Vakantiepark Landal Salztal Paradiesstersterstersterster

8.6Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Bad Sachsa (Harz)

8.6Fantastisch

• 8Activiteiten
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 8.2Ligging t.o.v. pistes
  • 9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Salztal Paradies voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bij Landal Salztal Paradies vind je een zwembad met glijbanen waar je met een band vanaf kunt. Best bijzonder voor een kleinschalig park als dit. Buiten spelen kan ook in de speeltuin of bij de tafeltennistafel. De huisjes op dit Landal park zijn ruim en luxe en staan in natuurgebied Harz, tussen bos en bergen. Goslar ligt op 65 kilometer afstand.

284 reviews over Vakantiepark Landal Salztal Paradies

• 10[email protected]21-02-2020

Heerlijk genoten van de sneeuw op een mooi park

Heerlijk verblijf met onze kinderen van 12 en 14 gehad op het park Landal Salztal Paradies. Op 20 minuten rijden van het park ligt een uitgebreid skigebied van Braunlage. We hebben hier heerlijk kunnen skiën. Voldoende sneeuw. En dit op maar 5 uur rijden van Nederland. Dit skigebied is veel beter en ook rustiger dan Winterberg. Woning op het park uitstekend. Ruim en schoon. Super aardige dames bij de receptie. Top vakantie gehad.

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Annemieke19-02-2020

Top verblijf in een prachtige omgeving

Op 4 uur rijden vanaf de Nederlandse grens ligt dit prachtige Landal park. Het Harz gebergte is nog niet ontdekt door het massa toerisme. Uitgestrekte natuur met prachtige dorpjes en steden. We hebben heerlijk genoten op dit park. Voldoende te doen voor onze kinderen. Advies is wel een woning te nemen aan de rand van het park. Daar heb je het mooiste uitzicht. Super aardige dames bij de receptie. Een dame spreekt vloeiend Nederlands.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Familie Houtum16-02-2020

Heerlijk park met uitstekend zwembad en ijshal

Heerlijk park met uitstekend zwembad en ijshal in een prachtige natuur gelegen. Op 20 minuten rijden ligt een uitgestrekt skigebied van Braunlage. Bij onvoldoende sneeuwval werkt met met sneeuwkanonnen. Het dorp Bad Sachsa is erg gezellig met leuke horeca. Uiteten is spotgoedkoop.

Parkmanagement Landal Salztal Paradies, Eigenaar , 17-02-2020

Beste familie Houtem, Bedankt voor jullie positieve review. Fijn dat jullie zo genoten hebben op ons park en de prachtige omgeving. We hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 5Eline07-02-2020

niet voor herhaling vatbaar

weet als je hier heen gaat dat het geen standaard landal park is. wij zijn er nu er geen sneeuw ligt. het is een park wat overal ver vandaan ligt. bezienswaardigheden liggen allemaal 1 uur tot 1,5 uur rijden van het park. Parkshop zeer klein en beperkt open. Voor supermarkt ga naar de REWE in het dorp. Parkeren is heel vervelend, altijd drukte door het zwembad en de ijshal. En dus is het maar afwachten of der een plek is als je terug komt.

Zwembad valt erg tegen, is veel kleiner dan de 5000 vierkante meter die ze beloven, niet subtropisch en water is koud. met een uurtje ben je er uit gekeken. Eten boven het zwembad is ook niks, alleen simpele maaltijden (vermoed diepvries of magnetron) is niet duur. duurt lang voordat je geholpen word. Kregen wel excuus daar voor. huisje (2 persoons) zelf was schoon, keuken is klein. Bovenburen zijn zeer goed te horen, houd hier rekening mee met boeken.

• 3Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Parkmanagement Landal Salztal Paradies, Eigenaar , 16-02-2020

Bestel Eline, Bedankt voor je review. Jammer dat je vakantie op ons park is tegen gevallen.

Op 20 minuten van het park ligt een uitgestrekt skigebied Braunlage-Wurmberg. Dit gebied is geschikt voor iedereen, van beginner tot gevorderde wintersporter. Der Wurmberg met een van de modernste liften van Noord-Duitsland maakt verschillende afdalingen toegankelijk. Er zijn uitstekende langlauffaciliteiten, als onderdeel van het loipenetwerk Braunlage-Wurmberg. Er zijn onder meer verbindingsloipen naar Hohegeiß, Torfhaus, Schierke en naar het loipennetwerk van de Zuidelijk Harz.

Het is juist dat de parkshop beperkte openingstijden heeft. In het dorp zijn twee grote luxe supermarkten, Rewe en Edeka.

Bij de woningen kan de auto geparkeerd worden. De parkeerplaats bij het zwembad en de ijshal voor met name voor de bezoekers.

De Harz is een uitgestrekt gebied zonder snelwegen. Het kost inderdaad iets meer reistijd. Op nog geen 10 minuten rijden van het park ligt het klooster Walkenried. In 2010 kreeg dit klooster van Unesco de titel ‘Werelderfgoed’. Ook het grenzlandmuseum in Tetterode is aan te bevelen. Op nog geen 10 minuten van het park.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Liane01-02-2020

Geweldige voorzieningen, zeer goede prijs/kwalitei

Hier nu 4x een lang weekend in de voorjaarsvakantie geweest. Geweldig goede prijs/kwaliteitverhouding tov Winterberg. Iets minder mondain en ook niet altijd sneeuwzeker, maar dat mag de pret niet drukken. Mooie, op een heuvel gelegen, zeer ruime huisjes (jammer dat er geen openhaard in zit). Fantastisch zwembad met golfslagbad, stroomversnelling, waterglijbaan, saunalandschap etc. En natuurlijk de ijshockeybaan! Bad sachsa op loopafstand met de nodige restaurantjes. Verschillende skigebiedjes in de buurt, welke niet altijd sneeuwzeker zijn. Bij Braunlage vind je de enige pistes met kunstsneeuw EN après ski!

• 7Eetgelegenheden

Parkmanagement Landal Salztal Paradies, Eigenaar , 16-02-2020

Beste Liane, Bedankt voor je positieve review. Het doet ons goed horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad op ons park.

Het skigebied Braunlage heeft inderdaad kunstsneeuw. Dit gebied is geschikt voor beginner en gevorderde wintersporter. Der Wurmberg met een van de modernste liften van Noord-Duitsland maakt verschillende afdalingen toegankelijk. Er zijn uitstekende langlauffaciliteiten, als onderdeel van het loipenetwerk Braunlage-Wurmberg. Er zijn onder meer verbindingsloipen naar Hohegeiß, Torfhaus, Schierke en naar het loipennetwerk van de Zuidelijk Harz. Beleef een Duitslands langste natuurrodelbanen, gegarandeerd pret voor de hele familie. Met de stoeltjeslift bereikt u met uw slede/rodel comfortabel weer het begin van de volgende afdaling. Ook sneeuwschoentochten zijn in Braunlage-Wurmberg mogelijk, een gids toont u graag de mooiste plekken in het besneeuwde landschap.

Wij hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen op ons park.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2019
    10Guus04-11-2019

Super fijne vakantie !

Wij hebben tijdens onze herfstvakantie een super fijn verblijf gehad in dit park. Ons huisje was keurig verzorgd, schoon en van alle gemakken voorzien. De sauna was heerlijk en de zonnebank ook.

Het zwembad was een aanrader voor de kinderen.

In de omgeving is van alles te doen, veel variatie in de mogelijkheden.

We komen zeker nog een keer terug!

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Parkmanagement Landal Salztal Paradies, Eigenaar , 04-11-2019

Beste Guus, Erg leuk je positieve review te lezen. Altijd goed om te horen dat onze gasten een fijn verblijf hebben gehad. We streven er als park naar om onze gasten optimaal te laten genieten van ons park en de prachtige omgeving.

Er is in de Harz zoveel te beleven. Niet alleen de prachtige natuur, maar ook de historische Unesco werelderfgoed steden Goslar en Quedlinburg. En op nog geen 5 km van Bad Sachsa ligt het middeleeuwse klooster Walkenried. In 2010 kreeg dit klooster van Unesco de titel ‘wereldcultuurerfgoed’.

Wij hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen in Bad Sachsa.

• 8Fam. Keijzers01-11-2019

Heerlijk park in prachtige omgeving

Een hele fijne week gehad hier in de herfstvakantie. Het huisje (4persoons, 4B) was erg groot, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien (oven, vaatwasser, dubbele wastafel, vloerverwarming in badkamer etc.) Bedden boxspring met matrastopper dat lag heerlijk.

De omgeving is prachtig in de Harz en we hebben veel gewandeld in de omgeving. Er zijn hele leuke uitstapjes mogelijk: wij zijn bijv. in Thale geweest (Kabelbaan, rodelen), Klooster in Walkenried, Stoomtrein gepakt icm wandelen.

Op het park zelf is verder niet echt een gezellig centrum of plek waar je savonds nog even lekker wat kan drinken. Het restaurant boven het zwembad vonden we niet echt uitnodigend. Het zwembad is geweldig: golfslagbad, glijbaan met banden, whirlpools, stoomcabine, 25m bad. Het fijne daarvan is dat het over het algemeen helemaal niet druk is ih zwembad, dat zijn we bij center parcs wel anders gewend :-).

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Parkmanagement Landal Salztal Paradies, Eigenaar , 02-11-2019

Beste familie Keijzers, Bedankt voor jullie positieve en uitgebreide beoordeling. Leuk om te horen dat jullie genoten hebben op ons park en van de prachtige omgeving.

Het dorp Bad Sachsa heeft verschillende leuke en zeer betaalbare restaurants, zoals Saxa, Bei Helena en Harzer Schnitzelhaus. Deze restaurants hebben ook een uitstekende beoordeling bij Tripadvisor. Vanuit het park loop je zo het dorp Bad Sachsa in.

We hopen jullie graag nog eens te verwelkomen op ons park.

• 9de Groot25-10-2019

Wederom voor herhaling vatbaar!

Wederom genoten op dit park, in het zwembad en in de Harz in het algemeen. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Huisje was goed schoon en van alle gemakken voorzien. Alleen beide fauteuiltjes in de woonkamer waren aan opfrisbeurt toe Wij komen zeker nogmaals!

Parkmanagement Landal Salztal Paradies, Eigenaar , 01-11-2019

Beste Familie De Groot, Super leuk om te horen dat jullie weer zo genoten hebben op ons park. We doen ons uiterste best om onze gasten een leuk verblijf te bezorgen. Als je tips hebt voor nog meer vakantie plezier, dan hoor wij dat graag. En uiteraard graag tot de volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Tessa22-10-2019

Voor een heerlijke sportieve vakantie

Heerlijk genoten in onze herfstvakantie in Landal Salztal Paradies. Leuk kleinschalig park met ruime woningen. Woning was erg ruim en schoon. Sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Heerlijk actief geweest. Hadden onze mountainbikes meegenomen. Vanuit het park heerlijk met de fietsen het bos in. Veel hoogte verschillen. Voor de meivakantie maar weer een weekje gereserveerd op dit park.

• 8Eetgelegenheden

Parkmanagement Landal Salztal Paradies, Eigenaar , 01-11-2019

Beste Tessa, Fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben op ons park. Ons park leent zich er uitstekend voor om lekker actief bezig te zijn. Graag tot de volgende keer!

• 9Carmen en Richard21-10-2019

Als je van natuur houdt, is dit park een aanrader

Super fijn verblijf in de herfstvakantie met ons gezin op Landal Salztal Paradies. Niet zo maar een Landal park. Het kleinschalige park ligt midden in de natuur en naast dat je zo vanuit het park de bossen inloopt, loop van aan de andere kant van het park het dorp Bad Sachsa in. Wij genoten in een huis, type 4BL (4 persoons luxe woningen) Deze 4BL woningen liggen op de mooiste plekken in het park, met een adembenemend uitzicht over het dorp. Wel een paar trappen klimmen, maar meer dan de moeite waard. Veel te doen in de omgeving. Ook voor onze tieners.

• 7Eetgelegenheden

Parkmanagement Landal Salztal Paradies, Eigenaar , 01-11-2019

Beste Carmen en Richard, Bedankt voor jullie positieve review. We doen elke dag ons best om onze gasten een fijn verblijf te bezorgen. Het is altijd leuk om te horen dat gasten ons park als zeer positief ervaren. Heel graag tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

71 tips over Vakantiepark Landal Salztal Paradies

• Carmen, 22-10-2019

Naast een prachtig groot zwembad is er ook een overdekte ijshal waar je heerlijk kunt schaatsen. Schaatsen kan je daar huren.

• MGM, 04-05-2012

Harzer smalspoor baan bijvoorbeeld naar leuk plaatsje Wenigerode.

• Anton van der Laan, 04-02-2014

Ga lekker eten op het park. Prima keuken!

62 vragen over Vakantiepark Landal Salztal Paradies

• Miranda, 26-02-2019

Huisje 67

Is huisje 67 een boven of een onder woning?

• Cendy, 02-01-2019

Hondenhuisje

Wij willen graag een 6 pers hondenappartement boeken. Iemand ervaring met de afgezette tuin?

• Saskia , 02-09-2017

tieners?

hallo, wij overwegen om in de herfstvakantie met onze drie dochters (11, 13 en 15) naar dit park te gaan. We houden van wandelen en mountainbiken, maar is het park zelf en het zwembad ook leuk voor tieners? Zijn er leeftijdgenoten, activiteiten voor hen etc?

Vakantiepark Landal Salztal Paradies info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras