Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim

8,4

Score uit 1999 reviews

• Onderkomen8,7
  • Activiteiten7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Ferienresort Bad Bentheim voor je op een rij gezet:

1988 reviews over Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed weekend

Henk Geerts
16-7-2018
  • Onderkomen7

Ruim 7 persoons huis ( 311). Jammer dat wij ons opgesloten voelde in de tuin want wijvinden het fijn als we een uitzicht hebben

Wij komen zeker terug!!

A.C.van Duijn
13-7-2018
  • Onderkomen10

Goed onderhoud bungalow voorzien van alle gemakken, rustig park, veel privacy vriendelijk personeel bij aankomst.

1 minpuntje, er was slechte tot geen wifi verbinding in de accommodatie, voor de rest voldaan aan alle verwachtingen.

We komen terug

Bellaert
13-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wat een top park, mooie huisjes parkeergelegenheid top bediening horeca, leuke animatie, behulpzame receptie ... Shoppen in de buurt zowel NL als Duitsland ... Leuke dagen gehad nu al heimwee #12u thuis .....

Geweldig

Fam Jonkers
8-7-2018
  • Onderkomen10

Geweldig park, zeer mooie vakantiewoningen. Schoon, alles aanwezig. Zelfs onze kat heeft genoten. Prachtig zwembad, bedankt voor de knuffel van Koos.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je review! Wat een leuk en positief bericht! In sommige accommodaties mogen huisdieren mee, dat is natuurlijk gezellig! Zo hebben jullie echt met z'n allen kunnen genieten! Graag gedaan en veel plezier met Koos Konijn!

We hopen jullie graag weer terug te zien!

• Onderkomen8

Leuk parken veel ruimte zowel buiten als binnen , goed internet.

min punten - slechte matrassen en een kleine televisie die stoort.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je beoordeling, Ina! Goed om te lezen dat je het verblijf fijn vond! We zullen je bevindingen en tips meenemen!

We hopen je weer terug te zien op één van onze parken!

Vera

Voor herhaling vatbaar voor ouders en de kids

Amanda Raap-raap
5-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Super leuk voor jong en oud. Super zwembad (overkant van de ingang niet op hun terrein zelf) een weekend is veelste kort
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je reactie, Amanda! Leuk om te lezen dat je zo positief bent! We hopen je graag nog een keer terug te zien op Roompot Bad Bentheim of op één van onze andere parken!

Vera

Mooi park met voldoende faciliteiten

Ilse
2-7-2018
  • Onderkomen7

Huisje was ruim qua ruimte en voorzien van hetgeen je verwacht in een vakantiehuisje. De meegenomen fietsen konden worden geplaatst in de berging. De plaza biedt alles wat je verwacht. Supermarkt niet erg uitgebreid en ook duur, maar voor ontbijt (broodjes) wel erg handig. Fietsen zijn handig. Zo ben je net wat sneller bij het zwembad. Erg mooi zwembad trouwens en van alle gemakken voorzien.. De kinderen vonden het geweldig. Alleen de matrassen waren zeer slecht. Als je op bed lag, kon je de spiralen voelen. Voor een weekend was dit net te doen, maar voor een hele week niet. Dan kom je slaap te kort. Wij hebben de burcht bezocht, een dag naar het zwembad en naar het sprookjesbos in Ibbenburen geweest.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-7-2018

Bedankt voor je review, Ilse! Zo te lezen heb je een fijne tijd gehad op Ferienresort Bad Bentheim. Het park beschikt inderdaad over vele faciliteiten, zo is er voor ieder wat wils! We zullen jouw opmerkingen over de bedden doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Christine

Hier kom je echt tot rust.

S. Folkertsma
2-7-2018
  • Onderkomen9

Prima verblijf, enigste aandachtspunten zijn de uitstralingen van de afvalcontainers en het te lang moeten wachten bij de snackbar. Daarnaast slechte kwaliteit (koud, slap, en smaakloze) friet.

Voor herhaling vatbaar.

korja Sibma-Klamer
30-6-2018
  • Onderkomen8

Mooi opgezet park,nette huizen.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-7-2018

Bedankt voor je review, Korja! Zo te lezen ben je erg tevreden over Ferienresort Bentheim en heb je een leuke tijd gehad in Duitsland! Wat leuk!

Graag tot ziens op Ferienresort Bad Bentheim of op één van onze andere parken!

Christine

Ruim, mooi en schoon park

G Leskens
30-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooi en goed onderhouden park. Alle faciliteiten aanwezig.

Huisje was keurig netjes

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-7-2018

Bedankt voor je review! Leuk dat je tevreden bent over Ferienresort Bad Bentheim. Heb je ook nog leuke uitstapjes gemaakt en activiteiten ondernomen in de nabije omgeving?

Graag tot ziens!

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim in Bad Bentheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Ferienresort Bad Bentheim scoort een 8.38 uit 10 op basis van 1999 reviews.