Vakantiepark Landal Salztal Paradies

8,5

• Activiteiten7,7
  • Ligging t.o.v. pistes8,1
  • Onderkomen8,8

Bij Landal Salztal Paradies vind je een zwembad met glijbanen waar je met een band vanaf kunt. Best bijzonder voor een kleinschalig park als dit. Buiten spelen kan ook in de speeltuin of bij de tafeltennistafel. De huisjes op dit Landal park zijn ruim en luxe en staan in natuurgebied Harz, tussen bos en bergen. Goslar ligt op 65 kilometer afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Salztal Paradies voor je op een rij gezet:

271 reviews over Vakantiepark Landal Salztal Paradies in het Nederlands

Mooie omgeving

kim
6-5-2019
  • Onderkomen7

Wel mooie omgeving mooie accommodaties. WiFi valt soms weg. Parking te klein trekt op niks. Vuil bestek vuile borden moesten alles nog zelf eens afwassen .vuile gordijnen Ook bungalow niet gekregen die we hadden gereserveerd

Gereisd Met partner in mei 2019

Luxe, schoon en ruim park. Prachtige natuur.

Marcel van Miert
12-1-2019
  • Onderkomen10

Prachtig park, luxe, schoon en prachtige woningen. Natuur adembenemend. Veel te doen in de ongeving. Een aantal grote supermarkten in Bad Sachsa. Leuke en zeer betaalbare restaurants. Wij zaten in een 4 persoons luxe woning. Deze liggen op de mooiste plek in het park.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi park in een verrassende groene omgeving.

Patricia
27-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Activiteiten7

We zijn hier 2 keer in de kerstvakantie geweest. 7 jaar geleden hadden we het al leuk en nu nogmaals wederom. De huisjes zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het bed was ook erg goed. Het zwembad is ook schoon en leuk. Schaatsbaan is leuk, wel prijzig. Bad Sachsa is een leuk plaatsje met genoeg keuze aan winkels en supermarkten. We hebben nu hele andere dingen gedaan dan de vorige keer en nog steeds hebben we nog niet alles gedaan en gezien. We hebben Goslar bezocht, helaas was dit op 24 december en was alles om 13.00 dicht. Weringerode is ook erg gezellig, met een treintje ook naar het slot gegaan. Een aanrader is ook om om in Braunlage met de kabelbaan naar de Wurmberg te gaan. In Braunlage zit Konditorei Zuppa, hier hebben we een heerlijk genoten van een ontbijt. Deze kant van Duitsland is nog redelijk rustig en niet toeristisch. We komen zeker weer een keer terug. Ik zou het hier graag ook in de zomer willen meemaken.

Heerlijk!

Ellen
25-10-2018
  • Activiteiten8

Heerlijk park! Kleinschalig, gemoedelijk. Gelegen op een berg, dus houd rekening met veel (trappen) klimmen. Zwemparadijs is zeer schoon en er wordt keurig toezicht gehouden. Doordat het ruim is opgezet, is er altijd wel een plek om te zitten/liggen. Onze meiden van 7 hebben zich er prima vermaakt! Wij hadden een 4bl (luxe) huis. Zeer schoon & ruim. Paar kleine tips: de bedden zijn aan de korte kant (1.80). Er is weinig licht in de badkamer. Mag wat meer/feller zijn. En de laatste tip: de WiFi is 3x niks. Voor ons geen probleem (lang leve 4G en ouderwetse bordspellen), maar als je er rekening mee houdt is het een tegenvaller. De keuken is goed uitgerust (zelfs een kaasschaaf ;)). Er waren 3 (!) koffiezetapparaten: filter, Senseo en Nespresso. Heel veel te doen in de omgeving, top! En het personeel op het park is vriendelijk. Kortom: een topverblijf!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Luxe park in adembenemende natuur

Yvonne Veer
23-10-2018
  • Onderkomen10

Top locatie in adembenemend natuurgebied. We hadden een luxe 4 persoons woning. Ze noemen het op de Landal site appartementen, maar het zijn gewoon ruime luxe woningen. Prachtig uitzicht over het dorp.

Park gelegen in een uitgestrekt natuurgebied

Patrick Stokkermans
11-9-2018
  • Onderkomen10

De Harz is een prachtig uitgestrekt natuurgebied. Het park ligt aan de zuidkant van de Harz. Vanuit het park loop je zo de natuur in. Voor de kinderen is een prachtig subtropisch zwemparadijs. In de wintermaanden is er zelfs een overdekte ijshal. In de omgeving heel veel te doen. Mooie steden, kloosters en kastelen. Woning ruim, gezellig t ingericht en super schoon.

Mooi rustig park

Koopman
9-9-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Rustig klein park.

Mooie ruime huisjes ook al is de vaatwasser aan de kleine kant als je een 6 pers. huisje hebt. Wifi is gratis maar is heel traag.

Zwembad is redelijk, te weinig pashokken voor baby's aan/uit te kleden.

Restaurant bei Helena is aan te raden heerlijk gegeten. Het klooster is ook erg mooi om te bezoeken, grendslandmuseum heel erg uitgebreide rondleiding, het Glasmuseum in het dorp valt erg tegen. Dierentuin Erfurt ook erg mooi. Net zoals het dorpje Goslar, Bad Lauterberg

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Rust, ruimte en luxe!

Familie Hollander
4-9-2018
  • Activiteiten8

Een prachtig aangelegd park. Sfeervolle woning, vriendelijke dames bij de receptie waarvan zelfs een dame Nederlands sprak. Leuk dorp met verschillende restaurants. Eten hier is, in vergelijking met Nederland, zeer betaalbaar. Twee luxe supermarkten in het dorp met veel verse producten. Woning zeer schoon, ruim en mooie inrichting. Echt een top park.

Adembenemend landschap en prachtige woningen

Familie Manders
3-9-2018
  • Activiteiten9

Na een weekje vakantie in Maastricht zijn wij met de familie afgereisd voor een wandelvakantie in de Harz. We hadden een huisje geboekt bij Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa. Het was een schot in de roos. Het is een kleinschalig park met ongeveer 100 huizen. Het park is prachtig gelegen in een natuurgebied. Vanuit de woning loop je zo het bos en de bergen in. Een adembenemend uitzicht vanuit onze woning. We hadden een 4 persoons (BL) woning geboekt, met sauna en solarium. Voordeel van deze luxe woning is dat je het mooiste uitzicht hebt over de bossen, bergen en het dorp Bad Sachsa. Voor de kinderen is er een subtropisch zwemparadijs. Dit park heeft werkelijk alles. Rust, ruimte, natuur, vermaak.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie huisjes in een schitterende omgeving..

Mandy
21-8-2018
  • Activiteiten6

Het park is kleinschalig opgezet, tegen een steile berghelling aan. Er zijn veel trappen in het park. Huisje 88 ligt op het hoogste punt, de receptie op t laagste. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit park niet aan te bevelen. Huisjes ruim en schoon, keukeninventaris groot. De wifi is echt drama!! Het stadje Bad Sachsa bied alles wat men nodig heeft: winkeltjes, dagelijkse boodschappen, restaurantjes. Breng eens een bezoek aan Eiscafé Brehm, Grieks restaurant Bei Helena en Saxa, de lekkerste restaurantjes in Bad Sachsa! In de buurt veel wandelmogelijkheden en het klooster in Walkenried is ook een aanrader. Voor andere uitstapjes is het wat langer rijden, het boomkroonpad in Braunlage is leuk, het stadje Goslar is ook de moeite waard en ook Schloss Wernigerode. Een bezoek aan een grot (Hermanshöle) mag ook niet ontbreken. Er is genoeg te doen, voor ieder wat wils! En voor regenachtige dagen bied het zwembad voldoende vertier.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Salztal Paradies in Bad Sachsa (Harz), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Salztal Paradies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.