Vakantiepark Landal Salztal Paradies

• Ligging t.o.v. pistes8,0
  • Onderkomen8,7
  • Activiteiten7,6

Omschrijving
Bij Landal Salztal Paradies vind je een zwembad met glijbanen waar je met een band vanaf kunt. Best bijzonder voor een kleinschalig park als dit. Buiten spelen kan ook in de speeltuin of bij de tafeltennistafel. De huisjes op dit Landal park zijn ruim en luxe en staan in natuurgebied Harz, tussen bos en bergen. Goslar ligt op 65 kilometer afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Salztal Paradies voor je op een rij gezet:

268 reviews over Vakantiepark Landal Salztal Paradies in het Nederlands

Heerlijk!

Ellen,
25-10-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk park! Kleinschalig, gemoedelijk. Gelegen op een berg, dus houd rekening met veel (trappen) klimmen. Zwemparadijs is zeer schoon en er wordt keurig toezicht gehouden. Doordat het ruim is opgezet, is er altijd wel een plek om te zitten/liggen. Onze meiden van 7 hebben zich er prima vermaakt!

Wij hadden een 4bl (luxe) huis. Zeer schoon & ruim. Paar kleine tips: de bedden zijn aan de korte kant (1.80). Er is weinig licht in de badkamer. Mag wat meer/feller zijn. En de laatste tip: de WiFi is 3x niks. Voor ons geen probleem (lang leve 4G en ouderwetse bordspellen), maar als je er rekening mee houdt is het een tegenvaller.

De keuken is goed uitgerust (zelfs een kaasschaaf ;)). Er waren 3 (!) koffiezetapparaten: filter, Senseo en Nespresso.

Heel veel te doen in de omgeving, top! En het personeel op het park is vriendelijk. Kortom: een topverblijf!

Luxe park in adembenemende natuur

Yvonne Veer,
23-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Onderkomen10

Top locatie in adembenemend natuurgebied. We hadden een luxe 4 persoons woning. Ze noemen het op de Landal site appartementen, maar het zijn gewoon ruime luxe woningen. Prachtig uitzicht over het dorp.

Park gelegen in een uitgestrekt natuurgebied

Patrick Stokkermans,
11-9-2018
  • Onderkomen10

De Harz is een prachtig uitgestrekt natuurgebied. Het park ligt aan de zuidkant van de Harz. Vanuit het park loop je zo de natuur in. Voor de kinderen is een prachtig subtropisch zwemparadijs. In de wintermaanden is er zelfs een overdekte ijshal.

In de omgeving heel veel te doen. Mooie steden, kloosters en kastelen. Woning ruim, gezellig t ingericht en super schoon.

Mooi rustig park

Koopman,
9-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Rustig klein park.

Mooie ruime huisjes ook al is de vaatwasser aan de kleine kant als je een 6 pers. huisje hebt. Wifi is gratis maar is heel traag.

Zwembad is redelijk, te weinig pashokken voor baby's aan/uit te kleden.

Restaurant bei Helena is aan te raden heerlijk gegeten.

Het klooster is ook erg mooi om te bezoeken, grendslandmuseum heel erg uitgebreide rondleiding, het Glasmuseum in het dorp valt erg tegen. Dierentuin Erfurt ook erg mooi. Net zoals het dorpje Goslar, Bad Lauterberg

Rust, ruimte en luxe!

Familie Hollander,
4-9-2018
  • Onderkomen10

Een prachtig aangelegd park. Sfeervolle woning, vriendelijke dames bij de receptie waarvan zelfs een dame Nederlands sprak. Leuk dorp met verschillende restaurants. Eten hier is, in vergelijking met Nederland, zeer betaalbaar. Twee luxe supermarkten in het dorp met veel verse producten. Woning zeer schoon, ruim en mooie inrichting. Echt een top park.

Adembenemend landschap en prachtige woningen

Familie Manders,
3-9-2018
  • Onderkomen10

Na een weekje vakantie in Maastricht zijn wij met de familie afgereisd voor een wandelvakantie in de Harz. We hadden een huisje geboekt bij Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa. Het was een schot in de roos. Het is een kleinschalig park met ongeveer 100 huizen. Het park is prachtig gelegen in een natuurgebied. Vanuit de woning loop je zo het bos en de bergen in. Een adembenemend uitzicht vanuit onze woning. We hadden een 4 persoons (BL) woning geboekt, met sauna en solarium. Voordeel van deze luxe woning is dat je het mooiste uitzicht hebt over de bossen, bergen en het dorp Bad Sachsa. Voor de kinderen is er een subtropisch zwemparadijs. Dit park heeft werkelijk alles. Rust, ruimte, natuur, vermaak.

• Onderkomen8

Het park is kleinschalig opgezet, tegen een steile berghelling aan. Er zijn veel trappen in het park. Huisje 88 ligt op het hoogste punt, de receptie op t laagste. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit park niet aan te bevelen. Huisjes ruim en schoon, keukeninventaris groot. De wifi is echt drama!!

Het stadje Bad Sachsa bied alles wat men nodig heeft: winkeltjes, dagelijkse boodschappen, restaurantjes. Breng eens een bezoek aan Eiscafé Brehm, Grieks restaurant Bei Helena en Saxa, de lekkerste restaurantjes in Bad Sachsa! In de buurt veel wandelmogelijkheden en het klooster in Walkenried is ook een aanrader. Voor andere uitstapjes is het wat langer rijden, het boomkroonpad in Braunlage is leuk, het stadje Goslar is ook de moeite waard en ook Schloss Wernigerode. Een bezoek aan een grot (Hermanshöle) mag ook niet ontbreken. Er is genoeg te doen, voor ieder wat wils! En voor regenachtige dagen bied het zwembad voldoende vertier.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Joh316,
4-8-2018
  • Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen8

Mooie natuur, leuke dingen te doen in de omgeving!

Interessant dat het op de grens van voormalig oost en west Duitsland ligt, het grensland geeft daar meer info over. Verder zijn de steden Quedlinburg en Goslar heel mooi en het concentratie kamp mittelbau dora indrukwekkend. Grappig was de sommer rodelbahn in st andreasberg en het miniaturenland in wenigerburg. Afstanden naar de steden zijn trouwens wat ver maar je rijdt mooie stukjes en het is allemaal goed te doen.

Het vakantie park is gelegen aan het bos en aan het dorp bad sachsa.

Het huisje was netjes en schoon. Het park oogde verzorgd. Een voor ons leuke verrassing was het zwembad, met allerlei baden en dingen! Overigens is de ingang van het zwembad een beetje achteraf, dat zou meer sfeer kunnen hebben maar wat geeft het.

We hebben ons goed vermaakt!

Prima

Jan64nl,
2-8-2018
  • Onderkomen8

Goed onderhouden, klein park. Grenzend aan het dorpje. Mooie ruime appartementen. Deze bestaan uit een onder- en een bovenwoning, met elk een eigen ingang. Wij hadden geen last van (geluids)overlast van de benedenburen.

Het park ligt tussen groen. Er waren weinig insecten. Muggen hebben we helemaal niet gezien. Wel hebben we teken opgelopen...

Het zwembad is prima. Ruim met voldoende variatie. Ondanks dat er ook van buiten het park mensen in mogen was het zwembad niet druk.

In de omgeving vonden wij wat weinig te doen. Wandelen en/of musea is niks voor ons.

Het wifi is gratis en je kan er met een onbeperkt aantal apparaten op. Maar het was vreselijk traag. 's ochtends om 6.00 uur was het te doen, maar in de loop van de dag was onbruikbaar.

Parkeerruimte is meer dan voldoende aanwezig. Niet altijd direct bij de woning, maar op een korte loopafstand. In de overdekte garage is zelfs een oplaadpunt voor elektrische auto's.

Een top park van Landal in de Harz

Bente van Breukelen,
22-7-2018
  • Onderkomen10

Een heerlijke zonnige week gehad met ons gezin in het Landalpark in de Harz. Onze kinderen van 16 en 11 hebben zich uitstekend vermaakt. Naast een prachtig subtropisch zwemparadijs is er in de omgeving heel veel te doen. Je kunt bijvoorbeeld fantastisch mountainbiken. Maar ook een dagje naar Goslar is meer dan aan te bevelen. We zaten in een 4 persoons luxe woning. Voordeel van deze woningen is dat ze aan de rand van het park liggen en daardoor heb je heel veel privacy. Het is geen groot park, dus je zit zo vanuit je huis in het zwembad of bij de receptie.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Salztal Paradies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.