Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser

Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag12°
Camping Knaus Campingpark  Lackenhäuser
8,6

De rustzoeker is op de goede plek bij Knaus Campingpark Lackenhäuser in Zuid-Duitsland. Verwacht hier niet de hele dag vermaak, maar wel een groot verkoelend zwembad, een speeltuin in de natuur en een eigen restaurant. De camping ligt op een unieke locatie, vlakbij Oostenrijk en Tsjechië. Het drielandenpunt is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Lackenhäuser voor je op een rij gezet:

104 reviews over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser in het Nederlands

Leuke plek! In mooie omgeving

Lianne Spithoven
5-10-2018

Wat een leuke plek! Wij zaten buiten het hoogseizoen in een sta caravan (Venus) en dus erg rustig maar voor ons niet erg. Het zwembad hadden we vaak voor ons alleen, is een gewoon vierkant bad zonder bijzonderheden maar wij hebben ons prima vermaakt, water zou een graadje warmer mogen. We hebben de camping vooral gebruikt om uit stapjes te maken, en dat kun je hier goed! Zie de tips! Broodjes hebben we 1 x gehaald, vonden het erg prijzig en omdat we zelf een oventje bij ons hadden zelf afgebakken.
Camping ligt tegen heuvel aan dus wel beetje klimmen als je bovenaan zit.
(Speel) bos is erg leuk! Personeel vriendelijk.
Al met al een goede plek voor een hogere prijs. Restaurant is vanaf 17u open maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schoon park en mooie omgeving, maar ook minpunten

Donald
29-9-2018

Pluspunten: schoon huisjes, leuke natuurspeeltuin, mooie omgeving, fijn dat er een binnen-en buitenbad is. Huisjes van alle gemakken voorzien. Veel keuze uit vers brood 's ochtends. Minpunten: bedden keihard, animatie grotendeels in Duits, terwijl er veel Nederlandse kinderen zijn. Buitenbad wel erg koud soms. Winkel na 10 uur 's ochtends dicht, dus ook geen ijsje op een warme dag (pas na 17:00u. als restaurant open gaat). Huisjes staan dicht op elkaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke natuurcamping zonder veel animatie

Angelique
15-9-2018

Leuke rustige familie camping bijna zonder animatie. Camping ligt in de mooie natuur maar er is in de directe omgeving niet zo veel te doen. Op de camping zelf een zwembadje klein speeltuin en bij het echte mooie weer twee zwembaden buiten. Voor de iets oudere kinderen is er een leuke natuurspeelplek. Aanrader als de kinderen zichzelf goed kunnen vermaken.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Wouter Bloemberg
27-8-2018

In augustus 2018 hebben we een week met ons gezin (3 kleine kinderen) op deze camping gestaan. Helaas een behoorlijke teleurstelling. Er is weinig tot niks te doen op de camping. Het restaurant is pas om 17.00 uur open, wat betekent dat je de hele dag nog geen ijsje of kop koffie kunt krijgen. Er is een binnenzwembad, maar er is nog geen glijbaan of duikplan, wat het voor kinderen erg saai maakt. Het buitenbad is gewoon een natuurbad, waarin het water 5 graden is. Verre van lekker om in te zwemmen dus.

Misschien is dit een mooi camping voor mensen die veel willen wandelen, maar voor gezinnen is deze erg af te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

voor een klein weekje, omgeving mooi.wel afgelegen

Marieke
24-8-2018

Wij zaten in een chalet. Chalet is groot genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen 11 en 14 jaar. We vonden het chalet niet echt schoon. Een zeer rustige camping. Om 22.00 uur is het ook echt stil. Winkel alleen in de morgen een paar uur open. Receptie ook beperkt open. Dichtbijzijnde winkel in neureichenau ( op zondag gesloten). Waar de chalets staan en tenten is het mooi. Seizoensplekken ( veel) een stuk minder ( houten bouwwerken) Toiletgebouw ziet er keurig uit. Hebben we een paar x noodgedwongen gedouched, aangezien er in het chalet een boiler zit. En die het niet aan kan als 4 personen achter elkaar douchen. Geen animatie voor wat oudere kinderen. Wel mooie omgeving. 3 landen punt, Tsjechië, passau. Zwembad stelt niets voor. . Aangewezen parkeerplaatsen erg krap ( op een heuvel) .

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Verwachtingen niet waar gemaakt!

Geert van Rooij
16-8-2018

Geen aanrader wat mij betreft. Het verbaast me dan ook dat de camping zo'n hoge overall score krijgt. Het is een camping die echt heel rustig is. Tussen 12 en 15 is de receptie niet open, verwacht dan ook niet dat er iets te doen is. Op de camping heel veel vaste gasten, met allerlei uitgebouwde caravans. Het zwembad is gedateerd, zo ook de midgetgolfbaan. In het buitenzwembad hebben we zelfs helemaal niet gezeten. De animatie bestaat uit het gezamelijk zingen van een liedje. Omgeving is wel heel mooi en er is voldoende te doen. Er zijn ook een aantal grote zwembaden in de buurt en natuurlijk het bos. Zoek je een rustige camping dan vind je dit wellicht iets, wij zijn echter een paar dagen eerder weggegaan, we houden van iets meer activiteit en reuring op een camping.

Mooie rustige camping!

Mariska
13-8-2018

Een prachtige rustige camping, overzichtelijk voor kleine kinderen. Wij verbleven in een blokhut en deze was ruim en schoon. Alles was aanwezig, wat ook heel fijn was, was de oven in het huisje. Er mocht nog wel een extra goede koekenpan komen, maar die mis ik elke vakantie. De winkel in beperkt open, dus verplicht vroeg opstaan. Wij hadden prachtig weer, hierdoor ook op de camping buiten kunnen zwemmen, zowel in het kleine koude bad alsmede het natuurbad. Helaas wel wat horzels rondom, dit komt wss door de kinderboederij, die er naastgelegen is. Alle voorzieningen zijn in de buurt, zoals supermarkten, zwembaden en restaurants. Veel te doen in de omgeving voor kinderen, we hebben lang niet alles kunnen bekijken. Voor kinderen onder de 6 jaar is ook bijna alles gratis! Zie tips voor tips in de buurt, deze laat ik daar achter. Deze camping is een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke camping kinderen hebben zich niet verveeld Veel om

20-7-2018

Leuke camping kinderen hebben zich niet verveeld Veel mogelijkheden om te doen in de omgeving ,wandelen of andere ontspanning Alles netjes en proper van A tot Z accomedatie speelplein zwembaden enz Heeeeeeel klant vriendelijk en behulpzaam top Minpunt uren winkeltje camping van 7 tot 10 dus vroeg bij zijn of geen keuze in broodjes En kantine overdag gesloten ,op maandag rustdag raar hoog seizoen Wij komen nog wel eens terug

Gereisd Anders in juli 2018

Heerlijke camping voor jonge kinderen

Bert Tammenga
7-9-2017

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het buiten- en binnenzwembad en in het prachtige bos. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en het personeel zeer aardig. In tegenstelling tot wat ik hier een aantal keer lees vond ik het restaurant (zeker vergeleken met Nederland) zeer goedkoop. Omgeving is ook prachtig. Wij zouden hier zo weer heen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping met vriendelijke medewerkers! , voor tot 10

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser in Lackenhauser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Lackenhäuser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.