Frankenau (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Frankenau (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakanties Frankenau (Sauerland)

Bungalow.net

Reviews over Frankenau (Sauerland)

Klein dorp, nog niet zo toeristisch.

mariondj75,
    18-8-2014

In Frankenau zelf is niet zoveel te doen. Je hebt een bank, een supermarkt en enkele restaurants. Zelf hebben we gegeten bij Zum Euler. Redelijk goed maar niet meer dan dat. Frankenberg is goed voor de uitgebreide boodschappen en om even door te lopen. Enkele winkels maar ook veel leegstand. Zeer goede ijssalon / koffiehuis! Bij de Edersee vind je meer activiteiten maar voor een wandeling kun je zo vanuit het park starten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Frankenau is schitterend!

Matthijs123,
    14-7-2014

De natuur is echt overweldigend in Frankenau. Gefietst, stadjes bezocht, cultuur gesnoven en veel gewandeld in het enorme woud. Uitgaansleven in de directe omgeving is beperkt, zeker voor wat oudere kinderen. Maar daar komen wij niet voor in Frankenau. Op het park ziet het restaurant en de bar er goed uit en daar is genoeg te doen, zeker als het goed bezet is (was begin juli het geval).

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein dorpje gelegen in een mooie omgeving.

Familie Meijer,
    31-10-2013

Frankenau zelf is een klein dorpje met weinig voorzieningen. Het grenst aan het prachtige nationaal park Kellerwald-Edersee. In de nabijgelegen stad Frankenberg is meer te beleven. Ook bekende plaatsen als Winterberg en Willingen zijn binnen een uur te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Oct 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

vriendelijk plaatsje in de natuur

Harald,
    27-2-2013

Frankenau is een kleine plaats en ligt vlakbij een groot natuurgebied. Het heeft alles wat je nodig hebt: bakkers, restaurants, supermarkt etc. Echt winkelen en uitgaan kan je er echter niet. Het heeft het karakter van een klein dorp waar iedereen behulpzaam en uiterst vriendelijk is.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi natuurgebied.

Nieuwenhuijs,
    7-1-2013

Het gebied heeft een prachtige natuur met veel bossen en daadrdoor ongekende wandel mogelijkheden. Het uitgaansleven is zeer beperkt dan moet je wel naar Kassel of Willingen Voor cultuur ben je wel aangewezen op de grote plaatsen. Frankenau is een kleine plattelands gemeente met een schitterende omgeving maar als stadje niet veel bijzonders Het is hier heel rustig en de prijzen zijn vooral in de gastronomie heel aangenaam voor de nederlandse portemonnaie

Gereisd met partner in mei 2012
Frankenau (Sauerland) scoort een 5,9 uit 10, op basis van 75 reviews