Ingolstadt

We hebben een aantal aanbieders voor Ingolstadt voor je op een rij gezet:

vakanties Ingolstadt

We hebben een aantal aanbieders voor Ingolstadt voor je op een rij gezet:

Reviews over Ingolstadt

Prima voor een korte periode. Stevige prijs.

Paul S,
    25-8-2018

Prima ligging, Grote staplaatsen en prima toilet en douche gebouw. Ontvangst nuchter en efficiënt. Wij zijn blij dat we deze camping geboekt hebben ondanks de negatieve reacties. Onze ervaring was prima.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima voor een overnachting onderweg!

Suus,
    13-8-2018

De familiehutten voor 4 personen zijn prima als overnachtingsadres onderweg. Heerlijk om een duik in het meer te nemen en op het terrasje daar wat te drinken of een eindje langs het meer te lopen.

Ik zou op deze camping geen langer verblijf aanraden. Daarvoor is er te weinig vertier lijkt mij.

Op maandag is het restaurant naast de camping gesloten en moet je met de auto naar Ingolstadt, waar veel restaurantjes zijn of naar de Mac Donalds of Subway.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische familiekamers!

Miranda,
    13-8-2017

Op weg naar Oostenrijk hebben we hier een nacht geslapen in een familiekamer. Het tweepersoonsbed staat in de kamer, met een vaste trap kunnen naar een verdieping (vide) waar nog twee eenpersoonsbedden staan. Er zit een traphekje bovenaan de trap. De badkamer is klein, maar functioneel. Met de raam open hoor je de snelweg toch wel heel goed, gelukkig is er een goede en stille airco op de kamer. De parkeerplaats zit rondom het hotel, zodat je je auto altijd op een plekje kunt parkeren waar je er zicht op hebt. Zoals wij konden zien sluiten ze het hek niet van de parkeerplaats. Op loopafstand is een Burger King en een grote supermarkt (Edeka) die al om 6.00 uur geopend is. Dus als je geen gebruik maakt van het ontbijt kunnen ook daar heerlijke verse broodjes meenemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Goede overnachtingscamping halvewege kroatië.

Peter,
    4-8-2017

+ Goede sanitaire voorzieningen

+ Voldoende ruimte

+ Goed restaurant naast de camping

+ 2 km van autobaan verwijderd

- Prijs (€53,00 voor 4 personen en caravan)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goede camping

Marieke,
    23-11-2016

Van een onvriendelijke ontvangst niks gemerkt. De eigenaar gaf nog wat nuttige tips voor leuke uitstapjes. Wij mochten zelf een plek uitzoeken, misschien omdat we buiten het hoogseizoen er waren. Zeer goed sanitair, schoon en van deze tijd. Met de fiets zo in het centrum van Ingolstadt. Naast een meer waarin gezwommen kan worden. Hebben we geen gebruik van gemaakt. Komen nog wel een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2016
Ingolstadt scoort een 8,8 uit 10, op basis van 10 reviews