Sorteren

vakanties Sellin

Reviews over Sellin

Heerlijk om vanuit hier Rugen te ontdekken

Heco
    19-4-2018

Villa Anna is een fijne plek met een warme ontvangst en uitleg , vanuit de vila is het prima om dagjes weg te organiseren om zo het prachtige Rugen te ontdekken. Op loopafstand de gezellige straat met bakkertjes voor uitgebreid ontbijt, winkeltjes en keuze genoeg om elke avond iets anders te eten. Extra fijne bijkomstigheid is dat honden welkom zijn.

super fijn

mevr. hendricksen
    13-4-2018

Hotel Bernstein ligt in het Ostseebad Sellin. Een hotel dat verwennen hoog in het vaandel heeft staan. Een geweldige net gerenoveerde hotelkamer met balkon en zicht op de zee. Een schaaltje fruit stond klaar. Een heerlijke kop koffie kun je zelf zetten met een nespresso apparaat. Daarnaast een flesje appelsap en mineraalwater. Dit werd elke dag aangevuld.

Om de wandeling door het hotel te maken richting de wellnes hing er een fluffy badjas klaar met slippers erbij. We hebben heerlijk geslapen met open raam. We konden de zeemeeuwen horen. Het ontbijt is niet te overtreffen. Vers fruit, verse honing met raat, op zondag een glaasje sekt . En elke ochtend div. vissoorten. Erg lekker allemaal. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Geen moeite is hen te veel. Wij gaan beslist terug naar dit super fijne en luxe hotel

Mooie locatie

Inge
    25-8-2017

Hotel Moritzdorf is een knus en gezellig familiehotel in een mooie natuurlijke omgeving. De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt is vol variatie en alles is vers. Er wordt heerlijk gekookt ( o.a. streekgerechten) dus ook het diner is de moeite waard. De familie die het hotel runt en overige medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en geven leuke tips over Rügen.

Aanrader!

Erika
    23-8-2015

Zeer ruim en net appartement. Erg schoon, vriendelijk personeel. Prima ligging tov restaurants, bakker en strand

Goede ligging in centrum

A. de Haas
    11-5-2014

Het appartement hotel ligt op een gunstige ligging aan de Wilhelmstrasse op Sellin. Afstand tot alle attracties is eenvoudig en kort. Vriendelijk en zeer

klantgerichte medewerkers.

Sellin scoort een 8,6 uit 10, op basis van 21 reviews