Passau

We hebben een aantal aanbieders voor Passau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Passau voor je op een rij gezet:

Reviews over Passau

Voor herhaling zéker vatbaar !

Robberechts Dirk
    28-2-2018

Als startplaats van onze fietsvakantie Passau- Wenen (via touroperator), een sublieme omgeving. Mooie binnenstad, pitoresk. Duits-Oostenrijks cultuur. Lekker gegeten, mooie uitzichten, verzorgde stad !

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Mooie stad die momenteel wordt gerestaureerd

Luc
    11-9-2014

Maar heel kort er geweest. Wel een heel positieve indruk gekregen van deze oude Duitse stad. Tot meer dan 10 meter hoog onder water gelopen in 2013. De stad herstelt er zich nog van. De sporen zijn nog heel duidelijk zichtbaar. Veel toeristische cruises op de Donau meren hier aan.

Gereisd Met partner in Wed Sep 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sfeervolle stad

Maaike
    15-8-2014

Passau is een sfeervolle stad, vooral de historische binnenstad is erg mooi. Wanneer je houdt van kerken bezoeken ben je hier goed, bijna op iedere straathoek vind je er één. Ze zijn nog druk met opknappen van huizen die waterschade hebben opgelopen bij de hoge waterstand van afgelopen jaar. Het is er ook leuk om te winkelen. Langs de Donau een mooie boulevard met speeltuintje voor de kinderen. De St. Stephansdom is een bezoek meer dan waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige historische stad

rtvd
    9-8-2014

Passau is een prachtige historische stad. Hier vloeien 3 rivieren te samen. Leuk om een middagje in rond te lopen. Op het terras van het Altes Bräuhaus kun je prima een goedkope maar goede hap tot je nemen. Uiteraard vergezeld door een biertje.

Gereisd Met partner in Tue Aug 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie stad

Jan
    6-1-2014

Passau is een mooie stad gelegen aan drie rivieren. We zijn er enkele dagen voor de kerst.. Er is een kleine maar gezellige kerstmarkt. De Dom is prachtig om te zien. Maak zeker een wandeling door de stad om een goede indruk van Passau te krijgen.

Gereisd Met vrienden in Sun Dec 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Passau scoort een 8,3 uit 10, op basis van 38 reviews