Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim

8,4

Score uit 2038 reviews

• Onderkomen8,7
  • Activiteiten7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Ferienresort Bad Bentheim voor je op een rij gezet:

2029 reviews over Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een écht vakantiegevoel!

M. Loffeld
17-9-2018
  • Onderkomen9

Ontzettend blij verrast met dit park! Het huisje was ruimer opgezet dan verwacht en ook genoeg privacy om het huisje. Alles mooi aangelegd; echt een vakantiegevoel als je het park komt oprijden! Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de indoor én buiten speeltuin en met het animatieteam! Dit park is zeker een reden om vaker naar een Roompot park te gaan.

Nooit meer

Helmut Haze
17-9-2018

Heeeel vies/goor huisje. Bezem vol met stof en haren. Stofzuigerzak overvol. Stofzuiger borstel verschrikkelijk vies en met tape vastgezet aan de steel. Kon niet bewegen en kon niet onder de bedden en tafeltjes. Heb foto's gemaakt.

geweldig

E.H.M. Laumen
15-9-2018
  • Onderkomen9

Mooi en schoon verblijf. toch enkele minpunten.

Een stoel of kapstok op de slaapkamer zou handig zijn, evenals een planchet

onder de spiegels, op sommige badkamers was er weinig ruimte om je spullen

neer te zetten. 3 badkamers boven en maar 1 toilet. zou handiger zijn als op iedere badkamer ook een toilet aanwezig was.

Frans
15-9-2018

De ligging van dit park is top,vanwege de vele mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving.

Prachtig park, mooie huisjes.

Horsy
        11-9-2018
        • Activiteiten7
        • Onderkomen10

Wij zaten met zijn drieeën in huisje 278 BBL 7. Was echt een tophuisje! Groot, mooie nieuwe bank en eetkamerstoelen in dezelfde stijl. Hele grote tv. Vaatwasser. Oven waar je zelf broodjes in kon bakken, ideaal. Op 2 slaapkamers een tv. Helaas deed 1 afstandbediening het niet goed. Meermaals aangegeven bij de receptie. Nieuwe batterijen hielpen niet. Technische dienst zei dat de tv ok was. Ja klopt die deed het gewoon het was puur de afstandbediening die het niet deed. Verder hebben we het maar gelaten. 2 badkamers, waarvan 1 met een bad en de andere met douche, sauna en 2 wastafels. Grote tuin rondom met terras en heerlijke loungebank. In Nordhorn en Rheine naar de dierentuin geweest. Nordhorn is leuker. Naar freibaden geweest in Nordhorn, Rheine en Schuttorf. Deze laatste is spotgoedkoop! In Nordhorn zit ook een grote Kaufland. Gefietst. Via kuuroord bos in kom je langs leuk bosrestaurant. Vanaf Gildehaus mooie knooppuntroutes. We zijn ook naar het kasteel geweest. Erg mooi om te zien. Naar Isterberg op de fiets. Daar op de uitkijktoren geweest en bijbehorende bos naar de gebergtes gezocht en gevonden. Je moet daarvoor wel van de hoofdroute af. Is erg leuk maar we kwamen wel een slangetje tegen. Vlooienmarkt rond de burcht was ook erg leuk. Wel jammer dat het die dag wat regenachtig was. Maar zeker de moeite waard. Ook nog het gesteente in Bad bentheim zelf bezocht, is best leuk om te zien. De Lidl vonden wij niet zo'n leuke winkel met onvriendelijk personeel. Op diezelfde weg even doorrijden zit een prima Edeka. Het park zelf was mooi, wel aan twee kanten omsloten door een spoorlijn waar ook 's nachts treinen rijden. Het was niet superstorend maar je hoorde het wel. Na alle freibaden wilde we ook nog met ons kaartje bij het park zwemmen maar werden we niet meer toegelaten om 6 uur omdat het om 7 uur dichtging. Jammer.

Fantastisch park

Pete
        10-9-2018
        • Onderkomen8

Fantastisch park, mooie ligging en mooie huisjes. Het erg naar ons zin gehad. Heerlijk zwembad voor de kinderen en Bad Bentheim heeft een mooi kasteel. Mooie rustige natuur in de omgeving. We zijn hier vaker geweest. Bij Steakhouse "bei Mirko" Nordring 14 ZEER ON-gastvriendelijk (onbeschoft) behandeld.

Prima naar ons zin gehad

Fam.Ruiter
        10-9-2018
        • Activiteiten10
        • Onderkomen7

We zijn hier al een paar keer met familie weekendjes geweest. Dit jaar voor het eerst een week met ons gezin verbleven. We zaten in huisje 306 een kindvriendelijk huisje wat ons tegenviel was dat het rooster onder de koelkast miste waardoor er een gat zat niet kindvriendelijk met een peuter en kleuter.Ook bij het bad boven zat de douchekop houder los en het tuinhek in de tuin sloot niet. Dit gemeld bij de receptie, toen de technische dienst kwam zei die dat hij er niet eerder wat aan kon doen dan als wij weer naar huis zouden gaan beetje teleurstellend vonden wij. Ook de wifi in het huisje was erg slecht dit kan ook verbeterd worden.

Verder was het huisje prima van alle gemakken voorzien commode,bedje,kinderstoel en box.Ook een traphekje aanwezig boven. Animatieteam doet het erg leuk met Koos konijn.

Er is elke dag wat te doen en elke avond mini disco.

Park is schoon en goed onderhouden. Prima naar ons zin gehad.

Prachtig

Eljo
        8-9-2018
        • Onderkomen9

Heel mooi in park in een prachtige omgeving Mooie huizen en ideaal om te fietsen en te wandelen

Hoop tot ziens!

Sandra
        7-9-2018
        • Activiteiten7
        • Onderkomen10

Zeer mooie uitgebreide grote stenen woning (bb7 hadden wij/2 volwassenen en 2 kids tw, 1 van 16 en 1 van 20 jaar)

Zwembad 1x gratis toegang gedurende de periode dat vonden we wel raar daar de bezoekdatum op je kaartje staat. Verder meer dan schoon park in een bosrijke omgeving.

Aanrader horeca en biljarttafel. Bowling zou kegelbaan moeten heten want je kunt er niet bowlen zoals wij het kennen.

Een geweldige trip Helemaal Super

J.A. T G Visser
        7-9-2018

We hadden een 6 pers huis met z,n tween voor een schappelijk prijsje

En 2 dagkaarten voor het zwembad De omgeving is prachtig We hebben veel gefietst in Duitsland zowel Nederland Het is wel heuvelachtig ,maar met de E Bike goed tedoen Wat eigenlijk niet goed was ,kan ik niet zeggen Het eten was heel erg goed En de bediening super gemotiveerd Al met al een terug komen waard

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.