Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser

Duitsland, Beieren, Lackenhauser

8.3Fantastisch

• 5Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Lackenhäuser voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

De rustzoeker is op de goede plek bij Knaus Campingpark Lackenhäuser in Zuid-Duitsland. Verwacht hier niet de hele dag vermaak, maar wel een groot verkoelend zwembad, een speeltuin in de natuur en een eigen restaurant. De camping ligt op een unieke locatie, vlakbij Oostenrijk en Tsjechië. Het drielandenpunt is een aanrader.

186 reviews over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser

• 2019
    9Mare15-08-2019

Leuke rustige camping met natuurschoon

We zaten via een touroperator (glamlodge) op een mooie plek op de camping. We waren met 2 kids (9 en 11) en hebben ons heerlijk vermaakt. Wel De tenten van een andere aanbieder lagen echt minder mooi en hutje-mutje. Wij hadden een clamplodge tent, wat echt een mooie tent was. Sanitair gebouw was zeer netjes en werd 2 keer per dag grondig schoongemaakt. je kunt hier in zonder pas, dus ook bij aankomst gewoon gebruiken. Het binnenzwembad was goed. Verwacht geen spectaculaire dingen, maar je mag je eigen ballen en opblaasdingen meenemen. Het natuurbad is wel wat fris met 18 graden, maar dat is voor de liefhebber. Prachtig bos met waterstroom over de camping. Campingwinkel was prima. Wel beperkt open, maar wel lekkere broodjes en taartjes, maar ook een NL krant, sport en spel attributen, fruit en eten te koop. Ik snap de negatieve recensies niet zo, het is een camping, geen luxe resort. Tis maar waar je de lat legt en hoe je zelf erbij zit..

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 1Belinda21-06-2019

1 keer maar nooit meer.

Er zijn veel vaste plaatsen, waarvan iedereen denkt dat de camping van hun is, en spelen voor eigen rechter. Personeel niet vriendelijk erg kort af. Lossen geen problemen op. Houd er rekening mee dat alles een prijs heeft daar. Bij aankomt ging de receptie pas om 3 uur open, waardoor het niet mogelijk was om na een lange reis gebruikt te kunnen maken van het sanitair aangezien deze alleen open kon met pas. Geen gezellige zweer op de camping. Veel oude stacaravan enz. Restaurant was niet open. Na 2 dagen hebben wij een omboeking gedaan, en zijn wij vertrokken.

Voor ons nooit meer.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Lianne Spithoven05-10-2018

Leuke plek! In mooie omgeving

Wat een leuke plek! Wij zaten buiten het hoogseizoen in een sta caravan (Venus) en dus erg rustig maar voor ons niet erg. Het zwembad hadden we vaak voor ons alleen, is een gewoon vierkant bad zonder bijzonderheden maar wij hebben ons prima vermaakt, water zou een graadje warmer mogen. We hebben de camping vooral gebruikt om uit stapjes te maken, en dat kun je hier goed! Zie de tips! Broodjes hebben we 1 x gehaald, vonden het erg prijzig en omdat we zelf een oventje bij ons hadden zelf afgebakken.
    Camping ligt tegen heuvel aan dus wel beetje klimmen als je bovenaan zit.
    (Speel) bos is erg leuk! Personeel vriendelijk.
    Al met al een goede plek voor een hogere prijs. Restaurant is vanaf 17u open maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 7Donald29-09-2018

Schoon park en mooie omgeving, maar ook minpunten

Pluspunten: schoon huisjes, leuke natuurspeeltuin, mooie omgeving, fijn dat er een binnen-en buitenbad is. Huisjes van alle gemakken voorzien. Veel keuze uit vers brood 's ochtends. Minpunten: bedden keihard, animatie grotendeels in Duits, terwijl er veel Nederlandse kinderen zijn. Buitenbad wel erg koud soms. Winkel na 10 uur 's ochtends dicht, dus ook geen ijsje op een warme dag (pas na 17:00u. als restaurant open gaat). Huisjes staan dicht op elkaar.

• 7Eetgelegenheden

• 7Angelique15-09-2018

Leuke natuurcamping zonder veel animatie

Leuke rustige familie camping bijna zonder animatie. Camping ligt in de mooie natuur maar er is in de directe omgeving niet zo veel te doen. Op de camping zelf een zwembadje klein speeltuin en bij het echte mooie weer twee zwembaden buiten. Voor de iets oudere kinderen is er een leuke natuurspeelplek. Aanrader als de kinderen zichzelf goed kunnen vermaken.

• 3Eetgelegenheden

• 4Wouter Bloemberg27-08-2018

Nooit meer

In augustus 2018 hebben we een week met ons gezin (3 kleine kinderen) op deze camping gestaan. Helaas een behoorlijke teleurstelling. Er is weinig tot niks te doen op de camping. Het restaurant is pas om 17.00 uur open, wat betekent dat je de hele dag nog geen ijsje of kop koffie kunt krijgen. Er is een binnenzwembad, maar er is nog geen glijbaan of duikplan, wat het voor kinderen erg saai maakt. Het buitenbad is gewoon een natuurbad, waarin het water 5 graden is. Verre van lekker om in te zwemmen dus.

Misschien is dit een mooi camping voor mensen die veel willen wandelen, maar voor gezinnen is deze erg af te raden.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 5Marieke24-08-2018

voor een klein weekje, omgeving mooi.wel afgelegen

Wij zaten in een chalet. Chalet is groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen 11 en 14 jaar. We vonden het chalet niet echt schoon. Een zeer rustige camping. Om 22.00 uur is het ook echt stil. Winkel alleen in de morgen een paar uur open. Receptie ook beperkt open. Dichtbijzijnde winkel in neureichenau ( op zondag gesloten). Waar de chalets staan en tenten is het mooi. Seizoensplekken ( veel) een stuk minder ( houten bouwwerken) Toiletgebouw ziet er keurig uit. Hebben we een paar x noodgedwongen gedouched, aangezien er in het chalet een boiler zit. En die het niet aan kan als 4 personen achter elkaar douchen. Geen animatie voor wat oudere kinderen. Wel mooie omgeving. 3 landen punt, Tsjechië, passau. Zwembad stelt niets voor. . Aangewezen parkeerplaatsen erg krap ( op een heuvel) .

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Geert van Rooij16-08-2018

Verwachtingen niet waar gemaakt!

Geen aanrader wat mij betreft. Het verbaast me dan ook dat de camping zo'n hoge overall score krijgt. Het is een camping die echt heel rustig is. Tussen 12 en 15 is de receptie niet open, verwacht dan ook niet dat er iets te doen is. Op de camping heel veel vaste gasten, met allerlei uitgebouwde caravans. Het zwembad is gedateerd, zo ook de midgetgolfbaan. In het buitenzwembad hebben we zelfs helemaal niet gezeten. De animatie bestaat uit het gezamelijk zingen van een liedje. Omgeving is wel heel mooi en er is voldoende te doen. Er zijn ook een aantal grote zwembaden in de buurt en natuurlijk het bos. Zoek je een rustige camping dan vind je dit wellicht iets, wij zijn echter een paar dagen eerder weggegaan, we houden van iets meer activiteit en reuring op een camping.

• 6Eetgelegenheden

• 8Mariska13-08-2018

Mooie rustige camping!

Een prachtige rustige camping, overzichtelijk voor kleine kinderen. Wij verbleven in een blokhut en deze was ruim en schoon. Alles was aanwezig, wat ook heel fijn was, was de oven in het huisje. Er mocht nog wel een extra goede koekenpan komen, maar die mis ik elke vakantie. De winkel in beperkt open, dus verplicht vroeg opstaan. Wij hadden prachtig weer, hierdoor ook op de camping buiten kunnen zwemmen, zowel in het kleine koude bad alsmede het natuurbad. Helaas wel wat horzels rondom, dit komt wss door de kinderboederij, die er naastgelegen is. Alle voorzieningen zijn in de buurt, zoals supermarkten, zwembaden en restaurants. Veel te doen in de omgeving voor kinderen, we hebben lang niet alles kunnen bekijken. Voor kinderen onder de 6 jaar is ook bijna alles gratis! Zie tips voor tips in de buurt, deze laat ik daar achter. Deze camping is een aanrader!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10-20-07-2018

Leuke camping kinderen hebben zich niet verveeld Veel mogelijkheden om te doen in de omgeving ,wandelen of andere ontspanning Alles netjes en proper van A tot Z accomedatie speelplein zwembaden enz Heeeeeeel klant vriendelijk en behulpzaam top Minpunt uren winkeltje camping van 7 tot 10 dus vroeg bij zijn of geen keuze in broodjes En kantine overdag gesloten ,op maandag rustdag raar hoog seizoen Wij komen nog wel eens terug

Gereisd in juli 2018

20 tips over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser

• Fam.Rennen, 13-07-2012

Chesky Crumlov(Tjechie) totaal 60 km met het pondje over het Lipnomeer Rondvaart in Passau

• duivens18, 06-07-2013

Restaurant goed op het park ook in Tjsechie goed en niet duur.

• Vincent, 22-05-2013

teveel om op te noemen. op de facebook site van het park kan je veel info vinden, vonden wij erg handig. knaus campingpark Lackenhauser !

Mooie omgeving in de winter.

boswandeling door het bos van het park erg mooi in de winter.

14 vragen over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser

• Vakantie, 20-01-2017

Mooie plek

Wat is een mooie plek op de camping voor je caravan?

• Vakantiepretmetannet, 20-02-2015

Diverse vragen

1. Ligt er op dit moment sneeuw op het park zelf? (19 febr)
    2. Is het druk op het park in dit jaargetijde?
    3. Ik zie een soort liftje voor grote opblaasbanden. Is die op het park?
    4. Is het restaurant ook geopend?
    5. Is er voldoende opbergruimte in de houten chalets?
    6. Zijn de nederlandse beheerders er het hele jaar door?
    7. Dichtsbijzijnde plek om kinderski's te huren? Veel vragen maar we hebben gisteren geboekt en rijden maandag a.s. Al heen. Redelijk onvoorbereid En dus tikkie nerveus...:-)

• Cora, 27-07-2014

Venus stacaravan

Wie kan mij de ligging van de stacaravans Venus, van Suncamp, vertellen? Bedankt!

edenel, 06-08-2014

vlgs mij liggen deze stacaravans helemaal achterin de camping, alle stacaravans staan daar bijelkaar. je moet wel een flinke wandeling maken als je bv naar het winkeltje wil met een steile heuvel, wel te doen hoor.

Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser info

• Aantal sterrensterstersterster