Sorteren

vakanties Bremen

Reviews over accommodaties in Bremen

Let op bij gebruik elektriciteit

Ellen Elzinga
    18-8-2017

Wij hebben op deze camping 1 overnachting gehad. Was prima. Sanitair geweldig. Echt super schoon. Restaurant was ook goed en heeft mooi uitzicht over het meer.

Maar wij moesten voor 1 nacht voor elektriciteit 12.84 euro betalen. Volgens de meter 21.4 eenheden gebruikt x 0.60 eurocent.

En dit voor gebruik koelkast en een paar lampjes. Nog nooit zoveel voor stroom betaald. Naar mijn idee klopt de meter daar niet maar kon hoog of laag springen ik moest het betalen.

Bij aankomst moet je de beginstand noteren en bij vertrek de eindstand.

Dus hier komen we natuurlijk nooit weer.

Prima hotel, uitstekende ligging

Willem
    17-9-2016

Goed: centrale ligging, prima ontbijt, gratis openbaar vervoersbewijs, vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie.

Minder goed: personeel bij ontbijt is niet op hun taak berekend. Tafel half gedekt, geen kopjes, geen melk, geen koffie (ze maken het niet af). Je moet er zelf achteraan.

De eerste morgen met het ontbijt werden we bijna weggekeken, ze waren al aan het opruimen,het bord werd al weggehaald terwijl we nog niet waren uitgegeten, dit terwijl het nog maar negen uur was en het ontbijt toch tot tien uur is.

Op het eerste stuk lopen van het hotel naar het centrum zijn veel ongure types. Oppassen dus.

Goed hotel op loopafstand van centrum.

Jacques
    16-9-2016

De lichte slapers moeten proberen een kamer te krijgen die niet gericht is op de spoorbrug. Wifi op de zesde etage was schlecht. Ontbijt was prima.