Hotel H10 Berlin Kurfurstendamm

8.8Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Berlin Kurfurstendamm voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel H10 Berlin Kurfurstendamm

• 8Hilbert25-08-2019

Top locatie

Mooi hotel midden in centrum

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Ellen24-07-2019

Top voor stedentrip

Goed hotel. Modern ingericht. Kamer en bed prima van omvang. Goed schoon. Hotel ligt dicht bij de Kurfurstendamm en direct naast het hotel zit een metrostation. Schuin tegenover het hotel zit parkeergarage Metropole daar heeft onze auto 4 dagen gestaan voor Eur 36. Veel prima restaurantjes in de buurt in de zijstraten van de Kurfurstendamm. Ontbijt in het hotel is buffet met van alles. Ontbijten in de buurt kan ook maar let dan wel op de prijs, zit heel veel verschil in. Wij zijn 3,5 dag in Berlijn geweest, dat vond ik mooi, wel nog lang niet alles gezien.

• 2018
    10Pieter Huiskes17-03-2018

Perfect place

In een woord fantastisch, schone ruime kamers, prima bedden, beste ontbijt ooit gehad in een hotel. Ik ben een kritische reiziger maar hier echt niks op aan te merken!

Anders

• 2017
    9P.P. de Gilde07-05-2017

Zeer aan te bevelen.

Vriendelijk personeel. Prima kamers en uitstekend ontbijt. Naast metrostation Kurfurstendam.

• Oude reviews

9Anja06-09-2016

Geweldig!

We kwamen te vroeg aan om in te checken (eigenlijk pas om 14.00 uur) maar dit was geen probleem, we konden meteen inchecken en gebruik maken van onze hotelkamer. Mooie, schone, ruime hotelkamer. Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, zoveel dat een keus maken moeilijk wordt. Als je het hotel uitstapt ben je idd bij een metrostation wat erg makkelijk is. We hebben een heerlijke stedentrip gehad in Berlijn. Hotel is zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar!

• 8Tom13-07-2016

Geweldig!

Het hotel is onwijs mooi! Als je de lobby inloopt kan je al zien dat het een goed georganiseerd hotel is.

We kwamen om 12 uur s'nachts aan en werden goed geholpen aan de balie. Er is een parkeer garage schuin tegenover het hotel waar je voor 13 euro per dag kan parkeren of je kan je auto kwijt in de garage voor 20 euro per dag( zat vol toen wij er waren)

De hotel kamer die wij hadden was echt prima( beetje klein maar dat kan je verwachten van een hotel in de stad).

Het hotel zit vlak bij(letterlijk de straat uit) bij een druk winkel gedeelte waar je van alles kan shoppen.

Er zit ook een metro halte naast het hotel waarmee je makkelijk door de stad kan navigeren.

• 8Barbara25-06-2016

Mooi, goed verzorgd hotel

Goed hotel, uitgebreid ontbijt buffet, ruime kamers en goede service. Het hotel ligt 1 straat naast Kurfurstendamm en nabij metro- en treinstation. Een goede uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Met oudere kinderen

• 9Jorinde01-05-2016

Super!

We hebben drie nachten gelogeerd in het H10 hotel in Berlijn. Wat was het fantastisch! De kamer was heerlijk ruim, netjes en voelde luxe. De badkamer was schoon en ruim genoeg. Het personeel is ontzettend vriendelijk en geduldig en het ontbijt was ook super. Al met al hebben we echt een heerlijke stedentrip gehad, onder andere door het hotel! Zeker een aanrader en de volgende keer zullen we weer een H10 hotel kiezen.

• 9Edwin10-11-2015

Perfect

Uitstekend hotel op goede plek. Vele highlights om de hoek. Anders hop on/off bus of metro bus voor tour stad. Aanrader is de loft kamers. Schitterend mooi en heeeeel groot. Goede service en ontbijt. vriendelijk personeel. Top!

• 9Andrea07-09-2015

heel goed

Mooi luxe hotel. Personeel heel hulpvaardig. Uitgebreid en heel goed ontbijtbuffet.

3 tips over Hotel H10 Berlin Kurfurstendamm

• Zondergeld, 01-09-2013

Bus 100 en 200 rijden langs alle bekende bezienswaardigheden. Openbaar vervoer is prima geregeld. Vliegveld Tegel is niet aan te raden: oud en na douane geen winkeltjes en wachten in overvolle wachtkamer met vieze toiletten.

• aerts, 09-09-2013

Wij hadden een abbonement genomen voor het openbaar vervoer van 72 uur (24 € per persoon te verkrijgen op de toeristische dienst bij aankomst op de luchthaven in Berlijn) en je kan al het openbaar vervoer nemen - bus, tram, U bahn, S-bahn en zelfs de trein (25 km naar Potsdam).

• Priscilla, 19-06-2014

Neem de bus in plaats van de metro. Het is wel even puzzelen maar de bus rijdt ook langs de meeste toeristische trekpleisters.

1 vraag over Hotel H10 Berlin Kurfurstendamm

• rowena, 17-03-2012

openbaar vervoer

Ik wil graag in de nabije toekomst een stedentrip boeken naar berlijn,mijn vraag is of dit hotel vanaf het vliegveld met openbaar vervoer makkelijk te bereiken is.Ik zie het niet zitten om bijv.meerdere keren over te moeten stappen,het liefst een rechtstreekse verbinding van vliegveld tot hotel,heeft iemand informatie hierover voor mij.Verder wil ik graag weten of dit hotel echt hartje berlijn is,of moet je toch nog veel lopen voor wat gezelligheid? Vast bedankt!!!!

Rex, 25-06-2012

Het vliegveld is alleen rechtstreeks te bereiken met een bus of taxi. De metro stopt er niet. Het hotel ligt zeer centraal. Je kan het beste een metrokaart kopen want berlijn is ruim opgezet.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages