Vakantiepark
8,2

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,6

Omschrijving
Bij Roompot vakanties boek je Ferienresort Bad Bentheim (Duitsland) om er even tussenuit te gaan met z'n tweeën of juist met de hele familie. Dolle pret met Koos Konijn en in het zwembad. Door de ruime stenen huisjes kun je hier ook in de winter terecht. Het vakantiepark ligt net over de grens en is dus niet ver weg van huis.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Ferienresort Bad Bentheim voor je op een rij gezet:

Roompot Vakanties

2105 reviews over Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim in het Nederlands

smalle bedden

B Speet,
13-1-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

fijne bungalow alles was aanwezig.

Het enige nadeel waren de bedden.Deze vonden we erg smal.

Dit is eigenlijk de enige reden waarom ik er niet naar terug zou gaan.Wij vinden een goede nachtrust nu eenmaal erg belangrijk.Misschien kan iemand ons vertellen of er ook bungalowparken zijn waar wel bedden van minimaal 90 cm breed te vinden zijn.

Fantastisch!

Chantal,
6-1-2019
  • Onderkomen10

Met huilende kids op weg naar huis, wat hebben wij ontzettend genoten van het verblijf op Ferienresort Bad Bentheim! Alles was top voor mekaar! Overal supervriendelijk personeel en je wordt TOP geholpen!!!!!!!!! En Emma, gefeliciteerd met je contract. Je hebt ons supervriendelijk en proffessioneel geholpen bij de receptie en mijn kids waren dol op je bij de animatie, je steekt er met kop en schouders boven uit! Alles kan bij jou en je wilt altijd tijd vrij maken voor iedereen wij komen zeker nog een keer terug!! Ga zo door met z’n allen en we komen zeker nog een keer terug :)!!! Heel veel liefs van ons

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Wat een leuke review, Chantal!

Leuk om te lezen dat het personeel ter plaatse heeft gezorgd voor een top ervaring!

We hopen jou en de kids nog eens te mogen ontvangen voor weer zo'n goede ervaring!

Groetjes van Cynthia

Zeer zeker voor herhaling vatbaar :D

Fam. Rietveld,
30-12-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben een heerlijke tijd gehad bij Ferienresort Bad Bentheim. Het BB5-huisje was comfortabel. De bedden lagen goed. En omdat de gordijnen niet veel licht doorlaten, slaap je haast onopgemerkt uit als je de wekker niet gebruikt.

We hebben een wandeling richting kasteel Bad Bentheim gemaakt. De indoor-speeltuin is flink bezocht door onze kinderen. De kegel-baan vonden onze kinderen erg leuk. Waren we er amper weg; dan was het: wanneer gaan we weer?

Op 1e kerstdag hebben we genoten van het kerst-diner. Dat smaakte uitstekend, zelfs betreft voedsel-allergieën was er veel mogelijk. Op 2e kerstdag gegourmet. Dit was goed verzorgd, en zeer uitgebreid, ondanks voedsel-allergieën. In het zwembad hebben wij en de kinderen ons prima vermaakt. De glijbaan vond onze oudste zoon (9 jaar) erg leuk. En onze jongste zoon (5 jaar) vermaakte zich prima in het kleuterbad. De week vloog voorbij. Wij komen graag weer terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Bedankt voor jullie leuke bericht!

Fijn dat alles zo in orde was en dat jullie zo hebben genoten!

Wij hopen jullie nog eens te mogen ontvangen!

Roompot Vakanties

Prima verblijf in mooie schone huisjes.

Zadinia,
29-12-2018
  • Onderkomen9

Prima park. Goede huisjes met veel parkeerplaats bij de huisjes. Onderhoud is goed, schoonmaak ook. In de buurt leuke plaatsen zoals Nordhorn, Oldenzaal etc. Op 5 minuten afstand Lidl, supermarkt, DM, bakkerijtjes etc.

Probeer ook de inscape koffer die te huur is bij de receptie.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Bedankt voor je positieve review, Zadinia!

Leuk dat je je tips deelt met andere gasten!

Komen jullie nog eens terug naar dit leuke park!

Sharon Van Manen,
  • Onderkomen10

Voor kinderen echt een fantastische park qua activiteiten en animatie. Koos konijn is aanwezig op het park tot grote vreugde van onze dochter. Ook de speeltuin (en) buiten en binnen zijn leuk , het zwembad zijn we meerdere keren heen geweest. En dansen met Koos. Kortom geweldig!

Voor de volwassenen is het ook ontspannen in de heerlijke sauna. In deze huisjes heb je alles bij de hand. De vloerverwarming is ook een groot pluspunt voor baby's. Het was er ook goed schoon!

Dit is het tweede jaar dat we er waren met kerst en er volgen er zeker nog meer!

- het is een donker park. Ook langs de paden wat donkerder. Voor kinderen minder fijn maar met een zaklamp prima te doen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Wat een leuke review, Sharon!

Dat is fijn om te horen dat het verblijf zo leuk was!

Wij kunnen in ieder geval niet wachten om jullie weer te mogen ontvangen!

Groetjes van Cynthia

geweldig hopelijk tot volgend jaar

rene,
  • Onderkomen9

roompot bad bentheim jullie hebben ons een onvergetelijke kerstdagen gegeven,en kirsten jij hebt er voor gezorgd dat onze kids deze kerst niet vergeten , bedankt daar voor.. verder een super park , leuke huisjes en een leuke koos konijn

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn en dat de kerstdagen zo leuk waren!

Dat is mooi om te horen :-)

Mogen we jullie volgend jaar weer ontvangen, zodat kerst 2019 net zo onvergetelijk wordt?

Groetjes van Cynthia

goed huisje en animatie kirsten was top👍🏼

Bakkee,
28-12-2018

Voor kinderen is het geweldig animatie vermaken ze goed, en het is er enorm goed verzorgd!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Wat leuk dat het verblijf zo naar wens wens was!

Waar hebben jullie het meest van genoten?

Graag tot ziens op Ferienresort Bad Bentheim, of op één van onze andere Roompot parken!

Het was fantastisch

Karin siwes,
      • Onderkomen10

We hebben de kerstdagen door gebracht op dit park super mooie bungalows erg vriendelijk personeel ,super animatie team en wat genoemd mag worden is Kirsten van het animatie team .. wat een topper

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Wat leuk dat jullie zo hebben genoten van het verblijf!

Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een fijn verblijf te bieden :-)

Mogen we jullie nog eens ontvangen op één van onze Roompot parken?

Gezellig!

Mevr. S.A. Wildemann,
      26-12-2018
      • Onderkomen8

Park is er gericht op kinderen onder de 10 jaar. Accomodatie is prima in orde. Bad Bentheim is een erg leuk berg dorpje. Zekers de moeite waard om te bezoeken😊

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over het verblijf!

Er is inderdaad genoeg te doen voor de kinderen!

Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt?

Groetjes van Cynthia

Fantastisch verblijf en top animatieteam

Jeffry,
      24-12-2018
      • Onderkomen9

Onze dank voor het animatie team en in het bijzonder voor Kirsten. Wat een topper en wat een inzet en hart voor de zaak! Een tip voor de algemeenheid, zorg voor een goede plaats voor opbergen van jassen en schoenen voor de kinds en de ouders in centrale hal. Beetje jammer om overal jassen en schoenen te zien liggen en zelfs bij de bar en het restaurant zie je allemaal jassen over stoelen of op de grond, dat kan beter! WiFi is ook puntje van aandacht, te langzaam en onbetrouwbaar, in deze tijd kan dat beter.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-1-2019

Bedankt voor je review, Jeffry!

Leuk om te lezen dat het verblijf zo goed is bevallen!

We zullen je tip dan ook doorgeven aan de parkleiding van Ferienresort Bad Bentheim, zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

Graag tot ziens, voor weer net zo'n fantastisch verblijf :)

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.