vakanties Bremen

Reviews over accommodaties in Bremen

fantastisch,veel gezien en gedaan ,met kleinkids

fam b van elst.,
    3-8-2018

het hotel was heel gastvrij,goede service,en aardig personeel(leuke ontvangst)

wij hadden een familie kamer,en die was zeer comfertable,heel ruim, schoon en netjes,en warm ingericht,kindvriendelijk de kids kregen als verrassing een boxje met speelgoedjes,( kids 7 en 5 jaar) de bedden waren zeer goed,heerlijk geslapen.

koelkastje en nesspresso apparaat ,tv , douche en bad allemaal geweldig mooi.top

het hotel ligt mooi gelegen , het universum ligt pal naast het hotel,een echte aanrader voor jong en oud,zoveel te doen voor iedereen,op ongeveer 10 minuten lopen ligt de tram , die je binnen een korte tijd naar de oude stad brengt,de bekende bremerstadsmuzikanten,de hele mooie gebouwen,straatartiesten,de mooie oude straatjes,beelden en,een heel gezellig bonbon winkeltje waar jezelf ook bonbon of lolly,s mag maken,gezellige eetgelegenheden betaalbaar.

een aanrader!!!,wij komen hier zekers weer terug !! gr opa en oma met 2 kleinkids.

Aan te bevelen voor stadsbezoek Bremen

Jan Dirk,
    30-6-2018

Originele kamer, Heel schoon, wel complete maar krappe badkamer.

Kleurig net hotel

Zuidema,
    12-4-2018

Super leuk kleurig net hotel. Heerlijke bedden en alles lekker schoon en fris in de kamer. Ontbijt was prima geen overdaad aan broodjes maar daar is de prijs ook na.

Hotel ligt op loopafstand van de stad en het station om de hoek.

Leuk en aardig personeel.

Prima kwaliteit voor zachte prijs!

FamWessels,
    11-2-2018

Met het gezin een geweldige overnachting gehad in één van de apartementen. Keurig ingericht, schoon, netjes en vooral ruim. De kinderen sliepen op de slaapbank, maar dat hinderde ons niet. De ouderslaapkamer had een eigen televisie, inloopkast en bureautje. De keuken was redelijk compleet (ik zou er persoonlijk wat meer servies in hebben gehad, maar daarentegen kan je eten in het restaurant van het hotel). Het was voldoende om zelf een eenvoudige maaltijd te kunnen bereiden.

Bedden waren prima, zelfs voor mij als rugpatiënt, de kussens natuurlijk altijd veel te zacht. De badkamer was fijn ruim, lekkere douche, alleen beetje jammer van de halfdoorzichtige badkamerdeur haha. Parkeren kan niet vlak voor het appartement, maar (gratis) in de straat voor het hotel.

Ontbijt was eenvoudig maar prima kwaliteit; voor ieder wel wat wils. Mensen zijn hartelijk en behulpzaam, leggen je alles zo begrijpelijk mogelijk uit. Parkeren in centrum: Am Dom

Super plek

Leo,
    16-7-2017

Nieuw hotel op prachtige plek.

Hadden super mooie en schone kamer met uitzicht op de haven.

Vriendelijk personeel .

Geweldig ontbijt waar alleen de verse jusd'orange ontbrak.

Echt een aanrader!