Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Ferienresort Bad Bentheim

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 2451 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bij Roompot vakanties boek je Ferienresort Bad Bentheim (Duitsland) om er even tussenuit te gaan met z'n tweeën of juist met de hele familie. Dolle pret met Koos Konijn en in het zwembad. Door de ruime stenen huisjes kun je hier ook in de winter terecht. Het vakantiepark ligt net over de grens en is dus niet ver weg van huis.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2451 Reviews over Roompot Ferienresort Bad Bentheim

• 10Ineke23-01-2023

Fijne dagen, een geweldig, klantvriendelijk.park

Dit park is vanwege de sfeer, mooie huisjes, uitgebreide service en klantvriendelijkheid, zeker de moeite waard te bezoeken. Zwembad vrij toegankelijk, mooie natuur in de omgeving. Genoeg te beleven. Winkel met lekkere broodjes. Wij waren er in de winter. Ik denk dat het in de zomer ook erg aantrekkelijk is.

• 10Activiteiten
  • 9J.H. van Lune21-01-2023

Heerlijk verblijf.

Mooi ruim opgezet park waar je heerlijk tot rust komt. We zijn met name uitermate enthousiast over de woningen op het park. Heerlijke woning (BBL5) met een veel voorzieningen zoals sauna, TV met streaming, wifi en 3 koffie mogelijkheden (filter, senseo, cup)

• 7Eetgelegenheden
  • 8Hanny12-01-2023

Fantastisch voor de kinderen!

Minpunt de slechtwerkende wifi. Pluspunten de leuke kinderactiviteiten en het enthousiasme van het entertainmentteam.

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 28-01-2023

Bedankt voor je beoordeling Hanny! We vinden het erg fijn om te horen dat je hebt kunnen genieten van je verblijf op Bad Bentheim. Hopelijk zien we je binnenkort nogmaals voor nog zo'n ervaring, als het aan ons ligt in ieder geval wel ;)

• 8Liesbeth Beerten07-01-2023

Park met mooie uitstraling.

Mooi park, leuk huisje. Helaas wel vies, kattenkorrels op het aanrecht en kattenpoep achter het salontafeltje in de hoek. Het rook ook erg vies, kan geen geurzakje, kaarsje, deo tegen op... Eten vond ik ook wat tegenvallen. Pizza's erg zout, overladen met kaas en buffet matig aanbod. Kan dus wel wat beter.

• 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 21-01-2023

Bedankt voor je review, Liesbeth! Wanneer je accommodatie bij aankomst niet goed schoon is kun je hiervoor altijd terecht bij het servicepoint ter plaatse. Onze collega's zullen dan samen met je kijken naar een passende oplossing. Zodat je weer volop kunt genieten van je vakantie. Ook hebben we je opmerking over het eten kenbaar gemaakt bij de parkleiding zodat hier nog eens naar gekeken kan worden. We hopen dat je verder een fijn verblijf hebt gehad en hopen je nog eens te mogen ontvangen op één van onze parken. Graag tot ziens!

Groetjes, Dylan

• 8Simone06-01-2023

Supermooie park

Erg mooi park. We hadden een mooi ruim huisje. De schoonmaak van met name de douchecabine kan echter wel beter. Ook liep het doucheputje niet door maar dat was snel verholpen door de technische dienst. We hebben twee keer in het restaurant gegeten, wat afgezien van de wachttijd (was erg druk) helemaal prima was. We hebben ook een keer pizza afgehaald maar die waren helaas echt niet lekker.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 19-01-2023

Bedankt voor je review Simone. Fijn dat jullie van het park en de accommodatie genoten hebben. Ook fijn dat jullie snel geholpen zijn en het restaurant lekker was. We hebben je punten over de schoonmaak en de pizza's doorgegeven aan de parkleiding van Bad Bentheim. Zo kunnen zij volgende keer voor een wél lekkere pizza zorgen! Graag tot snel op één van onze Roompot parken.:-) Groetjes, Zoey

• 9Herjan Bom27-12-2022

Heerlijk samen kerst gevierd

Ruime woning 7 persoons voldoende slaapkamers en 2 badkamers van alle gemakken voorzien. En lekker ontspannen in de sauna.

Eigenaar, 30-12-2022

Wat een mooie beoordeling en wat een mooie complimenten heb je ons gegeven. We willen dat al onze gasten met een glimlach vertrekken, en als je dit leest, zijn we daarin geslaagd!

Zien we je binnenkort weer? Tot de volgende keer!

• 8CB27-12-2022

Mooi verblijf!

Een restylede bungalow geboekt: alles was nieuw in de bungalow! En dat was heel prettig. Goede bedden. Prima wifi. Restaurant heeft goede prijs-kwaliteitverhouding, alles zeer betaalbaar!

Eigenaar, 31-12-2022

Bedankt voor je review CB! Fijn om te horen dat je hebt kunnen genieten van je verblijf op Bad Bentheim, zien we je binnenkort nogmaals?

• 9Marion Otterspeer24-12-2022

Voor herhaling vatbaar.

We hebben een heerlijk verblijf gehad in een mooie luxe woning. Je kan gelijk het bos in en bad Bentheim is een leuk plaatsje. Het park is mooi onderhouden. Voor de kinderen ook genoeg te doen. We hebben lekker gegeten in het restaurant. De service is uitstekend.Genoeg te doen en te zien in de omgeving. We komen hier graag terug

Eigenaar, 31-12-2022

Bedankt voor je beoordeling Marion, wat fijn dat het voor herhaling vatbaar is! Leuk om te horen dat je hebt kunnen genieten van de omgeving want wij zien jou ook graag terug!

• 9lia alkema19-12-2022

we gaan zeker nog een keer

het is een mooi verblijf, mooie omgeving, is zeker aan te bevelen

Eigenaar, 22-12-2022

Bedankt voor de mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent. Heb je ook de beroemde burcht bezocht? Dat is zeker de moeite waard!

Graag tot ziens, Lia!

• 9Wil16-12-2022

Heerlijk rustig op het park.

Bungalow was prima vrij gelegen. Ruim voor 4 personen met 2 badkamers en een sauna.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-12-2022

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad op Ferienresort Bad Bentheim. Heb je ook zo genoten van de prachtige omgeving?

We zien je graag nog eens terug!

Groetjes, Mandy

Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim info