Reviews over Ofterschwang

Een mooie moderne Beierse gasthof.

Roman,
    8-7-2014

Gasthof Elisabethe is een mooie Beierse gasthof, waarbij de eigenaar ook weet wat service is. Een klein verbeter puntje zijn de badkamers, deze zijn nogal donker. Daar tegenover heeft elke kamer een balkon. Het ontbijt en het avondeten zijn gewoon zeer goed te noemen. Alleen de kaart voor de avond was erg klein. De Gasthof ligt in de prachtige omgeving van oberallgäu.

Fantastische bestemming

Martin Overbeek,
    7-11-2010

Mayrhof is een mooie boerderij in Bayern regio Allgäu. Het dorpje heet Hüttenberg en behoord tot de Hörnerdorfer en ligt op 3 km afstand van het skigebied Öfterschwang. Het is 6 tot 7 uurtjes rijden vanaf de Nederlandse grens (altijd filevrij). De boerderij heeft twee appartementen onder de kap met een balkon. beide appartementen zijn zeer geschikt om te verblijven voor gezinnen met jonge kinderen. Hüttenberg is een klein dorpje met een kaasmakerij en een winkeltje waar heerlijke kwaliteitsproducten worden verkocht uit de streek. Het is 5 minuten lopen vanaf de boerderij.

Wij zijn hier nu 5 keer geweest in de winter en het is een heerlijk skigebied om te beginnen. Allemaal heel gemoedelijk en prijsgunstig. Het gaat tot 1600 meter en als het een keer tegenvalt met de sneeuw dan ben je met een half uur rijden in Kleinwalsertal Oostenrijk en daar gaat het tot 2.500 meter.

Sfeervol, groot maar zeer persoonlijk hotel.

Hendrik,
    18-7-2010

Enorm goed hotel. Beste wat ik tot nu toe heb gezien. Twee prachtige golfbanen met dito clubhuizen. Ontzettend sfeervol en gezellig allemaal.

Ofterschwang scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews