Oberjoch

Reviews over Oberjoch

klein, maar erg gezellig

Fam. Van Klaveren,
    2-1-2012

Zeer geschikt als wintersportoord voor gezinnen met kleinere kinderen. Klein skigebied geschikt voor beginnende en middelmatige skiërs. Alles op loopafstand, dus tijdens verblijf geen vervoer nodig. Betaalbare eetgelegenheden. Helaas nergens creditcard geaccepteerd!!!! Alles contant en sommigen accepteren pinpas. Zelfs hotel moet met pinpas of contant betaald worden. Zorg dus voor voldoende geld op de lopende rekening!!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Perfecte locatie

Jeroen,
    27-8-2008

We zijn nu tweemaal in Oberjoch geweest als tussenstop van onze motorvakantie. Eenmaal in 2007 op de heenweg en dit jaar op de terugweg vanuit italie. Beide keren in Hotel Hochpasshaus am Iseler verbleven. Een absoluut motorvriendelijk hotel met eigenaresse Manuela die zeer gastvrij is.

Oberjoch is vanuit Nederland makkelijk in 1 dag te bereiken. Na een dag autobahn rijden zit je gelijk in het mooie berggebied. Vanaf hier kun je dagritten in de omgeving plannen maar ook doorrijden naar het zuiden zonder ook maar 1 meter over de snelweg te hoeven. Tip: rij zeker de Hahntenjoch.

Gereisd met vrienden in juni 2008

We hebben 6 dagen verbleven in hotel loewen

sabrina coudeville,
    22-6-2007

We hebben 6 dagen verbleven in hotel loewen.

Prachtige kamers met uitzicht op de Isler.

Vriendelijke bediening en een verzorgde keuken. Het ontbijtbuffet was goed gevarieerd. Het hotel beschikt over een gezellige bar, met betaalbare prijzen. Vanaf het hotel vele goed uitgestipelde wandelwegen, zowel voor de geoefende wandelaar als voor senioren.

Gereisd familie in juni 2007
Oberjoch scoort een 9,6 uit 10, op basis van 6 reviews