We hebben een aantal aanbieders voor Hannover voor je op een rij gezet:

vakanties Hannover

We hebben een aantal aanbieders voor Hannover voor je op een rij gezet:

Reviews over Hannover

Prima voor één keer maar geen tweede keer meer

Ben
    28-6-2018

Hannover is een leuke stad voor een dag. Volg de drode draad die door de stad loopt en je ziet de belangrijkste bezienswaardigheden. In een dag goed te doen. De altstadt is de moeite en Hannover heeft vele leuke winkels. We hebben ons er prima vermaakt maar zullen niet snel nog een tweede stedentrip brengen aan Hannover. Ook prima te combineren met Celle.

Mooie stad

jos
    5-9-2016

volg de rode lijn begint bij het vvv kantoor en komt langs 36 bezienswaardigheden, Markthal is zeer leuk , lekker eten en goed koop biertjes, centrum met veel winkels dus voor de vrouw veel winkels houd mar niet op.Nieuw winkelcentrum naast de bahnhof. Neem de metro daar kom je overal, dag kaart 5 euro,

Gereisd Met partner in september 2016

Hannover heeft een leuke Kerstmarkt

Edith
    25-1-2016

Wij hebben in november 2015 de Kerstmarkt in Hannover bezocht. Het is weer eens wat anders dan de gebruikelijke steden in Duitsland. Hannover heeft best wel wat te bieden aan de toeristen, Het is een gezellige stad met een vriendelijke overzichtelijke binnenstad. Met een groot meer Maschsee, dat vooral in de zomer gezellig moet zijn. Het openbaarvervoer is er goed en niet duur, koop een dagkaart bij het Toeristenbureau - waar ze je zelfs in het Nederlands te woord staan -. Kortom je moet het zelf maar eens gaan bekijken!

Gereisd Met vrienden in november 2015

Mooie maar ondergewaardeerde stad.

bennad
    31-5-2015

Hannover is een erg mooie maar bij Nederlanders vrij onbekende stad,die naar mijn mening qua grandeur niet onderdoet voor menig europese hoofdstad.De stad is ruim opgezet,met mooie groene parken waar mensen bij mooi weer picknicken,boulevards waar mensen flaneren,erg veel mooie oude gebouwen,een groot meer aan de rand van de stad (machsee),veel kunst langs toegangswegen,en een open-minded publiek wat graag door de stad fietst.Dit laatste is vrij ongebruikelijk voor een Duitse stad.Een stad die werkelijk alles te bieden heeft voor een geslaagde stedentrip.Jammer dat zo weinig Nederlanders dit weten.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam verrast

Liane
    11-9-2014

Wat bijna niemand weet, is dat Hannover de groenste stad van Duitsland is. Er is zelfs een park wat groter dan Central Park NY is! Autovrije winkelzone. Leuke eetgelegenheden. Ik vind het er leuker dan bv Düsseldorf of Keulen. Relaxte sfeer en ik voelde me er zeer veilig. Aanrader!!!!!

Gereisd Zakelijk in januari 2014
Hannover scoort een 7,6 uit 10, op basis van 42 reviews