf mij niet de indruk dat het veilig was om aan te steken...) De bomen groeiden zo dicht aaneen dat je geen zon bij het huisje had.Iedereen zat buiten behalve de mensen in een Waldhaus!Het was niet schoon.De bank was keihard en je kon er niet normaal op zitten.De bedden waren dramatisch.3x van matras gewisseld maar het was allemaal doorgezakt en scheef.Schimmel op het matras.

We gaan graag nog eens terug want het park is echt super maar dan in een ander soort huisje.

Prima!

dds,
12-8-2017
  • Activiteiten9

We hadden een super mooi en schoon verblijf (Landhuis Jutland nr. 9) maar geen goede wifi. Je moet betalen voor wifi dus verwachten we wel wat.....Na meerdere malen bellen, zou een conciërge gestuurd worden, die pas de volgende dag kwam. Helaas kregen we geen compensatie!

Het park is verder heel leuk voor jongere kinderen, er is genoeg te doen! Zowel binnen als buiten! Een echte aanrader!

Het eten is een beetje "fast food' achtig en het drinken smaakt anders (cola, latte, appelsap)

Fantastische plek om heen te gaan

Corry,
31-7-2017
  • Activiteiten10

Zijn er al vaak geweest .en blijft een leuke en geweldige vakantie plek om heen te gaan .volgend jaar gaan we weer.vorige jaar oktober nog geweest

Kids geen minuut verveeld

Fam bruintjes,
27-4-2017
  • Activiteiten10

Super leuke midweek gehad.

Zwembad super!!

Heel veel speel mogelijkheden

Jammer dat treintje en hobbelpaardjes geld kost.

Wij zijn wezen eten bij schlemmer grill in haren betaalbaar en veel!!

Ook om aftehalen en in je huisje te eten super tedoen 7 min rijden.

Geweldig veeel beter dan in park zelf

Dat eten veel enorm tegen.

Huisje jetland super wel ver lopen.

Fietsen gehuurd gratis per dag.

Wel als je s,nachts je fietsen bij je houd 2€ per dag.

We komen zeker terug!!!

super

caro,
26-2-2017
  • Activiteiten9

geweldig park. zowel binnen als buiten.vooral het overdekte zwembad was een hit.

Leuk voor jong en oud

melanie
28-10-2016
  • Activiteiten9

Het is een super leuk park voor jong en oud. Ontzettend veel te doen, binnen en buiten. Zaten in landhuis jutland, lag behoorlijk ver van de ingang af, waren blij dat we de fietsen bij ons hadden. Eetgelegenheid op het park matig. Moesten bij het sport café een uur wachten op onze bestelling van patat en hamburgers. Sowieso als je daar geholpen wilt worden moet je iemand aan klampen, ze komen niet uit zich zelf. Wij hebben 2 keer gegeten bij madelaine, 5 km. Goed en niet duur.

geweldige midweek

EnEs
9-9-2016
  • Activiteiten10

Ontzettend veel te doen vooral voor kinderen.Speeltuin,veel overdekte attracties,binnen-en buitenzwembad.Een groot meer met allerlei watersporten en een mooi strand. Speciaal hondenstrand....te veel om op te noemen. Er kan niet gepind worden ! Alleen bij de supermarkt bij besteding van minimaal 10euro! Er is een geldautomaat in het receptiegebouw. Alles is alleen duitstalig,ook het boekje met informatie over het verblijf .

Het is een waar kinderparadijs.

Esther Zwart
5-9-2016
  • Activiteiten10

Slosss dankern is bij uitstek geschikt voor alle leeftijden. Er is van alles te doen op het park. Er zowel binnen als buiten is er genoeg te doen. Het personeel is super vriendelijk en spreken goed Nederlands.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern in Haren (Ems), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienzentrum Schloss Dankern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.