Reviews over Hann. Munden

Goed voor één nacht.

Henk
    8-10-2018

Aardige camping voor één of twee nachten. Ligt mooi aan het water, maar voor toilet, douche en afwassen moet je een drukke straat oversteken. Toiletten enigszins verouderd en niet echt schoon. Wel makkelijk in te rijden plekken die voldoende groot zijn.

Fantasties

JJM Lakeman
    6-9-2018

We hebben echt een top vakantie gehad. heerlijk aan de Werra. Harstikke hardwerkende eigenaren. Er was werkelijk nergens iets op aan te merken.

Flores, Silvia en Maud jullie verdienen een dikke 10

Heerlijk vertoeven

Kersten van Dalen
    16-7-2018

Het was er heerlijk, rust, ruimte, water, bos.

Heb prachtige wandelingen gemaakt en heerlijk gezwommen met mijn hond in de Werra.

Heel erg vriendelijke eigenaren, behulpzaam en gewoon erg aardig!

Ik was 4 dagen op de camping, die er erg verzorgd uit ziet, en ik kan wel zeggen, het waren goede dagen!

Voor herhaling vatbaar

Diana
    7-7-2018

Prima hotel en camping.met zeer vriendelijke hardwerkende eigenaren,die na 23 uur nog bezig waren.

In de ochtend vers gebakken broodjes.

Mooi gebied om te verkennen.

Echt een aanrader.

Fantastisch (fiets)weekje weg!

Joke
    3-7-2018

Prachtig gelegen aan een rivier met uitstekend sanitair, een betaalbaar restaurant/gasthaus en gastvrije, hardwerkende eigenaren. Zelfs in de avond om 23.00 uur werden de toiletten nog schoongemaakt. 's-Morgens lekker versgebakken broodjes... het lijkt al bijna geen kamperen meer. We hebben hier heerlijke fietstochten gemaakt langs verschillende rivieren. Maar het is ook een uitgebreid wandel gebied. Door het WK voetbal (groot scherm) in het restaurant was er snel en vrolijk contact met niet alleen Nederlandse kampeerders, Duitsers, Zweden, Denen en Engelsen schoven ook aan. Superweek gehad!!

Hann. Munden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 reviews