Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim

8,4

Score uit 2075 reviews

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Ferienresort Bad Bentheim voor je op een rij gezet:

2065 reviews over Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim in het Nederlands

voor herhaling vatbaar!!

martin
12-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

ook prachtig om hier in de Herfst naar toe te gaan.

prachtige herfstkleuren.

Fantasties

AM Kortenhoeven
11-11-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen10

De sauna was heerlijk ,het was een prachtig huis in een schitterende omgeving

We zien al uit naar een volgend verblijf !

J. Hertoghs
  • Onderkomen8

Prijs/kwaliteit is opperbest voor dit soort vakantiehuisjes. Het park is mooi aangelegd en prachtig gelegen.

Goede prijs/prestatiatie

Jos

Net park, Buiten Bentheim, Supermarkt op fietsafstand

Geweldig

Kees Schriemer
  • Onderkomen9

Geweldig park en een bezoek aan het kasteel is de moeite waard.

Ook het zwembad is een aanrader

Wederom fantastisch!

Nikki
8-11-2018
  • Onderkomen10

Wederom hebben wij hier een heerlijk verblijf gehad! Dit was onze 8e keer op dit park, en had mijn laatste review nog een kleine kanttekening m.b.t. de verouderde banken, dit keer hadden wij een huisje met nieuwe banken en dat maakt zoveel verschil! Echt een hele verbetering en het maakt dat de prijs/kwaliteit-verhouding nu toch echt wel een dikke 10 scoort.

En ook hebben we dit keer weer genoten van het ruime en nette huisje, het wandelen in de bossen achter het resort, de heerlijke taartjes die je kunt eten bij Tietmeier in Bad Bentheim, de luchige pannenkoeken van pannenkoekhoes de Stroper in De Lutte, de dierentuin in Nordhorn en het bezoeken van de stad Münster.

Het park bleek volgeboekt te zijn maar het was er nog steeds heerlijk rustig. Kortom; zeker een aanrader om te bezoeken!

Geweldig verblijf met 10 personen gehad.

Richa
  • Activiteiten1

Mooie ligging van het park. Nabij een winkelcentrum.

Goed onderhouden en ruime huizen.

Met 8 buurvrouwen een super weekend gehad.

Elzeline
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi park op een mooie lokatie.

Roompot Bad Bentheim, we komen zeker terug!

Hennie van der Helm-Petter
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Roompot Bad Bentheim is een prachtig park met een mooie ligging. Er staan allemaal prachtige bungalows met een mooie indeling, gerieflijk en leuk ingericht. Bad Bentheim is een mooi plaatsje. We hebben gefietst op de knooppuntenborden, prachtige routes. We hadden tijd te kort. We komen zeker terug!

Oké voor 1 bezoek

Bauweraerts inge
3-11-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Bezoek het stadje nordhorn , op slechts 20 minuten rijden met de wagen . Voor een hele dag winkel plezier en lekker eten .

De omgeving leent zich om te fietsen ook met jonge kinderen (geen heuvels)

Het stadje zelf bad bentheim is eerder klein en je bent er snel rond gewandeld .

Tegen betaling kan je het kasteel bezoeken , maar de kinderen van tiener leeftijd hadden hiervoor geen interesse meer .

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.