Vakantiepark Landal Salztal Paradies

8,5

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,9
  • Ligging t.o.v. pistes7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Salztal Paradies voor je op een rij gezet:

257 reviews over Vakantiepark Landal Salztal Paradies in het Nederlands

Prachtige omgeving, leuk park!

Mariette
23-5-2018
  • Onderkomen8

Het is een leuk park met mooie wandelingen direct vanuit het park. Als je bovenin het park naar de doorgaande weg loopt en deze naar rechts gaat dan krijg je aan je linkerhand een bospad wat een beetje steil loopt. Vlak daarna kom je in de open natuur en kun je via een prachtig pad naar Steina lopen. Vanuit Steina kun je via het bos (langs de begraafplaats) weer naar het park. Ongeveer 5 km, paar steile stukjes. Superleuk is de stoomtrein naar de Brocken. Let op, het tarief is vanaf ieder opstapstation hetzelfde. Wij stapten op het voorlaatste station op (Schierke) en betaalden dus de volle mep. Erg duur voor 40 minuten. Daarom toch maar voor een enkele reis gekozen en terug gewandeld. Was echt geweldig! Een Keienpad, 7 km. Dit pad vind je als je vanaf de Brocken een kilometer de weg volgt, het spoor nog over en dan een pad naar rechts. Ook superleuk: de boshut Stoberhai in Wieda, eten heel goed en wilde dieren zien als de avond valt.
  • Onderkomen8

Prachtige omgeving. Lopend naar Bad Sachsa. 5 minuten. Leuk dorp met terrasjes en restaurants. Supermarkten dichtbij. Prima appartement, ruim, schoon.

Voor Landal een leuk zwembad met glijbaan met banden en golfbad. Verschillende baden.

Geen Wifi. of anders gezegd wel Wifi... zelfs gratis, maar wat heb je aan wifi waar geen internet in zit.

3G/4G was ook niet aanwezig, dus ben je afhankelijk van Wifi. De hardware is ok, De gateway pingt op 700 ms gemiddeld. Dit gaat je echt klanten kosten. Duitsers lopen digitaal nog wat achter, maar Nederlanders pikken dit niet. Dat is mijn professionele ervaring. Het is ook geen excuus dat het gratis is. Het is gewoon een noodzaak. We doen geen vooronderzoek thuis meer naar de activiteiten in de omgeving. Dat doen we ter plaatsen. Daar zoeken we alles uit. Geen internet. Geen goede wandelkaarten op de mobiel. Dan sta je met mensen met een handicap op verkeerde plaatsen....

Super zwembad!

Fam. Bouma
7-3-2018

Super mooi en leuk zwembad op het park waar zowel kinderen als oudere het naar hun zin kunnen hebben.

De omgeving is veel bos, waar het met grijze dagen nogal donker kan zijn. Zeker een aanrader in de buurt is de hangbrug boven het Rappbodetal. De accomodaties zijn ruim en schoon, en de autos kun je prima parkeren!

Prachtig kleinschalig park in adembenemende natuur

Fam Heckenberg
        3-3-2018
        • Activiteiten8
        • Onderkomen10

Prachtig kleinschalig park in adembenemende omgeving. We hadden een 4 persoons luxe woning met sauna en solarium. Genieten geblazen na een dag in de sneeuw. De luxe woning was prachtig gelegen op de mooiste plek in het park. Mooi uitzicht op de besneeuwde bergtop en het dorp Bad Sachsa. Woning heel schoon. Ruim en gezellig ingericht. We gaan zeker terug.

Super mooi gelegen en woningen heel schoon

Corne van Zelm
        2-3-2018
        • Ligging t.o.v. pistes10
        • Onderkomen10

Woningen prachtig gelegen en lekker ruim en super schoon. Hele aardige dames bij de receptie. Prachtig gebied om te skiën en spot goedkoop.

Heerlijk skigebied in prachtige natuur

Familie Berkelaer
        27-1-2018
        • Onderkomen10

Afgelopen week in het Landal Park Salztal Paradies geweest. Super mooie woning, rustig gelegen met een prachtig uitzicht over het dorp Bad Sachsa. Heerlijk kunnen skiën in het nabij gelegen dorp Braunlage. Dit skigebied is veel mooier er uitgestrekter dan we gewend zijn van het Sauerland. We hebben de lift genomen bij de Wurmberg. Liften zijn zo goed als nieuw.

Het park is mooi aangelegd. Niet te groot. Huisje schoon, lekkere bedden. Heerlijke sauna voor na het skiën. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe. Prima te doen voor een lang weekend.

Mooiste Landal park, uitgestrekt natuurgebied

Berend Velders
        21-1-2018
        • Ligging t.o.v. pistes8
        • Onderkomen10

De Harz is een prachtig uitgestrekt natuurgebied. Het park ligt prachtig aan de rand van het dorp. Zo heb je niet het idee dat je op een groot vakantiepark zit. Vanuit je woning loop je zo het bos in. Enorm veel wandelmogelijkheden. Voor onze kinderen was er een heel groot subtropisch zwemparadijs en verschillende baden. Ook een hele grote overdekte ijshal. In de omgeving heel veel te doen. De woning was prachtig. Groot en heel schoon. We hadden een luxe 4 persoons woning met sauna en solarium. De badkamer was super ruim. De woonkamer gezellig ingericht.

Samenvattend: top park in een prachtige omgeving

Mooi,netjes,rustig park

Sandra
        13-1-2018
        • Onderkomen9

De huisjes zijn zeer ruim en netjes. Wij hadden een 4persoons huisje. Wel voor mensen die slecht ter been zijn wat lastiger te bereiken als je een huisje bovenin het park hebt. De omgeving is mooi en groen. In de buurt leuke restaurantjes en veel outdoor activiteiten in de buurt.

Heerlijke week gehad

Helen
        12-1-2018
        • Ligging t.o.v. pistes7
        • Onderkomen7

Fijne week gehad. Appartement verrassend ruim (4p comfort, nummer 15). Zitmeubels echt aan vervanging toe evenals vloerbedekking in de slaapkamers. (Openbare) faciliteiten aan de rand van het park zijn top. Schaatsbaan goed betaalbaar. Indoorspeeltuin wel prijzig maar wel leuk. Zwembaden top. Avonturenbad helaas gesloten wegens verbouwing maar gewone zwembad met peuterbad en sauna, bubbelbad wel open. Was ruim voldoende voor kleuter. Skigebied Braunlage bezocht. Genoeg sneeuw voor dagje plezier. Stadje best groot maar heel saai, maar kan tijd van het jaar zijn. Leuk klein sprookjesbos op 5 minuten. Niet duur en leuk voor een uurtje.

Parkshop stelt niks voor. Alleen ochtend 2uurtjes open. Maar supermarkten op 2km.

Ligging park aan de rand van bos, maar wel aan een straat die bomvol staat met auto's van alle bezoekers van buitenaf. In weekend konden wij nergens de auto parkeren. Ook niet op het park. Al met al een fijne vakantie gehad.

Betere ervaringen met andere landal parken

Annette
        3-1-2018
        • Activiteiten5
        • Onderkomen7

De huisjes zijn ruim en het park ligt mooi aan de rand van een bos en niet ver van het centrum. In de keuken bij een 6 persoons huisje zit alleen een kleine afwasmachine, er zitten veel zilvervisjes in de woning, de kinderbedden kraken vreselijk en de overige bedden zijn erg zacht. De vriendelijkheid van de dames aan de receptie laat wat te wensen over. Het eten in het bijbehorende restaurant was slecht en zelfs de friet was op. In het centrum hebben we wel heel goed gegeten in restaurant Saxa met een heel vriendelijke bediening en goede prijzen. Het zwembad en de schaatsbaan zijn super. Voor deze laatste moet je wel toegang betalen. De binnenspeeltuin, waar je ook een beste hoge toegang moet betalen, valt tegen. In de directe omgeving ligt een prachtig museum klooster en ook de 2 Unesco steden zijn zeker een bezichtiging waard. Bollo zijn we niet een keer tegen gekomen. Dat was een teleurstelling voor de kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Salztal Paradies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Salztal Paradies scoort een 8.47 uit 10 op basis van 257 reviews.